Şimdi Ara

resimler eklendi, jant lastik alıcam yardım (bmw e90 320d 184 hp)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
22
Cevap
0
Favori
14.039
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar 2012 model 320d 184 hp aracıma iyi bir performans jant lastik alıcam yardımlarınızı bekliyorum.

    şu an aracın üzerinde 17 orjinal jant ve aracı alırken üzerindeki 225 45 17 rft bridgestone lastik var

    şimdi ben bunu 18 jant yapmayı planlıyorum ne gibi bir eksisi al veya alma dermisiniz

    18lik oz jant artı brigdestone 225 40 18 lastik için 5600 tl fiyat aldım ne dersiniz (farklı kombinasyonlar önerirmisiniz)

    bu fiyatlara alabileceğim en iyi kombinasyonu almak istiyorum belki biraz daha çıkabilirim



    cevaplarınız için şimdiden teşekkürler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi duolckrad -- 5 Ocak 2015; 16:35:16 >



  • duolckrad D kullanıcısına yanıt
    Fabrika çıkışı ön arka aynı ebat lastik mi var ? Yoksa arka lastikler 255 40 17 mi ? M Sport.larda öyle oluyor.
    Ona göre öneride bulunayım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FOCUS_34 -- 31 Aralık 2014; 23:26:48 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FOCUS_34

    Fabrika çıkışı ön arka aynı ebat lastik mi var ? Yoksa arka lastikler 255 40 17 mi ? M Sport.larda öyle oluyor.
    Ona göre öneride bulunayım.

    ön arka aynı evet
  • Jant tipi nedir ? Style ??
    Aracı hangi şehirde, hangi yol şartlarında ; nasıl bir sürüş tarzı ile kullanacaksınız ? Kaldırım vb çıkacak mısınız ? Alçalması sorun olur mu vb ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FOCUS_34

    Jant tipi nedir ? Style ??
    Aracı hangi şehirde, hangi yol şartlarında ; nasıl bir sürüş tarzı ile kullanacaksınız ? Kaldırım vb çıkacak mısınız ? Alçalması sorun olur mu vb ?

    asla kaldırım falan işim olmayacak konfordan cok sert kullanım

    alçalması taraftarı pek değilim ama çok az bir fark olacaksa olabilir

    18 jant düşünüyorum kış lastiği istemiyorum
  • 18 takarsanız mevcut yay varken lastik ile çamurluk saç arası mesafe artacaktır, araç yükselecektir. Yaysız olmaz. Bu yüzden yay takmanız gerekir. Yol tutuş daha iyi olur. Konfor düşer. Bazı 320 coupeler böyle.
    17 istiyorsanız eğer dış görünüm M yapılabilir. M jantlarda arka jant daha geniş olur, lastikler arkalarda 255 40 17 olur, daha iyi yol tutar, ancak lastik iyi olmazsa araç 184 hp olduğundan hızlı gaz tepkilerinde kıçı az oynar. Şu an arkalar 225 ise daha çok oynuyor olması gerek.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FOCUS_34

    18 takarsanız mevcut yay varken lastik ile çamurluk saç arası mesafe artacaktır, araç yükselecektir. Yaysız olmaz. Bu yüzden yay takmanız gerekir. Yol tutuş daha iyi olur. Konfor düşer. Bazı 320 coupeler böyle.
    17 istiyorsanız eğer dış görünüm M yapılabilir. M jantlarda arka jant daha geniş olur, lastikler arkalarda 255 40 17 olur, daha iyi yol tutar, ancak lastik iyi olmazsa araç 184 hp olduğundan hızlı gaz tepkilerinde kıçı az oynar. Şu an arkalar 225 ise daha çok oynuyor olması gerek.


    nası yani yaysız 18 jant takan yok mu
    çok mu çirkin oluyor
  • duolckrad D kullanıcısına yanıt
    17 M uygun fiyata ; ancak lastikler dandik genelde, Bridgestone S001 RFT alman gerek. Seti 2000 küsur. Jant lastik 3500-4000 buluyor. M tampon vb de eklersiniz sonra.
    http://sahibinden.com/193821937

    18 takım içinse bu ilandakiler güzel
    http://sahibinden.com/181845985
    Lastikler de güzel. Eibach vb bir de yay ayarlanız mı süper olur. Yine isterseniz de m aerodinmik paket; tampon, marşıpiyer seti vb eklenebilir.

    Bu da diğer orjinal 18 jant lastik seçeneği. Aracın rengine ve zevkinize göre seçersiniz.http://sahibinden.com/193337239

    Tavsiyem orjinal jant kullanmanız ve iyi lastik seçimi olmalıdır. 17.de de 18.de de taban genişlikleri aynı; önlerde 225 arkalarda 255. E90 da M görünüm de iyidir.

    İyi ve keyifli yıllar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: FOCUS_34

    17 M uygun fiyata ; ancak lastikler dandik genelde, Bridgestone S001 RFT alman gerek. Seti 2000 küsur. Jant lastik 3500-4000 buluyor. M tampon vb de eklersiniz sonra.
    http://sahibinden.com/193821937

    18 takım içinse bu ilandakiler güzel
    http://sahibinden.com/181845985
    Lastikler de güzel. Eibach vb bir de yay ayarlanız mı süper olur. Yine isterseniz de m aerodinmik paket; tampon, marşıpiyer seti vb eklenebilir.

    Bu da diğer orjinal 18 jant lastik seçeneği. Aracın rengine ve zevkinize göre seçersiniz.http://sahibinden.com/193337239

    Tavsiyem orjinal jant kullanmanız ve iyi lastik seçimi olmalıdır. 17.de de 18.de de taban genişlikleri aynı; önlerde 225 arkalarda 255. E90 da M görünüm de iyidir.

    İyi ve keyifli yıllar.


    bu kadar zahmet verdiğim için özür dilerim

    bu ilandaki 18 likleri alsam birde yay mı taktırmam gerekecek


    hayırlı seneler sizede




  • http://sahibinden.com/194783137
    Bu ilanda orjinal jantı büyütmüşler. Son resimlere bakınca aracın leylek misali hafif yükseldiği belli. Bu jantlar replika olduğu için de biraz taşmış.

    18 alacaksanız eibach yay ile hafif düşürürseniz yol tutuş ve görünüş daha iyi oluyor. Yayı alırken de sertlik oranını sorun, sert yay takıp zıp-zıp gezmeyin. Eibach.ta mavi - kırmızı vb renkler var. Kırmızı olanlar daha yumuşak ve konforlu oluyordu sanırım. Almadan önce araştırın , aracı çok da düşürmeyin, ülkemizde sıkıntı yaratıyor.

    Ben 2006 yılında focus 2 aldığımda 16.dan 17.ye çıkınca bu sorunu sonradan öğrenmiştim. Vogtland marka yay kullanmıştım.




  • duolckrad D kullanıcısına yanıt
    E90 320d için "Eibach Pro-kit" model yay önlerde 30 mm arkada 25 mm düşürüyor. 18 janta geçecekseniz bu uygun görünüyor. Sport modeli daha çok düşürüyor, bence pek iyi de, güzel de olmuyor.

    Serie vs. Eibach (HD):
    youtube
    Serie vs. Eibach (HD)
    http://youtu.be/GRu8OyjAYf8




  • Bende kendi aracımdan biliyorum e90 18 inç takmıştım orj süspansiyonlara araba 16 lıklardan daha yüksekti. Ama 2 eksisi var bir bi engebeye girdiniz misal otobanlarda hep var birden içeri dışarı fırlatıyor gibi oluyor orda kafanız tavana değiyor. Neredeyse ya da araç süspansiyonlar Yüzünden virajlarda çok yatıyor rahat etmiyorsunuz. Bunların olmaması ve daha güzel gözükmesi için Aracın kesinlikle yay takılmalı yoksa ön teker çamurluk arası 10 cm oluyor vallahi jipe benziyor ozamanda
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Toxicated

    Bende kendi aracımdan biliyorum e90 18 inç takmıştım orj süspansiyonlara araba 16 lıklardan daha yüksekti. Ama 2 eksisi var bir bi engebeye girdiniz misal otobanlarda hep var birden içeri dışarı fırlatıyor gibi oluyor orda kafanız tavana değiyor. Neredeyse ya da araç süspansiyonlar Yüzünden virajlarda çok yatıyor rahat etmiyorsunuz. Bunların olmaması ve daha güzel gözükmesi için Aracın kesinlikle yay takılmalı yoksa ön teker çamurluk arası 10 cm oluyor vallahi jipe benziyor ozamanda
    yardımlarınız için teşekkürler ben 18 den vazfeçtim yeni 17 jant alıcam hafif jant istiyorum 5bine kadar çıkabilirim jant lastik ne önerirsiniz

    bide yabancı forumlardan önerilere baktım ama o jantların coğonu nerde bulacagımı bilmiyorum


    edit: vazgeçme sebebim yay falan tırsıyorum biraz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi duolckrad -- 1 Ocak 2015; 11:57:26 >




  • duolckrad D kullanıcısına yanıt
    184 hp araçla yol tutuşun iyi olması için çekişin olduğu arka tekerlerin taban genişliğinin 255 olması faydalı ve gerekli. Arkalarda 225 tabanla yol tutuş kötü, aracın kıçı oynar durur.

    17 jant tercihiniz ise önlerde 17x8 inch 5x120 bijon aralığında 225-45-17 ebat RFT lastik. Arkalarda ise 17x8.5 inch 5x120 jant ve 255-40-17 RFT lastik.

    Bir de ET olayı var. Jantların çamurluklara göre içe girik ya da dışa çıkkın olup olmayacağını gösteren parametre.

    Bmw.nin orjinal jantlarında ET değeri aracınıza uygundur. Jantlar fit durur.

    Başka marka model jant seçiminde ET değerlerine dikkat etmek gerekir ki; bazı Honda vb modifiye araçlarda olduğu gibi jantlarınız gereksiz dışa taşmasın.

    Düşündüğünüz jant modelinin Et değerlerini de öğrenerek orjinal olanla aradaki değişimleriwww.willtheyfit.com adresinden kontrol edebilirsiniz.




  • duolckrad D kullanıcısına yanıt
    Zaten 17 ebat da olsa 18 ebat da olsa, arka tekerlek 255 olduktan sonra arada pek fark yok. Bence de 17 daha iyi.

    Bu linkte orjinal Bmw E90 jantları var.
    http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=464

    Bmw Style 194 Double M Spoke
    Bu jantlarda M tampon paketi de gerekir.
    bimmerforums - the ultimate bmw forum
    NJ FS : BMW OEM 17x8.5 Double M Spoke
    http://www.bimmerforums.com/forum/showthread.php?2140488-FS-BMW-OEM-17x8-5-Double-M-Spoke


    Bmw Style 161 Bu da güzel görünüyor.

    Bu siteden aracınızın VIN değerini ya da model üretim yılını seçerseniz Bmw.nin fabrika çıkışı jant ve lastik seçeneklerini görebiliyorsunuz.
    Edit :
    www.realoem.com
    RealOEM.com - Select Your BMW Model
    http://www.realoem.com/bmw/select.do


    255 taban lastikte çok RFT ve güzel desen yok. Ben daha önce kullandığım ve memnun kaldığım Bridgestone S001 RFT modelini ve yeni tarihli üretimini tavsiye ederim.

    Seçim size kalmış. İyi sürüşler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FOCUS_34 -- 1 Ocak 2015; 14:06:04 >




  • 194 double m sport jantı aldım ( çıkma) yarın da potenza s001 lastiklerimi alıcam.

    Yardımlarınız için çok teşekkür ederim
  • duolckrad D kullanıcısına yanıt
    Hayırlı olsun. Güzel seçim.

    Lastiklerin dişleri sıfır olacağından, biraz aşınana kadar başta çok gazlamayın. Biraz kullandıktan sonra çok daha iyi yol tutar.

    Lastikleri taktırırken DOT tarihlerini kontrol edin, düzgün rot balans yaptırın.
    Genelde satılan yerde ücretsiz takılıyor, genelde çırak kalfa takıyor; bazen çok temiz iş çıkıyor ama genelde de pek umursanmıyor uyduruk balans yapılabiliniyor.
    Balans düzgün olmazsa da 100 -120 den sonra hafif titreklikler oluyor. Ben sonradan para verip bir daha yaptırmıştım.

    Basınç genelde lastikçiler hepsine 32 basar geçer. Deneyim ile karar verin. Ön 32 arka 34, 30-32, 32-32, 31-33 gibi.

    Bilgisayarlı düzgün balans olursa daha iyi. Bazılarının balans makinesi eski oluyor ya da çırak vb kurşun ağırlığı yanlış ya da hatalı koyuyor.
    Benim araç spor kullanımda, lastiklerin balansı düzgün olursa sevinirim diye de hatırlatın siz. Mutlaka da kapak taktırın.

    Keyifli ve kazasız, güvenli sürüşler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: FOCUS_34

    Hayırlı olsun. Güzel seçim.

    Lastiklerin dişleri sıfır olacağından, biraz aşınana kadar başta çok gazlamayın. Biraz kullandıktan sonra çok daha iyi yol tutar.

    Lastikleri taktırırken DOT tarihlerini kontrol edin, düzgün rot balans yaptırın.
    Genelde satılan yerde ücretsiz takılıyor, genelde çırak kalfa takıyor; bazen çok temiz iş çıkıyor ama genelde de pek umursanmıyor uyduruk balans yapılabiliniyor.
    Balans düzgün olmazsa da 100 -120 den sonra hafif titreklikler oluyor. Ben sonradan para verip bir daha yaptırmıştım.

    Basınç genelde lastikçiler hepsine 32 basar geçer. Deneyim ile karar verin. Ön 32 arka 34, 30-32, 32-32, 31-33 gibi.

    Bilgisayarlı düzgün balans olursa daha iyi. Bazılarının balans makinesi eski oluyor ya da çırak vb kurşun ağırlığı yanlış ya da hatalı koyuyor.
    Benim araç spor kullanımda, lastiklerin balansı düzgün olursa sevinirim diye de hatırlatın siz. Mutlaka da kapak taktırın.

    Keyifli ve kazasız, güvenli sürüşler.

    çok sağolun çok teşekkürler

    arabanın resmen yeni havası değişti

    verdiğiniz bilgileri muhtemelen kimse anlatmazdı

    araca tekrar aşık oldum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: duolckrad

    arkadaşlar 2012 model 320d 184 hp aracıma iyi bir performans jant lastik alıcam yardımlarınızı bekliyorum.

    şu an aracın üzerinde 17 orjinal jant ve aracı alırken üzerindeki 225 45 17 rft bridgestone lastik var

    şimdi ben bunu 18 jant yapmayı planlıyorum ne gibi bir eksisi al veya alma dermisiniz

    18lik oz jant artı brigdestone 225 40 18 lastik için 5600 tl fiyat aldım ne dersiniz (farklı kombinasyonlar önerirmisiniz)

    bu fiyatlara alabileceğim en iyi kombinasyonu almak istiyorum belki biraz daha çıkabilirim



    cevaplarınız için şimdiden teşekkürler




    225/45/17 yerine 225/40/18 tercih edersen, çamurluğa değme, aracın alçalması ya da yükselmesi gibi durumlar oluşmaz. Lastik çapını %0,5 azaltmış olursun, ki göz ardı edilebilir küçük bir farktır bu. İyi bi seçimdir yani.

    +++

    Ayrıca F30'ların m teknik olanlarında fabrika çıkışı 18 olan jantlar olması lazım, o jant/lastik kombinasyonun orijinal ölçüsünü bulur kullanırsan en sağlıklı seçimi yapmış olursun, yani BMW nin fabrika çıkışı ölçülerinde kalmış olursun.

    +++

    Seçeceğin ölçünün yuvarlanma çağında fazla fark oluşturmaması lazım. O hesabı şu linkten yapabilirsin: http://www.tacomaworld.com/forum/tirecalc.php?tires=225-45r17-225-40r18

    +++

    Avantaj/dezavantaj: İnce yanağa geçtiğinde yol tutuş, direksiyon hissi ve hakimiyeti artacak. Konfor azalacak, lastiğin darbe emiş kapasitesi azalacak, daha fazla sallantı ve sarsıntı hissedeceksin. Ama facia olmayacak. Bence hiç düşünme hemen değiştir, hele ki sportif kullanım seviyorsan...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: deniz 1985

    quote:

    Orijinalden alıntı: duolckrad

    arkadaşlar 2012 model 320d 184 hp aracıma iyi bir performans jant lastik alıcam yardımlarınızı bekliyorum.

    şu an aracın üzerinde 17 orjinal jant ve aracı alırken üzerindeki 225 45 17 rft bridgestone lastik var

    şimdi ben bunu 18 jant yapmayı planlıyorum ne gibi bir eksisi al veya alma dermisiniz

    18lik oz jant artı brigdestone 225 40 18 lastik için 5600 tl fiyat aldım ne dersiniz (farklı kombinasyonlar önerirmisiniz)

    bu fiyatlara alabileceğim en iyi kombinasyonu almak istiyorum belki biraz daha çıkabilirim



    cevaplarınız için şimdiden teşekkürler




    225/45/17 yerine 225/40/18 tercih edersen, çamurluğa değme, aracın alçalması ya da yükselmesi gibi durumlar oluşmaz. Lastik çapını %0,5 azaltmış olursun, ki göz ardı edilebilir küçük bir farktır bu. İyi bi seçimdir yani.

    +++

    Ayrıca F30'ların m teknik olanlarında fabrika çıkışı 18 olan jantlar olması lazım, o jant/lastik kombinasyonun orijinal ölçüsünü bulur kullanırsan en sağlıklı seçimi yapmış olursun, yani BMW nin fabrika çıkışı ölçülerinde kalmış olursun.

    +++

    Seçeceğin ölçünün yuvarlanma çağında fazla fark oluşturmaması lazım. O hesabı şu linkten yapabilirsin: http://www.tacomaworld.com/forum/tirecalc.php?tires=225-45r17-225-40r18

    +++

    Avantaj/dezavantaj: İnce yanağa geçtiğinde yol tutuş, direksiyon hissi ve hakimiyeti artacak. Konfor azalacak, lastiğin darbe emiş kapasitesi azalacak, daha fazla sallantı ve sarsıntı hissedeceksin. Ama facia olmayacak. Bence hiç düşünme hemen değiştir, hele ki sportif kullanım seviyorsan...


    http://www.hizliresimyukle.com/image/B5uo
    http://www.hizliresimyukle.com/image/B5ut
    http://www.hizliresimyukle.com/image/B5uM
    http://www.hizliresimyukle.com/image/B5up
    http://www.hizliresimyukle.com/image/B5uD


    aracın resimleri bunlar 17 jant taktırdım ama neden on lastiklerle çamurluk arası arka lastiklere göre daha fazla anlayamadım

    takıntı yaptım zamanla gecer mi acaba




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.