Şimdi Ara

Runuo 2.0 RC2 Kurulumu, Spawn Atımı ve ML Sistemleri, Farklılıkları

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
43
Cevap
0
Favori
7.017
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hep eleştirdik UO serverlerini. Şu olsun dedik bu olsun dedik pembe pembe düşüncelerdeydik bu güne kadar.

    Artık bir Runuo server kurayım evimde belki 3-5 tanede connect olacak arkadaşlarımla gidip champ yapmanın, PVP yapmanın ya da role play ortamı kurayım diyorsanız, bu başlık tam size göre olacak.

    Profesyonel değil anlatımım ve en kolayına kaçarak başlıycaz.

    Evet artık bir kopyala yapıştır üstadı olacaksınız ultimada :D

    Talep varsa Runuo 2.0 RC2 ve Spawn kurulumundan başlıyarak yazımı hazırlıyorum.

    Sonra Osi standartlarına nasıl geçeriz, ML sistemleride tartışırız. Bende 4 farklı ML sistem var mesela ikisinide birbirine karıştırdım ama birbirlerini tamamlamıyorlar. 2 Spawner 2 Peerless sistem. Bunu nasıl beraber çözeriz bilmiyorum ama çok uzun 3 günlük deneyimimde :P neler öğrendim paylaşayım sizinle.

    Sloganımız şu "Daha iyisini biliyosan gel göster, ya da sessizlik ve huzur içinde kal."

    Sizde bize biraz gaz verirseniz ve bilen arkadaşlarında yardımı ile DH Ultima geliştiricileri grubunu bile kurarız :D

    Bu tamamen amatör bir çalışma başlangıcı, profesyonel arkadaşlar tavsiyelerde bulunsunlar istiyorum, bulunmak istemiyorlarsa saygı duyarım, saygı bekliyorum.

    Öncelikle Aşşağıdaki 3 dosyayı indiriyoruz.

    http://download.microsoft.com/download/3/F/0/3F0A922C-F239-4B9B-9CB0-DF53621C57D9/dotnetfx3.exe

    h t t p : / / r a p i d s h a r e . c o m /files/98438438/SVN_285_ML_122.rar.html

    h t t p : / / r a p i d s h a r e . c o m /files/98573324/ekle.rar.html

    dotnetfx3 ü kurun.

    SVN_285_ML_122.rar dosyasını açıyoruz.

    ekle.rar dosyasının içeriğindeki data ve script klasörlerini SVN_285_ML_122 klasöründeki data ve script klasörlerinin olduğu dizinin içine ekliyoruz. Üzerine yaz deyince onaylıyoruz.

    Kullandığınız Ultima Online sürümü için 6.0.6.1 i kullanmayı unutmayın. Yapılan patchların en sonuncusu.

    1.------------ RunUO.exe dosyasını çalıştırdığımızda bizden bir yetkili oluşturup oluşturmak istemediğimizi soracaktır. Bu menünün gelmesi biraz zaman alabilir, serveri düzgün kullanabilmenizin tek şartı sabırlı olmanız.

    y tuşuna basın ve kullanıcı adı ve parolanızı unutmayacağınız şekilde belirleyin.

     Runuo 2.0 RC2 Kurulumu, Spawn Atımı ve ML Sistemleri, Farklılıkları


    Kullanılmaya hazır bomboş bir server elde ettik.

    2.-------- Dünyaya bağlanabilmek için Runuo 'nun razor programını çalıştırın ve İP adresini resimdeki gibi girin. Eğer hiç Razor kullanmadıysanız bu programın kurulumunu sorabilirsiniz ya da tercih ettiğiniz başka bir bağlantı programı ile bağlanabilirsiniz.

     Runuo 2.0 RC2 Kurulumu, Spawn Atımı ve ML Sistemleri, Farklılıkları


    3.------- Bu kısma resim eklemiyorum

    Bu işlemden sonra bir karakter ve ona isim belirleyin...

    4. ------ Artık dünyaya bağlandınız

    Dünyayı kurabilmek için resimlerdeki düğmelere belirtilen sırayla tıklayın. ortalama 30 dk sonra bütün ultima serveriniz free shardları aratmayacak güzellikte kurulu olacaktır.

    DİKKAT : Şimdiki işlemde her işlemi 1 den fazla tekrar etmeyin.

    Düğmelerin menüsünü açmak için:

    * [spawner yazın enterlayın.
    * resimdeki 1 2 3 4 5 te yapacağımız işlem:

    * Örnek 1 e tıkladınız 1 menü gelicek, seçenekleri seçili olarak, değişiklik yapmayın ve en altındaki butona tıklayıp son sayfasına geçin okey deyin.

    * 2 3 4 5 te yapılacak işlemler aynıdır.

    bütün kurulum işlemleri bitince
    * 6. butona tıklayın çıkan menüye okey deyin.
    biraz bekleticek.

    * 7. butona tıklayın ve 2. sayfaya geçin.

    en üstteki save all Spawns ı seçin ve serveriniz oynamaya hazır.

     Runuo 2.0 RC2 Kurulumu, Spawn Atımı ve ML Sistemleri, Farklılıkları


    NOT: Sistemin sağlıklı çalıştığını anlamak için beklemek gerekiyor.

    Birde kendinize [unhide yazıp tıklayın yoksa bulunduğunuz bölgedeki yaratıklar kimse yoksa aktif olmuyor.

    Temel Runuo komutlarından bahsetmek gerekirse.

    [go yazınca bir menü çıkar gideceğiniz yeri seçersiniz ya da sonuna kordinat eklersiniz.
    [admin (yönetim komutları çıkar, eğer bu yazıdaki işlemleri yaptıysanız burdaki world building kısmına dokunmayın.)
    [Props (serveri halka açık kullanıyorsanız tehlikeli bir komuttur, kavga ettirebilir sizi insanlarla, edit yapmaya yarar.)
    [unhide (görünmezlikten çıkarsınız)
    [add (item eklersiniz)
    [skills (skilleri görmeye ve değiştirmeye yarar)

    Sorularınızı ve hataları bizle lütfen paylaşın, teşekkürler.

    (Not: tokuno spawn sorununu tamamen çözüldü ekle.rar dosyası ve anlatım içeriği değiştirildi)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rocksound -- 13 Mart 2008; 2:47:46 >







  • bu konu içinde buglar ve düzeltilmeleri hakkında da yazılar olursa sevinirim.

    benımde ekleyeceklerım olacak...
  • (ekleme: Tokuno problemi çözüldü, tokuno spawnlarını kurarken endişe etmeyin, alttaki mesaj eskidir.)

    Tabiki olcak bir kaç düzeltme ben ekliycem. Mesela bu sürümde spellweaving disable şeklinde geliyor. Yani kitap olsa bile kullanamıyorsunuz. Ayrıca scrollardan bir tanesinin item numarası yanlış girilmiş, onu bulup düzelmiştim. Birde magincia mapında ev dekorasyonları ve tokuno haritası ormanlarındaki hayvanlar eksik. Bunlarıda çözebildikçe anlatıcam. O yüzden Tokuno spawnlarını şimdi aktif etmezse kullanıcılar güzel olacak, çünkü o kısım düzgün çalışmıyor diğer yerler normal.

    Elf şehirleri ve elf dungeonları bu editörde düzgün değil, o kısımları eklemek isteyen olursa şimdilik elle eklemek zorunda.

    Başka bir xmlspawner ile efl şehirleri ve dungeonları eklenebilir o kısımlarda dersime iyi çalışmadığım için yetersiz kalıcam. Dungeonlar çakışabilir benim verdiğim spawnerdaki elf dungeonlarını aktif ederseniz çünkü.

    Peerless sistemleri ile olup olmaması gereken şeyleride tartışırız şimdi ben yazımın kalanını ekliyeyim.

    Ama alchemy tarifleri ve bowcraft tariflerinde değişiklikler mevcut.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rocksound -- 11 Mart 2008; 1:49:29 >




  • Gelelim açıkları kapatmaya.
    Runuo 2.0 RC2'lerin tümünde şu komutu kullanınca ilginç bir durum ortaya çıkacaktır.

    [add SummonFiendScroll

    Gördüğünüz item Summon Fey Scroll u olacak, yani başka bir scroll.

    Burda bir item numarası yanlışlığı var.

    Şu klasöre girelim:
    SVN 285 ML 122\Scripts\Items\Skill Items\Magical\Scrolls

    -------------------------------------
    SpellweavingScrolls.cs dosyasını bir dosya editörü ile açalım ve aşşağıdaki kodları bulalım.

     
    public class SummonFiendScroll : SpellScroll
    {
    [Constructable]
    public SummonFiendScroll()
    : this( 1 )
    {
    }

    [Constructable]
    public SummonFiendScroll( int amount )
    : base( 606, 0x2D57, amount )


    Buradaki
    606, 0x2D57
    yazan kodu
    607, 0x2D58
    şeklinde değiştirin ve kaydedin. Serveri yeniden başlatın ve tekrar deneyin, düzelmiş olacaktır.

    Kodu yanlış yazmıştım düzeltildi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rocksound -- 10 Mart 2008; 18:50:47 >




  • Runuo 2.0 RC2 de bariz bilinen bir hatada magincia haritasının yerinde yerler esmesidir. Bu hatayı düzeltmek için.

    rebuiltMagincia.cfg dosyasını :

    h t t p : / / r a p i d s h a r e . c o m /files/98477942/rebuiltMagincia.rar.html

    \Data\Decoration\Felucca

    \Data\Decoration\Trammel

    klasörlerine atıp [decorate komutunu çalıştırmamız ile çözebiliriz.

    Elven Composite Longbow un abilitilerinde de sorun var sanırım, henüz çözemedim, çözünce yazarım.

    Elven şehirleri ve questleri hakkında osi standardında bilgi sahibi değilim. Orjinale en yakın sistemi nasıl ayarlayabiliriz diye bu konuda araştırma yapmam şart, bilen arkadaşlar varsa paylaşırsa sevinirim.

    Şimdilik herkese iyi oyunlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rocksound -- 10 Mart 2008; 18:45:27 >
  • Bu ek dosyasında verdiğim spawnerdaki (Nerun's Distro v5.0.7)ML eklentilerini çıkarttım. Çünkü verdiğim sürüm ML yi içinde barındırarak geliyor.

    oside bilinen adı ile Reptalon u Chimera adıyla vermişler, ama bu sistemde gerçek adları ile ekleyebilirsiniz. Reptalon'un hiryu gibi tamelenince özellikleri düşüyor ve mage özellikleri yok Df yi bandaj yapmadan kesemezsiniz. Cu Sidhe ise daha güçlü ve zor tameleniyor, hit poiti abartılı değil 600 civarı en fazla oluyor.. Orjinal Osi standardında tame özellikleri.

    Evet katılım bekliyorum sizlerden de.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rocksound -- 10 Mart 2008; 19:23:52 >
  • ML Weapon Abilitileri

    Hataları düzeltilmemiş şekilde gönderiyorum.

    Hataları düzelttikçe güncellerim.

    h t t p : / / r a p i d s h a r e . c o m /files/98565966/Weapons.rar.html

    Weapons klasörünün içeriğini

    SVN 285 ML 122\Scripts\Items\Weapons

    klasörü içeriği üzerine yazdırın.

    Bladeweave skili random abilitilerinde Bleed Attack ve mortal strike abilitilerini çalıştırmıyor. Çalıştırdım diyor ama çalıştırmıyor, diğer 4 random abilitisi sağlam gibi.

    Serpent Arrow 100 Poisioning de 2 adımdan Level 4 zehirliycek şekilde değiştirildi. Normalde Level 3.

    Level 3 için

    Bu kodu bulun

     
    if (total >= 1000)
    level = 4;
    else if (total >= 950)
    level = 3;
    else if (total > 850)
    level = 2;
    else if (total > 650)
    level = 1;
    else
    level = 0;


    ve aşşağıdaki şekilde değiştirin.

     
    if (total >= 1000)
    level = 3;
    else if (total > 850)
    level = 2;
    else if (total > 650)
    level = 1;
    else
    level = 0;



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rocksound -- 11 Mart 2008; 1:18:45 >




  • Oyunun içeriği hakkında birşeyler yazmak istiyorum.

    Trammel ve Felucca birbirinin aynı iki kıta, Young olarak başladığınızda Trammel haritasını görebilirsiniz sadece, Solen mağarasındaki örümcekler kırmızıdır. youngluktan çıkıp Felluca'ya gittiğinizde ise ağaçların kurumuş o dehşet Solen örümcek mağarasındaki örümcekleri bile kapkara görürsünüz.

    Karanlığın hüküm sürdüğü asıl topraklar Felucca dır. Büyük Champion yaratıklarına bu kıta üzerinden ulaşabilirsiniz. Trammel den giderseniz dungeonları daha sakin ve daha az yaratıklı bulacaksınız. (champ yapmak için felucca'ya gidin.)

    Anlatmış olduğumuz serverde Kullanıcı üyeliği serbesttir, yani nete açarsanız isteyen üye olabilir ama aynı anda tek IP den 1 kişi girebilir. Daha fazla girsin isterseniz.

    SVN 285 ML 122\Scripts\Accounting

    bölümünden

    AccountHandler.cs dosyasını açın

    private static int MaxAccountsPerIP = 1; 
    private static bool AutoAccountCreation = true;
    private static bool RestrictDeletion = !TestCenter.Enabled;
    private static TimeSpan DeleteDelay = TimeSpan.FromDays( 7.0 );

    MaxAccountsPerIP nin değerini istediğiniz kadar yükselterek bu sorunu çözebilirsiniz, bu kendi accountlarınız içinde geçerlidir.


    Serverinizin adını değişmek için:

    SVN 285 ML 122\Scripts\Misc

    klasöründen ServerList.cs dosyasını açın.

            public const string ServerName = "Test Server";//  Server Name Goes Here


    kısımlarından Test Server yazan yere istediğiniz bir ismi yazın.

    ML sistemleri hakkında sonra yazmaya çalışıcam bu yazıyı ve doğru çalışan scriptleri düzenlemek birkaçgünümü aldı çünkü, herkese iyi oyunlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rocksound -- 11 Mart 2008; 3:38:54 >




  • Gelelim AOS dan sonra dengelerin değişmesine alışamayan playerlara.

    Ninja felaketi.

    Bende eski bir AOS cuyum, bir gün oynadığım serverde vendora konmuş 120 bushido ve 120 ninjitsu pslerini gördüm. Tanesini 5000 golda satıyorlardı, çünkü oynamasını bilen yoktu SE yeni gelmişti. Ninjayı hep fens ya da sword olan bir karakter olarak biliyordum.

    PS leri aldım ninjitsuyu 120 ye kadar kastım. ortalama 2 ay sword ve fencin bütün olasılıklarını denedim. Yabancı bir forumda gezerken cvi ninja archer karakterini gördüm ve en son ninja haline getirdim. Bu gün arkacı olarak tabir edilen ninjaların ilk temsilcisiyim ama kimse ninjayı oynamayı bilmediği için rezil hale getirdiler.

    Ninja karakterinde ağır kıyafetler giyemezsiniz, hafif olmak zorunda yoksa hideden çıkarsınız.

    Ninjitsu, Hiding ve Stealth skilleri 300 skilinizi yediği için kolay hedef oluyorsunuz açıktan savaşınca.

    Ninja 1 den fazla ise tek seçeneğiniz kalıyor ninjalarla savaşmak için, oda 100 skilinizi feda edip detect hidden skili kasmak.

    Ama kimse skillerinden taviz vermek istemediği için bu gün bu karmaşa yaşanıyor ve herkes AOS özlemi çekiyor.

    Detect hidden kasmak istemeyenler için öneri serverinizde alchemide necromancery menüsünü istek yapın.

    Çünkü ninjalarla başetmek için confisionblast ve conflagration potionlara ihtiyaç %100 başka türlü mage değilseniz ninjaları bulamazsınız çünkü.

    Ninjalar sizinle savaşmak için açıktan savaşmak zorunda kalabilirler.

    At üzerinde hidesi olmayan bir ninja çok tehlikelidir ama bir unsuru bilirse.

    Tracking skilini grandmaster seviyesine getirmeli.

    Tracking grandmaster da hedefinizi seçtiğinizde 120 ninjitsu ile 65 gibi hasarlar verebilirsiniz ama rakibi dövmeye yetmez. Çünkü rakip 3 saniye içinde 5 adım atmalıdır death strike hasar aldığı zaman.

    Hasarı alan rakip bandaj atıcaktır kendine bunu engellemek zorunda ninja, daha önce poilediği shuriken veya fukiyaları fırlatır rakibine, zehirlemesi 120 ninjitsu ile %100 olacaktır, deadly poision ile level3 poiler rakibini ama poi skiline ihtiyaç duymaz. Rakibe 2. bir death strike atarsa ve rakibi kaçarsa son, kaçmazsa yaşar.

    yani bir ninja ninja olabilmek için skillerinden feda etmek zorundadır, ninja başetmenin tek yolu hideler için detect hidden kasmak, kasmam diyorsanız, confisionblast ve conflagration potionlar kullanmak, ninja hide ninja değilse death strike yenidiğinizde 3-5 sn yerinizden hareket etmemenizdir.

    Daha sonra ML sistemi geldi çünkü bu sistemi oyuncular sevmedi, doom gibi dungeonların bazıları felucca ya taşındı ve PK ların sizi basma endişesi varken ML yaratıklarını kesmek için ninjadan fazlası olmak gerekti. Spellweaving warriorlara mage gibi özellikler kattı bazı serverlede warrior ve mage dengesizliği AOS, ML ve SE nin tam uyumlu olamayışından kaynaklanıyor ve ML sistemini inşallah düzgün anlatabilirim.

    Tek tek questleri ve dungeonlarını vererek yazmaya çalışıcam bazı quest NPC leri verdiğim sürümde eksik bunlarıda zamanla çözücez tek tek ML sisteme geçip sorunları beraber çözücez, ML dungeonları açıcaz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rocksound -- 11 Mart 2008; 15:11:13 >




  • Rocksound Verdigin bilgiler için sana saygı duyuyorum ..Ve beni anlıyabilen birilerini buldugmu sanıyorum..Yane Aosda sıkışıp kalmış uo oyuncularına bazı şeyleri anlatamadım..Spelweawing archer classı .Ve benzerleri ml ile gelen sistem muhteşem diyorum..arcanist ler falan cok zevkli ..Bende yakında değişik ml claslarını yazıcam.Verdigin bilgilere teşekkürederim..
  • Bak bende archery için uygun olduğunu bilmiyordum :D bende teşekkür ederim.

    Bende henüz ML yi çok iyi bilmiyorum stratics ten özellikleri karşılaştırıyorum. Quest Giver ların Orjinal yerlerini bulup nasıl çalıştıklarını öğrenince onlarıda eklemeye çalışıcam ama sadece teknik bilgi üzerine bir başlık olmasın bu başlık herkes katılsın istiyorum yoksa bir kaç dungeonu çözerim gene aynı kalır.

    Böyle bir başlık açma nedenim uzun zamandır bekliyorum oynadığım serverler düzgün bir iş çıkartsın diye ama bekle bekle bir yere kadar en sonunda çözerim bu olayı dedim girdim işin içine.

    Runuo deneyimim karakter yapılandırmalarını deneyip eğlence olsun diye çeşitli şeyler üretmekten öte diil ama şu anda anlatabilmek sorunları çözebilmek için kendimi aşma girişiminde bulunmak bu. Herkesten fazla bilgili değilim, sadece iyi araştırıyorum :D



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rocksound -- 11 Mart 2008; 15:49:27 >




  • İlk ML dungeonu ekliyorum. Hatalar olursa bildirin. Quest sistemine göre hazırlamadım.

    Dungeon: Bedlam

    Büyük boss için davetiye kağıdını partiden 1 kişinin düşürmesi yeterli. Parti kurmamışsa oyuncular yaratığa sadece kağıda tıklayan gidebilir. %1 ihtimalle küçük bosslardan düşüyor bu kağıt.

    Denemek isterseniz:

    [add MonstrousInterredGrizzleKey

    Yazıp Anahtar Scrolu deneyebilirsiniz.

    Ayrıca küçük bosslardan %0.01 ihtimalle assasin seti düşürülebiliyor. 4 parça olan bu set 12 dex verdiği gibi aynı zamanda 30.0 stealth bonus skill kazandırıyor size. Bu set orjinalde arızalı gelmişti ama düzelttim, stealth bonusunu vermiyordu.

    Lady Jennify
    Master Jonath
    Red Death
    Sir Patrick

    Bu dört küçük bossdan Assasin Setini ve büyük boss Monstrous Interred Grizzle için anahtar scrollu düşürebilirsiniz.

    Gelelim Kuruluma

    h t t p : / / r a p i d s h a r e . c o m / f i l e s /98823844/bedlamspawn.rar.html

    Bu dosyayı indirin, içinde xmlspawner yüklü olarak geliyor, SVN 285 ML 122 klasörünün içeriğini sizdeki SVN 285 ML 122 dosya içeriğine ekleyin. Oyunu çalıştırın, çalışıyorsa yeniden başlatın.

    [xmlload PeerlessMap.xml yazın

    Dungeon hazır.

    Oyuncuların giriş yapabilecekleri bir teleport oluşturalım (alıntı çeviridir runuo .com)

    "
    Bedlam:


    malas haritasına geçelim ve şu komutları yazalım

    [go 2069 1372 -75

    [Add Teleporter

    bu komuttan sonra teleportu oluşturmak istediğiniz yeri seçin.

    [props

    yazıp teleport a tıklayın.

    PointDeste in yanındaki kutucuğa tıklayın
    aşşağıdaki kordinatları girin.
    X = 123
    Y = 1681
    Z = 0

    Aynı hizadaki butona basın bitti.

    aynı işlemleri yapıcaz kordinatlar farklı.

    teleporttan geçin ve aynı şekilde istediğiniz yere geri dönüş için bir teleport koyun aşşağıdaki kordinatları girin.
    X= 2072
    Y = 1373
    Z = -75

    Teleportların yeri belirgin olsun isterseniz(oyuncular göremez yoksa).

    [add static 14170

    yazın ve teleportu koyduğumuz yere tıklayın. Bu kadar.

    Yanlışlık yaparsanız [delete ile işlemleri iptal edebilirsiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rocksound -- 13 Mart 2008; 20:03:32 >




  • Diğer dungeonları istiyorsanız katılım bekliyorum :)

    Tokuno haritasında bad spawn hatasını düzeltmek için bu dosyayı script klasörüne atın.

    h t t p : / / r a p i d s h a r e . c o m / f i l e s /98831411/SE.rar.html



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rocksound -- 12 Mart 2008; 1:19:42 >
  • Bu dungeon bedlam dungeonu bosslar var burda umbradan giriyorsun..sanırım 8 adet boss olması lazım.Birde bu konuda sanırım Plato var Ml yi teknik oalrakda bilen Kendisnin actıgı kayıp diyarlar serverına bakabilirsin bütün quest giver lar ve questler actif elf dungeonları da aktif bende merakdan girdim baktım gayet güzel.evet eksiklikleri var ama sanırım bişiler yapıyorlar her gecen gün daha iyiye gidiyor.1 haftadır ordayım gayet de başarılı olmuş .hem ögrenme açısından hemde skill lerin ve sistemin ve dengeleri görmek amacı ile gelmeni tavsiye ederim.Birde işin ilginc tarafı cok cok kaliteli oyuncular var eski ve cok kaliteli oyunları mevcut yaş ortalması tahmininden bayagı yüksek.www.kayıpdiyarlar.com Hatta talismanlarıda aktif.birde Ml acan anet var ama orası tam bir fiyasko hiç bişiden haberleri yok Irkların bonuslarını degiştirmişler aos mantıgı ile ML olurmu sapan sacma şeyler yapıyorlar .Kayıp diyarlar anete göre hem teknik hemde diger yapı oalrak cok cok cok üstün..Spawnları elle düzenlemişler. bir sürü artıları var reklam yapıyor gibi degil .İşini iyi yapanın arkasında olmak istiyorum 1 hafta oldu keşfedeli orayı bayagı hoşuma gitti.bu yüzden söylüyorum




  • Benim anlattıklarım hiç bilmeyenlere göre biraz. Quest yazacak kadar bilgili değilim şimdilik, programcılık bilgim web ağırlıklı. Çalışmayan ML sistemleri kendi uydurduğum yamalarla çalışır hale getirmek yaptığım sadece. İsterimki bilen arkadaşlarda yardım etsinler ultimayı bu kapalılık halinden kurtaralım. Tavsiye ettiğin siteye gelicem, üyelik almıştım. Anet ML açmadı henüz, forum üyeliklerine gireyim bir kaç yazı ekliyeyim dedim 1 hafta bekledim açmadılar :D . Kendi tayfası var oranın bana göre değil. Kayıp diyarlara gelirim.
  • rc 2.0 kurdularda .yane resmen tabiri caizsse scıtılar batırdılar elflerin 20 mana bonusu kaldırdılar tamam iyi hoş ok.Humanlarında bonusları var hp regenleri var yane sapan sacma işler yapıyorlar.ML sistemini Aos a ceviririsen herşey kitlenir.Aosla alakası olmuyan bir sistem.osi standartlarından haberleri yok.playerın dediklerine göre hareket ediyorlar tabi playerda ml yi bilmiyor aos a göre söylüyor .Bu kadar bilgisizlik iyi degil.Birde edit falan bütün skandalların yuvası orası :D
  • Şimdi sadece benim için iyi kötü günlerimin geçtiği bir yer orası, oranın playerları vardır orayı sever, başkalarıda başka yeri tercih eder.

    Zorla Anet e gel demedi kimse bana, gittim biraz oynadım, o sırada kapandı, sonra tekrar başladım, bir değişiklik göremedim , benim önem verdiğim şey role play ortamıydı, role play için PVP serverine takılmak baştan saçmaydı. Ortamdan şikayet ettim, scriptlerinden şikayet ettim ama çıktım en sonunda.

    Aneti eleştircek değilim, seveni vardır sevmeyeni vardır bişey diyemem.


    Gelelim Mondain's legacy 'e
    ML questleri ve içeriği ile role play i zorluyor diye biliyorum. Gelen itemleri abartılı buluyor herkes ama matematik hesabını yapınca dengelerde bir değişiklik yok, her zehrin bir panzehirini koymuşlar. Ama bu kadar çok itemin tek sebebi var, asıl içeriği çok az kişi biliyor, herkes kendi hayaline en yakın role play kahramanını oluştursun diye.

    İnsanlar Role play yapar ya da yapmaz, ben bile unuttum nerdeyse role play i ama değişen dengelerin sebebinin gerekliliğini anlamıyorsa insanlar (role play zorunluluğu demiyorum, ama sebebi role play) daha iyi olacaktır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rocksound -- 12 Mart 2008; 16:43:01 >




  • Arkadaşlar ikinizide böyle bir bvaşlık açıp bilgilendirdiğiniz için öncelikle tebrik ve teşekkür etmek istiyorum! Bende çok eski bir uo oynayıcısıydım ve tokunoya geçildikten sonra bırakmıştım. Açıkçası DV den sonra güzel bir server bulamadım. Şimdi arkadaşlarla pvp yapıp eğlenebilceğim bir server açtım sizin yazınız sayesinde yeniden yarattım iye bilirim :) Benim bir sorunum var bu dragona binmek konusunda bilgiye sahipmisiniz??? Ancient dragona binmek fena olmazdı hani:) Kolay gelsin yeni haberleriniz sabırsızlıkla bekliyorum.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: tsots

    Arkadaşlar ikinizide böyle bir bvaşlık açıp bilgilendirdiğiniz için öncelikle tebrik ve teşekkür etmek istiyorum! Bende çok eski bir uo oynayıcısıydım ve tokunoya geçildikten sonra bırakmıştım. Açıkçası DV den sonra güzel bir server bulamadım. Şimdi arkadaşlarla pvp yapıp eğlenebilceğim bir server açtım sizin yazınız sayesinde yeniden yarattım iye bilirim :) Benim bir sorunum var bu dragona binmek konusunda bilgiye sahipmisiniz??? Ancient dragona binmek fena olmazdı hani:) Kolay gelsin yeni haberleriniz sabırsızlıkla bekliyorum.



    O binek olayı tiledata.mul dosyasını editleyerek oluyormuş.

    Anlatımı burada:

    http://www.runuo.com/forums/script-support/88339-making-ridable.html

    [Props komutu ile istediğin yaratığın id numarasını alıyorsun, tiledata.mul dosyasını mulpatcher ile editliyorsun.

    İçinde boş bir slot buluyorsun, tabi dosyanın yedeğini almayı unutma.

    animid yazan yere aldığın id yi giriyorsun. orda gösterdiği gibi quality , height ayarlarını giriyorsun.

    Sonra boş yere bunu kaydediyorsun.

    Denemek için en kolayı binilebilir bir hayvanın üzerinde denemek horse nin scriptini kopyala başka bir isim ver

    yenihorse.cs gibi içinde de horse yazan yerleri yenihorse yap, değiştirilecek yerlere yaratığın id ve kaydettiğin boş slotun numarasını gir kaydet dene.

    Baya bir uğraştırabilir, bir de bağlanan oyuncular seni aynı şekilde görebilirmi garanti edemem.

    mulpatcher için link :

    http://varan.uodev.de/

    runuo 2.0 RC1 için hazırlanmış bir kaç örneğede şu linkten ulaşabilirsin:

    http://www.runuo.com/forums/custom-script-releases/88948-runuo-2-0-rc1-new-custom-ridable-pets.html



    yedek almayı unutma, iyi oyunlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rocksound -- 14 Mart 2008; 23:26:27 >




  • Teşekkürler baya uğraştırdı ama mutlu son :) Yeni gelişmleri sabırsızlıkla bekliyorum...
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki

Benzer içerikler

- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.