Şimdi Ara

sanırım triger kayışı sıyırdı (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
25
Cevap
0
Favori
8.580
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • tekrar yazacaktım fakat unutuşum. olay 2 temmuz gecesi olmuştu. triger sıyırmıştı, sakız gibi olmuştı. çiğnesen yutarsın. sübabların beşine zarar vermiş (araç 8V) komple sübab değişti. motoru indirdiler zaten 1800 TL masraf gitti.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-57554940B

    tekrar yazacaktım fakat unutuşum. olay 2 temmuz gecesi olmuştu. triger sıyırmıştı, sakız gibi olmuştı. çiğnesen yutarsın. sübabların beşine zarar vermiş (araç 8V) komple sübab değişti. motoru indirdiler zaten 1800 TL masraf gitti.
    Off offf yazık olmuş 1800 lira araç tempraymış yoksa deli paralar isterlerdi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-57554940B

    tekrar yazacaktım fakat unutuşum. olay 2 temmuz gecesi olmuştu. triger sıyırmıştı, sakız gibi olmuştı. çiğnesen yutarsın. sübabların beşine zarar vermiş (araç 8V) komple sübab değişti. motoru indirdiler zaten 1800 TL masraf gitti.
    geçmiş olsun reis
  • Geçmiş olsun hocam, eğer marşta zorlamadıysanız subaplar sağlamdır. İki yıl öne başıma geldi. Rampada çıkarken aniden stop etti, marş bastık birkaç defa çalışmadı. Ertesi gün çekiciyle sanayiye götürdük. Usta bakar bakmaz triger kopmuş dedi, masrafı da üst kapağı açınca belli olur dedi. Kapağı açtı, subaplar yamulmuş, masraf olarak 1200 tl parça + işçilik 900 tl, bunun içinde subap takımı, triger seti, kapak contası ve taşlama var. Bizim araç opel astra G model. Allahtan iş bankası kredi kartı sigortasıyla hallettik çekiciyi, yoksa o 500 alacaktı. işçilikte pazarlık yapın ve parçaları netten temin edin her zamana daha ucuzdur.
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.