Şimdi Ara

Servise vercem deneyimlerinizi paylaşın lütfen

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
386
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Yaklaşık 9-10 ay önce ist.dan pavilion dv6148eu bi laptop aldım,geçtiğimiz gece bilgisayarımı herzamanki gibi kapatıp yattım,sabah açtığımda 3 kez uzunca dııııt sesi geldi ve ekranda hiçbir görüntü yoktu,(eskişehirde yaşıyorum)buradaki yetkili servise götürdüm,donanımsal arıza dediler,servise gönder dediler.Servis işi beni baya korkutuyo,açıkçası ne yapmam gerektiğini bilmiyorum,daha önceden servise gönderen arkadaşlar deneyimlerini paylaşırsanız sevinirim...



  • Aynı bilgisayarı yaklaşık olarak aynı dönemde ben de almıştım. Önce ekranın yarısının ışığı gidip gelmeye başladı, sonra ses gidip gelmeye başladı, ardından ses tamamen gitti ve güç düğmesi çalışmamaya başladı ve son olarak kablosuz ağ gidip gelmeye başlayınca bu gidip gelmelerden fazlasıyla yorulup senin o çok korktuğun servise gönderme yoluna gittim. 30 iş günü bekleme süresini sonuna kadar kullandılar. Yani 45 koca gün. Sonra yurtdışından parça bekliyoruz falan ayaklarına yatmaya başladılar. Artık parçayı at arabasıyla mı getiriyorlar yurtdışından anlamadım. Tabii ki sessiz kalmadım. Yasal hakkımı kullanacağımı söyledim. Teknosanın teknoasist hizmetini devreye soktum falan derken bir gün teknosadan telefon geldi. Hp bir model seçmenizi istiyor dedi. Ben de yaklaşık hediyeleriyle birlikte 2,5 milyarlık bir bilgisayar seçtim.(Benim bilgisayarımın fatura bedeli 2,040ytl idi)
    Hp bu bilgisayarı veremeyeceğini başka bir modeli teklif ettiğini söyledi ancak teklif ettikleri bilgisayarın 12 taksit piyasa fiyatı 1800ytl :D
    Tabii ki kabul etmedim, fatura bedelimin tahsilini istedim. Onlar da 2040 ytlyi 10 gün sonunda yatırdılar.

    Sadede gelecek olursak HPden bi bilgisayar aldım aylarca bi sürü sorunla kullandım. 2 ay servis yüzünden bilgisayarsız kaldım. Artık HPnin ne adını ne herhangi bir modelini duymak istiyorum. Alınan ürünün arkasındaki destek en önemli şey bence. Günümüzde bir çok firmanın teknik servisi adam oyalama stratejisinde. Utanmasalar ram taktırmaya göndereni 45 gün bekletecekler. Yasal tamir sürelerini kullanıyorlar ki garanti süresinden eksilsin.

    Şimdi Toshiba almaya karar verdim. Hatta siparişini de verdim. Sana tavsiyem hiç durma gönder servise. 45 gün geçerse bana PM at. Sana her türlü yardımcı olurum.




  • bendede aynı problem olmuştu. sorun ram bellekten kaynaklanıyordu. ram belleği değiştirince çözülüyor. tabi içini açamıyorsunuz garantili olduğu için. bir an önce teknik servise gönderin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi x_tol -- 2 Ekim 2007; 14:57:21 >
  • Pazartesi günü bilgisayarımı bıraktım servise ve Müşteri hizmetlerini arayıp Programcı olduğumu bilgisyarın benim için normal insanlardan daha çok ifade ettiğini söyledim ve avukatımın numarasını bıraktım

    Bugun yedek bilgisayarımı almam için aradılar


    yani 45 gün boyunca bilgisayarınızdan mahrumiyet diye birşey yok.

    Ama genel kanı hiç bizaman değişemez" HP= Arıza + Problem + Stres "
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Tamirciler buraya,sorum size
    4 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.