Şimdi Ara

silinsin (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
411
Cevap
6
Favori
24.351
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
14 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Açıklamaya göre olay çok klasik,sanayide birçok defa olan bir olay hatta.Çoğu çırak müşteri arabasını kullanır eskisi kadar olmasa bile.Serviste de bu olmuş.Genelde kim düşük maaşı kabul ederse onu alıyorlar işe tabi çevrende olacak.Kalite o yüzden yerlerde geziyor,çalışan da en fazla işten atarlar nasıl olsa asgari ücrete yine iş bulurum mantığında olduğu için kafaya takmıyor.

    Yapılacak iş basit aslında,bu aracı alıp muadil sınıf aracı vermek veya ona yakın bir para da anlaşmak.Zannetmiyorum olayın 40 binlik yerine 90 binlik araç istemede tıkanacağını, çok inandırıcı gelmedi bana. Mahkemeye bile gitseniz ülkemizde bu kadar fark olacak şekilde karar çıkmaz. Bizim insanımız genelde uğraşmak istemediği için zarar etmeyeceği bir meblağa anlaşır.
  • Direk dava aç bence
  • cruze marka araca 90 bin tl talep etmek bence işin kopma noktası olmuş ki 100 binde isteseniz arac rehinliymiş , tamir + değer kaybı + kira bedeli ile bu süreç çözülmeli
  • 1- Çalışanın servise bakıma gelen aracı servis dışına çıkarması, şahsi işlerinde kullanması.

    2- Aracı servisten çıkaran çalışanın ehliyetinin olmaması.

    3- Bu şahsın alkollü araç kullanması.

    4- Bu şahsın kazaya karışması.

    5- GÜRSES otonun olayı öğrendiği anda müşteriye doğruları söylemek yerine olayı örtmeye çalışması.

    6- Olayın en acı tarafı da kazaya karışan İNSİGNİA aracın sahibinin Naz hanım ile karşı karşıya getirilmesi.

    Kurumsallıktan bu kadar uzak bir firma düşünemiyorum.

    Olması gereken nedir:

    1- Aracı servisten çıkaran çalışanı işten çıkarırsınız (İbreti alem için)

    2- Bütün oluşan hasarı kazayı yapan kişiden tahsil yoluna gidersiniz.

    Olayın bu noktaya gelmesinden sonra

    3- Servisteki bir iki yöneticinin müdüründe iplerini çekersiniz. (İbreti alem için)

    Bunları yaptıkları zaman firmanın ciddiyetine samimiyetine inanılır.




  • Gürsesin cevabı sanki olayın içinde farklı sebepler varmış gibi anlaşılıyor.

    İlk başta kadına hak vermiştim lakin gürsesin demesine göre kadın araç sahibi bile değilmiş.
    Anladığım kadarıyla borca karşılık araca rehin koymuş kadın. Araç sahibi x bir firma. Ve gürses anlaşma yoluna gitmiş ama kadın aracın 2.el değerinin çook üstünde bir para talep etmiş.Tabi bunlar gürsesin iddaları. Eğer bu iddialar resmi bir belgeye dayanmıyorsa karşı taraf iftiradan dava açma hakkına sahip olur.
    Bence şu saatten sonra her iki tarafta birbirlerini mahkemeye verecek. Dava uzayıp gidecek.

    Yazık olmuş

    Geçenlerde bi konu açmıştım ford 10 yıllık aracı geri aldı diye. kimse inanmadı ama çok da umurumda değil.
    Komşum Bu hafta işlemlerin biteceğini söyledi. Halen fordun ona verdiği ikame aracı kullanıyor.10 yaşında otomatik focusu geri alıyor piyasa fiyatının 5-6 bin TL üstünde.

    Eğer gürses 2.el değerinin 5 bin üstünde bir rakam teklif edip karşı taraf kabul etmediyse hatalı burda gürses değil. Tabi bu bir tahmin.Tam tersi de olmuş olabilir.




  • herşey bir yana sosyal medyanın şu yayılma özelliğine bayılıyorum.
    sosyal medya olmasa bu adamların yaptıkları yayılmayacak; yanlarına kar kalacaktı.
    aklı başında firmalar böyle olaylar oldukça müşteri kaybetmemek için adam gibi muamele yapacak insanlara. belkide böyle böyle servis anlayışı gelişecek.
    yarın xx markalı bilgisayarın teknik servisle ilgili problemleri insanlara yayılacak,
    diğer gün xxx markalı bulaşık makinasıyla ilgili sorunlar.
    bir süre sonra işini adam gibi yapan firmaların satışları artarken böyle terbiyesizler ise sinek avlayacak. hak ettikleri gibi.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • sanayide çalışan tanıdık vardı bi aralar, eleman ömür boyu tamire gelen araçları kullanıyo. her 2-3 günde bir altındaki araç değişiyodu. 1 günde yapacakalrı aracı sahibine 4 gün deyip 3 gün kendileri kullanıyolardı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 01001101

    sanayide çalışan tanıdık vardı bi aralar, eleman ömür boyu tamire gelen araçları kullanıyo. her 2-3 günde bir altındaki araç değişiyodu. 1 günde yapacakalrı aracı sahibine 4 gün deyip 3 gün kendileri kullanıyolardı.

    Sağlam beleşçimiş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yazıklar olsun bu bayiyeye, yeminle soğudum okurken

    bırak opel araba almayı, opet'ten gaz almayı aklımın ucundan bile geçirmeyecek olmama neden olan olaylar silsilesinin son adımı. arkadaşlarımı da müslüm gürses dahi dinlememeleri konusunda uyardım. o derece uzaklaştık bu kuruluştan. ekşi :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sardemir -- 12 Ekim 2016; 11:21:37 >
  • Lanet olsun böyle insanlara. Bu forumda 3 yıl tandıgım bırı iş için sıvı soğutma yapıyordu, hem yanlış kurulum yaptı hemde artan malzemelerımın üzerine yattı gasp ettı savcılıga suç duyurusunda bulundum kaç aydır haber yok. Bu ulkede vallahı adalet yok, 69 yasında adam bir ayağı çukurda hem yanlış montaj yapıp malzememı kırıyor hemde malzemelerımı gasp edıyor. Elımde resımler mesajlaşmalar var ama sen yapmışsındır dıyıp kaçıyor ticari ahlakı olmayan şerefsiz kaynıyor ülkede.
  • Bu rezaleti herkes duymalı düşüncesi ile mesajı üstlere alalım arkadaşlar.
    hatta bu iğrenç rezilliği ve böyle ahlaksız bayileri deşifre edelim ki piyasadan temizlenip gitsinler.
    Burda bayinin ne suçu var diyebilirsiniz? bayi tavırları ve tutumu hiç hoş değil.
  • Bayanın söylemine göre, aracın vekaleti kendinde bundan dolayı kimse bayana alacağına karşı aldı şu bu şekilde bir laf edemez.

    Diğer konu ise "güveni kötüye kullanma". Yeni Türkiye' de adil bir yargılanma olursa TCK 155/2 ye göre bu firmayı öttürürler. Kaza yapan şahıs ise 155/2 yle bağlantılı hırsızlık suçu ile yargılanır. Bu konuyu kapatmak sadece aracı alalım ödeyelim demekle olmaz. Araç + karşı tarafın (çarpılan araç) tüm maddi kaybı (değer kaybıda dahil) + tazminat şeklinde anlaşılabilir.
  • SMTRSLN kullanıcısına yanıt
    hocam, millet uzun uzun yazmış. yenilen nane çok büyük.

    müşterinin önüne koyacaksın katalogu. seç diyeceksin. konuyu kapatacaksın.

    aracı teslim ederken de sözleşme yapacaksın. 'şu olay yüzünden yediğimiz halt karşılığı iyi niyet olarak müşterinin mağduriyetini gidermek için yapılmıştır. suçlular hakkında hukuki süreç başlamıştır.'

    bunu yaptıktan sonra müşteri, cruze aracını tamir ettirir biner mi, rehinini çözüp, satar mı, araba presine sokup parçalatır mı, o onun problemi olacak...
  • Ehliyetsiz adama araç teslim ediyorsun, üstüne bir de alkol alıp kaza yapıyor. Herkes kendi çalışanından mesuldür. Dolayısıyla mağdur olan kişinin tüm taleplerini karşılamak zorundasın, ötesi yok.

    Kaldı ki masrafları karşılamak, cezaları ödemek falan ayrı bir mevzu, bu firmanın ceza alıp belli bir süre kapatılması dahi gerekebilir (yurtdışında olsa g.tünden kan alırlar). Ölümlü bir kaza da olabilirdi. Yapılabilecek en tehlikeli hatayı yapmışlar.
  • Bu tip şeylerden dolayı uluslar arası çapta bi firmaya sahip olamıyoruz çünkü işini düzgün yapan yok uluslararası ekonomi de bunlar nefes alamaz hepsi kaybolur gider. Devletin normalde acımaması lazım ama malumunuz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • reallist55 kullanıcısına yanıt
    Kadın aracın sahibi hocam, elinde vekalet var.
    Araç 115 km gezmiş, alkollü-ehliyetsiz şoförle hemde.ardından kaza yapmış.kaza, araç sahibinden gizlenmiş, parça bekliyor vs vs diyerek 1 aydan uzun süre serviste kalmış.
    Sonra kadın olayı öğrenmiş, yapılacak işlemleri belirten anlaşma imzalamak istemiş firma bunu reddetmiş.

    Üstüne sorumsuz çalışanın çarptığı insignianın masraflarınıda kadına kitlemişler.
    Ki mevzu araç değiştirmeyle kapanacak bir mevzuda değil, düpedüz gasp.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    Yetkili bayiler de o kadar varoş, eğitimsiz ve kompleksli adam çalışıyor ki. Firmalar sözde burnundan kıl aldırmaz, kaç tane Bilkent mezunu arkadaşım iş bulamıyor, bu tarz yerlere başvuruyorlar, çağırılmıyorlar bile görüşmelere. Ama bu adamlar gidip nerede lise mezunu, kenar mahalle yetişkini, diksiyonu sıfır adam varsa alıp çalıştırıyorlar.



    Memleket dayı torpil ülkesi olduğu için gayet doğal. Bilkent falan hak getire, buralardan mezun olup yurt dışına gitmeyen hayatının hatasını yapar.
  • Yahu araç kimin üstüne ne önemi var?

    Sonuçta servise emanet edilmiş değil mi?

    Böyle bir halt yediysen , duyurmamak için senden çok para istenmesi gayet normaldir .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: reallist55

    Gürsesin cevabı sanki olayın içinde farklı sebepler varmış gibi anlaşılıyor.

    İlk başta kadına hak vermiştim lakin gürsesin demesine göre kadın araç sahibi bile değilmiş.
    Anladığım kadarıyla borca karşılık araca rehin koymuş kadın. Araç sahibi x bir firma. Ve gürses anlaşma yoluna gitmiş ama kadın aracın 2.el değerinin çook üstünde bir para talep etmiş.Tabi bunlar gürsesin iddaları. Eğer bu iddialar resmi bir belgeye dayanmıyorsa karşı taraf iftiradan dava açma hakkına sahip olur.
    Bence şu saatten sonra her iki tarafta birbirlerini mahkemeye verecek. Dava uzayıp gidecek.

    Yazık olmuş

    Geçenlerde bi konu açmıştım ford 10 yıllık aracı geri aldı diye. kimse inanmadı ama çok da umurumda değil.
    Komşum Bu hafta işlemlerin biteceğini söyledi. Halen fordun ona verdiği ikame aracı kullanıyor.10 yaşında otomatik focusu geri alıyor piyasa fiyatının 5-6 bin TL üstünde.

    Eğer gürses 2.el değerinin 5 bin üstünde bir rakam teklif edip karşı taraf kabul etmediyse hatalı burda gürses değil. Tabi bu bir tahmin.Tam tersi de olmuş olabilir.

    Naz hanım zaten yazıda belirtmiş aracın neden üzerinde olmadığını

    Ayrıca servis çamurluk yapıyor , aracı teslim eden aynı insan , kaza yapanın telefonda konuştuğu aynı insan, şimdi de biz tanımayız diyorlar.

    quote:

    araç benim üzerime değil şirket aracı (arabayı aile dostumuzdan aldık ama üzerinde rehin olduğu için tescil işlemini bu aya ertelemiştik). ben hasardan dolayı aracı, maalesef bu firmaya kasko kapsamında yapılması üzere vermiştim. olaylar bu noktaya gelince de aracın vekaleti bana verildi ve tüm işlemlerini ben takip ediyorum. herkes ne kadar sabırlı olduğumu söylemiş, aslında şirket aracı olduğundan prosedürlerle uğraşmayı istemediğimden olayı kısaca çözmeye çalışmıştım. şirket bana yasal bir zeminde çözme imkanı sunmayınca, olayı hukuki sürece taşıma kararı aldım.




  • inşallah opel o servis ile olan ilişkisini keser. geçen motor arızası sebebiyle yeni araç vermilerdi forumdan birine. umarım bu konuda da gerekeni yaparlar.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.