Şimdi Ara

SKODA KAROQ ANA KONU (14. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
2.503
Cevap
68
Favori
330.039
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SPECIALIZED


    quote:

    Orijinalden alıntı: R2D2_C3PO

    Merhaba,

    110K civarı fiyata gelmesini tahmin ettiğim 1.0 TSI DSG hakkında ne düşünüyorsunuz? Octavia kullanıcıları aynı motorda sorun yaşamadıklarını belirtmişler. Karoq, Octavia'dan 100 kg. daha ağır görünüyor. Yorumlarınız nedir?



    Herhangi bir sıkıntı olmayacaktır hocam. 1.0 TSI, gayet yeterli güce sahip bir motordur. Performans anlamında sizi üzmez. Ve yakıt tasarrufu ile vergisinin daha düşük olması büyük avantaj.

    Umarım öyle olur. En son mart demişlerdi tarih olarak. Bekleyip göreceğiz artık.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dicetel10


    quote:

    Orijinalden alıntı: lodosunoglu


    quote:

    Orijinalden alıntı: SencerKorkusuz

    Sadece 1.5 tsi 4x4 verdiyonda 6 ileri ıslak dsg olacak diğerleri 7 ileri kuru

    O zaman her sabah duayla yola çıkmak lazım; sanzimanı kucağımıza almamak için.

    kuru tip dsg şanzumanlar çok sıkıntılımı oluyor acaba?bu konuda bizi bilgilendirirseniz sevinirim.

    Değerli hocam;

    DSG şanzımanın birçok çeşidi mevcuttur.

    Bizim çoğunlukla gördüğümüz versiyonu DQ200 kodlu 250 nm Tork'a kadar dayanıma sahip 7 İleri Kuru Kavrama DSG'dir.

    Bu DSG türevinde 2015'e kadar EURO 6 geçişine kadar üretilen araçlardan bazen sıkışık trafikte ısınma gibi durumlar duyulabiliyordu. Fakat 2015'den itibaren bu DQ200'de bayağı bir geliştirme yapıldı. Yağı değiştirildi. Çoğu parçaları değiştirildi ve geliştirildi. Aynı sene içinde Volkswagen AutoStadt Wolfsburg'a sadece DSG için özel bir fabrika kurdu. ve 2015'den itibaren üretilen modellerde sorunlar minimuma indirildi.

    Bun türevin dışında da DQ250 kodlu bir DSG türevi daha mevcuttur. O ise 1.4 TSI ACT 150 PS motora sahip; Tiguan, Kodiaq ve 4x4 Ateca'da, 2.0 TDI 150 PS Passat'ta ve de 2.0 TSI Golf GTi/R'da bulunmaktadır. DQ250 diye bilinen bu DSG türevi yağlı sorunsuz DSG diye bilinir. 350 nm Tork'a kadar dayanımı bulunmaktadır ve 6 İleri bir şanzımandır.

    Son olarak da 2.0 TDI 150 PS Tiguan ve 2.0 TDI 190/240'lık Passat'ta bulunan DQ350 kodlu 550 nm Tork'a kadar dayanıma sahip 7 İleri yağlı kavrama bir DSG türevi daha mevcuttur.

    Saygılarımla.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: suvhunter

    BENİM BİLDİĞİM KADARIYLA KAROQ'UN TÜM MODELLERİNDE ISLAK DSG KULLANILACAK. SANKİ DOĞAN KABAK VİDEOSUNDA ÖYLE İZLEMİŞTİM.

    Sanmıyorum. Tam tersine tüm modellerinde kuru DSG kullanılacak diye tahmin etmekteyim. Ama 2015'den sonra üretilen 7 İleri Kuru DSG'lerde sorunlar zaten minimum seviyeye indirilmiştir.
  • okis kullanıcısına yanıt
    dizel otomatik 150 olur sanırım o da lansmana özel :D
  • evet 150 falan olursa yıllık 1-2 bin adet satar malesef
  • SPECIALIZED kullanıcısına yanıt
    Cevap için çok teşekkürler.O zaman sizin söyleminize göre karoqta 7 ileri kuru dsg kullanılacağı kesin diyebilirmiyiz.1.4 TSI 4Drive Ateca daki 6 ileri ıslak dsg gibi karoqun 4x4 modelinde de ıslak dsg olacak diye biliyorum ben.Bu bilgi yanlışmı sizce?Birde artık 7 ileri kuru dsg şanzumanları gönül rahatlığıyla alabilirmiyiz?Bu arada hayatımda hiç otomatik vitesli araba kullanmadım.Hiç olmadıda zaten. Dahada ilginci hayatımda bir arabam oldu oda şimdi kullandığım Hyudai Getz.(yaşım 41)

    Bu aracımı 14 yıldır kullanıyorum.Allaha şükür bir tık bile demedi.Artık yeni modele terfi etmeyi düşünüyorum inşallah.Alacağım arabayıda en 10-15 yıl kullanmayı planlıyorum Allahın izniyle.Bu yüzden ince eleyip sık dokuyorum.Suv segmentinde bir araba düşündüğüm için modellerle ilgili kronik sorunları araştırıyorum.O yüzden size dsg şanzuman ile ilgili bu soruyu sordum.VAG grubu bünyesindeki markaların en önemli kronik sorunu dsg şanzuman.Ama VAG grubu bu soru baya düzeltmiş gibi görünüyor.

    Birde fiyat tahmininde bulunan arkadaşların yorumlarına bikaç şey söylemek isterim.Çok iyimser yorumlar gerçekten.İnşallah dediğiniz gibi olur.Bence dizel otomatik ambiation karoq 165-170 bin gibi bir fiyatla gelir.Style donanımlısı ise 175-180 bin olur.Benim merak ettiğim bir konuda dizel otomatik style karoq ile benzinli otomatik style karoq arasındaki fiat farkı ne kadar olur?15-20 bin gibi bir fiat farkı olurmu sizce?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dicetel10

    Cevap için çok teşekkürler.O zaman sizin söyleminize göre karoqta 7 ileri kuru dsg kullanılacağı kesin diyebilirmiyiz.1.4 TSI 4Drive Ateca daki 6 ileri ıslak dsg gibi karoqun 4x4 modelinde de ıslak dsg olacak diye biliyorum ben.Bu bilgi yanlışmı sizce?Birde artık 7 ileri kuru dsg şanzumanları gönül rahatlığıyla alabilirmiyiz?Bu arada hayatımda hiç otomatik vitesli araba kullanmadım.Hiç olmadıda zaten. Dahada ilginci hayatımda bir arabam oldu oda şimdi kullandığım Hyudai Getz.(yaşım 41)

    Bu aracımı 14 yıldır kullanıyorum.Allaha şükür bir tık bile demedi.Artık yeni modele terfi etmeyi düşünüyorum inşallah.Alacağım arabayıda en 10-15 yıl kullanmayı planlıyorum Allahın izniyle.Bu yüzden ince eleyip sık dokuyorum.Suv segmentinde bir araba düşündüğüm için modellerle ilgili kronik sorunları araştırıyorum.O yüzden size dsg şanzuman ile ilgili bu soruyu sordum.VAG grubu bünyesindeki markaların en önemli kronik sorunu dsg şanzuman.Ama VAG grubu bu soru baya düzeltmiş gibi görünüyor.

    Birde fiyat tahmininde bulunan arkadaşların yorumlarına bikaç şey söylemek isterim.Çok iyimser yorumlar gerçekten.İnşallah dediğiniz gibi olur.Bence dizel otomatik ambiation karoq 165-170 bin gibi bir fiyatla gelir.Style donanımlısı ise 175-180 bin olur.Benim merak ettiğim bir konuda dizel otomatik style karoq ile benzinli otomatik style karoq arasındaki fiat farkı ne kadar olur?15-20 bin gibi bir fiat farkı olurmu sizce?





    Kusura bakmayın hocam biraz geç cevap veriyorum.

    Tahminimce; Karoq'da da, Ateca gibi 4x4 olmayan modellerde 7 İleri Kuru DSG kullanılcaktır. Fakat sizin de dediğiniz gibi 4x4 olanda büyük ihtimalle 6 ileri ıslak DSG olacaktır.

    Şuandaki yani aynı zamanda 2015 sonrası olmuş oluyor 7 ileri kuru DSG'lerde kavrama bitmesi dışında o da sorun değil zaten, bir sıkıntı duymadım.

    Getz de güzel araçtır hocam. Allah en iyilerini nasip etsin.

    Dizel ile benzinli arasında sizin de belirttiğiniz gibi ortalama 15 bin fark olacaktır.

    Ama 10-15 yıl kullanma düşünceniz varsa kavrama ömrünün falan bayağı uzun olması faktöründen de dolayı 6 İleri ıslak kavrama DSG'nin yer aldığı konfigürasyondaki aracı tercih edin derim.




  • SPECIALIZED kullanıcısına yanıt
    Önceliklle cevap için teşekkürler kardeş.Fiat olayı uygun olursa karoq almayı düşünüyorum.Uzun yıllarda binmeyi planlıyorum.Fakat dizelmi benzinlimi olması konusunda kararsızım.Toplumumuzda dizele karşı bana göre gereksiz bir ilgi var.Haliyle bende de bu yöne bir yönelişe sebep oluyor.Gereksiz dedim çünki dizelin geleceği benzinliye göre daha erken karanlık olacak.Birçok Avrupa ülkesi dizeli yasaklamak üzere.Bir diğeri ülkemizdeki fiyatlandırmada dizelin her zaman daha pahalı olması.Ayrıca dizel arabaların bakım onarımının benzinlilere göre daha ağır olması.Tüm bu saydığım durumlara rağmen sırf tork değerinin yüksek olması ve daha az yakıyor olması sebebiyle insanımız dizele hücum ediyor.Üstelik son motor geliştirmelerinden sonra turbo benzinli motorlarla dizel motorlar arasında tork farkının hemen hemen kalmamasına ve ülkemizdeki benzin-dizel fiyatlarının neredeyse birbirine çok yaklaşmasına rağmen.Ayrıca artık 1.6 dizel motorların tüketimi de hiç azımsanmayacak seviyede.Veya tersini söylersek 1.4 TSI benzinli motorların tüketim değerleri dizellere yaklaşmış durumda.

    Hal böyle olunca 15-20 bin lira gibi baya bi fark verip dizel almak ne kadar mantıklı.Verip aldık diyelim.Bu farkı ne kadar zamanda amorti eder aldığımız dizel araba?

    İşte bu yüzden karoqu bekleyip önce benzinli ve dizel modelleri arasındaki fiat farkına bakacağım.Sonra da test sürüşlerindeki tüketim değerlerine bakıp ona karar vereceğim.Sizde bu konu ile ilgili düşüncelerinizi paylaşırsanız sevinirim.

    Saygılar...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dicetel10

    Önceliklle cevap için teşekkürler kardeş.Fiat olayı uygun olursa karoq almayı düşünüyorum.Uzun yıllarda binmeyi planlıyorum.Fakat dizelmi benzinlimi olması konusunda kararsızım.Toplumumuzda dizele karşı bana göre gereksiz bir ilgi var.Haliyle bende de bu yöne bir yönelişe sebep oluyor.Gereksiz dedim çünki dizelin geleceği benzinliye göre daha erken karanlık olacak.Birçok Avrupa ülkesi dizeli yasaklamak üzere.Bir diğeri ülkemizdeki fiyatlandırmada dizelin her zaman daha pahalı olması.Ayrıca dizel arabaların bakım onarımının benzinlilere göre daha ağır olması.Tüm bu saydığım durumlara rağmen sırf tork değerinin yüksek olması ve daha az yakıyor olması sebebiyle insanımız dizele hücum ediyor.Üstelik son motor geliştirmelerinden sonra turbo benzinli motorlarla dizel motorlar arasında tork farkının hemen hemen kalmamasına ve ülkemizdeki benzin-dizel fiyatlarının neredeyse birbirine çok yaklaşmasına rağmen.Ayrıca artık 1.6 dizel motorların tüketimi de hiç azımsanmayacak seviyede.Veya tersini söylersek 1.4 TSI benzinli motorların tüketim değerleri dizellere yaklaşmış durumda.

    Hal böyle olunca 15-20 bin lira gibi baya bi fark verip dizel almak ne kadar mantıklı.Verip aldık diyelim.Bu farkı ne kadar zamanda amorti eder aldığımız dizel araba?

    İşte bu yüzden karoqu bekleyip önce benzinli ve dizel modelleri arasındaki fiat farkına bakacağım.Sonra da test sürüşlerindeki tüketim değerlerine bakıp ona karar vereceğim.Sizde bu konu ile ilgili düşüncelerinizi paylaşırsanız sevinirim.

    Saygılar...

    Düşüncelerinize tamamen katılıyorum hocam. Yılda 20.000 üstü KM yapılmıyorsa dizel alma taraftarı değilim.



    Aradaki fiyat farkını dizele vereceğime o kadar tutacak opsiyonel donanım ekletirim çok daha donanımlı ve güzel bir araç olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • SPECIALIZED kullanıcısına yanıt
    Aynı düşüncedeyim kardeş.Bakalım karoq piyasaya bi girsin.Ona göre hareket edeceğim.Sizin karoqun piyasaya giriş fiyatı ile ilgili bir duyumunuz veya tahmininiz varmı?

    Eğer bu araç yüksek fiyatlarındırma ile gelirse ikinci el az kilometreli dizel eta6 alure elagance pack 3008 düşünüyorum.Belki burası yeri değil ama bu araç hakkındada olumlu-olumsuz düşüncelerinizi öğrenmek istetim

    Saygılar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • slovenya fiyatı...Octavia ile karşılaştırma yaptm modellerinde 20-30 bin daha ucuz Türkiyeden..buda 35-40 bin kadar pahalı olacaktır tahminimce..

    SKODA KAROQ ANA KONU



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tango123 -- 25 Aralık 2017; 16:2:29 >
  • 1.4tsi dsg Kodiaq ile 1.5tsi dsg Karoq neredeyse aynı fiyat.
    Bu demek oluyor ki araç buraya 1.5.tsi dsg ile 140k falan gelecek. Hayatta satmaz.

    Hatta şöyel bir hesap yaptım. Rapid 20k euro ya satılıyor. TR fiyatı ise 91000TL. Fakat Kodiaq 27k euro yazarken TR fiyatı ise 149.000TL. Vergi dilimindne dolayı mı bu kadar fark?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Elensar77 -- 25 Aralık 2017; 16:19:23 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dicetel10

    Aynı düşüncedeyim kardeş.Bakalım karoq piyasaya bi girsin.Ona göre hareket edeceğim.Sizin karoqun piyasaya giriş fiyatı ile ilgili bir duyumunuz veya tahmininiz varmı?

    Eğer bu araç yüksek fiyatlarındırma ile gelirse ikinci el az kilometreli dizel eta6 alure elagance pack 3008 düşünüyorum.Belki burası yeri değil ama bu araç hakkındada olumlu-olumsuz düşüncelerinizi öğrenmek istetim

    Saygılar.

    Çok beğendiğim bir araç hocam. Fakat içi bir SUV'e göre basık ve dar. Aracın tam giriş tarihini malesef ben de bilmiyorum.
  • Elensar77 kullanıcısına yanıt
    Bence Karoq un en dolu benzinli dsg 1.5 fiyatı Kodiaq ın 1.4 tsi en boş fiyatını geçmeyecektir. Şu an Kodiaq 1.4 tsi Ambition modeli 149.900 tl. Şu an Nissan Qashqai 1.2 cvt en dolu paketi 155.000 tl. Peugeot 3008 in fiyatını yazmaya bile gerek yok. Tiguan fiyatları zaten malum.Renault Kadjar en dolu 1.2 otomatik benzinli modeli 138k. Bu segmentte araç alacaklar için geriye çok fazla seçenek kalmıyor tabi fiyat 140-150 bandında olur ise. Bence 140k fiyat ile satacaktır. Ama o fiyata olur mu bilemeyiz elbette. Yüce Auto hala araç ile ilgili herhangi bir duyuru tanıtım ya da reklam faaliyetine girmedi.
  • Bence kodiaq modeli ile çok az fiyat farkı olacak, 3000-5000 tl den daha ucuza satılmayacak. Dizel otomatik 150.000 den aşağı gelmez kesinlikle.

    1.0 motor da gelir mi şüpheli, çünkü ateca da bu motorla gelmişti en azından liste fiyatında vardı, ama ne hikmetse kaldırdılar. Türk insanı 1.0 motor almaz, yılda 5000km yol yapacak ama dizel olsun mantığı var.

    Ben 1.0 manuel model bekliyorum almak için.
  • 1.5 TSI 4Drive style 150 bin olsun bizim olsun kardeş.Ama Atecanın 4Drive'ı 160 binken dediğim fiat olur?İnşallah olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dicetel10 kullanıcısına yanıt
    3008 şuan en iyisuv modeli ve piyasaya epey bi oturdu kardeşime aldık gt line tavan siyah olduğu için biraz basık ama çok premium duruyor kaldıki malzeme kalitesi ve tasarımı hakikaten premium seviyede bende 1.2 puretech düşünüyordum 130 bg 230 tork ve tam otomatik eat6 çok idealdi fakat fiyatı yüksek olduğu için karoq 1.0 dsg modeline yöneldik beklentimiz bu modelin 120 bin civarıyla piyasaya girmesi bakalım eğer öyle olursa karoq olmazsa 2. El 3008 🙃

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dün Otomotion’da sordum, Nisan ayında satışa sunulacak dediler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tango123 T kullanıcısına yanıt
    Sloveya'daki listede 1.0 DSG olmaması enteresan. Türkiye'ye de getirilmezse avantajlı fiyat yakalamak zorlaşır.
  • R2D2_C3PO R kullanıcısına yanıt
    Konfigürasyon yapınca cikiyor 21710€.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.