Şimdi Ara

SKODA OCTAVIA KULUBU (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
588
Cevap
11
Favori
76.448
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ADMiNYALI

    trabzon 6161 usta sende far yıkama varmı?


    Maalesef yok. Aracımdaki bence en büyük eksiklik bi-xenon far olmaması. Zaten oktaviada bi-xenon seçeneği yok, sadece xenon alabiliyosunuz. Araç alma hikayemi anlattım ve hazır ilave donanımlı bir araç almış oldum.
  • Başlık hayırlı olsun Cihan Bey..
  • 2011 Octavia 1.6 tdi dsg elegance siyah.
  • hayırlı olsun... bende buranın sıkı bir takipçisi olacağım...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: baba63
    Başlık hayırlı olsun Cihan Bey..

    Tesekkurler Nedim Bey katilimlarinizi bekliyoruz:)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aliyavuz
    2011 Octavia 1.6 tdi dsg elegance siyah.

    listeye eklendiniz.
  • bence gerekli bir başlık idi umarım kullanıcılara ve octavia almayı düşünenlere faydalı olur beni de eklerseniz sevinirim 2011 1.6 TDI DSG Elegance Antrasit gri
  • quote:

    Orijinalden alıntı: architect80
    bence gerekli bir başlık idi umarım kullanıcılara ve octavia almayı düşünenlere faydalı olur beni de eklerseniz sevinirim 2011 1.6 TDI DSG Elegance Antrasit gri

    Listeye eklendiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: çok bilinmeyenli denklem

    quote:

    Orijinalden alıntı: enoktakenokta

    Cüneyt Bey ben dizel+otomatik olması durumunda Octavia ve Jetta daha mantıklı diyorum..
    Astra manuel zaten ve iç emkan genişliği konusunda diğer modellerin gerisinde.
    Fluence yine çift kavrama ancak hem iç hem de dış tasarım olarak beğenmediğim bir araç, aynı şekilde dışarıdan büyük görünse de ve kağıt üzerinde iyi dğerleri olsa da maalesef bu değerlere içeride aynı oranda mevcut değil...
    Corolla yine tasarım olarak geride kalıyor bana kalırsa, malzeme kalitesinde de.. Multimode otomatik şanzımanın başarımı da Octavia ve Jetta'ya göre geride.

    Zannetmiyorum ki dizel+otomatik C sınıfı bir araca 55.000-TL ve üstü para veren bir insanın gönlü rahat olsun, ancak şartlar maalesef böyle.

    D sınıfında ise maalesef seçenekler kısıtlı. C5 ve yeni gelecek 508'de yarı otomatik şanzıman var ve bu şanzımanı yerden yere vuran birçok test ve kullanıcı yorumu mevcut. Insignia 2.0 CDTI 130hp 69.500-TL civarı, tam tomatik şanzımanı var, ancak vergi dilimi yüksek.

    Tüm bu unsurlar birlikte değerlendirildiğinde el mahkum tüketiciler yüksek fiyatlı C sınıfı araçları almak durumunda kalıyor...




    Corolla kullandım, bu aracın malzeme kalitesi sizin dediğiniz gibi değil.

    Octavia kadar iyi olmasa da Jettadan farkını görmüyorum.

    Şu anda bu segmentte Octavia en iyi seçenek gibi duruyor.

    Bu segmentte Octavia dışında Corolla, Ford Focus, Mazda 3, Hyundai İ30, Honda Civic, Volvo 40 gibi araçlar tercih edilebilir.

    Corollanın otomatik vitesi başarılı değil, bunu kabul ediyorum, ama malzeme kalitesi bence yeterli, en azından Jettadan bir farkı yok.

    Jettanın tek avantajı daha güçlü bir kaporta ki genelde Alman araçları kaporta yönünden daha sağlam oluyor.

    Toyota ise sorunsuzluk ve düşük yakıt tüketimi gibi konularda daha başarılı, kullandığım dönemde beni hiç üzmedi bu araç.

    Sonra bu aracı da çok kısa bir süre içinde aldığım fiyata çok yakın bir fiyata sattım.

    C segmenti araç alacak olsam Corolla yine almayı düşüneceğim araçlardan birisi olur, ben gayet memnun kaldım bu araçtan, tekrar tereddüt etmeden tercih ederim.

    Otomatik vites düşünen bir kullanıcı Honda Civic tercih edebilir ki Hondanın otomatik vitesi övgü alıyor zaman zaman forumda.

    Bunun dışında yeni kasası gelecek olan Ford Focus var ki bence tasarımı güzel olmuş, bu araçta beklenebilir.

    Hyundai İ30’ a da bakabilirsiniz marka ön yargınız yoksa, bu araçta kaliteli bir araçtır, bu seçenekte değerlendirilebilir.

    Volvo 40’ ın otomatik vitesi var diye biliyorum, bu seçenekte değerlendirebilir, ya da bir Mazda 3’ e de bakabilirsiniz.

    Gerçek bir alıcı iseniz ve marka ön yargınız yoksa bir çok alternatifiniz var.

    Sadece Octavia ve Jettta arasına sıkışıp kalmak doğru değil

    Kaldı ki malzeme kalitesi düşmüş bir araca,

    Hatta hiçbir C sınıfı araca 60.000 TL ödemek mantıklı değil.

    Bu durumda yapılacak en doğru şey;

    Ya C sınıfında yukarda saydığım fiyatı daha uygun olan herhangi bir markanın otomatik vites seçeneğini almak,

    Ya da otomatik vites alma seçeneğinden vazgeçip manuel vites D sınıfı bir araç almak


    Yanlış bilmiyorsam Passat 1.4 TSİ DSG Trendline' nin fiyatı 59.200 TL

    Jettaya 60.000 TL’ ye sayacağıma ya gider baz donanım bir Passat alırım.

    Ya da dişimi biraz daha sıkar 64.000 TL’ ye içi dolu Comfortline DSG şanzımanlı Passat DSG alırım

    Ender Bey, kusura bakmayın bu konuda size hiç katılmıyorum

    Jetta almam,

    60.000 TL’ yi bu arabaya vermem.

    Hatta 55.000 TL’ yi de vermem.


    C sınıfı otomatik bir vites araç alacak olsam bugünkü konjonktürde

    İlk tercihim Octavia,

    ikinci tercihimde Jetta hariç yukarda saydığım herhangi bir araç olurdu.





    Konunun dağılmasını hiç istemiyorum, güzel ve gerekli bir başlık olmuş bence de, son birşeyler yazıp konu dışına bundan sonra taşmayacağım, affola şimdiden...

    Cüneyt Bey sanırım ayrıştığımız nokta Jetta konusu, zira Octavia'nın halen dizel+otomatikte en iyi seçeneklerden biri olduğunu düşünüyorum ve bu konuda mutabıkız sanırım...

    Jetta'ya gelince.. Octavia'ya göre en avantajlı olduğu noktalardan biri yeni kasa olması, yani uzunca bir süre bu kasa olacak piyadasa. Octavia ise 2013'te tamamen yeni bir kasa ve yeni özelliklerle gelecek.. Bir de, mantıklıdır ya da değildir, doğrudur ya da değildir, bunları tartışmadan ortada bir gerçek var ki genel marka algısı yüzünden 2. el değeri daha yüksek(tekrar berlirteyim ben bu doğrudur, böyle olmalıdır, buna katılıyorum demiyorum; bu "veri" bir unsur, böyle yani, kabul etmek durumundayız; "iyi" ya da "kötü" yargısından uzak, piyasada "veri" olan ve değiştiremeyip kabullenmek durumunda kaldığımız bir durum)..

    Bu sunufta sıkıntı zaten dizel+otomatik araçlarda, otomatik şanzımandan vazgeçildiğinde sizin de yazdığınız gibi alternatifler hayli fazla, fiyat da görece makul seviyelere iniyor zaten bu durumda...

    Corolla konusunda size katılamıyorum, ancak bunlar göreceli mevzuular, kişiden kişiye bakış açıları değişebilir, gayet normal...

    Civis ise yine dizel motor sunmuyor...

    Focus benim de beğendiğim bir araç, bayağı bir şama kaydedilmiş; ancak sene sonuna kadar otomatik vites benzinli motor da bile olmayacak; dizel de olup olmayacağı ise muamma, bu konuda resmi bir açıklama ya da tarih yok.. En iyimser tahminler bile 2 yıl sonrası için...

    I30 düşünülebilir dediğiniz gibi, ancak yine dediğiniz gibi marka algısı nedeniyle sıkıntı yaşıyor.. Hyundai'nin dezavantajı insanların bu markaya yüksek bedel ödemeye pek razı olmaması, araç ne kadar dolu olursa olsun...

    S40'a dizel+otomatik seçeneğiyle sahip olmak için en az 70.000-TL ödemek gerekiyor ki bence mantıklı değil...

    Mazda 3 ise yine dizel+otomatik sunmuyor...

    En başta belirttiğim gibi otomatikten vazgeçilirse ya da benzinli+otomatik tercihse seçenek artıyor haliyle...

    Konuyu biraz dağıttık, kusura bakmayın arkadaşlar...




  • ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ccüneyt -- 2 Mart 2011; 11:55:12 >
  • Arkadaşlar bolero sistemine tv izlemek veya geri görüş kamerası ilave etmek gibi bir şansımız varmı.

    xenon orjinal far almak mantıklımı ne dersiniz.

    Benim cantlar 17 inç ve yanak derinliği az. Sanırım bundan dolayı ikide bir lastik basınç uyarısı geliyomuş (eşimin şikayeti). Hava sıcaklık değişimleri nedeniyle basınçtaki ufak değişimler sebep oluyor diye düşünüyorum. Lastiklere hava yerine nitrojen bastırtsam bu sorunu çözebilirmiyim ne dersiniz.

    Oktavialara orjinal ne gibi ilaveler yapabiliriz.
  • Arkadaşlar yazın bişeylerde konu şenlensin olmuyo ama böyle.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: trabzon61_66

    Arkadaşlar bolero sistemine tv izlemek veya geri görüş kamerası ilave etmek gibi bir şansımız varmı.

    xenon orjinal far almak mantıklımı ne dersiniz.

    Benim cantlar 17 inç ve yanak derinliği az. Sanırım bundan dolayı ikide bir lastik basınç uyarısı geliyomuş (eşimin şikayeti). Hava sıcaklık değişimleri nedeniyle basınçtaki ufak değişimler sebep oluyor diye düşünüyorum. Lastiklere hava yerine nitrojen bastırtsam bu sorunu çözebilirmiyim ne dersiniz.

    Oktavialara orjinal ne gibi ilaveler yapabiliriz.

    Bolero'da yazdığınız özelliklere sahip olmak mümkün değil diye biliyorum, ancak 0216 370 77 25 nolu numaradan Ender Elektronik-Metin Bey'le görüşürseniz size en doğru bilgiyi verecektir. EE, VW grubu araçların ses ve görüntü sistemleri yetkili servisidir zaten, Metin bey de gayet ilgili ve bilgilidir bu konularda...

    Xenon far tamamen tercih meselesi.. Şu anki aracıma kadar(Superb) hep halojen farlı araçlar kullanmıştım, xenon farın farkını yeni aracımla anladım.. Bence mantıklı..

    Aracımda da 225*45*17 lastikler mevcut, gerek yazlıkları kullanırken gerek kışlıklara döndükten sonra lastik basıncıyla ilgili bir sorunum olmadı.. Lastiklere nitrojen basılması konusunda ise güçlü bir şekilde 2 zıt görüş mevcut, okuduklarımdan sonra ben de basılmaması taraftarıyım...

    Son olarakhttp://www.superskoda.com/ vehttp://www.accessories.skoda.co.uk/ sitelerinde çok sayıda aksesuar vs. mevcut, oradan bakmanızı tavsiye ederim.




  • Ve Skoda logosu değişti...

    Uzunca bir süredir tartışıyorduk logo değişimi konusunu, bugün öylesine Skoda global sitesine girdim ve logonun değiştiğini fark ettim...

    İşte link:

    http://www.skoda-auto.com/COM/Pages/homepage.aspx

     SKODA OCTAVIA KULUBU




  • quote:

    Orijinalden alıntı: trabzon61_66

    Başka konularda anlatmıştım ama oktavia alış hikayem ana başlık konusunda da kayıt altına geçsin diye anlatayım müsadenizle.

    Yurtdışında çalıştığım için araçları yakından inceleme şansım olmadı. Eşimde kullanacağı için dizel ve otomatik 60 bin tl civarı bir araç almak hedefiyle aylarca donanım haber konuları arasında yoğun incelemeler yaptım ve yazılanları okuyup değerlendirmeye çalıştım.

    Aralık son haftası izine gelip ocak ilk haftası döneceğim için zamanımda kısıtlıydı. İlk zamanlar ikinci el 2.0 tdi dsg passat almayı hedeflemiştim ama içime sinecek km si düşük ve güvenilir bir araç bulamayacağımı anladıktan sonra sıfırlara yöneldim. D sınıfında dizel otomatik 2.0 süperb ve passat 80 bin + larda olduğu için elde fazla seçenek yoktu. Yanlış hatırlamıyosam kasım aralık gibi birden seçenekler arasına 1.6 ehdi C5 girdi.

    Hatta ilk sıraya yerleşti ve telefonla 4-5 kez citroen bayileriyle görüştüm ve sedefli beyaz 1.6 ehdi yarıotomatik c5 için 62 bin tl ye pazarlık ettim. Aralı ortalarına doğru insignia 2.0 dizel tam otomatikte müthiş bir indirim yapıp 65 bin tl kampanya yapınca ikinci güçlü bir seçenek çıktı. opel bayisiylede telefonda oazarlık ettik ve izine gelince görüşürüz diye anlaştık. Kapora verip opsiyonlamak istemedim aracı yakından incelemediğim için.

    c5 te yarıotomatik şanzıman aklımda ciddi bir soru işareti oluşturuyodu, insignia da da yakıt sarfiyatının 6-7 litre ortalama tüketimi soru işareti olarak duruyordu.

    Bütün bu ihtimallerin yanındaysa oktavia 1.6 tdi dsg elegance yi piyasaya çıktığından beri takip ediyodum ve kullanıcı yorumlarını donanımhaberden takip ediyordum.

    İzine gelirkenki son durumda insignia 1. seçenek, c5 ikinci seçenek, oktavia da 3. seçenekti. Gelmezden evvel maltepe yüce motoru aramıştım ve ellerinde yeterince araç olduğunu da teyit etmiştim.

    İzine gelir gelmez insignia pendik bayisine gittim ve araçların hepsini sattıklarını gelecek araçlarının ocakta teslim edilebileceğini ve tarih veremiyeceklerini söylediler ve ilk günden insignia hemen elendi. Satış elemanının çok ilgisiz davranmasıda elenmede etkili oldu açıkçası.Oradan direk citroen bayisine geçtim ve telefonda görüştüğüm bayisine gittik eşimle. Sağolsun satış görevlisi çok ilgiliydi ve elindeki beyaz c5 i otoparkta kısa bir test sürüşü de yaptım. Startstop özelliği dahil birçok özelliği çok hoşuma gitti. Alımdaki yarı otomatik şanzımana karşı soru işaretleri ile citroenden çıkıp maltepe yüce motora gittik. Malesef ellerinde hiç oktavia 1.6 tdi dsg kalmadığını hepsini sattıklarını söylediler ve istersek 2 ay sonra getirtebileceklerini söylediler.

    Bu arada asf otoyada uğrayıp yeni çıkan edc şanzımanlı megan hb 1.5 dci yi de incelemek istedim ama ellerinde olmadığı için inceleme fırsatım olmadı. Sonuçta makul kalitesi ve yeni çift kavrama şanzımanlı dizeliyle satın alma ihtimalim olabilirdi.

    Çalıştığım şirkette 30 civarında benzinli otomatik yeni makyajlı corolla olduğundan epey kullandım ve kalitesi pek hoşuma gitmemişti zaten ve dizelide yarıotomatik olduğu için toyotaya uğramadım bile.

    Jettanın henüz gelmemiş olması, meksikada üretildiğinden melez olduğunu düşünmem ve forumdaki inceleyenlerin yorumlarından da iç mekan kalitesinin kötü olduğu yazıldığı için jettayla da hiç ilgilenmedim.

    Sonuçta eve döndük kafada birsürü soru işareti ile. Akşam epey düşündüm ve kafamın en rahat edeceği seçeneğin bulabilirsem oktavia olduğuna karar verdim. Bulamazsam c5 almayı düşünüyordum. Ertesi gün telefonun başına oturup istanbula yakın skoda bayilerine telefon ettim. Bursada 1 adet ellerinde olduğunu öğrendim. İzmit bayisini aradım ve ellerinde beyaz 1.6 tdi dsg elegance olduğunu ama üzerinde 5 ilave donanımı olduğunu, liste fiyatının 59 bin olduğunu ama 56 bin tl ye bırakabileceğini söylediler. 1 saat sonra araca bakmak üzere izmit yolundaydık. Bayiye vardıktan 15 dakika sonrada anlaştık ve işlemleri başlattık hemen.

    Araçtaki ilave donanımlar sunroof, 17 inç hafif alüminyum alaşım cant, bolero ekran ve bluetooth telefon kiti, koltuk ısıtma, iç denetimli alarm, ceviz kaplama dekor (hangileri standart hangileri ekstra tam bilmiyom satış görevlisi ekstra 5 donanım var demişti ama).

    Trafik sigortasını konuşmamıştık bile ama onlar ödedi. Trafik seti ve kauçuk paspas ve camlarada 2 numara film hediye ettiler. Satış görevlileri sağolsunlar çok ilgiliydiler. Muhtemelen araç bir başkasının özel siparişi üzerine gelmişti ve müşteri vazgeçmişti , çünkü bu şekilde hazır araba bulmak çok tesadüf oldu.

    3-4 gün sonra herşeyi hazır oldu ve 29 aralıkta izmitten aracın kontağını çevirip istanbula yola çıktım. Dsg vitesle yolda çok keyifli bir yolculuk yaptım. Araç içi kalite algısı bence fazlasıyla yeterli. Ses sistemi çok güzel, bluetoothla telefon kullanımı müthiş kullanışlı bir özellik.

    öncelikle aracınız hayırlı olsun gerçekten çok ama çok doğru bir karar vermişsiniz jettada alınabilirdi ama dediğiniz gibi jettanın içinde birazcık hırsızlık yapıp malzemeden çalmışlar bu sebeptendirki yorumlarda hep eleştirildi ama ben daha biir çok eleşiim oldu arabayla ilgili ama sizin tercihiniz çok terinde olmuş bende şuanda araç değeeşrcem ilk öncelik reno latidude ikinci octavia bakalım tercihimiz hangisi olcak ama octavia süper bir raba kazasız belasız kulalnın inş




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: trabzon61_66

    Başka konularda anlatmıştım ama oktavia alış hikayem ana başlık konusunda da kayıt altına geçsin diye anlatayım müsadenizle.

    Yurtdışında çalıştığım için araçları yakından inceleme şansım olmadı. Eşimde kullanacağı için dizel ve otomatik 60 bin tl civarı bir araç almak hedefiyle aylarca donanım haber konuları arasında yoğun incelemeler yaptım ve yazılanları okuyup değerlendirmeye çalıştım.

    Aralık son haftası izine gelip ocak ilk haftası döneceğim için zamanımda kısıtlıydı. İlk zamanlar ikinci el 2.0 tdi dsg passat almayı hedeflemiştim ama içime sinecek km si düşük ve güvenilir bir araç bulamayacağımı anladıktan sonra sıfırlara yöneldim. D sınıfında dizel otomatik 2.0 süperb ve passat 80 bin + larda olduğu için elde fazla seçenek yoktu. Yanlış hatırlamıyosam kasım aralık gibi birden seçenekler arasına 1.6 ehdi C5 girdi.

    Hatta ilk sıraya yerleşti ve telefonla 4-5 kez citroen bayileriyle görüştüm ve sedefli beyaz 1.6 ehdi yarıotomatik c5 için 62 bin tl ye pazarlık ettim. Aralı ortalarına doğru insignia 2.0 dizel tam otomatikte müthiş bir indirim yapıp 65 bin tl kampanya yapınca ikinci güçlü bir seçenek çıktı. opel bayisiylede telefonda oazarlık ettik ve izine gelince görüşürüz diye anlaştık. Kapora verip opsiyonlamak istemedim aracı yakından incelemediğim için.

    c5 te yarıotomatik şanzıman aklımda ciddi bir soru işareti oluşturuyodu, insignia da da yakıt sarfiyatının 6-7 litre ortalama tüketimi soru işareti olarak duruyordu.

    Bütün bu ihtimallerin yanındaysa oktavia 1.6 tdi dsg elegance yi piyasaya çıktığından beri takip ediyodum ve kullanıcı yorumlarını donanımhaberden takip ediyordum.

    İzine gelirkenki son durumda insignia 1. seçenek, c5 ikinci seçenek, oktavia da 3. seçenekti. Gelmezden evvel maltepe yüce motoru aramıştım ve ellerinde yeterince araç olduğunu da teyit etmiştim.

    İzine gelir gelmez insignia pendik bayisine gittim ve araçların hepsini sattıklarını gelecek araçlarının ocakta teslim edilebileceğini ve tarih veremiyeceklerini söylediler ve ilk günden insignia hemen elendi. Satış elemanının çok ilgisiz davranmasıda elenmede etkili oldu açıkçası.Oradan direk citroen bayisine geçtim ve telefonda görüştüğüm bayisine gittik eşimle. Sağolsun satış görevlisi çok ilgiliydi ve elindeki beyaz c5 i otoparkta kısa bir test sürüşü de yaptım. Startstop özelliği dahil birçok özelliği çok hoşuma gitti. Alımdaki yarı otomatik şanzımana karşı soru işaretleri ile citroenden çıkıp maltepe yüce motora gittik. Malesef ellerinde hiç oktavia 1.6 tdi dsg kalmadığını hepsini sattıklarını söylediler ve istersek 2 ay sonra getirtebileceklerini söylediler.

    Bu arada asf otoyada uğrayıp yeni çıkan edc şanzımanlı megan hb 1.5 dci yi de incelemek istedim ama ellerinde olmadığı için inceleme fırsatım olmadı. Sonuçta makul kalitesi ve yeni çift kavrama şanzımanlı dizeliyle satın alma ihtimalim olabilirdi.

    Çalıştığım şirkette 30 civarında benzinli otomatik yeni makyajlı corolla olduğundan epey kullandım ve kalitesi pek hoşuma gitmemişti zaten ve dizelide yarıotomatik olduğu için toyotaya uğramadım bile.

    Jettanın henüz gelmemiş olması, meksikada üretildiğinden melez olduğunu düşünmem ve forumdaki inceleyenlerin yorumlarından da iç mekan kalitesinin kötü olduğu yazıldığı için jettayla da hiç ilgilenmedim.

    Sonuçta eve döndük kafada birsürü soru işareti ile. Akşam epey düşündüm ve kafamın en rahat edeceği seçeneğin bulabilirsem oktavia olduğuna karar verdim. Bulamazsam c5 almayı düşünüyordum. Ertesi gün telefonun başına oturup istanbula yakın skoda bayilerine telefon ettim. Bursada 1 adet ellerinde olduğunu öğrendim. İzmit bayisini aradım ve ellerinde beyaz 1.6 tdi dsg elegance olduğunu ama üzerinde 5 ilave donanımı olduğunu, liste fiyatının 59 bin olduğunu ama 56 bin tl ye bırakabileceğini söylediler. 1 saat sonra araca bakmak üzere izmit yolundaydık. Bayiye vardıktan 15 dakika sonrada anlaştık ve işlemleri başlattık hemen.

    Araçtaki ilave donanımlar sunroof, 17 inç hafif alüminyum alaşım cant, bolero ekran ve bluetooth telefon kiti, koltuk ısıtma, iç denetimli alarm, ceviz kaplama dekor (hangileri standart hangileri ekstra tam bilmiyom satış görevlisi ekstra 5 donanım var demişti ama).

    Trafik sigortasını konuşmamıştık bile ama onlar ödedi. Trafik seti ve kauçuk paspas ve camlarada 2 numara film hediye ettiler. Satış görevlileri sağolsunlar çok ilgiliydiler. Muhtemelen araç bir başkasının özel siparişi üzerine gelmişti ve müşteri vazgeçmişti , çünkü bu şekilde hazır araba bulmak çok tesadüf oldu.

    3-4 gün sonra herşeyi hazır oldu ve 29 aralıkta izmitten aracın kontağını çevirip istanbula yola çıktım. Dsg vitesle yolda çok keyifli bir yolculuk yaptım. Araç içi kalite algısı bence fazlasıyla yeterli. Ses sistemi çok güzel, bluetoothla telefon kullanımı müthiş kullanışlı bir özellik.

    öncelikle aracınız hayırlı olsun gerçekten çok ama çok doğru bir karar vermişsiniz jettada alınabilirdi ama dediğiniz gibi jettanın içinde birazcık hırsızlık yapıp malzemeden çalmışlar bu sebeptendirki yorumlarda hep eleştirildi ama ben daha biir çok eleşiim oldu arabayla ilgili ama sizin tercihiniz çok terinde olmuş bende şuanda araç değeeşrcem ilk öncelik reno latidude ikinci octavia bakalım tercihimiz hangisi olcak ama octavia süper bir raba kazasız belasız kulalnın inş


    Allah razı olsun. İnşallah sende beğendiğin gönlüne göre bir araç satın alırsın.

    Latitude yi inceleme şansım olmadı. Renault marka çok aracım oldu Türkiye şartlarına göre satın alınabilecek markaların başındadır bence. Ama Latitude nin Kore Samsung dizaynı ve üretimi olması konusunda dikkatini çekmek isterim. Samsung un otomotivde pek esamesi okunmuyor bildiğim kadarıyla. Diğer Kore markası Hyundai çok mesafe katetti otomotivde. Kore malı alacaksan bence yeni sonatayı bekle ve öyle karar ver diye tavsiyede bulunabilirim. Sonata beyaz renk ve panoramik cam tavan caddede çok dikkat çekiyor ve malzeme kalitesi gördüğüm kadarıyla oldukça iyi.

    Selamlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: enoktakenokta

    Ve Skoda logosu değişti...

    Uzunca bir süredir tartışıyorduk logo değişimi konusunu, bugün öylesine Skoda global sitesine girdim ve logonun değiştiğini fark ettim...

    İşte link:

    http://www.skoda-auto.com/COM/Pages/homepage.aspx

     SKODA OCTAVIA KULUBU




    Bu resim logonun yeni halimi hayret bişey eskisinden farkı ne ki bunun. Yeşilden niye vazgeçmiyolarsa. Birde bu yeni logoyu bizde araçlarımıza takabilirmiyizki. Yani boyutu felan aynımı olacak acaba.




  • hayırlı olsun
    2011 1.6 TDI DSG Elegance Antrasit gri
  • quote:

    Orijinalden alıntı: a.ersoy
    hayırlı olsun
    2011 1.6 TDI DSG Elegance Antrasit gri

    Listeye eklendiniz.
  • Maşallah kullanıcıların çoğu 1.6 tdi dsg elegance.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.