Tahminim kanpanalar soğukta şişip tekeri bırakmıyor, 10 dakika beklemesi bu yüzden... |
Soğuklar geldi TOGG'da ilginç sıkıntı (2. sayfa)
-
-
Öyle bir şey olsa araçta 10 dk beklemeyle çözülmez ki. Güncellemeyle çözülüyorsa mekanik değildir zaten.
-
Bu kadar öfkenin sebebi nedir?
-
Sonuçta fren sistemi de elektronik olduğuna göre şişen kampanaya rağmen aracın kalkış yapmasına izin veren bir güncelleme olabilir.
Zaten sürtünmeden mütevellit sıcaklık artacağından şişen kampana da bırakır.
-
Gözü kapalı "olur böyle şeyler" demek bana tuhaf geliyor da size gelmiyor mu?
Öfkenin sebebi bu kadar vurdumduymazlık ile gelişim sağlanamaması.
Yapıcı eleştiriye her zaman varım. ama fütursuzca "olur öyle, iyi olacak" demek tatlı su balığı gibi olmaktır.
-
3 yılı var bu arabanın net. oda yeni makyajlı versiyonu. bu bile eski arayüz artık.
-
Daha iki gün önce otobanda gördüm.Birisi yolda kaldığı için çekiciye yükleniyordu.
-
Araç üzerinden siyaset yapılmaya çalışılırsa ortaya anca böyle bir araç çıkar. Ben daha kötü bekliyordum açıkçası bu hali bu mantalite ile iyi bile. Umarım "yerli" adı altına sığınarak vestel ve gm de olduğu gibi diğer araçlara ekstra vergiler vs getirilmez. Öyle birşey olursa zaten hiç almayın o firmanın yapacağı işten hayır gelmez.
-
O işlerin de adımı atıldı.
Bir sonraki aşama ithal araçlara ek vergi...
dünya gazetesiElektrikli otomobil ithalatında yeni düzenlemehttps://www.dunya.com/sektorler/otomotiv/elektrikli-otomobil-ithalatinda-yeni-duzenleme-haberi-712295 -
Kilitli teker nasıl yürüsün? Isınıp nasıl bıraksın?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Tempra 1992'de üretilmeye başlanmadı mı? 1983'te Tempra var mıydı ?
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Soğuk havada e-araçların sorun yaşaması global bir sorun, TOGG'a özel değil.
E-araçlar genel olarak sıkıntılı, bunun yerlisi yabancısı yok.
%80 şarj olması 1 saat, sabah vitese geçmesi 10dk. Yaşam elimizin altından gidiyor.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
öncelikle belirteyim togg un başarılı olmasını isteyen biriyim ancak 1 hafta kadar önce hem togg hemde elektrikli megane ( megane e-tech) ile İstanbul - Bursa arası yol yaptım maalesef Megane her türlü togg dan fersah fersah üstündü üstelik megane ın dışardan togg dan çok daha ufak olmasına rağmen kabin kalitesi , konfor , sürüş dinamiği ve menzil olarak togg dan çok daha iyiydi togg un tek artısı bana göre megane ye göre 2-3 saniye daha çabuk hızlanması gibi geldi kataloglarına bakmadım bilmiyorum ben sadece hissettiklerimi yazdım keşke togg elin fransız aracından üstün olsun isterim ancak şimdilik bu mümkün görünmüyor bana göre en azından
-
Togg a sağlam bir zam gelmiş
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bunun dışında dikkat çekilmesi gereken daha başka sorunlar var. Yakın arkadaşımın togg'unda küçük 12v akü bittiği için eski yöntemle takviye yapıp çalıştırmak zorunda kaldılar aracı. Ayrıca araç yattığı yerden %1 ya da %2 pili düşüyor gün içerisinde. Yani aracı her gün kullanmıyorsanız, 3-4 günde bir kullanıyorsanız hem asıl pil %3-4 civarı düşmüş oluyor hem de küçük akü bitme tehlikesiyle sizi rezil etme tehlikesi yaratıyor. Aksesuar modu vs. saçma sapan modlar yüzünden aracın kullanımı zaten bi garip.
Bir diğer küçük ama mide bulandıran sorun cam tuşları gecikmeli çalışıyor. İstediğin seviyeye indirmek için bi kaç deneme yapman gerekiyor :D
-
Geçen bi konu açmıştım elektrikli arabalarda akü var mı diye? Var olduğunu anladık ama düşüncemiz aracın bataryalarının içten yanmalı gibi kullanmadıkça akünün ölmesine izin vermeyeceği ile ilgiliydi. Demek ki öyle bir şey yok. Ya da en azından bunda yok. İşin teknik yönünü bilmiyorum. Düz bir düşünce de olabilir. Sırf arabada batarya var diye aküyü belli bir seviyenin altına gelmeyecek şekilde uzun süre kullanılmadığında bile beslemesi gerekmiyor olabilir. Ancak ben böyle bir teknoloji beklerdim. İçten yanmalı arabanın böyle bir imkanı yok ancak elektrikli arabanın bir evi bile 2 hafta besleyecek kadar büyük bataryaları varken akü ne kadar elektrik çekebilir ki? Sizin örnekteki, kullanılmadığında bile bataryadan giden %2-3 bile gitmez aküyü besleseydi. Bakalım ileride nasıl olacak?
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
ne öfkesi ya. öfke değil o. adam resmen göbek atıyo bişey çıktı diye. bu nasıl bir kendinden nefret etmedir yahu.
-
Bizim ülkede yerleşmiş acayip bir aşağılık psikolojisi var. Yabancı bir malı, futbolcuyu veya insanı hiç eleştirmeyen aksine ölümüne savunan kesim kendi malına, futbolcusuna veya insanına düşmanı gibi saldırıyor.
Neden böyle yapıyorsunuz diye sorunca da lafa "yapıcı bir şekilde" diye başlayıp asıl kendi malımızı, futbolcumuzu, insanımızı sert şekilde eleştirip kendine getirmemiz lazım diyorlar.
Bakın bir konuda anlaşalım takıntılı bir ruh hali ile kendi malımıza, insanımıza saldırıp kırıp dökmek eleştiri değil psikolojik bir sorundur.
Yapıcı eleştiri bir açığını yakalayınca sevinç içinde öldüresiye gömmek değil çözüm için öneri vermektir.
Hiç öneri vermeden boş boş eleştirmek de gereksiz laf kalabalığından başka birşey değildir.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Acil Stop -- 13 Aralık 2023; 21:15:32 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Arkadaşlar TOOG otomobili bu kadar eleştirmeye gerek yok bence ..!
Çünkü bir çok dünya devi otomobil firması üretimde Yüz yılı devirdi ve şu anki başarılarına kolay gelmedi.
Bizim otomobilimiz daha yeni üretime başladı ve halk tabiri ile " Bir kaç fırın ekmek " yemesi lazım.
Zaman içerisinde tecrübeler ve deneyimlerle daha iyi otomobiller üretileceğini düşünüyorum.
-
"İşte bu yüzden diyorum, elektrikli araç teknolojisi hala gelişmedi, şuan bu paralar verilmez
1983 Model tavanı Güneş yanıklı Tempra-x kullanıcısıyım, hatasız değişensiz tramersiz, 20 k hasar kaydı var, 4 parça değişen"
gençler anlamamış espriyi. tramersiz ama 20k hasar kaydı. aracımız orijinal tramersiz vs döşeyip en altta ağır hasar kayıtlıdır yazan ilanlara gönderme.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X