Şimdi Ara

Soğutma suyuna motor yağı karışması (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (2 Mobil) - 1 Masaüstü2 Mobil
5 sn
66
Cevap
6
Favori
275.324
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sissil

    quote:

    Orijinalden alıntı: aya

    quote:

    Orijinalden alıntı: sissil

    suya yag karısması olmaz.... yaga su karısması olur....

    bilmediğmiz konularda bu kadar kesin yorum yapmayalım isterseniz... bilmediğimizi öğrenmek daha doğru olur kanısındayım...

    hocam okadar iyi biliyorsan bi örnek fotograf rica etsem

    fotoğraf mı? güzel espri...
  • Benim korsada olmuştu bu durum bişey keçisini değiştiler ama ne kecesiydi hatırlatmadım simdi
  • kapak contası olsa aracınız su eksiltir ,devirde dalgalanma yapar,ilk calıştırmada sıkıntı yaratır tekler zorlar eksozdan illaki duman atar beyaz ...bence conta değil araçınızın subap lastikleri deforme olmuş olabilir yağı ordan yakıyordu..r unutmadan o min seviye gösterir 400-500gr ada full gösterir pololar öyle ..o kadar yakmamıştır merak etmeyin depo içide o şekilde olur zaten antifiriz vs motorda gezen su orda depolanıyor gayet normal



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oner35 -- 22 Ocak 2012; 18:19:47 >
  • Benim Daewoo'nun da silindir kapak contası yanmış, yağa su karıştığı için yağ özelliğini kaybetmiş. Ayrıca motor suyunun rengi de bozulmuştu. işçilik , traşlama , yağ , yağ filtresi , conta seti hepsi 400 TL'yi buldu. Araçta bir sıkıntı olduğu ilk çalıştırmada sarsıntılı çalışmasından belli oldu. Ayrıca ara ara kontrol ettiğim halde sonuncu da motor soğutma suyuna 2.5 lt su ilave ettim. İlk defa böyle bir şeyle karşılaştım. Ancak tüm bunlara rağmen aracımın harareti hiç yükselmediği halde nasıl conta yaktı onu anlamadım.
  • Aracınızın hararet yaptığını en basit nasıl anlarsınız? Tabiki göstergeden. Peki ya gösterge ya da su sıcaklığını tespit eden müşür arızalanmışsa ne olacak? İşte bazen bu yüzden siz farkına bile varmadan motor yatak sarar.

    Benim başıma Mazda Panelvan aracımızda geldi. Araç susuz kalmış ancak arabada ne bir çekiş düşüklüğü ne de hararet göstergesinde bir yükselme. Tek bir belirti verdi zaten o da tüm panelvan araçların ortak özelliğidir motor ön koltukların hemen altında yer alır. Bir ısı geldi ve durdum ama iş işten çoktan geçmişti.
  • Hazır konusu açılmışken bende bir soru sorayım bari.

    Aracım 92 civic ex.2 ay önce hararet göstergesi tavan yaptı.Hemen çektim sağa ve kaputu açıp kontrol ettim.Motorun sıcaklığı normal görünüyordu.Bu şekilde defalarca kez tekrarladı.Hatta hararet kırmızıdayken Çanakkale'ye gittim geldim.

    Ben sorunu gösterge müşüründen sanıp müşürü değiştirdim ama düzelmedi.Sonra sırasıyla termostat ve radyatör değişti.Ama hararet hala kırmızıya dayanıyor.Birkaç ustaya gösterdim silindir üst kapak contasının değişmesi gerek dediler.

    Ama benim anlamadım nokta şu: Aracım ne su eksiltiyor,ne suya yağ karışıyor,ne yağa su karışıyor,ne de egzostan beyaz duman ya da su atıyor.Çekişi ve yakıtı normal.Yani arabada hiçbir anormallik yok.Sizce sorun ne olabilir?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Salih

    Hazır konusu açılmışken bende bir soru sorayım bari.

    Aracım 92 civic ex.2 ay önce hararet göstergesi tavan yaptı.Hemen çektim sağa ve kaputu açıp kontrol ettim.Motorun sıcaklığı normal görünüyordu.Bu şekilde defalarca kez tekrarladı.Hatta hararet kırmızıdayken Çanakkale'ye gittim geldim.

    Ben sorunu gösterge müşüründen sanıp müşürü değiştirdim ama düzelmedi.Sonra sırasıyla termostat ve radyatör değişti.Ama hararet hala kırmızıya dayanıyor.Birkaç ustaya gösterdim silindir üst kapak contasının değişmesi gerek dediler.

    Ama benim anlamadım nokta şu: Aracım ne su eksiltiyor,ne suya yağ karışıyor,ne yağa su karışıyor,ne de egzostan beyaz duman ya da su atıyor.Çekişi ve yakıtı normal.Yani arabada hiçbir anormallik yok.Sizce sorun ne olabilir?

    Soğutma sisteminde hava olabilir. Başka bir ihtimalde devir-daim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kerosen -- 8 Ekim 2012; 15:30:53 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yavuz

    Aracınızın hararet yaptığını en basit nasıl anlarsınız? Tabiki göstergeden. Peki ya gösterge ya da su sıcaklığını tespit eden müşür arızalanmışsa ne olacak? İşte bazen bu yüzden siz farkına bile varmadan motor yatak sarar.

    Benim başıma Mazda Panelvan aracımızda geldi. Araç susuz kalmış ancak arabada ne bir çekiş düşüklüğü ne de hararet göstergesinde bir yükselme. Tek bir belirti verdi zaten o da tüm panelvan araçların ortak özelliğidir motor ön koltukların hemen altında yer alır. Bir ısı geldi ve durdum ama iş işten çoktan geçmişti.

    Müşürde arıza varsa hararet ya sürekli 0 gözükür (kontak kapalı gibi) yada gösterge en üst değeri gösterir. Gösterge arızalı ise motor kapattığınızda bile yeri sabit kalır(aynı değeri gösterir yeri değişmez) buradan anlayabilirsiniz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alpernbugra

    quote:

    Orijinalden alıntı: Salih

    Hazır konusu açılmışken bende bir soru sorayım bari.

    Aracım 92 civic ex.2 ay önce hararet göstergesi tavan yaptı.Hemen çektim sağa ve kaputu açıp kontrol ettim.Motorun sıcaklığı normal görünüyordu.Bu şekilde defalarca kez tekrarladı.Hatta hararet kırmızıdayken Çanakkale'ye gittim geldim.

    Ben sorunu gösterge müşüründen sanıp müşürü değiştirdim ama düzelmedi.Sonra sırasıyla termostat ve radyatör değişti.Ama hararet hala kırmızıya dayanıyor.Birkaç ustaya gösterdim silindir üst kapak contasının değişmesi gerek dediler.

    Ama benim anlamadım nokta şu: Aracım ne su eksiltiyor,ne suya yağ karışıyor,ne yağa su karışıyor,ne de egzostan beyaz duman ya da su atıyor.Çekişi ve yakıtı normal.Yani arabada hiçbir anormallik yok.Sizce sorun ne olabilir?

    Soğutma sisteminde hava olabilir. Başka bir ihtimalde devir-daim.

    havasını aldık hava yok.devirdaim benimde aklıma geldi ama bozuk olsa devirdaim yapmaz.ya da su eksiltir.bende ikiside yok.




  • benimde yedek su deposunda yağlanma var ama ben askerdeyken kardeşim abi ben antifirizi ordan koymaya çalıstm bence ondan sonra bu rengi aldı dedi. ama bilmiyorum conta mı yandı . araba cok fazla su eksiltiyor. ama eksik 500 ml gecmiyor . ustaya götürdüm adam yağ cubuğunu cekti baktı ama bişey demedi yerine koydu sonra bir boru var ahtapod gibi devirdaim yapan o nu gösterdi boru catlak damlatıyor dedi su ordan eksiliyormus ama anlamadığım kardeşim antifriz i yedek depodan koymaya calıstığı için depo yağlanmıs olabilir mi yoksa . contaya mı bakayım. ayrıca usta 160 tl parca +30 tl antifriz+ 150 tl işcilik toplam 340 tl cekti peugeot 207 marka ama netten baktım parça orj 6 taksit 100 tl bence usta beni anlamıyorum diye öpmeye kalktı.
  • öperler öperler öpmeylede kalsa bide verdiğin paraya değse yaptıkları iş çoğuda baştan savma yapıyo
  • peugeot 207 hdı dizel 2007 model 115,000 km de aracımın radyatör suyu koyduğumuz kabında bugün yağlanma var suyun rengi koyulasmıs . su yağlı .. deponun iç yüzeyinde yağlanma var . araçta hararet yaptırmadım. ve suan araç hararette yapmıyor. yağda köpürme yok ve egzos rengide normal. devirde dalgalanmada yok. acaba bu yağın suya karışmasının sebebi nedir arkadaşlar
  • Genleşme kabını açıp içine yağ eklemedinizse o yağın suya karışmasının tek sebebi contadır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • conta mı kaç tl tutar araçlarda ortalama fiyatı
  • Araçtan araca ve yapılacak işlemlere göre değişir. Sonuçta motor kapalı bir kutu. Açılmadan ne olduğunu görme şansınız yok. Kapak taşlanacak mı taşlanmayacak mı, başka değişecek malzeme çıkacak mı çıkmayacak mı bilinmeden bir maliyet çıkarmak zor. Genel anlamda 300 liraya da mal olabilir, 1000-1500 liraya da. Yaptırılmaz, böyle kullanılmaya devam eder, zaman içinde kapağı da yer, yeni bir üst kapak gerektirir, o zaman bakmışsınız 300 değil, 3000 lira bile kurtarmaz vs.

    Ama yerinizde olsam, hemen contaya hükmetmeden önce bu ihtimali kesinleştirir, sağlamasını yapardım. Hararet yapmıyor, eksozda duman yok dediğinize göre, hasarın başında olabilirsiniz. Haa, daha önce kardeşinizin genleşme kabından yağ eklediği gibi bir şey de yazmıştınız galiba. Belki de contanızda hasar yoktur, o zamandan kalma bir artıktır gördüğünüz. Karışma ve köpüklenme durumunu gözümle görmediğim için kesin bir şey diyemiyorum.

    Bence contayı açtırmadan önce, soğutma sıvısını sistemden komple boşalttırıp yeniden temiz bir dolum yapın ve kısa bir süre de böyle kullanın. Bu kullanım süresinde aracı çok sıkıştırmayın ve zaman zaman sıvıyı kontrol edin. Yine suya yağ karışması omuşsa conta ihtimali kesinleşmiş demektir. Sıvı değişimi ve devam eden kontroller ile kesin teşhis konusunda da çevrenizdeki bir uzman ustadan destek alın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aya -- 20 Ocak 2014; 11:52:38 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aya

    Araçtan araca ve yapılacak işlemlere göre değişir. Sonuçta motor kapalı bir kutu. Açılmadan ne olduğunu görme şansınız yok. Kapak taşlanacak mı taşlanmayacak mı, başka değişecek malzeme çıkacak mı çıkmayacak mı bilinmeden bir maliyet çıkarmak zor. Genel anlamda 300 liraya da mal olabilir, 1000-1500 liraya da. Yaptırılmaz, böyle kullanılmaya devam eder, zaman içinde kapağı da yer, yeni bir üst kapak gerektirir, o zaman bakmışsınız 300 değil, 3000 lira bile kurtarmaz vs.

    Ama yerinizde olsam, hemen contaya hükmetmeden önce bu ihtimali kesinleştirir, sağlamasını yapardım. Hararet yapmıyor, eksozda duman yok dediğinize göre, hasarın başında olabilirsiniz. Haa, daha önce kardeşinizin genleşme kabından yağ eklediği gibi bir şey de yazmıştınız galiba. Belki de contanızda hasar yoktur, o zamandan kalma bir artıktır gördüğünüz. Karışma ve köpüklenme durumunu gözümle görmediğim için kesin bir şey diyemiyorum.

    Bence contayı açtırmadan önce, soğutma sıvısını sistemden komple boşalttırıp yeniden temiz bir dolum yapın ve kısa bir süre de böyle kullanın. Bu kullanım süresinde aracı çok sıkıştırmayın ve zaman zaman sıvıyı kontrol edin. Yine suya yağ karışması omuşsa conta ihtimali kesinleşmiş demektir. Sıvı değişimi ve devam eden kontroller ile kesin teşhis konusunda da çevrenizdeki bir uzman ustadan destek alın.

    Aynı sorun benim aracımdada var. Motor suyuna büyük olasıkla yağ karışıyor . Araba hem yağ eksitmiş , hemde su çamur kahvesi renginde.

    Aracım normal giderken sorunsuz fan açıyor, haralet yapmıyor ama motor suyunu dışarı atıyor. 1 saat önce tamirciden arabamı aldım. 10km kullandım ve motor suyunun kapağını açmamla sular fışkırmaya başladı.

    Eksozdan duman gelmiyor , çekişde bir güç kaybı yok . Fanlar düzgün çalışıyor. Tavsiyeniz nedir .. 800 Tl rakam çok fazlamı normalmi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi qkhnk -- 4 Mart 2014; 17:25:22 >




  • Aracınız sıcakken radyatör ya da genleşme kabının kapağını açarsanız fışkırır. Bu normal bir durum. Çünkü ısınan su genleşir ve basıncı artar. O nedenle bunu yapmayın, sıcak su ciddi anlamda yakıcıdır.

    Güç kaybı, eksozda su gibi belirtiler, conta problemleri arasındadır. Ama her conta yanığında bu belirtiler tümüyle olacak diye bir durum yok. Bu belirtiler bazen tek tek olur, bazen birkaçı görülür. Yine de probleminiz ya da bir problem olup olmadığı, bizzat gözlemlenerek bulunabilir. O nedenle iyi bir ustaya kontrol ettirebilirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: qkhnk

    quote:

    Orijinalden alıntı: aya

    Araçtan araca ve yapılacak işlemlere göre değişir. Sonuçta motor kapalı bir kutu. Açılmadan ne olduğunu görme şansınız yok. Kapak taşlanacak mı taşlanmayacak mı, başka değişecek malzeme çıkacak mı çıkmayacak mı bilinmeden bir maliyet çıkarmak zor. Genel anlamda 300 liraya da mal olabilir, 1000-1500 liraya da. Yaptırılmaz, böyle kullanılmaya devam eder, zaman içinde kapağı da yer, yeni bir üst kapak gerektirir, o zaman bakmışsınız 300 değil, 3000 lira bile kurtarmaz vs.

    Ama yerinizde olsam, hemen contaya hükmetmeden önce bu ihtimali kesinleştirir, sağlamasını yapardım. Hararet yapmıyor, eksozda duman yok dediğinize göre, hasarın başında olabilirsiniz. Haa, daha önce kardeşinizin genleşme kabından yağ eklediği gibi bir şey de yazmıştınız galiba. Belki de contanızda hasar yoktur, o zamandan kalma bir artıktır gördüğünüz. Karışma ve köpüklenme durumunu gözümle görmediğim için kesin bir şey diyemiyorum.

    Bence contayı açtırmadan önce, soğutma sıvısını sistemden komple boşalttırıp yeniden temiz bir dolum yapın ve kısa bir süre de böyle kullanın. Bu kullanım süresinde aracı çok sıkıştırmayın ve zaman zaman sıvıyı kontrol edin. Yine suya yağ karışması omuşsa conta ihtimali kesinleşmiş demektir. Sıvı değişimi ve devam eden kontroller ile kesin teşhis konusunda da çevrenizdeki bir uzman ustadan destek alın.

    Aynı sorun benim aracımdada var. Motor suyuna büyük olasıkla yağ karışıyor . Araba hem yağ eksitmiş , hemde su çamur kahvesi renginde.

    Aracım normal giderken sorunsuz fan açıyor, haralet yapmıyor ama motor suyunu dışarı atıyor. 1 saat önce tamirciden arabamı aldım. 10km kullandım ve motor suyunun kapağını açmamla sular fışkırmaya başladı.

    Eksozdan duman gelmiyor , çekişde bir güç kaybı yok . Fanlar düzgün çalışıyor. Tavsiyeniz nedir .. 800 Tl rakam çok fazlamı normalmi

    merhaba.conta yanmasının en net belirtisi yağ çubuğunu çektiğinizde yağın rengi beyazlaşmış olmasıdır(köpüklenme tarzında). yağ çubuğuna bir bakın.arabada rölantide tekleme,egzosttan aşırı beyaz buhar çıkması,çekiş düşüklüğü yine akla gelebilecek conta sorunlarıdır.bu tip sorunlar yaşamıyorsanız arızanın kaynağını farklı yerlerde aramalısınız.bunun dışında araç lpg li ise sistemde varolan havadan dolayı da suyu atıyor olabilir.ya da termostat arızalı olup da açmıyorsa kaynayan su basınçla atılıyordur motordan.son tahminim ise devirdaim pompasının bozuk olması ihtimali.bunlara baktırın.iyi geceler...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rakipsiz Fırtına -- 5 Mart 2014; 2:03:20 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rakipsiz Fırtına

    quote:

    Orijinalden alıntı: qkhnk

    quote:

    Orijinalden alıntı: aya

    Araçtan araca ve yapılacak işlemlere göre değişir. Sonuçta motor kapalı bir kutu. Açılmadan ne olduğunu görme şansınız yok. Kapak taşlanacak mı taşlanmayacak mı, başka değişecek malzeme çıkacak mı çıkmayacak mı bilinmeden bir maliyet çıkarmak zor. Genel anlamda 300 liraya da mal olabilir, 1000-1500 liraya da. Yaptırılmaz, böyle kullanılmaya devam eder, zaman içinde kapağı da yer, yeni bir üst kapak gerektirir, o zaman bakmışsınız 300 değil, 3000 lira bile kurtarmaz vs.

    Ama yerinizde olsam, hemen contaya hükmetmeden önce bu ihtimali kesinleştirir, sağlamasını yapardım. Hararet yapmıyor, eksozda duman yok dediğinize göre, hasarın başında olabilirsiniz. Haa, daha önce kardeşinizin genleşme kabından yağ eklediği gibi bir şey de yazmıştınız galiba. Belki de contanızda hasar yoktur, o zamandan kalma bir artıktır gördüğünüz. Karışma ve köpüklenme durumunu gözümle görmediğim için kesin bir şey diyemiyorum.

    Bence contayı açtırmadan önce, soğutma sıvısını sistemden komple boşalttırıp yeniden temiz bir dolum yapın ve kısa bir süre de böyle kullanın. Bu kullanım süresinde aracı çok sıkıştırmayın ve zaman zaman sıvıyı kontrol edin. Yine suya yağ karışması omuşsa conta ihtimali kesinleşmiş demektir. Sıvı değişimi ve devam eden kontroller ile kesin teşhis konusunda da çevrenizdeki bir uzman ustadan destek alın.

    Aynı sorun benim aracımdada var. Motor suyuna büyük olasıkla yağ karışıyor . Araba hem yağ eksitmiş , hemde su çamur kahvesi renginde.

    Aracım normal giderken sorunsuz fan açıyor, haralet yapmıyor ama motor suyunu dışarı atıyor. 1 saat önce tamirciden arabamı aldım. 10km kullandım ve motor suyunun kapağını açmamla sular fışkırmaya başladı.

    Eksozdan duman gelmiyor , çekişde bir güç kaybı yok . Fanlar düzgün çalışıyor. Tavsiyeniz nedir .. 800 Tl rakam çok fazlamı normalmi

    merhaba.conta yanmasının en net belirtisi yağ çubuğunu çektiğinizde yağın rengi beyazlaşmış olmasıdır(köpüklenme tarzında). yağ çubuğuna bir bakın.arabada rölantide tekleme,egzosttan aşırı beyaz buhar çıkması,çekiş düşüklüğü yine akla gelebilecek conta sorunlarıdır.bu tip sorunlar yaşamıyorsanız arızanın kaynağını farklı yerlerde aramalısınız.bunun dışında araç lpg li ise sistemde varolan havadan dolayı da suyu atıyor olabilir.ya da termostat arızalı olup da açmıyorsa kaynayan su basınçla atılıyordur motordan.son tahminim ise devirdaim pompasının bozuk olması ihtimali.bunlara baktırın.iyi geceler...



    Bugun arabayi rölantide 30-40 dak boyunca çalıştırıp test ettim.

    Yağ çubuğu normal renklidi , rölantide tekleme yapmadı , araba suyuda atmadı , termostat açtı . Aracım LPG li sizinde yazdığınız üzere LPG ile alakalı bir sorun olduğunu düşünmeye başladım yada devirdaim popmasında sorun var.


    Ama aklıma takılan bu motor suyundaki turuncu rengin nereden geldiğii.
     Soğutma suyuna motor yağı karışması Soğutma suyuna motor yağı karışması Soğutma suyuna motor yağı karışması Soğutma suyuna motor yağı karışması Soğutma suyuna motor yağı karışması Soğutma suyuna motor yağı karışması



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi qkhnk -- 5 Mart 2014; 23:04:11 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: qkhnk

    quote:

    Orijinalden alıntı: Rakipsiz Fırtına

    quote:

    Orijinalden alıntı: qkhnk

    quote:

    Orijinalden alıntı: aya

    Araçtan araca ve yapılacak işlemlere göre değişir. Sonuçta motor kapalı bir kutu. Açılmadan ne olduğunu görme şansınız yok. Kapak taşlanacak mı taşlanmayacak mı, başka değişecek malzeme çıkacak mı çıkmayacak mı bilinmeden bir maliyet çıkarmak zor. Genel anlamda 300 liraya da mal olabilir, 1000-1500 liraya da. Yaptırılmaz, böyle kullanılmaya devam eder, zaman içinde kapağı da yer, yeni bir üst kapak gerektirir, o zaman bakmışsınız 300 değil, 3000 lira bile kurtarmaz vs.

    Ama yerinizde olsam, hemen contaya hükmetmeden önce bu ihtimali kesinleştirir, sağlamasını yapardım. Hararet yapmıyor, eksozda duman yok dediğinize göre, hasarın başında olabilirsiniz. Haa, daha önce kardeşinizin genleşme kabından yağ eklediği gibi bir şey de yazmıştınız galiba. Belki de contanızda hasar yoktur, o zamandan kalma bir artıktır gördüğünüz. Karışma ve köpüklenme durumunu gözümle görmediğim için kesin bir şey diyemiyorum.

    Bence contayı açtırmadan önce, soğutma sıvısını sistemden komple boşalttırıp yeniden temiz bir dolum yapın ve kısa bir süre de böyle kullanın. Bu kullanım süresinde aracı çok sıkıştırmayın ve zaman zaman sıvıyı kontrol edin. Yine suya yağ karışması omuşsa conta ihtimali kesinleşmiş demektir. Sıvı değişimi ve devam eden kontroller ile kesin teşhis konusunda da çevrenizdeki bir uzman ustadan destek alın.

    Aynı sorun benim aracımdada var. Motor suyuna büyük olasıkla yağ karışıyor . Araba hem yağ eksitmiş , hemde su çamur kahvesi renginde.

    Aracım normal giderken sorunsuz fan açıyor, haralet yapmıyor ama motor suyunu dışarı atıyor. 1 saat önce tamirciden arabamı aldım. 10km kullandım ve motor suyunun kapağını açmamla sular fışkırmaya başladı.

    Eksozdan duman gelmiyor , çekişde bir güç kaybı yok . Fanlar düzgün çalışıyor. Tavsiyeniz nedir .. 800 Tl rakam çok fazlamı normalmi

    merhaba.conta yanmasının en net belirtisi yağ çubuğunu çektiğinizde yağın rengi beyazlaşmış olmasıdır(köpüklenme tarzında). yağ çubuğuna bir bakın.arabada rölantide tekleme,egzosttan aşırı beyaz buhar çıkması,çekiş düşüklüğü yine akla gelebilecek conta sorunlarıdır.bu tip sorunlar yaşamıyorsanız arızanın kaynağını farklı yerlerde aramalısınız.bunun dışında araç lpg li ise sistemde varolan havadan dolayı da suyu atıyor olabilir.ya da termostat arızalı olup da açmıyorsa kaynayan su basınçla atılıyordur motordan.son tahminim ise devirdaim pompasının bozuk olması ihtimali.bunlara baktırın.iyi geceler...



    Bugun arabayi rölantide 30-40 dak boyunca çalıştırıp test ettim.

    Yağ çubuğu normal renklidi , rölantide tekleme yapmadı , araba suyuda atmadı , termostat açtı . Aracım LPG li sizinde yazdığınız üzere LPG ile alakalı bir sorun olduğunu düşünmeye başladım yada devirdaim popmasında sorun var.


    Ama aklıma takılan bu motor suyundaki turuncu rengin nereden geldiğii.
     Soğutma suyuna motor yağı karışması Soğutma suyuna motor yağı karışması Soğutma suyuna motor yağı karışması Soğutma suyuna motor yağı karışması Soğutma suyuna motor yağı karışması Soğutma suyuna motor yağı karışması

    sistemdeki paslanmadan dolayı olabilir o renk.motorun suyunu boşalttırın.bir kaç defa 5lt lik pet bidonla sisteme su verip aşağıdan çıkmasını sağlayın.bu şekilde su kanallarındaki pas temizlenebilir.ama dediğim gibi acil bir ustaya gidin böyle ikide bir su atma iyi birşey değil.contayı yakarsanız iş büyür.




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.