Şimdi Ara

Sony'e Dava Açtım - KAZANDIM GÜNCEL (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
192
Cevap
5
Favori
13.114
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
135 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • İşin saçma tarafı, anakart eğri 500₺ , kulaklık bozuk 300₺, güç düğmesi 470₺, parça parça telefon satsalar 5000₺ eder demekki! . Ne güzel soyun memleketi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • keremec kullanıcısına yanıt
    Belgelerin varsa (teknik servis kayıtları) bekleyin hocam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yusufc2012

    Belgelerin varsa (teknik servis kayıtları) bekleyin hocam.

    Detayları ve başvuru sırasındaki belgeleri, hakem heyetinde sana yapılan muameleyi de anlatırsan seviniriz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yusufc2012

    Belgelerin varsa (teknik servis kayıtları) bekleyin hocam.

    Tum teknik servis belgelerini, fatura ve servis sorgusunun ekran goruntusunu pdf e donusturup yukledim e devlete. Böyle herşey bilgisayardan olunca bir garip hissettirdi açıkçası.

    Birde hocam size para iadesini Sony mi, teknik servis mi yoksa aldiginiz yer mi yapti?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: keremec

    Hocam xperia m4 aqua yı servise verdim tamirden sonra benim de kulaklık girişini bozdular (tabi sadece kulaklik girişi değil ). Iade isteyerek (6 servis oldu artik) geri verdigim de en son telefonu sebepsiz yere garanti dışi bıraktılar. Kvk yi ariyom niye garanti dışı kaldi diye adam diyo bilmiyorum, iade olmaz ama istersen ucretsiz tamir olur diyor En son 1-2 ay once e devletten şikyette bulundum bakalim hala ses seda yok.



    Kardeşim e-devlet üzerinden başvuru yapmak ile normal fiilen gidip başvurmak arasında süreç olarak bir farklılık veya gecikme var mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bende karar bekliyorum , Telefon sony xperia c4 , benim durum biraz farklı ama servis konusunda aynı sorunları yaşamışız hemen hemen , benim yan tarafta bir çizik bir darbe olduğu için garanti dışı dediler garanti kapsamına sokmak için ücret istediler , bakalım iki gün önce telefonu teslim ettim ama hiç umudum yok.
  • Herkes anlatsın yaşadıklarını

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tek guzel yetkili servis bence apple

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: programmer_onur


    quote:

    Orijinalden alıntı: keremec

    Hocam xperia m4 aqua yı servise verdim tamirden sonra benim de kulaklık girişini bozdular (tabi sadece kulaklik girişi değil ). Iade isteyerek (6 servis oldu artik) geri verdigim de en son telefonu sebepsiz yere garanti dışi bıraktılar. Kvk yi ariyom niye garanti dışı kaldi diye adam diyo bilmiyorum, iade olmaz ama istersen ucretsiz tamir olur diyor En son 1-2 ay once e devletten şikyette bulundum bakalim hala ses seda yok.



    Kardeşim e-devlet üzerinden başvuru yapmak ile normal fiilen gidip başvurmak arasında süreç olarak bir farklılık veya gecikme var mı?

    Şuan 2 ayi geçti. Sonuç gelince cevap yazarım. Elektronik başvuru sırasinda web formu şeklinde veriliyor. O boşluklari istenilen şekilde dolduruyorsunuz ardindan dilekçe ye çeviriyor kendisi. Belgeleri de taratip pdf olarak yüklüyorsunuz. Sonra da bekliyorsunuz. Başvuru için vaktiniz yoksa herşeyi evden halledebiliyorsunuz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi keremec -- 18 Kasım 2017; 13:56:27 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: keremec

    quote:

    Orijinalden alıntı: programmer_onur


    quote:

    Orijinalden alıntı: keremec

    Hocam xperia m4 aqua yı servise verdim tamirden sonra benim de kulaklık girişini bozdular (tabi sadece kulaklik girişi değil ). Iade isteyerek (6 servis oldu artik) geri verdigim de en son telefonu sebepsiz yere garanti dışi bıraktılar. Kvk yi ariyom niye garanti dışı kaldi diye adam diyo bilmiyorum, iade olmaz ama istersen ucretsiz tamir olur diyor En son 1-2 ay once e devletten şikyette bulundum bakalim hala ses seda yok.



    Kardeşim e-devlet üzerinden başvuru yapmak ile normal fiilen gidip başvurmak arasında süreç olarak bir farklılık veya gecikme var mı?

    Şuan 2 ayi geçti. Sonuç gelince cevap yazarım. Elektronik başvuru sırasinda web formu şeklinde veriliyor. O boşluklari istenilen şekilde dolduruyorsunuz ardindan dilekçe ye çeviriyor kendisi. Belgeleri de taratip pdf olarak yüklüyorsunuz. Sonra da bekliyorsunuz. Başvuru için vaktiniz yoksa herşeyi evden halledebiliyorsunuz.

    Evet geçen forumda bu konu hakkında bilgi verimişti. Gerçekten kulağa hoş ve kullanışlı geliyor. Pratikte ne kadar doğru düzgün işlediğine bakmak lazım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Tesadüfe bak, bende daha dün Sony MDR1A kulaklığımı müşteri hakem heyetine verdim. Kulaklığımın garantisi bitmiş, sağ tarafında fiziksel sorun var. Ücretli tamiri için teknik servise götürdüm "Parça yok" diyip geri çevirdiler. Müşteri hizmetlerini aradım aynı sizin yazdığınız gibi "En nihai karar yetkili servisin" diyip kapattılar. Bende müşteri hakem heyetine verdim. İnşallah bende paramı geri alabilirim veya sıfırı ile değiştirebilirim. Firmalara kafalama dalmak lazım, herkes gidip hakkını savunsa herşey değişir. Üşenmeyin, gidin ve yapın 10 dknızı almaz.

    Edit: Kulaklıklar için yasal olarak firmanın 3 sene parça temini sağlama şartı var, ücretli veya ücretsiz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hackless -- 18 Kasım 2017; 17:18:42 >
  • hackless H kullanıcısına yanıt
    İyi yapmışsınız hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Beyler, şunu söylemek istiyorum.

    Maalesef ülkemizde insanlar tüketici hakem heyetine gitmeyi, hakkını aramayı zaman kaybı olarak görüyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sony müşteri hizmetleri gerçekten çok kötü. Sony playstation network kullananlar bilir oyun almak tam bir işkence . Aradığınızda gayet fransız şekilde 15 gün bekleyin 24 saat bekleyin tarzında rahat takılırlar. Dünyanın her yerinde her sitede çalışan kredi kartınız bir bakmışsınız ki sony sisteminde geçersizdir.

    Sony kendine dert koymayan bir firma. Bu bölgeyi pek umursadığı yok. Konsoluna ve üretilen oyunlara sözüm yok ama Türkiye operasyonun başındakilerin teker teker kovulması gerek.
  • Teleservice sony için türkiye de satın alınmama sebebi bence.



    Taa yıllar önce yanılmıyorsam 2008 de k750i almıştım emektar hala sağlam ancak garanti bitimine yakın pil kapağı gevşemiş çok kolay çıkıyordu gönderdim şerefsizler üst kısmı değiştirmiş alt kısım aynıydı renk farklılığından üvey evlat gibi duruyordu.Yine ben istememe rağmen yazılım güncellemişler kulaklık sesi azalmıştı geri göndermiştim 10 lira karşılığı tekrar yazılım atmışlar sorun yıne aynıydı kendim eski yazılımı atmıştımda düzeltmiştim.



    Sonra ilk akıllı telefonum xperia neoyu almıştım .ekran daki sorun için içine etmişler cihazı çizmişlerdi.



    Lafın özü yıl 2017 olmuş sony hala bu leş firma ile çalışıyor sa niye satmıyorum demesin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • meeb kullanıcısına yanıt
    1400-1500 lira arasında bakıyorum da Huawei P9 Lite falan hikaye. Sony Xperia Z5 1450 olmuş onu alacağım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam THH başvuru yaptıktan ne kadar sonra karar çıktı?
  • Hocam sony hem materyal hemde tasarım olarak gerçekten sağlam telefonlar üreten bir marka.Ancak işiniz servise düşerse yandınız.Servis anlamında mobil sektörde apple lg samsung yerli olarakta vestel den başkası yalandır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • meeb kullanıcısına yanıt
    Apple pahalı

    Samsung u hiç sevmiyorum

    LG keza öyle



    Ben, beni 3-4 götürecek cihaz arıyorum hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Raydr1c kullanıcısına yanıt
    4,5 ay oldu. Bilirkişi raporu istenmedi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.