Şimdi Ara

Sony'e Dava Açtım - KAZANDIM GÜNCEL (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
192
Cevap
5
Favori
13.114
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
135 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • BlancpaiN kullanıcısına yanıt
    Param olsa alırdım :)

    Güle güle kullanın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tawheed T kullanıcısına yanıt
    Ne alalım hocam? Bilgi verirseniz sevinirim

    XPERİA Z5 Dual ve P9 Lite arasında kaldım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Talep kabul edilince parayı nasıl alıyorsunuz? Hesap numarası verip havale mı yapılıyor? Şikayet edilen firma başka şehirde ise mesela.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • THHmi at çöpe gitsin. 6 ay bekledim red yedim. Servis anakarta eski anakartın imeisini çakmış thhde benim yazdığım şikayetlere hiç bakmayıp hepsiburada ne dediyse he doğrusu bu deyip 6 ay sonra reddetti.
  • mur@t_fb M kullanıcısına yanıt
    Bunu okuyunca benim de aklıma bu geldi.


    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • mur@t_fb M kullanıcısına yanıt
    Hahahha haykırdım ya sabah sabah konuyu açtıktan sonra okumadınmı zaten ben yazdım niye okuyayım nedir hahahha
  • gokhans19 kullanıcısına yanıt
    Hepsiburada nın thh de adamı olduğunu düşünüyorum bende onlara karşı bişey kazanamadım

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • coupe96 kullanıcısına yanıt
    Cihazı teknik servise vereceğim, onlar da benim hesaba yatıracaklar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kararı mahkemeye taşıma hakkınız var ama bu masraflı olabilir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • programmer_onur kullanıcısına yanıt
    Hocam bende bu hafta s8 ile ilgili thh 'ye başvurdum.

    Işık sızması ile alakalı forumda haberi yapılmıştı.

    Arkadaşın telefonu sıfırı ile değişmişti bizimkine sıkıntı yok kullanın diye cevap gelince aynı muameleyi görmediğim için başvurdum ama başvururken servisten gelen red cevabını da dosyanın içine eklemeniz isteniyor.

    Ayrıca forumda ki haberde değişen telefonun servis raporunun çıktısını alıp içine koydum kanıt olarak.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi JackWondo -- 19 Kasım 2017; 13:15:28 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bizde 10 yıl önce daha plazma diye adlandırılan eski teknolojo televizyonlardan önce LCD projeksiyon tv almıştık. Televizyon baya büyüktü genişliği neredeyse 2 metre. Gün geldi cihaz bozuldu. Servisi aradık içindeki ampulü yanmış kullanıcı hatası dendi. Nasıl dedik. Tv'yi hareket ettirmisinizdır ampulü kırılmıştır içindeki dendi. Halbuki ilk servis kurulumda nereye koyduysan aynı yerde duruyor. Dava açtık 6 ay sürdü kazandık. Sonra avukat bu emsal olsun dedi. Tamam dedik. O ukala küstah servis sahibi ayaklarımıza kapandı. Tv tamir oldu üstüne birde yeni tv parası verdiler kullanmadığımız günlere sayılarak. Hakkınızı arayın arkadaşlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Scvcd duymasın işini bitirir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ülkede düzgün işleyen sayılı kurumlardan biri olduğunu düşünüyorum thh nin. Haklı olduğumuza inandığımız durumlarda kullanmaktan çekinmemeliyiz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DeepestSea

    Nokia (microsoft) ile yasadigim olayi anlatayim.Tuketici her zaman haklidir



    Lumia 930 aldim yaklasik 1.5 sene kadar once.2. El tertemiz kutulu faturali garantili cihazi 680TL’ye aldim



    2 hafta kadar kullandim telefon geldi bi baktim cazur cuzue otuyor telefon.Megerse hoparloru patlamis



    Cihazi verdim teleservice’e.10 gun gecti yok, 20 gun gecti yok netten bakiyorum degisim cihazi bekleniyor yaziyor



    28. Gunde microsoft’u aradim.Durumu anlattim bize faturanin resmini atin ucret iadesi cikartalim dediler.Ucret iadesi ne kadar dedim fatura tutari kadardir dediler



    Neyse facebook adresinden (?) faturanin resmini, iban nomu ve hesap bilgilerimi attim.2 gun sonra hesabimda 2380TL para vardi



    Demem o ki arkadaslar tuketici kanunu her zaman bizim yanimizda.Yeter ki gerekli belgeleri atmayalim

    Microsoft'un iyi tarafına denk gelmişsiniz. Normalde faturada ismi yazan şahısa ödeme yapılır. Sizin ödeme alabilmeniz için ilk sahibinden ıslak imzayla telefonumu xxxxxxx TC nolu şahısa sattım diye kimlik fotokopili yazı almanız gerekiyordu.




  • Asus telefonla ilgili bir sıkıntı yaşamıştık HB de iade talep etmemişti. Asus tamir etsin bari diyip asusa yolladık onlarda yeni sıfır cihazı neden açalım iade hakkınız var demişti HB gene red cevabı yollamıştı en sonunda ASUS biz ücret iadesi için rapor yazalım dedi rapor yazdılar HB ye yolladık o raporu şak diye ödediler. İlla biyerlere başvurmak gerekecek
  • Sony forumunda bi arkadaş daha parasını almıştı Japon müdüre ulaşmıştı maili arada ki kafa yapısını anlamıştım lakin onlarda bir şey yapamamıştı topu Sony TR ye atıyorlar.



    Tüketici Hakem Heyeti raporu verdi mi ki ürün kusurluysa her türlü veriyor aldığınız fiyata para iadesi alıyorsunuz her marka için geçerli sonuna kadar gidin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • zotacing kullanıcısına yanıt
    Hangi ürün, hangi firma?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • CR7_35 kullanıcısına yanıt
    O arkadaş Türkiye deki Japon müdüre ulaşıyor o bile ilgilenmiyor.



    Sony e ihtarname çekiyor yine tık yok.

    THH biraz uzun sürüyor ama tek çözüm yolu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TR deki Japon değil kardeşim konuyu iyi oku direk Japon müdüre ulaşıyor onun için sırf maili çevirmesi için artık Japoncaya mı ingilizceye hatta bayağı uğraşıp para dökmüştü diye hatırlıyorum.



    Bende de Z5 Premium var bi sıkıntım yok 2 ay oldu canavar gibide inşallah bi sıkıntı yaşayıp uğraşmayız.



    Sony denince akla saf kalite geliyorda mobilde kalite kontrol yapmıyor herhalde bu kadar telefon sorunlu olur mu bide fiziksel sorun bunlar kesinlikle sorun kalite kontrol ve üretim hatası olmaları.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sony xa serisi mi aman evlerden ırakk!!



    Bende 15 günlük sony xa ultra aldım(Letgo'dan) hay almaz olaydım, Şebeke sorunu, ısınması, kilitlenmesi ayrı dert...



    22 günlükken şebeke gidip gelmesi, ısınma vs sebeplerden Kvk'ya gönderdim. "Sorun bulunamadı, yeni yazılım yüklendi" deyip, hiçbir işlem yapmadan gerisin geri bana gönderdiler.Bir baktım, yeni telefon'un kasada çizikler var!!



    Çiziği sineye çekip 2. kez bu sefer kvk Ankara'ya yolladım. Onlar da androd 7. yükleyip geri göndermişler... Şebeke problemi (kronik) baktım devam ediyor... 3-4 ay önce satıp kurtuldum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.