Şimdi Ara

SONY MÜŞTERİYİ MADUR BIRAKMAYI SEVMEYE BAŞLADI !!! NE YAPMALIYIM ???

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
0
Favori
907
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • ARKADAŞLAR 2 YIL ÖNCE ALDIĞIM PS3 YAŞADIĞIM SARI IŞI ARIZASI NEDENİYLE GARANTİSİ DOLDUĞU İÇİN 400 TL YE YAKIN BİR ÜCRETLE SWAP YAPTIRDIM FAKAT SWAP OLARAK GELEN HER CİHAZ EN FAZLA 4-5 AY SONRA TEKRAR SARI IŞIK VE BENZERİ ARIZALARLA BANA SORUN ÇIKARTTI VE BU İŞLEM 4-5 CİHAZ SWAPLANARAK DEVAM ETTİ.VE BU PROBLEMİ Mİ SONY E İLETTİĞİMDE BANA VERDİKLERİ YANIT BENİ ŞOKE ETTİ BUYRUN SİZE SONY İLE YAZIŞMALARIMI TÜM ÇIPLAKLIĞIYLA İLETEYİM YORUMU SİZ YAPIN.


    Değerli Sony Dostu,



    Mesajınız ve Sony ürünlerine olan ilginiz için teşekkür ederiz.



    Yetkili teknik servisimizden konu hakkında bilgi alınmıştır. Cihazınızın servis kayıtları incelendiğinde daha öncesinde 2 defa servise giriş yaptığı görülmektedir. Ayrıca cihazınız şuan da garanti kapsamı içerisinde değildir. Bu durumda arıza olması durumunda yetkili teknik servislerimizden ücret karşılığında destek alabilmektesiniz.



    Bilgilerinize arz ederiz.



    Sony Eurasia Müşteri Hizmetleri

    444 SONY/444 7669



    www.sony.com.tr


    Sent: 02 August 2011 22:26
    To: Turkey, SONY Call Centre
    Subject: RE: play station 3 swap problemi



    iyi günler bugün cihazımı aldım ve size değişen ve yeni gelen cihazın seri numaralarını ileteyim

    değiştirilen cihaz: cechc04 7212342
    yeni gelen cihaz: cechc04 7154648
    ayrıca değişen cihazın içinde pes 2010 adlı oyun kalmıştır.bilgilerinize arz ederim
    hizmet aldığım teknik servis asil elektroniktir.
    saygılarımla



    Subject: RE: play station 3 swap problemi
    Date: Wed, 27 Jul 2011 09:26:50 +0100
    From: bilgi@eu.sony.com

    Değerli Sony Dostu,



    Mesajınız ve Sony ürünlerine olan ilginiz için teşekkür ederiz.



    Konu ile ilgili araştırma gerçekleştirebilmemiz için cihazın seri numarasını ve yardım aldığınız servisin adını tarafımıza aktarmanızı rica ederiz.



    Bilgilerinize arz ederiz.



    Sony Eurasia Müşteri Hizmetleri

    444 SONY/444 7669



    www.sony.com.tr


    Sent: 26 July 2011 20:32
    To: Turkey, SONY Call Centre; Ozyedierler, Serra; cigdem.duysal@eu.sony.com
    Subject: play station 3 swap problemi



    MERHABA
    İYİ GÜNLER DİLERİM ÖNCELİKLE.PROBLEMİME GELİNCE 2 YIL ÖNCE ALDIĞIM PLAY STATİON 3 CİHAZIM ARIZA YAPTIKTAN SONRA 4-5 DEFA SWAP İŞLEMİ UYGULANMIŞ BULUNMAKTADIR.HER SEFERİNDE TEKNİK SERVİSE GÖTÜRDÜĞÜMDE GELEN CİHAZEN FAZLA MAKSİMUM 5 AY GEÇMEDEN TEKRAR ARIZA YAPMAKTADIR.BU DURUM GÜN GEÇTİKÇE SIKICI BİR DURUM ALMAYA BAŞLAMIŞTIR.DAHA ÖNCE İLK SWAP İŞLEMİNDE PROBLEM YAŞADIĞIM TEKNİK SERVİSİ (YAKUT ELEKTRONİK) OLSUN ARIZALANAN CİHAZLAR OLSUN ÇOK SORUN ÇIKARTMIŞTIR.ŞİMDİKİ TEKNİK SERVİS (ASİL ELEKTRONİK) BANA HER KONUDA MAKSİMUM DERECEDE DESTEK SAĞLAMAKTADIR.FAKAT HER SEFERİNDE AYNI ARIZALARI YAŞAYIP PLAY STATİON KEYFİMİN YARIDA KALMASI VE BİR ÇOK KULLANICI BİLGİLERİM OYUN DOSYALARIMIN YENİ MAKİNA GELMESİ İLE BAŞTAN OLUŞTURULMASI SIKICI BİR HAL ALMAYA BAŞLADI.SONY'E OLAN SONSUZ GÜVENİM VE BAĞLILIĞIM BU SEBEPTEN DOLAYI İNCİLMEYE BAŞLAMIŞTIR.SİZLERDEN RİCAM BU PROBLEME ARTIK KALICI BİR ÇÖZÜM BULMANIZDIR.HER SEFERİNDE HEM ZAMANIMI HEM PARAMI HARCADIM AMA HALEN BİR NET KALICI BİR SONUÇ ELDE EDEMEMİŞ BULUNMAKTAYIM BU KONUYU BİLGİLERİNİZE SUNAR EN KISA ZAMANDA ÇÖZÜME KOVUŞMASINI ARZ EDERİM
    SAYGILARIMLA







  • En iyisi yenisi almak. Keşke 400 Tl vermek yerine yeni bir cihaz alsaydınız.
    Öte yandan Sony servisleri gerçekten çok sorunlu.
  • suç birazda sende.. bozulup tamir görmüş cihaza 400tl verilir mi ?
    elindeki bozuk konsolu ve parçalarını satıp üste 400tl verip sıfır slim alabilirdin..

    swap olayı ilk günden beri bu şekilde işliyor ve tamamen saçmalık
    arıza veren cihazın yerine kimbilir nereden geldiği belli olmayıp bozulan ve tamir gören cihazı teslim ediyorlar
  • Hukuki boyutundan bahsetmek istiyorum, diğer kısımlardan pek birşey anlamadım.

    satın aldığın bir cihazın 5 yıl yedek parçasını firma bulundurmak zorunda.
    garantisi biten cihaza onarım yaptırdıysan (yetkili servisde) yapılan onarımda kullanılan parça için firma 2 yıl garanti vermek zorunda.

    bilgin olsun.
  • Turkiye de hangi firmanin tekdik servisi sorunsuz bi sekilde yuruyorki

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yassu

    Turkiye de hangi firmanin tekdik servisi sorunsuz bi sekilde yuruyorki


    Çokda önemli değil, ben hakkımı söke söke alıyorum.
    başkalarıda bilinçlensin diye elimden geleni gösteriyorum.
    Belki birgün herkes bilinçlenirse firmalar kendilerine çeki düzen verebilir.
  • Aynı sorun bendede var 3 tane makine gönderdi sony hepsi sorunlu yeni gelen makinede servise gidecek
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yassu

    Turkiye de hangi firmanin tekdik servisi sorunsuz bi sekilde yuruyorki


    SONY fan'ı olmamın nedenini yazayım mı sizlere?

    Babam 4,500 Liraya ilk zamanlar SONY PLAZMA TV Almıştı.Bu televizyon 127 ekrandı.Bayağıda iyiydi.İLK HD TV'lerden biri işte neyse.Biz bu tv'yi kullanmaya başladıktan 6 ay sonra ölümcül projeksiyon hatası verdi (Renkler gitti).Daha sonra yeniden projeksiyon taktılar ve aynı sorun yine oldu fakat bu sefer garantiye 1-2 hafta kala.Allah'tan Babamın elektronik aletleri aldığı dükkan arkadaşı da , garanti süresini ayarlayara 1 sene uzatmıştı.Yani biz cihazı kullanmaya başladığımızda ve hatalar sonucunda garanti kapsamına girdiğinde Garantiyi başlattı.

    Daha sonra yine aynı hatayı(3.kere) verince SONY Babamı aradı ve , Size paranızı veya yeni bir televizyon verelim dediler ? Babamda sony'i diretip - Tüketici HAklarına bildirdi - daha iyi bir televizyon aldı.Çünkü verdiğimiz para 4,500 tl'ydi , o zaman SONY'de o fiyata süper tv'ler satıyordu fakat bize daha dandik göndercekti .Babam bayağı hakkını savundu ve yeni model lcd full hd televizyon aldı


    Başta sony mırın kırın etmişti yeni tv vermemekle (yani 4500 liralık ) ama daha sonra bu televizyona ömür boyu garanti verdi




  • bugün sony beni aradı ve bir yanlışlık olduğunu problemimin araştırılıp tekrar bana dönüleceğini ilettiler.ayrıca cihazın içinde kalan oyunu yarın kargo ile tarafıma yollayacaklarını ilettiler.bende bana kalıcı bir çözüm yolu bulmalarının gerektiğini her gelen cihazın aynı problemle geri arızlanadığını ilettim bakalım ne olacak bekliyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SuSpect_tr


    quote:

    Orijinalden alıntı: yassu

    Turkiye de hangi firmanin tekdik servisi sorunsuz bi sekilde yuruyorki


    Çokda önemli değil, ben hakkımı söke söke alıyorum.
    başkalarıda bilinçlensin diye elimden geleni gösteriyorum.
    Belki birgün herkes bilinçlenirse firmalar kendilerine çeki düzen verebilir.


    Ben alamamıştım baya bi önce 2 tane siemens cep telefonu almıştım toplamda 800 tl ediyordu ikisi bozulmuştu servise verdiğimde kullanmaktan rengi solmuş 2. el telefonları tamir ettik diye yollamışlardı garantisi birene kadar dava bile açtım ancak hiç bi şey çıkmadı 2yıl süreçte 2 kere dava oldu tüketici haklarına gititm başvurmadığım yer kalmadı.




  • 400 tl verip swap cihaz alman zaten başlıca hata olmuş.

    Benimde garantili cihazım bozulmustu swap cihaz verdiler gayette saglam çıkmıştı.Ama garantisi olmasaydı asla 400 tl verip swap almazdım.
  • arkadaş swap nedir, biri açıklasın lütfen.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SuSpect_tr

    arkadaş swap nedir, biri açıklasın lütfen.

    Swap bozulan cihazını garantiye verdiginde sony nin sana verdigi cihaza denir.

    Sana verdigi cihaz aynı seninki gibi baskaları tarafından arızalanıp garantiye verilen cihazdır.Sony bu cihazları Fransadaki toplama merkezinde toplar tamir eder yapar sonra cihazı bozulan kişilerle degiştirir..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: LUİ KANG


    quote:

    Orijinalden alıntı: SuSpect_tr

    arkadaş swap nedir, biri açıklasın lütfen.

    Swap bozulan cihazını garantiye verdiginde sony nin sana verdigi cihaza denir.

    Sana verdigi cihaz aynı seninki gibi baskaları tarafından arızalanıp garantiye verilen cihazdır.Sony bu cihazları Fransadaki toplama merkezinde toplar tamir eder yapar sonra cihazı bozulan kişilerle degiştirir..


    Eywl
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.