Şimdi Ara

SONY VE TELESERVİCE REZİLLİĞİ

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
178
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar SONY XPERİA M5 cihazımı kendi kendini kapanıp açılmama ısınma ve sürekli donma gibi nedenlerden SONY aracılığıyla bu teleservice denilen illete yolladım(10.05.2016) Tarih şuan 09.06.2016 ve tamir süresi olan 20 iş günü dolmuş hatta geçmiştir...
    Sony'yi arayıp telefonumun durumunu bugün öğrenmiş bulunmaktayım şuana kadar bana hiç bir bilgilendirme de yapılmamıştı...
    Sony'yi arayıp para iadesi hakkımı kullanmak istediğimi ilettim ve beni servisi aramamı söylediler...
    TELESERVİCE'E ULAŞMAK NE YAZIKKİ MÜMKÜN DEĞİL...
    Sony'yi arayıp bunu ilettim hala ilgilenecekler bakalım bekliyoruz...
    SONY VE TELESERVİCE PİŞMANLIKTIR ARKADAŞLAR ALMAYIN ALDIRTMAYIN KARDEŞİM BEN SENİ ARIYORUM SEN BANA ŞURAYA GÖNDER DİYORSUN GÖNDERİYORUM AMA SÜRESİ DOLUNCA SENİ ARAYINCA ONLARI ARA DİYOSUN NASIL BİR ŞİRKETTİR BU???
    Konu hakkında gelişme olduğunda güncelleme yapılcaktır...







  • Bence iyi yapmışlar,kendileri bilir. Gidersiniz hakem heyetine, iade istersiniz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HeavyClocker

    Bence iyi yapmışlar,kendileri bilir. Gidersiniz hakem heyetine, iade istersiniz

    Bunlar hiç bişi yapmıyolar ki yine iyi kötü bir şey yapsalar
  • Senin yine iyiymiş benim telefonum 2 ay gelmedi servisten. En son tüketici hakem heyetine gidecektim üst modeli verelim dediler tamam dedim. Teleservice, Türkiye'nin en iğrenç firmalarının başında gelir, işiniz düşmez bir daha umarım

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Aynı mağduruyeti bende yaşıyorum 2 kere telefon yapıldı diye yolladılar 2 sindede telefon bozuk çıktı hiçbir şekilde muhattap bulamayıyorsun.Telefonun en temel özelliği olan sesli iletişimi bozuk nasıl yapamıyorsun anakarta değişimi yazıyor yine aynı.Bir insanlar konuşamıyorsun hep robot sony desen oraya yönlendiriyorda yönlendirdiği yerde kimse yok.TELESERVİCEDEN KESİNLİKLE UZAK DURUN.ÇÖPE ATIN NORMAL BİR TELEFONCUDA YAPTIRIN FAKAT SAKIN TELESERVİCE VERMEYİN.BEN ELİMDEN GELDİĞİNCE HER YERE BU YAZIYI YAZACAĞIM.
  • .Kara. kullanıcısına yanıt
    Ben bugün hakem heyetine verdim bunları sony istanbul bilişim ve teleservice satan da sattıranda herkes suçlu bu telefonları birisi hakkını arasa yapamazlar böyle...
    Saygılar...
  • lütfen yardımcı olursanız seviinirim.
    14 nisanda M5 marka cihazım kendi kendine kapanma ve şerza takmadan açılmama şikayeti ile teleservise ulaştı. 20 işgünü sonunda yeni cihaz talebinde bulundum cevap alamadım hem teleservisten hem sony mobile den . 8 haziranda ücret iadesi talebiyle tüketici hakem heyetine müracaat ettim. 20 nisan itibari ile yedek parça gelmiş ve 21 nisanda tarafıma kargolanmış. ben deha önce aynı cihazın tamir edilip gönderilmesini kabul etmeyeceğimi maille iletmiştim. cihazı kargodan teslim almasam tüketici hakem heyeti kararını beklesem olur mu acaba. zaten 45-50 işgünü oldu cihaz gideli. valla teleservise gönderene kadar denize at hiç değilse düşürdüm dersin asla ulaşılamıyor ve ciddiyet, iş ahlakı yok bunlarda. sizce ne yapayım.
  • Aynı durumu bende yaşıyorum. Htc one m8 3 defa ekran hatası yüzünden. 4. Defa gönderdim cihaz donuyor diye kayıt açmışlar. Fatura benim adıma değil. Satın aldığım kişiye ulaşsam tüketici il mahkemesine gidecem. Bakalım. Yine yapamazlarsa Antalya'dan atlayıp İstanbul servise gidip telefonu gözlerine sokacam. Bu kadar olmaz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ayrıca kimse m5e bulaşmasın. Serinin batarya kalitesi sıkıntılı olduğundan dolayı fazla arıza veriyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: electro58

    Ayrıca kimse m5e bulaşmasın. Serinin batarya kalitesi sıkıntılı olduğundan dolayı fazla arıza veriyor

    Benimkinde hiçbir ciddi sıkıntı yok çok şükür. Rev4 ve sonraki serilerinde hata minimum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • crista galli C kullanıcısına yanıt
    Bizim arkadaşın cihazı 3 defa değişti sonuncu cihaz sebeke problemi var rev. bu cihaz için önemsiz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hkn.gkc

    lütfen yardımcı olursanız seviinirim.
    14 nisanda M5 marka cihazım kendi kendine kapanma ve şerza takmadan açılmama şikayeti ile teleservise ulaştı. 20 işgünü sonunda yeni cihaz talebinde bulundum cevap alamadım hem teleservisten hem sony mobile den . 8 haziranda ücret iadesi talebiyle tüketici hakem heyetine müracaat ettim. 20 nisan itibari ile yedek parça gelmiş ve 21 nisanda tarafıma kargolanmış. ben deha önce aynı cihazın tamir edilip gönderilmesini kabul etmeyeceğimi maille iletmiştim. cihazı kargodan teslim almasam tüketici hakem heyeti kararını beklesem olur mu acaba. zaten 45-50 işgünü oldu cihaz gideli. valla teleservise gönderene kadar denize at hiç değilse düşürdüm dersin asla ulaşılamıyor ve ciddiyet, iş ahlakı yok bunlarda. sizce ne yapayım.

    Cihazı kesinlikle kabul etmeyin ve hakkınızı arayın. Kabul ederseniz haklarınızdan vazgeçmiş sayılırsınız.
    Saygılar...




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.