hızlıal.com dan telefon aldım ve arızalandı kvk'ya götürdüm. imei bakarak garanti dahili dediler. yani fatura istemediler. telefonun anakartını değiştirmişler. sonra telefon yine arızalandı. bu sefer telefonun anakartı(imei) değiştiği için benden fatura istediler, fatura var ama faturada imei yazmıyor. imei numarasını faturaya imzalatıp kaşeletecekmişim ama hızlıal.com'un telefonlarına ulaşılmıyor ve attığım mailede cevap hala gelmedi. telefonun kutusunda 3 adet imei etiketi(sticer) var. bunları faturaya yapıştırsam kvk kabul eder mi?
dene şansını denemekten zarar gelmez
www.sonyxperiaservis.com adresinden bilgi alabilirsiniz.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme