Şimdi Ara

SONY XPERİA M5 1600 TL NASIL ÇÖPE ATILIR? (Mutlu Son)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
29
Cevap
0
Favori
2.735
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Yaklaşık 4 ay önce xperia m5 modelini kardeşime hediye olarak aldım.

    http://forum.donanimhaber.com/m_112788329//tm.htm#112788329

    http://forum.donanimhaber.com/m_113237480//tm.htm#113237480

    Aldığımız ilk hafta çok güzel bir performans sergilerken 1 haftadan sonra sürekli kapanma sorunu yaşamaya başladık.Müşteri Hizmetlerini Servisi aradık gelecek güncellemeleri bekleyin cevabı aldık.

    Telefon 4 aydan beri evde olunduğu müddetçe sürekli şarj cihazına bağlı olarak kullanılıyor.Uçak modundan çıktığından cihaz direk kapanıyor.Şarj aletini takılmadığı sürece açılmıyor. Biz kendimizi 4 aydır oyalıyoruz güncelleme gelecek düzelicek ha düzeldi ha düzelicek. Kardeşimi ne zaman aramak istesem hep kapalı telefonu bıktım usandım artık. Allah belalarını versin bunların..

    1600 tl ye yığınla arızalı cihazı piyasaya sundular.Ne geri topluyorlar ne geri dönüş yapıyorlar.Servise göndersen ayrı bir dert 30 günde anca gönderiyorlar. 3 kere göndericeksinki tüketici haklarından yararlanabilesin. Oda belki... Çaresiz kaldık artık ne yapacağımızı şaşırmış durumdayız. 1600 tl paramız çöpe gitti resmen..


    Gelişme: Cihazımı 25 nisanda teknosaya vererek kvk servisine ulaştırdım. Cihaz hala ellerinde ve kvk da baktığımda, İşlem görüyor - Parça bekleniyor yazısı çıkıyor.Yani yaklaşık 37 gündür bu telefon ellerinde. 10 gündür teknosa servis işlerine bağlanmaya çalışıyorum sürekli meşgule düşüyor.Düşünün telefonum hakkında bilgi bile alamıyorum.Ulaşabildiğim kimse yok.

    Dün en son çıldırdım girdim şikayetvar sitesine Kibar bir dille ağzıma ne geliyorsa saydırdım.İsyanımı belirttim.Baktım 2 saat sonra beni aradılar bu süreçte neler yaşadığımı telefonumu 25 nisanda gönderdiğimi hala ellerinde olduğunu vs. vs. kadın 23 iş günün geçtiği için bir yaptırım uygulanacaktır lütfen bizden haber bekleyin dedi.

    Bugün aradılar değişim veya para iadesi için mağazamıza gelmeniz gerekiyor dendi.Şimdi ne yapmalıyım 0 m5 mi yoksa c5 ultramı yoksa xx marka xx telefonmu bilemiorum. Ben bu telefonu 1599 tl almıştım şimdi 1499 tl sanırım.Nasıl mantıklı bir yol izlemeliyim bilemedim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jakkoba -- 21 Haziran 2016; 8:31:08 >







  • Jakkoba kullanıcısına yanıt
    Hocam geç olmadan servise gönderin
  • Geç olmadan tüketici hakem heyetine başvurun. Bilirkişiye göndericekler. Sizden en az 3 defa servise gönderdiğinize dair form isteyecekler. Siz sanırım Henüz servise göndermediniz.bir an önce servise gönderin ve raporlarınızı saklayın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tabip -- 2 Mayıs 2020; 11:26:47 >
  • Bu sony gerçekten berbat bir firma .bazı insanlar m5 de mtk işlemci var dandik ondan diyorlar ama ben aynı işlemci olan red mi note 2 kullanıyorum yag gibi akıyor suana kadar hiç donma takılma görmedim adamlar haftalık güncelleme yayınlıyor her cuma.Sony ise sürekli arıza çıkan telefonlar okuyoruz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sony coptur,pismanliktir.
    Forumda bunlari soyleyince, avratina kufredilmis gibi celallenenler,tuz golunde yarasina zombi basmis gibi cigiranlar hep sony fetisleri yada calisanlari.
    Kac kere dedik almayin aldirmayin cop diye dinletemedik

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • prydzsnare kullanıcısına yanıt
    Gel de bu yorumun altına imza atma, çok güzel özetlemişsin kardeşim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynı sorunu yaşıyorum 4.5 geldiğinden beri kapanıyor bir daha sony bir ürün alırsam Allah belamı versin !
  • geçmiş olsun, m5 kimseye önermiyorum bu sorunlarından dolayı
  • Cihazı bir kaç ay önce teknosaya götürdüğümde servis arıza muhabbetleri ile ilgilenen bayan güncellemeleri bekleyin düzelir demişti. Bugün gittim yine aynı bayan var. Sony cihazlarının hepsinde M5 demiyorum bütün sony cihazlarında bir özelliktir diyor kendi kendine kapanma ve sadece şarj cihazı ile açılma. Beni sinir krizi geçirttirdi. Yanınızda power taşıyın diyor özellik bu arızası yok diyor.

    Kadınla tartıştım insanları rencide etmeyi hiç sevmem ben kibar bir dille konuşmaya çalıştıkca kadın benim sabrımı taşırdı. Teknoloji özürlüsü gibimi görünüyorum karşıdan diyip saydırdım ağzıma ne geliyorsa. Yetkili falan geldi yatıştırdırdı beni servisden değişim istendi.Bakalım beklicez. Değişimde falanda gözüm yok beklentimde sadece elimizdeki cihaz kullanılır hale gelsin kafi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jakkoba -- 25 Nisan 2016; 22:05:54 >
  • meraba öncelikle ben de xperia m5 kullanıcısıyım bu sorunları ben de yaşadım ve size çözümlerini anlatacağım . İlk önerim servise vermektir olmazsa bunları deneyebilirsiniz.Sorumluluk bana ait değildir .Yaptığınız hataların sorumlusu ben değilim .

    Xperia M5 Kapanma Sorunu Çözümü : Öncelikle çözümün olması için sorunun olması lazım yani diyeceğim işlemi telefon kendi kendine kapanınca yapacaksınız ve usb falan takmayacaksınız . Öncelikle cihaz kendi kendine kapandığında ses açma tuşu ve güç (ekranı kilitleyen tuş) tuşuna aynı anda sony logosu gelene kadar basılı tutun (yaklaşık 10 20 sn arası) sony ekranı gelmesi lazım eğer gelmezse (bekleyin tabi biraz 30 saniuye kadar) bu sefer tekrar aynı işlemi yapın ( güç ve ses açma aynı anda basılı tutun 15 20 saniye ) Daha sonra sony ekranı gelecektir ve bir daha bu sorun yaşanmayacaktır ...

    Xperia m5 kamera hataları : Ayarlara girin ordan Telefon hakkındaya girin . orda belki de daha önce hiç bakmadığınız ''Diagnostics'' e girin . orda da en altta uygulama olayları var oraya girin ve büyük ihtimal kamera yazacaktır bu şu demek oluyor ki güncelleme sırasında hata olmuş ,gelelim uzun işleme .. Ya güncellemeyi bekleyin ya da bu işlemleri yapın haziran sonu android 6 güncelleme gelecektir .
    Bilgisayarınızdan sony pc companionu indirin (http://support.sonymobile.com/tr/tools/pc-companion/ ) ve kurun . daha sonra telefonunuzu bilgisayara bağlayın . Bu işlemi yapınca veriler silincektir bu yüzden sağ tarafta (6,sırada ) yedekleme ve geri yükleme var ordan verileri yedekleyin çünkü işlem sonrası her şey silinecektir . Yedekledikten sonra geri yükleme yaparak verilerinizi geri alabilirsiniz . ( Eger whatsappta önemli mesajlarınız varsa o mesajları whatsappta yedekleyin ve benzeri önemli uygulama verilerinizi de yedekleyin) Çünkü ben geri yükleme yapınca uygulamalar gelmedi ama gelebilir de hata yapmış olabilirim büyük ihtimal hata yapmışımdır ) . Geri yüklemeyi en sonda yapacaksınız . Pc companiondaki “Support Zone” bölümünde “Başlat” butonuna basın .Telefon / Tablet Bilgisayar Yazılım Güncelleştirmesi bölümündeki Başlat butonuna basın . Daha sonra “telefonumu / tablet bilgisayarımı onar” yazısına tıklayın . Karşınıza ileride yapacağımız işlemler hakkında bilgi veren bir ekran gelecek. Bu ekranda da Devam butonuna basarak ileriki adıma geçin .Bu adımda telefonundaki verilerin silineceğine dair bir bilgilendirme mesajı geliyor. Burada şartları kabul ettiğini belirten kutucuğu işaretleyip, İleri butonuna basın . Bu aşamada program bilgisayarı gerekli işlemler için hazırlayacaktır. Programın çalışması için internet bağlantısı gerekmekte.Daha sonra uygulama size detayınca ne yapmanız gerektiğini anlatacaktır .Buradan sonra yapman gereken tek şey beklemek. Program cihaza otomatik olarak işletim sistemini yükleyecek. Bu işlem bağlantı hızna göre 15 dk ile 90 dakika arası sürebiliyor. Bu arada unutmadan söyleyeyim bu işlemden sonra telefonunun açılması 5 dakika kadar sürebilir ;) Hata kalkmazsa güncellemeyi bekleyin haziran son haftası gelecekmiş .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SrknJoker -- 28 Nisan 2016; 19:19:49 >




  • Su an TR garantili 1100'e geliyor bu telefon. Ben de düşünüyorum.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • prydzsnare kullanıcısına yanıt
    C4 kullanıyorum 6 aydır hiçbir sıkıntısını görmedim Memnunum.
  • Arkadaşımda da kronik sorunlu C4 var. Ekranına şekilli kilit koydu. Kilidi kaldırmasına rağmen ekran kilidi kalkmıyor. Mesaj bölümünde bütün mesajları okumuş olmasına rağmen okunmadı olarak görünen 2 mesaj uyarısı var. Bu sorunlardan kurtulmak için telefonu fabrika ayarlarına geri döndürdü. Ama kilit ayarlarındaki bölümde silik halde ulaşılamıyan bölüm düzelmedi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben olsam Z serisinden başka model almam.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Regardy sth. -- 3 Mayıs 2016; 14:19:33 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • satın alınan gün üzerinden 180 gün ( 6 aylık) süreç içerisinde serviste 1 adet donanımsal sorun var ise. orjinal kutu ve aksesuarlar tam olduğunda doa alınabilir. ( veya fatura bedeli kadar ücret iadesi)
    bir bilgisayar firmasının çağrı merkezinde çalışıyorum prosedür bu şekilde.
    thh kararı alınması için servisin sorunu çözmeyen biri işlemine ait servis formları ile başvurulduğunda doa alınabilir. lehinize çıkan kararı firmaya iletmeniz yeterli oluyor.
    detayı için tüketici hakları yönetmeliği'ni inceleyebilirsiniz.
  • Bende Bimeksten aldım cihazı 31.03.2016 da ve bir iki hafta sonra aşırı ısınma ve artan kendiliginden açılıp kapanma problemiyle Bimeks aracılığıyla Sony servise yolladım.30 gün sonunda değişim ya da hediye çeki önerisi ile Bimeksten geri dönüş mesajı aldım. Yani ilgileniyorsanız ve iade ediyorlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cihazımı 25 nisanda teknosaya vererek kvk servisine ulaştırdım. Cihaz hala ellerinde ve kvk da baktığımda, İşlem görüyor - Parça bekleniyor yazısı çıkıyor.Yani yaklaşık 37 gündür bu telefon ellerinde. 10 gündür teknosa servis işlerine bağlanmaya çalışıyorum sürekli meşgule düşüyor.Düşünün telefonum hakkında bilgi bile alamıyorum.Ulaşabildiğim kimse yok.

    Dün en son çıldırdım girdim şikayetvar sitesine Kibar bir dille ağzıma ne geliyorsa saydırdım.İsyanımı belirttim.Baktım 2 saat sonra beni aradılar bu süreçte neler yaşadığımı telefonumu 25 nisanda gönderdiğimi hala ellerinde olduğunu vs. vs. kadın 23 iş günün geçtiği için bir yaptırım uygulanacaktır lütfen bizden haber bekleyin dedi.

    Bugün aradılar değişim veya para iadesi için mağazamıza gelmeniz gerekiyor dendi.Şimdi ne yapmalıyım 0 m5 mi yoksa c5 ultramı yoksa xx marka xx telefonmu bilemiorum. Ben bu telefonu 1599 tl almıştım şimdi 1499 tl sanırım.Nasıl mantıklı bir yol izlemeliyim bilemedim.




  • Jakkoba kullanıcısına yanıt
    naptınız en son? konuyu youtube den buldum.sizce uzak mı durmalıyım bu cihazdan?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: taha-07

    naptınız en son? konuyu youtube den buldum.sizce uzak mı durmalıyım bu cihazdan?

    Hocam teknosaya gittiğimde sizi kimse mağdur edemez para iadesi yapılacaktır dendi.Ve para iadesi yapıldı.Biliyorsunuzki teknosa vatan gibi mağazalar para iadesi yaparken kendi mağazalarından alışveriş yapılacak şeklinde bir çek veriyorlar.İlk çıktığı zaman 1600 tl ye almıştık cihazı indirime girmişti.Cihazıda kardeşime aldığım için hangi cihazı alması konusunda tamamen kendisine bıraktım.M5 ide çok sevdiği için tekrar risk alıp m5 aldı.Cihazda problem yok şükürler olsunki.Hem kapalı kutu m5 aldık 6 ay sonunda hemde 1600 tl geldiği için cihazı daha ucuza alarak kar ettik bir bakıma.Yanında farklı şeylerde aldık.

    Bu arada hangi youtube videosunda paylaşılmış konum?
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.