Şimdi Ara

Sony Xperia M5 Ücret İadesi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
341
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Ben üniversite öğrencisiyim, 2016 Şubat ayında Sony Xperia M5 cihaz aldım. Cihazı 12-13 aydır aktif olarak kullanıyordum. Sonrasında cihazın ön kamerasında siyah bir nokta oluştu ve arka kapağının yapışkanı çıktı arka kapağın yarısından çoğu açılıyordu bu yüzden su geçirme riski vardı. (Normalde suya dayanıklı model diye geçiyor)

    2017 Nisan'ın ilk haftasında servise gönderdim. Ücretsiz olarak ön kamerayı değiştirip, arka kapağı yapıştırdılar. Telefonu bana tekrar gönderdiklerinde ise hiçbir şekilde açamadım telefonumu çünkü serviste anakartını yakmışlar. Telefonu açamayınca tekrar servise gönderdim bu sefer anakartını değiştirip bana tekrar yolladılar telefonu. Bu süreçte telefonsuz kalınca yeni telefon aldım. Servisten gelen telefonum Sony M5 düzelmişti, sonra telefoncuya satmaya götürdüm tam satışını yaparken telefoncu imei kodunu sorguladı imei kayıt dışı yazıyordu. Anakartı değiştirince imei kodu da değişmiş ve telefoncu satın alamayacağını, imeisiz olmasının yasa dışı olduğunu tekrar servise göndermemi söyledi. Servisin verdiği yeni Imei'yi sorgulattığımda marka/model kısmında Sony yazıyor ama üst tarafında "imei kayıt dışı" yazıyor.

    Servise göndermekten yorulduğum için artık sadece ücret iadesi istiyorum bir an önce. Ücret iadesi için izlemem gereken en doğru yol nedir? Acil yardımcı olursanız çok sevinirim...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Konu günceldir..
  • servise git durumu anlat,sor bakalim imeiyi btk'ya bildirmisler mi.Su durumda para iadesi alamazsin.İmei'yi Sony kayit altina aldirmazsa hakem heyetine basvurup alirsin parani

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Phantom II

    servise git durumu anlat,sor bakalim imeiyi btk'ya bildirmisler mi.Su durumda para iadesi alamazsin.İmei'yi Sony kayit altina aldirmazsa hakem heyetine basvurup alirsin parani

    Servisi aradım, imei kodu pazartesiye kadar kaydedilir, eğer pazarteside yine kayıt dışı derse tekrar teknik servise başvurun dedi. O zaman pazartesiye kadar kaydedilmezse servise göndermeden doğrudan tüketici haklarına gitmem daha iyi olur para iadesi almam için değil mi?



    Teşekkürler bu arada



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kocakserdar7 -- 10 Mayıs 2017; 17:49:33 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kocakserdar7


    quote:

    Orijinalden alıntı: Phantom II

    servise git durumu anlat,sor bakalim imeiyi btk'ya bildirmisler mi.Su durumda para iadesi alamazsin.İmei'yi Sony kayit altina aldirmazsa hakem heyetine basvurup alirsin parani

    Servisi aradım, imei kodu pazartesiye kadar kaydedilir, eğer pazarteside yine kayıt dışı derse tekrar teknik servise başvurun dedi. O zaman pazartesiye kadar kaydedilmezse servise göndermeden doğrudan tüketici haklarına gitmem daha iyi olur para iadesi almam için değil mi?



    Teşekkürler bu arada

    Sony'nin yalan soyleyecegini sanmiyorum,p.tesi tekrar kontrol edin.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.