Şimdi Ara

Superonline iki ayda 7 kere aynı sorunla ilgili arıza kaydı açtım.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
10
Cevap
0
Favori
392
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Daha önce Superonline kullanıyordum ve ev değişikliği nedeniyle hem bitecek olan paketimi değiştirttim hem de nakil yaptırdım. Gayet güzel nakil işlemlerim tamamlandı ve paketim aktifleştirildi. Modem arayüzünden gördüğüm, arıza nedeni ile görüştüğüm Superonline Türk Telekom saha ekibinin belirttiği alabileceğim hız maksimum 80-100 mbit arası. O kadar aç gözlü değilim 24mbit'e kadar olan paketi seçmiştim. Gel gelelim 1 hafta sonra durup dururken internet erişimim gitti. modemi kontrol ettiğimde uyarı açık "sinyal yok". 2-3 saat bekledikten sonra aradım, ne yaptılarsa olmadı türk telekom'a bildireceklerini belirterek arıza kaydımı alıp kapattılar. 8 saat sonra türk telekom'dan sms geldi, arızanız giderildi şeklinde. memnun oldum kullanmaya devam ettim. Hız gayet iyi 24mbit'in her bitini kullanabiliyorum neredeyse. Derken bir hafta sonra aynı problem. Yine aynı çaba yine arıza kaydı yine sms ve yine kullanmaya devam. Bu olay 06.01.2017 ile 09.03.2017 arasında yani 60 günlük süreçte tam 7 defa :) Her defasında da detaylı bir şekilde belirtmeme rağmen konu hakkında hiçbir yetkili görüşme talebimim gerçekleşmedi. En son görüştüğüm çağrı merkezi çalışanı beni çok güzel dumur etti. "Daha önce bıraktığınız arıza kayıtlarının hiçbiri Superonline tarafına iletilmemiş, hepsi türk telekom'a iletilip kapatılmış. Ben şimdi Superonline tarafına da iletiyorum, sorunun sürekli olduğunu belirtiyorum, en geç 24 saat içinde çözüm birimi tarafından özellikle aranarak gerekli bilgiler alınacak vs vs vs." Sonuç, hiç şaşırtıcı olmadı beklediğim gibi, kimse aramadı, kimse bilgilendirmedi.

    Şubat ayında yoğunluk nedeni ile evden çalışıyorum ve sürekli olarak download yaptım. Ee tabi internet erişim olduğu sürece de download sebebiyle kota doldu, neyse mesaj ay başında yenileneceğini söylüyor. 08.03.2017 hızım 3mbit, çağrı merkezini arıyorum gayet doğal olarak. hemen ilgileneceklerini belirtiyorlar, hızınızı yükseltiyorum şu anda demeye kalmadan cevap yapışıyor arkadaşın surata "sinyal yok". :) arıza kaydı yeniden.

    Dün akşamki dumur olma olayına geçiyim. Çağrı merkezi ile yaptığım görüşme sonucunda hiçbir şekilde bilgilendirme alamayacağımı anladıktan sonra iptal birimine bağlandım. İptal biriminin cümlesi aynen şu şekilde, "biz, modeminizi yanınıza alarak herhangi bir superonline bayisine gidip iptal vermenizi söylemek için burdayız.". ağzımı kapattıktan sonra hemen sordum tabi, iptal birimine çalışan aranıyor mu diye.

    bugün itibari ile btk, superonline web, superonline çağrı merkezi, hizmet[beygir]superonline.net, musterihatti[beygir]superonline.net ve genel müdürlük 0850 229 75 75 numara faks üzerinden detaylı detaylı tüm süreci açıklayan şikayetlerimi ilettim.

    Niye bu kadar uğraştığıma gelince, daha önce tam 8 gün boyunca Superonline tarafından suç kapsamına girecek şekilde internet erişimimim bilerek kesilmesi/engellenmesi durumu var, 23.07.2016 - 02.08.2016 tarihleri arası. Bu durumu yaşayanlar varsa, emin olabilirler. Tüm mahallede aynı alt yapıyı türk telekom, superonline, vodafone, turknet gibi servis sağlayıcılar üzerinden kullanan ve internet erişimi olmayan tek kişi sizseniz, kesinlikle superonline kullanıyorsunuz ve superonline suç olduğunu bilerek kesinti yapıyor demektir. ben aynen böyle oldum.

    Bu arada bir bilgilendirme de yapayım;

    Forumda bir kaç defa gördüğüm bir konu var. Superonline erişim kullanan müşteriler yüksek ping ve erişim problemlerinden bahsetmiş. İşim gereği basitçe belirteyim;

    - internet ortamında güç, trafiktir. ne kadar yüksek trafiğin varsa o kadar güçlüsün demektir. 4.5g ile birlikte trafikler oldukça arttı ve bunlar arasında Turkcell/Superonline daha hırslı. Hal böyle olunca Turkcell grubu Türk Telekom'a diklenmeye başladı, peering yap benimle diye. Türk Telekom hiçbir ISP ile peering yapmıyor. O zaman da Turkcell tarafı da madem öyle diyerek Türk Telekom'dan hat kullanan bir çok verimerkezine trafiğini yurt dışına yönlendiriyor. Ben trafiği yurt dışına basıyorum, sen kendin al o zaman diyerek kendi müşterilerini mağdur etmeyi tercih ediyor. Kısaca açıklamak gerekirse, Türk Telekom'a para vermek yerine Telia'ya para veririm, kendi müşterilerimi de sana yurt dışından ulaştırırım diyor. Durum keşke sadece Turkcell/Superonline müşterilerine olsa. Vodafone da yeri geldiğinde Superonline networkünü kullandığı için aynı durum :)

    Detaylı bilgi isteyen olursa açıklayabilirim.







  • Hocam 1 haftadan fazla süredir akşam saatlerine doğru nete girilmez oluyor down hızı 100 kbps leri geçmiyor nerden dosya çekerseniz çekin youtube da 240p den yukarı video açılmıyor. Gece geç saatlerde normale dönüyor. Apple store ve google play store dan uygulama indirmek ve güncellemek imkansız zaten. Bilginiz var mı bu konu hakkında bir çok arkadaşta bu sorun var 10 gündür.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tezekos kullanıcısına yanıt
    hocam çok genel anlamda bir probleminiz mevcut. bir çok kişide problem olduğunu belirtmişsiniz, yakın bölgeler mi? bildiğim kadarı ile bir-iki haftadır çalışma olduğu bilgisi var ama ne bir detay var ne başka birşey. ama bu süre içinde internet hattımın düzgün olduğu dönemde öyle bir yavaşlama ben yaşamadım. ha şu var; yakın zamanda çıkan yasadan dolayı tüm servis sağlayıcılar trafiklerini süzmek zorundalar, buna verimerkezleri de dahil. superonline tarafının bu konuda problem yaşadığını duydum. bu da etki edebilir. youtube ve play store gibi servis türkiye içinde barınmıyor. bu nedenle yurt dışı uplinkler çerçevesinde mi bir yavaşlama var bilemiyorum. speedtest ortamında superonline sunucuları üzerinden test yaptığınızda nasıl bir sonuç çıkıyor?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozkantopal

    hocam çok genel anlamda bir probleminiz mevcut. bir çok kişide problem olduğunu belirtmişsiniz, yakın bölgeler mi? bildiğim kadarı ile bir-iki haftadır çalışma olduğu bilgisi var ama ne bir detay var ne başka birşey. ama bu süre içinde internet hattımın düzgün olduğu dönemde öyle bir yavaşlama ben yaşamadım. ha şu var; yakın zamanda çıkan yasadan dolayı tüm servis sağlayıcılar trafiklerini süzmek zorundalar, buna verimerkezleri de dahil. superonline tarafının bu konuda problem yaşadığını duydum. bu da etki edebilir. youtube ve play store gibi servis türkiye içinde barınmıyor. bu nedenle yurt dışı uplinkler çerçevesinde mi bir yavaşlama var bilemiyorum. speedtest ortamında superonline sunucuları üzerinden test yaptığınızda nasıl bir sonuç çıkıyor?


    Speed test ortamında superonline sunucularına test yaptığım olması gerektiği gibi çıkıyor benim paketim 24 mbps çıkan hız 22 mbps civarı normal yani. Bu problemi bir tek benim bölgemde değil türkiye genelinde yaşanan bir problem.Bu sorunun çözümü için bir çıkar yol bulamadı kimse henüz.Müşteri hizmetleri arıza kaydı açıp duruyor fakat sorun türk telekom da değil superonline da bunu anlatabilmiş değiliz henüz.İnternetten dosya indirirkende aynı şekilde 100 kbps leri geçmiyor ıdm yolu ile yapınca anca 1 mb ları buluyor fakat bu olması gerekenin yarısı bile değil.Gündüz saatlerinde dosya indirmeye kalktığımızda 2,9 mb ile indirme yapıyor olması gerektiği gibi.




  • tezekos kullanıcısına yanıt
    modemden olabilir... özelleştirmişler dmz ile sorunu çözdüğünü söyleyenler var dene istersen... yaptıktan sonra modemi restart et...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tutankenshta

    modemden olabilir... özelleştirmişler dmz ile sorunu çözdüğünü söyleyenler var dene istersen... yaptıktan sonra modemi restart et...

    Dmz ne işe yarar hocam anlamı nedir ?



    Bunu böyle yazanları ben göremedim forumda başka yerde mi okudunuz ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tezekos kullanıcısına yanıt
    normalde başka işe yarar ama huawei modemlerde ara yüzle donanımın iletişimimini hızlandırıp internet erişimini hızlandırdığı için öneriliyor olabilir ki hg253s ve hg255s konularında ve bir kaç blog ve sitede yazan olmuş...
    https://teknodestek.com.tr/dmz-nedir/
    “Arındırılmış Bölge” anlamına gelen DMZ (DeMilitarized Zone), internetten erişilmesini istediğiniz yerel bir bilgisayarınızın tüm portlarını açarak sınırsız erişilmesine izin verir. ‘DMZ’i Etkinleştir‘ tuşuna bastıktan sonra internettten her porttan gelen veriyi yönlendireceğiniz bilgisayarın IP adresini ‘Yerel Ağ IP Adresini Seçin‘ alanına girerek ‘Kaydet‘ tuşuna basın. Böylece internetteki gerçek IP adresiniz olan modemin WAN IP adresine gelen veri paketler (hangi port üzerinden gelirse gelsin) bu yerel bilgisayara yönlendirilecektir.

    Örnek olarak Air 5340 ürzerinden verdim;

    Cihazınızın web arayüzünde, “NAT” menüsü altında “DMZ” alt menüsünü tıklayınız

    DMZ, varsayılan olarak devre dışı gelmektedir.

    “DMZ Etkinleştir” seçeneğini işaretleyerek DMZ özelliğini aktif hale getiriniz.
    ki huawei bunu bile doğru yapmamış...




  • tutankenshta kullanıcısına yanıt
    Denedim dediğinizi bir fark yaratmadı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • anlayamıyorum bi hizmeti vermek bu kadar zor olamaz kesinlikle hem fiyati yüksek tutup hem hizmeti kötü veriyor sürekli müşteri mağduriyeti var halada adamlara adam akıllı bir ceza verilmiyor özellikle telekoma şu adamların şirketi elinden alınmalı at koşturuyorlar ülkede hepsi aynı şey aslında günde binlerce şikayet kaydı açıp sonuç alamıyor çoğu insan ve hala devlet bu adamlara 1 el atmıyor elin gavuru 5 gb oyunu tam 2 dakikada indiriyor dalga geçiyor videoyoyu koyiyim izleyin şaka gibi yani şu adamın kullandıgı internetse bizimki ne bide 50-70lira arası bi fiyata bunu kotasız kullanmasıda çok gariphttps://www.youtube.com/watch?v=rcto-LIDvps



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erkaninn59 -- 10 Mart 2017; 23:48:7 >




  • hortlatayım biraz. sonunda çağrı merkezi personeli ve takım lideri haricinde biri ile görüşebildim. arayan birimin adı "çözüm birimi". ilettiği bilgi aynen şu şekilde; "ekranımda sadece 'yeni tesis kurulumu yapılacak' bilgisi mevcut. bunun haricinde verebileceğim herhangi bir bilgi bulunmamaktadır." bu kadar :) ne tesisi kurulacakmış, ne zaman kurulacakmış acaba diye sorduğumda ise cevap çok basit: "bilemiyorum, sadece ekranlarımızdaki bilgiyi paylaşabiliyoruz." böyle bir "çözüm birimi". bilen biri ile nasıl iletişime geçerim diye zorladığımda ise, musterievrak[beygir]turkcell.com.tr mail adresini verdi. merak ve kararsızlık içindeyim nasıl bir evrak istesem diye :)
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.