Şimdi Ara

Taksiciler Neden Dizele Dönüyor(mu)!!! (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
77
Cevap
0
Favori
4.109
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Piyasadaki Hyundai Accent Admire 1.6 taksilere bakın...% 100 ü LPG lidir.. Hatta HYUNDAI-ASSAN 0 km LPL sini çıkartmayı bile düşündü bir zaman... Ama Güney Koreli kitler beklenildi...O da bir türlü hayata geçirilemedi..

    Ama , LPG taksicilerin hala vazgeçilmezi bence...Parası çok olan DİZEL alır...Ekonomi amaçlayan LPG yi asla terketmez....
  • " Parası çok olan DİZEL alır...Ekonomi amaçlayan LPG yi asla terketmez...." kesinlikle sana katılıyorum dostum

    quote:

    Orjinalden alıntı: hackersun

    Piyasadaki Hyundai Accent Admire 1.6 taksilere bakın...% 100 ü LPG lidir.. Hatta HYUNDAI-ASSAN 0 km LPL sini çıkartmayı bile düşündü bir zaman... Ama Güney Koreli kitler beklenildi...O da bir türlü hayata geçirilemedi..

    Ama , LPG taksicilerin hala vazgeçilmezi bence...Parası çok olan DİZEL alır...Ekonomi amaçlayan LPG yi asla terketmez....
  • quote:

    Orjinalden alıntı: harunpal

    bır suru para ver lpg sıstemı taktır ,arabanın heryerını delık desık ettır , ruhsata ıslet yok muayeneydı yok ayar tutmamasıydı yok bagajın kuculmesıydı.....
    bunlarla ugrasacagına alıırsın bır dızel pasa pasa bınersın....



    Aynen taksicelerin görüşü artık neredeyse benim görüşüm olacak gibi çünkü ben yılda 10000km yapıyorum şuan lpg taktırsam hadii olsun gitmek istemediğimz yerlerede gittik 15000km olur...
    ama arabanın orjinalliğinin bozulması 2.el satışını çok olumsuz etkiliyor bunu link vererek de ispatlayabilirim benim aracımın aynısı 2004 GOLF SPORTLİNE 28000ytl istiyor vee 2000ytl de lpg ye masrafı olmuş aman aman da memnun değil benim aracıma lpg yok 29000YTL net verdiler hatta 29500de verilebilir ama ben tok satıcıyım pazarlıksız 30000ytl istiyorum yanii o araç şuan 2000ytl zararda ve arayanlar niye LPG taktırdın diyorlar mış? ilandaki lpg li yazısını hatalı yazılmış zannediyorlar mış:)

    eğer link vermemde sakınca yok ise linki ni verebilirim yada zaten lpg li 2004 diye ilan sitelerine bakanlar da görücektir...

    bu arada yukarıda da denildiği gibi çoğunlukla albea (lpg'liside fab. çıkışı olması rağmen çoğu multijet::) ve hyundai era dizel hatta symbollarda da gözle görülür azalma var...




  • quote:

    Orjinalden alıntı: hackersun

    Dizel araçlar, LPG li araçlara göre, hem deha performanslı, hem daha güvenli hemde daha sorunsuzdur. LPG li otomobilin tek avantajı ise ; EKONOMİ sidir. Ancak dizel araç kadar güvenli, ve sorunsuz değildir.

    DİZEL= Güven, performans, ekonomi
    LPG = Ekonomi


    TERCİH SİZİN....


    Güven ve Sorun ??

    Dizel araçta kirli yakıta denk gelince neler olduğundan bir bahsedermisiniz ?, ayrıca marklı istasyonalrdan bile kirli yada su karışımlı yakıt alınabilme riskini büyük olduğundan da bahsedermsiniz ?

    Hayatınızda lpg sistemi güvenliği hakkında hiç araştırma yaptınızmı ? Benzin yada dizel depolar kaç mm saç tan imal edilir, LPG tankı kaç mm dir ? her iki tank gurubunda kaçar adet güvenlik mekanizmaları vardır ? hangisi çevreyi daha az kirletir ? hangisi daha ekonomiktir ?




  • quote:

    Orjinalden alıntı: tolgao2000


    quote:

    Orjinalden alıntı: hackersun

    Dizel araçlar, LPG li araçlara göre, hem deha performanslı, hem daha güvenli hemde daha sorunsuzdur. LPG li otomobilin tek avantajı ise ; EKONOMİ sidir. Ancak dizel araç kadar güvenli, ve sorunsuz değildir.

    DİZEL= Güven, performans, ekonomi
    LPG = Ekonomi


    TERCİH SİZİN....


    Güven ve Sorun ??

    Dizel araçta kirli yakıta denk gelince neler olduğundan bir bahsedermisiniz ?, ayrıca marklı istasyonalrdan bile kirli yada su karışımlı yakıt alınabilme riskini büyük olduğundan da bahsedermsiniz ?

    Hayatınızda lpg sistemi güvenliği hakkında hiç araştırma yaptınızmı ? Benzin yada dizel depolar kaç mm saç tan imal edilir, LPG tankı kaç mm dir ? her iki tank gurubunda kaçar adet güvenlik mekanizmaları vardır ? hangisi çevreyi daha az kirletir ? hangisi daha ekonomiktir ?




    işi bilen lpg alır bilmeyen dizel alır boyunun ölçüsünüde yanına ekler lpg ye döner




  • bir önceki aracım dizel fieasta idi km de 140 ykr yakardı , şimdiki nerden baksanız 1.4 tonu bulan passat 160 ykr yakıyor lpg ile , komedi gibi , güç konfor güvenlik , daha ne olsun ...
  • yapmayın dızel ve lpg arasındakı performans farkı kıyaslamak yerıne performens yonunden dızel ıle bırbaska dızerlı karsılarstırsanız daha mantıklı olur hıcmı araba kullanmadınız dızel motorla servıse uramak nedemek bılıyomusun sadece bakım helekı bakımlarını aksatırsan sana cıkaratacagı sorunlar MASRAFLAR peh peh peh. taksıcılerın dızel tercıh etmesındekı amac sektorun pazarlama stratejısı ınsanlar lpg tanklarından tırstıkları ıcın lpglı araclardan uzak duruyolar guvenlık vs.gıbı konulardan taksıcılerde buna cozum olarak dızel opsıyonunu kullanıyolar amac tedırgın musterının beklentısıne cevap vermek onlara guvenlı seyahat ımkanı sunmak bı sekılde zorunlu hale geldı sonucta hızmet sektoru ıhtıyaca talebe tam uyum saglamalı. hem taksıcı olmasanız bıle lpg dızele gore malıyet bakımından cok avantajlı

    quote:

    Orjinalden alıntı: hackersun

    Dizel araçlar, LPG li araçlara göre, hem deha performanslı, hem daha güvenli hemde daha sorunsuzdur. LPG li otomobilin tek avantajı ise ; EKONOMİ sidir. Ancak dizel araç kadar güvenli, ve sorunsuz değildir.

    DİZEL= Güven, performans, ekonomi
    LPG = Ekonomi


    TERCİH SİZİN....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nazır -- 21 Mayıs 2007; 12:48:52 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: hackersun

    Dizel araçlar, LPG li araçlara göre, hem deha performanslı, hem daha güvenli hemde daha sorunsuzdur. LPG li otomobilin tek avantajı ise ; EKONOMİ sidir. Ancak dizel araç kadar güvenli, ve sorunsuz değildir.

    DİZEL= Güven, performans, ekonomi
    LPG = Ekonomi


    TERCİH SİZİN....


    Düzelteyim :

    DİZEL = Güven, ekonomi, hava kirliliği
    LPG = Ekonomi, havayı kirletmez
    Sıralı LPG = Ekonomi, performans, havayı kirletmez
  • şu an piyasada kullanılan dizellerden hangi markalar zincirli triger kullanmaktadır.Bilgi verebilir misiniz.Mesela FORD focus TDCI zincirli midir?


    quote:

    Orjinalden alıntı: infinite


    quote:

    Orjinalden alıntı: atp-tr


    quote:

    Orjinalden alıntı: infinite


    quote:

    Orjinalden alıntı: atp-tr


    quote:

    Orjinalden alıntı: infinite

    Triger kayış sistemi değil Zincir sistemi...Tüm Common Rail araçlarda bu şekilde bu sebeble dizel daha makul


    tüm dizel araçların triggerleri zincirlimi
    ve bakım 30000 km

    bunun teyidini istiyorum lütfen
    bir kişi bunu teyit etsin mümkünse ..
    passatın 2.0 tdi motorundaki trigger zincirmi yani



    yazımda bakacak olursak Common rail dizeller için söyledim

    Tdi motor pompa meme teknolojisi eksi nesil dizeldir ve Trigeri zincirli değil...!!!

    neden kızıyorsunki sorduk işte
    ayrıca hangi d segmenti araçlar common rail acaba



    ben kızmadım be dostum sadece cevapladım ...kızma durumu senin algıdaki durumla ilgili ben sadece cevap verdim ve asla kızmam böle durumlarda çünkü burda bilgi paylaşılıyor ve paylaştıkça güzelleşiyor...yanlış anlamaya sebeb verecek bir vurgu yaptı isem yine özürü bir borç bilirim




  • Artık sıralı lpg var dizellden daha iyi ve daha ekonomik bence
  • lpg havayı kirletmez demek biraz yanıltıcı oluyor. lpg sadece karbondioksit ile havayı kirletir demek daha doğru olur.
  • benzine oranla % 85 daha temizdir
    quote:

    Orjinalden alıntı: vasago

    lpg havayı kirletmez demek biraz yanıltıcı oluyor. lpg sadece karbondioksit ile havayı kirletir demek daha doğru olur.
  • LPG tüketiminin görünmüyen bir yüzü de bu gazın petrolden üretiliyor olmasıdır.Yani LPG gazını siz yakmadan önce de bu gazı üretmek için rafinerilerde petrol kullanılarak çevre kirletilmiştir zaten.Bu büyük kandırmacanın önüne geçin ve doğalgazı destekleyin.Çünkü doğalgaz adı üstünde topraktan doğal olarak çıktığı haliyle kullanıma sunulduğu ve rafineri gibi bir ara operasyon kullanılmadığı için bütün yakıtlardan daha çevrecidir.Ancak maalesef nedeni meçhul !! yıollardan dolayı ülkemizde araçlarda kullanılması devamlı geciktirilmekte ve ötelenmektedir.Eğer çevreci kuruluşlar nükleer santral için gösteri yapıyorlarsa (bence çok hatalılar) bu LPG kullanımı için de aynı benzer gösteriyi yapmamalılar ve hidrojeni veya doğalgazı desteklemelilerdir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vezir -- 22 Mayıs 2007; 14:01:59 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: vezir

    LPG tüketiminin görünmüyen bir yüzü de bu gazın petrolden üretiliyor olmasıdır.Yani LPG gazını siz yakmadan önce de bu gazı üretmek için rafinerilerde petrol kullanılarak çevre kirletilmiştir zaten.Bu büyük kandırmacanın önüne geçin ve doğalgazı destekleyin.Çünkü doğalgaz adı üstünde topraktan doğal olarak çıktığı haliyle kullanıma sunulduğu ve rafineri gibi bir ara operasyon kullanılmadığı için bütün yakıtlardan daha çevrecidir.Ancak maalesef nedeni meçhul !! yıollardan dolayı ülkemizde araçlarda kullanılması devamlı geciktirilmekte ve ötelenmektedir.Eğer çevreci kuruluşlar nükleer santral için gösteri yapıyorlarsa (bence çok hatalılar) bu LPG kullanımı için de aynı benzer gösteriyi yapmamalılar ve hidrojeni veya doğalgazı desteklemelilerdir.


    LPG motorin , benzin fuleolil üretiminde yan ürün olarak çıkıyor, ayrıca doğal kaynaklardan da elde ediliyor, lpg için hava baştan kirletiliyor demek çok yanlış... lpg savunduğunuz benzin üretilirken yan ürün olarak elde edildiğinden çevre için daha da önemi artıyor..




  • hepsi dizel olsa çok iyi olur, hem sanayiye zırt pırt gitmekten hem de müşterilerini lpg kokusundan kurtarırlar.
  • bizi bu konuda bilgilendirebilir misin.Diğer kaynaklardan üretimi nasıl yapılmaktadır çevreci olup olmadığını nasıl belirleyebiliyorsunuz.Diğer yollar için enerji kullanılmamakta mıdır?Başka bizim bilmediğimiz alternatif yollar mı mevcuttur.


    quote:

    Orjinalden alıntı: tolgao2000


    quote:

    Orjinalden alıntı: vezir

    LPG tüketiminin görünmüyen bir yüzü de bu gazın petrolden üretiliyor olmasıdır.Yani LPG gazını siz yakmadan önce de bu gazı üretmek için rafinerilerde petrol kullanılarak çevre kirletilmiştir zaten.Bu büyük kandırmacanın önüne geçin ve doğalgazı destekleyin.Çünkü doğalgaz adı üstünde topraktan doğal olarak çıktığı haliyle kullanıma sunulduğu ve rafineri gibi bir ara operasyon kullanılmadığı için bütün yakıtlardan daha çevrecidir.Ancak maalesef nedeni meçhul !! yıollardan dolayı ülkemizde araçlarda kullanılması devamlı geciktirilmekte ve ötelenmektedir.Eğer çevreci kuruluşlar nükleer santral için gösteri yapıyorlarsa (bence çok hatalılar) bu LPG kullanımı için de aynı benzer gösteriyi yapmamalılar ve hidrojeni veya doğalgazı desteklemelilerdir.


    LPG motorin , benzin fuleolil üretiminde yan ürün olarak çıkıyor, ayrıca doğal kaynaklardan da elde ediliyor, lpg için hava baştan kirletiliyor demek çok yanlış... lpg savunduğunuz benzin üretilirken yan ürün olarak elde edildiğinden çevre için daha da önemi artıyor..




  • quote:

    Orjinalden alıntı: tolgao2000


    quote:

    Orjinalden alıntı: vezir

    LPG tüketiminin görünmüyen bir yüzü de bu gazın petrolden üretiliyor olmasıdır.Yani LPG gazını siz yakmadan önce de bu gazı üretmek için rafinerilerde petrol kullanılarak çevre kirletilmiştir zaten.Bu büyük kandırmacanın önüne geçin ve doğalgazı destekleyin.Çünkü doğalgaz adı üstünde topraktan doğal olarak çıktığı haliyle kullanıma sunulduğu ve rafineri gibi bir ara operasyon kullanılmadığı için bütün yakıtlardan daha çevrecidir.Ancak maalesef nedeni meçhul !! yıollardan dolayı ülkemizde araçlarda kullanılması devamlı geciktirilmekte ve ötelenmektedir.Eğer çevreci kuruluşlar nükleer santral için gösteri yapıyorlarsa (bence çok hatalılar) bu LPG kullanımı için de aynı benzer gösteriyi yapmamalılar ve hidrojeni veya doğalgazı desteklemelilerdir.


    LPG motorin , benzin fuleolil üretiminde yan ürün olarak çıkıyor, ayrıca doğal kaynaklardan da elde ediliyor, lpg için hava baştan kirletiliyor demek çok yanlış... lpg savunduğunuz benzin üretilirken yan ürün olarak elde edildiğinden çevre için daha da önemi artıyor..



    arkadaşlar topiğin amacı saptırılıyor!!!
    yine diyorum hanginiz çevre için lpg yi seçtiniz bırakın çevre muhabbetini...
    mesela tolga arkadaşım senin aracın passat dizeli çok pahalı sende ekonomik olduğundan lpg yi seçtin çünkü maliyeti daha düşük...
    ben diyorum ki taksicilerin gideri yakıt, doğru mu hemfikir miyiz???
    bu adamlar yakıt ekonomisini bizden daha çok düşünmüyorlar mı? EVVEETT
    ben noktada bi araştırma yaptım kendi çapımda belki de yetersiz ama gördüğüm kadarıyla
    çoğunluğu dizele dönmüşşşş!!!
    PEKİ NEDEN ACABA!!!!
    ben bu sorunun cevabını arıyorum....
    bu konu hakkında yorumlarınızı istiyorum...




  • çevre konusunu asla bir yere bıramadığımızı aklımızda tutarak sorunuzu kendi yorumumla cevaplayayım.
    Dizel bakım masrafları açısından yüksek olarak bilinmekle birlikte , taksicilerin dizele geçişiyle durum tersine dönmektedir.Aslında düşük devirli ve uzun bakım aralıkları dolayısıyla dizel zamanı para olan taksici çilekeşcilerimiz için bir gereksinimdir.Genelde 15000 kmlimkbakım aralıkları ayda ortalma 10-15 bin km yapan bu kesim için ayda bir bakım demektir.Ayrıca orginal yedek parça kullanıldığı ve araç dizaynı da değişmediği için uzun vadede bu oların çıkarınadır.İkincisi satış değeri olarak dizeller ikinci elde daha büyük getirisi vardır.Bu sanırım taksici grubu için hatırı sayıları bir ara pazardır.Ayrıca bagaj içinin daha geniş olaması da diğer yan faktörlerden biridir.

    Taksicilerce bindirğim zaman hep konuşurum , bu lpg ayarının devamlı bozulduğundan ve yakış miktarının değiştiğinden şikayet etmekteler.Yeni nesil sıralı avantajlarından maalesef yararlananı çok büyük yüzdeler değil.Yedek parça fiyatlarının dizelde düştüğünü de onlardan öğrendim. Sonuçta yan sanayi faktörü devreye girmekte ve birim üretim maliyetleri satış fiyatını düşürmektedir.(arz-talep)

    Dİzel klasik kokulan pompa arızasına gelince , aslında bu önemsenmeyecek bir durum değildir.Ancak buna genelde kalitesiz yakıt ve kullanım hataları neden olmaktadır.Şimdi üç kruşun hesabını yapan birisi tutuar da nrmal dizel kullanırsa veya biodizel alırsa bu parçaların arıza yapma ihtimali yükselecektir.

    quote:

    Orjinalden alıntı: thall


    quote:

    Orjinalden alıntı: tolgao2000


    quote:

    Orjinalden alıntı: vezir

    LPG tüketiminin görünmüyen bir yüzü de bu gazın petrolden üretiliyor olmasıdır.Yani LPG gazını siz yakmadan önce de bu gazı üretmek için rafinerilerde petrol kullanılarak çevre kirletilmiştir zaten.Bu büyük kandırmacanın önüne geçin ve doğalgazı destekleyin.Çünkü doğalgaz adı üstünde topraktan doğal olarak çıktığı haliyle kullanıma sunulduğu ve rafineri gibi bir ara operasyon kullanılmadığı için bütün yakıtlardan daha çevrecidir.Ancak maalesef nedeni meçhul !! yıollardan dolayı ülkemizde araçlarda kullanılması devamlı geciktirilmekte ve ötelenmektedir.Eğer çevreci kuruluşlar nükleer santral için gösteri yapıyorlarsa (bence çok hatalılar) bu LPG kullanımı için de aynı benzer gösteriyi yapmamalılar ve hidrojeni veya doğalgazı desteklemelilerdir.


    LPG motorin , benzin fuleolil üretiminde yan ürün olarak çıkıyor, ayrıca doğal kaynaklardan da elde ediliyor, lpg için hava baştan kirletiliyor demek çok yanlış... lpg savunduğunuz benzin üretilirken yan ürün olarak elde edildiğinden çevre için daha da önemi artıyor..



    arkadaşlar topiğin amacı saptırılıyor!!!
    yine diyorum hanginiz çevre için lpg yi seçtiniz bırakın çevre muhabbetini...
    mesela tolga arkadaşım senin aracın passat dizeli çok pahalı sende ekonomik olduğundan lpg yi seçtin çünkü maliyeti daha düşük...
    ben diyorum ki taksicilerin gideri yakıt, doğru mu hemfikir miyiz???
    bu adamlar yakıt ekonomisini bizden daha çok düşünmüyorlar mı? EVVEETT
    ben noktada bi araştırma yaptım kendi çapımda belki de yetersiz ama gördüğüm kadarıyla
    çoğunluğu dizele dönmüşşşş!!!
    PEKİ NEDEN ACABA!!!!
    ben bu sorunun cevabını arıyorum....
    bu konu hakkında yorumlarınızı istiyorum...





  • quote:

    Orjinalden alıntı: thall


    quote:

    Orjinalden alıntı: tolgao2000


    quote:

    Orjinalden alıntı: vezir

    LPG tüketiminin görünmüyen bir yüzü de bu gazın petrolden üretiliyor olmasıdır.Yani LPG gazını siz yakmadan önce de bu gazı üretmek için rafinerilerde petrol kullanılarak çevre kirletilmiştir zaten.Bu büyük kandırmacanın önüne geçin ve doğalgazı destekleyin.Çünkü doğalgaz adı üstünde topraktan doğal olarak çıktığı haliyle kullanıma sunulduğu ve rafineri gibi bir ara operasyon kullanılmadığı için bütün yakıtlardan daha çevrecidir.Ancak maalesef nedeni meçhul !! yıollardan dolayı ülkemizde araçlarda kullanılması devamlı geciktirilmekte ve ötelenmektedir.Eğer çevreci kuruluşlar nükleer santral için gösteri yapıyorlarsa (bence çok hatalılar) bu LPG kullanımı için de aynı benzer gösteriyi yapmamalılar ve hidrojeni veya doğalgazı desteklemelilerdir.


    LPG motorin , benzin fuleolil üretiminde yan ürün olarak çıkıyor, ayrıca doğal kaynaklardan da elde ediliyor, lpg için hava baştan kirletiliyor demek çok yanlış... lpg savunduğunuz benzin üretilirken yan ürün olarak elde edildiğinden çevre için daha da önemi artıyor..



    arkadaşlar topiğin amacı saptırılıyor!!!
    yine diyorum hanginiz çevre için lpg yi seçtiniz bırakın çevre muhabbetini...
    mesela tolga arkadaşım senin aracın passat dizeli çok pahalı sende ekonomik olduğundan lpg yi seçtin çünkü maliyeti daha düşük...
    ben diyorum ki taksicilerin gideri yakıt, doğru mu hemfikir miyiz???
    bu adamlar yakıt ekonomisini bizden daha çok düşünmüyorlar mı? EVVEETT
    ben noktada bi araştırma yaptım kendi çapımda belki de yetersiz ama gördüğüm kadarıyla
    çoğunluğu dizele dönmüşşşş!!!
    PEKİ NEDEN ACABA!!!!
    ben bu sorunun cevabını arıyorum....
    bu konu hakkında yorumlarınızı istiyorum...




    İşin şu tarafından bakarsak, yada dur önce neden TDI tercih etmedim onu açıklığa kavuşturayım;

    Bir önceki aracım Dizel fiesta idi, ilk başlada oo süper ekonomik çok güzel 140 ykr yakıyo km de ama gel zaman git zaman opetten alacam diye yakıtı iflağım kesildi, birde gır gır gır motor sesi beynimi tırmalamaya başladı, bakım maliyetleri çok yüksekti, ya enjektör giderse diye stress oluyorsunuz, bilmeyen bunu düşünmez elbet ama enjektörler gittimi hapı yuttunuz, kirli yakıta denk geldinizmi bitii...

    Sonra Passat almaya karar verdim, özellikle TDI motorlara bakınıyordum taaki bir TDI ı test edene kadar aman allahım 30 milyarlık traktör, gar gar gar yok dedm ben sürüş keyfi sessizlik istiyorum, forumda TDI bakım maliyetlerini okuyunca hepten vazgeçtim o sırda bir akrabam opel arcına prins lpg taktırdı, bana da bırak dizeli benzini lpg ye geç diye baskı kurdu, bende gidip 150 hp lik benzili passat aldım ve prins turboya özel kit taktırdım, şu an 150- 160 ykr arasında yakıt sarfiyatım, utanmasa fiesta kadar yakacak, giriyorum benzinliğe 60 ytl ye depoyu doldurup topukluyorum, sistemim dünyanın en iyi lpg sistemi kafam rahat.

    Taksicilere gelince yeni taksi alanlar uzuuuun yıllar karbüratörlü lpg li şahinlerden bıkıp ekonomi için dizele geçtiler, kolay değil karbüratörlü araçta lpg , ama artık sıralı sistem lpg var... ama onlarada hak veriyorum müşterinin üstü başı lpg kokuyordu.. ama şimdi motoru açıyorsunuz lpg li olduğu bile anlaşılmıyor....

    ayrıca ben o kadarda çok dizel taksi göremedim piyasa da yine son modeller lpg li , taksicilerin uğradığı lpg istasyonlarına gidiyorum, paso gıcır gıcır araçlar...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tolgao2000 -- 22 Mayıs 2007; 14:46:09 >




  • Sizin şansızlığınız passat tdi gibi gürültülü bir motor ve aynen ford grubunda yine en gürültülü motor olan fiesta 1.4 tdci yi denemiş olmanız.

    Ben kendi adıma söyliyim, mesala astra 1.6 benzinlinin bakım maliyeti astra 1.3 dizelden daha fazla...

    CNG ise LPG den hem çok daha güvenli hem de çok daha çevreci...
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.