Şimdi Ara

Telefon Garantili fakat 100 tl ücret isteniyor !!! (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
24
Cevap
0
Favori
763
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AERN

    Takip numarası var isewww.samsung.com.tr web sitesinden destek oradan da canlı destek kısmı var oradan canlı destek alın hemen sorabilirsiniz. Durumunu ve neden onarım bedeli talep edildiğini. Ama garantisi var ise neden böyle istiyorlar anlamış değilim.

    Takip numarasını nerden öğrenebilirim hocam. Garantisi var ama root etmişsiniz diyolar ondan ücret istiyolar ama root moot etmedim videoda gösterdiğim gibi bazı forumlardada görmüştüm driver güncellemeyle düzelen bi hata.

    http://www.youtube.com/watch?v=ItgPmVz_wz4




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bluesprit

    quote:

    Orijinalden alıntı: AERN

    Takip numarası var isewww.samsung.com.tr web sitesinden destek oradan da canlı destek kısmı var oradan canlı destek alın hemen sorabilirsiniz. Durumunu ve neden onarım bedeli talep edildiğini. Ama garantisi var ise neden böyle istiyorlar anlamış değilim.

    Takip numarasını nerden öğrenebilirim hocam. Garantisi var ama root etmişsiniz diyolar ondan ücret istiyolar ama root moot etmedim videoda gösterdiğim gibi bazı forumlardada görmüştüm driver güncellemeyle düzelen bi hata.

    http://www.youtube.com/watch?v=ItgPmVz_wz4

    Servis fişi vermediler mi ? Siz direk Samsung yetkili servise götürdünüz değil mi? Verdikleri servis fişinde, takip numarası yazar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AERN

    quote:

    Orijinalden alıntı: bluesprit

    quote:

    Orijinalden alıntı: AERN

    Takip numarası var isewww.samsung.com.tr web sitesinden destek oradan da canlı destek kısmı var oradan canlı destek alın hemen sorabilirsiniz. Durumunu ve neden onarım bedeli talep edildiğini. Ama garantisi var ise neden böyle istiyorlar anlamış değilim.

    Takip numarasını nerden öğrenebilirim hocam. Garantisi var ama root etmişsiniz diyolar ondan ücret istiyolar ama root moot etmedim videoda gösterdiğim gibi bazı forumlardada görmüştüm driver güncellemeyle düzelen bi hata.

    http://www.youtube.com/watch?v=ItgPmVz_wz4

    Servis fişi vermediler mi ? Siz direk Samsung yetkili servise götürdünüz değil mi? Verdikleri servis fişinde, takip numarası yazar.

    Aldığım bayi üzerinden göndermiştim vermediler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bluesprit -- 9 Şubat 2013; 11:25:36 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bluesprit

    quote:

    Orijinalden alıntı: AERN

    quote:

    Orijinalden alıntı: bluesprit

    quote:

    Orijinalden alıntı: AERN

    Takip numarası var isewww.samsung.com.tr web sitesinden destek oradan da canlı destek kısmı var oradan canlı destek alın hemen sorabilirsiniz. Durumunu ve neden onarım bedeli talep edildiğini. Ama garantisi var ise neden böyle istiyorlar anlamış değilim.

    Takip numarasını nerden öğrenebilirim hocam. Garantisi var ama root etmişsiniz diyolar ondan ücret istiyolar ama root moot etmedim videoda gösterdiğim gibi bazı forumlardada görmüştüm driver güncellemeyle düzelen bi hata.

    http://www.youtube.com/watch?v=ItgPmVz_wz4

    Servis fişi vermediler mi ? Siz direk Samsung yetkili servise götürdünüz değil mi? Verdikleri servis fişinde, takip numarası yazar.

    Aldığım bayi üzerinden göndermiştim vermediler

    Aldığınız bayiiden öğrenebilirsiniz, mutlaka bir takip numarası lazım ki takip edebilin. Yani onlar biliyordur büyük ihtimalle. Ben genellikle direk olarak servise götürmekten yanayım hem zamandan tasarruf oluyor hem de ben direk durumu anlatıp geri dönüş alıyorum.




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.