Şimdi Ara

teleservice garantili cihazlara dikkat (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
76
Cevap
1
Favori
22.301
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • telefonumu 4. kez servise veriyorum.her verdiğim seferde başka bir sorunla karşılaşıyorum. 10 gündür telefon servisde ve hala ses seda yok.Bakalım daha ne kadar sürücek.
  • Arkadaşlar konuyu incelersenin faydalı olacağını düşünüyorum
    TELESERVİCE hakkında bilinmesi gerekenler..
  • Kargo Giriş Tarihi:
    2013-05-29
    Kayıt Tarihi:
    2013-05-29
    Tamir Bilgisi:
    DOA DEGISIM CIHAZI BEKLEMEKTEDIR
    Durum:
    Cihazınız işlem sırasındadır.

    htc one 41 gundur tele servıce de
  • 6. kere verdim telefonu servise, 2 kere değişim gördü inatla 3.yü de aynı verecekler.
    Yine sorunlar çıkacak.
    Ama ben bu telefonu 10 12 kere servise gönderirim kesin, nasıl olsa her geldiğinde bir kusuru oluyor.
  • arkadşalar bende xperia neo telefonumu verdim altı üstü kapak değişimi olacak ve 26 iş günü oldu teknosayı aradım mail attık size dönecekler dedi. eğer 2-3 gün içnde dönmezlerse yeni cihaz talebi için mahkemaye başvuracağımı söyleyeceğim.

    bu arada eğer garanti yeriniz teleservis ise sakın göndermeyin! zaten aradığınız hiç kimse konuşmasa bile 15 dk tel bekletiyorlar bazen bağlanamıyorsun bile.
  • şikayet edin arkadaşlar buraya yazmakla bir şey olmaz gidin tüketici hakem heyetine şikayet edin
  • arkadaşlar muadil telefon istemek için kargoya verdiğimiz günden sonraki 10 iş gününü mü sayıyoruz yoksa kayıt tarihi mi alınıyor. bide verilmeyen eşdeğer cihaz için tüketici haklarına başvurabiliyor muyuz ben bu dolandırıcılara pabuç bırakmam yapışırım yakalarına
  • Teleservice hakikaten ilgisiz ve geciktiren bir firma. Sony Xperia Z3 cihazımı 3.kez servise verdim ilkinde cihaz değişimi yapılmasına rağmen tekrar sorunlu çıktı cihaz. Değişim yerine başkalarının defolu telefonlarını kakalıyorlar herhalde,şikayetvar.com'a ilettiğim şikayette de gayet geçiştirici cevaplar veriyorlar. Tavsiyem alacağınız cihaz ile teleservice ilgileniyorsa almayın o telefonu dua edersiniz bize.
  • bende 5 kere gönderdim 4 kere değişim (htc) oldu,o arada hiç bir şey yapmadan gönderip sonra farkettik dedikleride oldu.. allah bin belalarını versin tüketiciyi yılldırmaktan başka işleri yok.
  • arvatoteleservice elini veren kolunu alamaz.Gayri ciddi hizmeti veriyor.Ürün alırken hangi servis olduğunu dikkate almak gerekir.
  • yıl 2015 tele servis hala aynı. arıyorsun ulaşılamıyor.ulaşıyorsun muhattap yok. yıllardır nasıl aynı kalitesizlikte hizmet sağlıyorlar.takdir ediyorum. telefon lumia.
  • Htc desire 828 cihaz var, 2. El aldım 1 yıl garantisi var daha cihaz da ghost screen çıktı. Teleservice bakıyormuş buraya nasıl göndereceğim telefonu kutusu falan herşeyi ile mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Portraitclub kullanıcısına yanıt
    Teleservice artık HTC cihazlarına bakmıyor. Bıraktı htcyi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: electro58

    Teleservice artık HTC cihazlarına bakmıyor. Bıraktı htcyi
    Brightstar çıkışlı kim bakar garantiye sizce?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Portraitclub kullanıcısına yanıt
    Şuan KVK bakıyor. Sorun isterseniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teleservice'e zamanında HTC One telefonumu vermiştim ve sorunu yere düşmesinden kaynaklı anakart çatlamasıydı. Telefonun bataryasında ve kasasında da kusurlar vardı. Tüm değişimleri bana 1 gün içerisinde ücretsiz olarak yaptılar ve çok memnun kalmıştım. Firmadan çok çalışanlarla da alakalı bir durum.
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.