Şimdi Ara

TOSHIBA A200-1BP ALDIM, KİMSEYE TAVSİYE ETMİYORUM, BAŞINIZA BELA SARMAYIN (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
60
Cevap
0
Favori
7.277
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar çok satılıp çok sorunlu olduğu halde yaygın olan ve adından fazla sözedilen ürünler Türkiye de hep alıcı buluyor. örnek tofaş şahin, örnek toshiba notbook.

    bu kadar insanın canı yanmış hala adam elektronik şans işi diyor. ya silkelenin ve kendinize gelin. şans işi şudur: transport hatası. yani yolda düşmesi, çarpması kırılması v.s.

    kaliteye önem veren sağlam ve titiz life test lerden geçirilmiş ve 100% kontrol edilmiş cihazların müşteride şan eseri bozuk çıkması diye bir şey yoktur. firma eğer işi şansa bırakmışsa zaten o marka alınmaz.
    Saygılar.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: uygarkuzuoglu

    Merhaba arkadaşlar, bu laptop yüzünden canım çok yandı ve yanmaya devam ediyor bende bunu sizlerle paylaşmak istedim.
    28 mayısda teknosanın samsun merkez şubesinde a200-1bp aldım ve birkaç gün içinde kazakistana gittim. 2 hafta kullandım ve bilgisayar BOZULDU, açmak istediğimde güç ışığı yanıyor, fanı kısa bir süre dönüyor ve duruyordu, ekrana herhangi bir görüntü gelmiyor, işletim sistemi açılmıyordu. türkiyeye yolladım, toshiba servisi baktı ve kendilerinden kaynaklandığını, tamir edilemeyeceğini, yenisini vereceklerini söyledi, teknosadan değiştirmemizi söylediler, teknosada bilgisayarın kutusu olmadan değiştiremiyeceklerini söylediler iyiki kutusunu atmamışız samsundan istanbula boş kutu gönderttim. neyse başka bir aynı model laptop verdiler ve kuzenim kazakistana bana yolladı. laptop geldiğinde bir baktım biosu şifreli, yani daha önce başkasının kullandığı bir laptopu bana yollamışlar (ÇAPRAZ DEĞİŞTİRME YAPMIŞLAR) ama geri gönderme ve uğraşma şansım yoktu, ihtiyacım vardı ve kullandım ,2-3 hafta kullandım ve LAPTOP TEKRAR BOZULDU, şarjı bitti ve dolmadı, hiç açılmamaya başladı, birkaç hafta bekleyip türkiyeye döndüğümde samsun toshiba servisine gittim, baktılar, bataryanın bozulduğunu ve bilgisayarın kendini kitlediği için elektriklede çalışmadığını söylediler, bataryayı bıraktım, değiştireceklerini söylediler. 4-5 gün sonra tekrar gittim. bataryada kısa devre olduğunu, tamir ettiklerini söylediler, bilgisayar yanımda olmadığı için deneyemedim. sonra izmire geldim bilgisayarı biraz kullandım ve TEKRAR BOZULDU , şu an elektrikle çalışıyor ama bataryası şarj olmuyor, batarya takılıyken pil ışığıda yanmıyor. Bu bilgisayardan iyice soğudum, bütün işlerim aksi gitti, 3,5 aylık dönemde bilgisayarı çeşitli nedenlerden dolayı 1-5 ay kadar kullanabildim. değiştirmek istediğimde, çünkü artık toshiba lafını duymak bile istemiyorum, teknosa bana değiştirebilmemiz için 1 ay içinde 1 defa, 1 yıl içinde aynı arızadan 3 defa , veya farklı arızlardan 5 defa bozulması lazımmış. Şu an bu toshiba belasından kurtulamadım ama elimden geleni yapıcam kurtulmak için, BİRKAÇ GÜN İÇİNDE İZMİR TOSHİBA SERVİSİNE BAŞVURUCAM BAKALIM ONLAR NASIL DAVRANACAKLAR , SİZEDE TAVSİYE ETMİYORUM , UZAK DURUN ! BEN 2500 YTL VERDİM , BOŞA VERDİĞİMİ DÜŞÜNÜYORUM KEŞKE HP, MONSTER YADA ASUS ALSAYDIM. BİRDE BU BİLGİSAYARDAN HUKUKİ YOLLARLA KURTULMAMIN BİR YOLUNU BİLEN VARSA LÜTFEN SÖYLESİN ...

    UMARIM SİZİN BAŞINIZA BÖYLE ŞEYLER GELMEZ.

    NOT: BİLGİSAYARI UYKU MODUNA ALIP UYANDIRDIĞIMDA SES KARTINI TANIMAMASI BİLGİSAYARI RESETLEMEK GEREKMESİ AYRICA KAMERANIN SIK SIK BAŞKA BİR PROGRAM TARAFINDAN KULLANILIYOR MESAJOI VEREREK ÇALIŞMAMASI VE RESETLEMEK GEREKMESİDE AYRI PROBLEMLER.

    A200-1BP = pROBLEM, SIKINTI



    not kısmında belirttiğiniz tüm arıza görünümlü sorunlar vistaişletim sistemi kaynaklı. bunun için microsoft update var microsoft sitesini dolaşmanızı tavsiye ederim.




  • benim a 200 1bp 1 senesini doldurdu. gece gündüz açık . n tane oyun - program kurdum kaldırdım. kendim ram ekledim , arkasındaki vidalı kapakları söküp altında ne var diye baktım , HDD yi söküp geri taktım , 2.HDd yuvasına disk takma projesi düşündüm . tek elle kenarından tutup kadırıp indiriyorum. XP ve vistayı beraber çalıştırıyorum , sürücü problemim yok.
    neyse sözün kısası cihaz normal.
    yani sağlık bakanlığı kampanyasından almıştım, eve gelince gördüm cihazı. ama toshiba gibi bir markadan alışveriş yapınca böyle olması gerekirdi.

    diğer arkadaşlar kadar şanssız olmadığım için ve teknosa dan almadığım için seviniyorum. teknosa nın iade için ambalaj istemesi zaten paketleyip satma eğiliminde olduğunu gösteriyor..
    eskiden kazak gömlek değiştirmeye giderken mağazanın kendi poşetine koyardık ki , yok bunu bizden almadınız demesinler diye :))




  • Öncelikle yaşadığınız sorunlar için geçmiş olsun diyorum

    Arkadaşlar bende de A100-003 modeli var. Bazı tuşlarda silinme oldu. Az önce Toshiba Türkiye'yi aradım. Tuşları hemen değiştirebileceklerini hatta yetkili servise kadar gitmeme bile gerk olmadığını tuşları adresime yollayacaklarını söylediler. Tuşları getirip adresimde değiştirip silik tuşları da geri alacaklarını söylediler.

    Burada anlatmak istediğim şu. Eğer bazı sorunlar yaşandıysa bu sorunlar nedeniyle markaya kızmak yerine doğru yerlere müraacat etmeniz ve sonuçları bu şekilde bildirmeniz hem yeni cihaz alacaklar adına doğru bir bilinçlendirme yapmanızı sağlayacaktır hem de insanları gereksiz yere paniğe sevketmeyi önlemiş olacaktır. Bence bu gübü sorunlarda direkt Toshiba Türkiye'yi arayıp bilgilendirin.

    İyi günler...
  • bende a200-1bp yi alalı 1 sene oluyor son 1 ayda 2 defa şarj olmamaya başladı servise gönderdim 1 hafta içinde anakartı değiştirip geri gönderdiler. şans mı değil mi bilmiyorum. türkiyede voltaj değerleri normal olmadığı için şarj ünitesinin yaptığı arızayı firmalara mal etmek çok da doğru değil.
  • valla üstad şans işi tamamen bende de a200 1N2 var hiç bi sorun çıkmadı.vistadan başka sorunum yok xpye çevirmeye de korkuyorum bozulur garanti dışı kalır die
  • benim de a200-1bp var, teknosadan almıştım, hiçbir sorunu olmadı allah şükür, herşeyi iyi, oyunları çalıştırıp oynuyorum xp de yüklemiştim hiç problem çıkarmadı, çok memnunum.
    gerçekten şans işi...
  • toshiba kaliteli diye insanlar bir ton para harcıyor özellikle çok fazla pixel sorunu yaşanıyor ve öle kimseninde umrunda olmuyor bu durum.Diğer sorunlardada paşalar gibi 30 iş günü hakkını kullanyor yetkili servis yeni alsanız bile değişimini zor yaptırırsınız hizmet sıfır yani.Sony lerin fiyatları cok uygun olmaya başladı diğer markalardan fiyatca farkı kalmadı ben cok paranız var illa savuracaksanız sony vaio alın derim
  • ÜÇ GÜN ÖNCE TEKNOSADAN SATELLİTE A300 - 149 ALDIM. ALDIĞIM GÜNÜN ERTESİNDE AÇILMAMA SORUNU BAŞLADI, TEKNOSA KLASİK BANA NE KARDEŞİM SATTIKTAN SONRA TANIMAM TAVRINDA. YAPTIRALIM KULLAN DİYOR, SAĞLAM ÜRÜN PARASINA TAMİR GÖRMÜŞ ÜRÜN ALMIŞ OLACAM. TÜKETİCİ YASASINA GÖRE AYIPLI MAL AMA MAHKEME KARARI OLMADAN DEĞİŞTİRMEM DİYOR. BAKALIM DAHA NE KADAR UĞRAŞACAZ



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi karenin -- 3 Mayıs 2008; 21:19:01 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: karenin

    ÜÇ GÜN ÖNCE TEKNOSADAN SATELLİTE A300 - 149 ALDIM. ALDIĞIM GÜNÜN ERTESİNDE AÇILMAMA SORUNU BAŞLADI, TEKNOSA KLASİK BANA NE KARDEŞİM SATTIKTAN SONRA TANIMAM TAVRINDA. YAPTIRALIM KULLAN DİYOR, SAĞLAM ÜRÜN PARASINA TAMİR GÖRMÜŞ ÜRÜN ALMIŞ OLACAM. TÜKETİCİ YASASINA GÖRE AYIPLI MAL AMA MAHKEME KARARI OLMADAN DEĞİŞTİRMEM DİYOR. BAKALIM DAHA NE KADAR UĞRAŞACAZ

    hemen altunizade-istanbul adresinde yerleşik TNB Toshiba merkez yetkili servise götür makinanı.ilk 30 günlük yasal sürede olduğundan tüketici kanununa göre arızalı veya ayıplı donanım aygıtı tespitini yaparlarsa birebir değişim yada istersen para iade hakkını alırsın.Teknosa çok üçkağıtçı rezil bir firma.Çalışanlarının aklı bir karış havada.birbirlerine parmak atıp laylay lom yapmaktan müşteri ile ilgilenmeye vakit kalmıyor.ayrıca teknik bilgileri olmayan bir sürü adamı teknoasist diye çalıştırıyorlar.
    sen teknosa ile irtibatı bırak bir an önce merkez servise değişim raporu talebi ile başvur.vakit geçirmeden.




  • önerilerin için çok teşekkür ederim, pazartesi ilk işim servise gitmek olacak ancak para iadesini teknosa yapacağı için eninde sonunda mahkemelik olacağız gibime geliyor adamlar bildiğin derebeyi, ayıplı malı değiştirmek zorundasınız diyorum bu ayıplı değil arızalı mal diyor, bizi çocuk sanıyor herhalde, servise gitsem onarım yaptırmadan sadece arıza tespit tuttanağı alabilir miyim? dava açmam için gerekecek sanırım.
    quote:

    Orjinalden alıntı: determinanty


    quote:

    Orjinalden alıntı: karenin

    ÜÇ GÜN ÖNCE TEKNOSADAN SATELLİTE A300 - 149 ALDIM. ALDIĞIM GÜNÜN ERTESİNDE AÇILMAMA SORUNU BAŞLADI, TEKNOSA KLASİK BANA NE KARDEŞİM SATTIKTAN SONRA TANIMAM TAVRINDA. YAPTIRALIM KULLAN DİYOR, SAĞLAM ÜRÜN PARASINA TAMİR GÖRMÜŞ ÜRÜN ALMIŞ OLACAM. TÜKETİCİ YASASINA GÖRE AYIPLI MAL AMA MAHKEME KARARI OLMADAN DEĞİŞTİRMEM DİYOR. BAKALIM DAHA NE KADAR UĞRAŞACAZ

    hemen altunizade-istanbul adresinde yerleşik TNB Toshiba merkez yetkili servise götür makinanı.ilk 30 günlük yasal sürede olduğundan tüketici kanununa göre arızalı veya ayıplı donanım aygıtı tespitini yaparlarsa birebir değişim yada istersen para iade hakkını alırsın.Teknosa çok üçkağıtçı rezil bir firma.Çalışanlarının aklı bir karış havada.birbirlerine parmak atıp laylay lom yapmaktan müşteri ile ilgilenmeye vakit kalmıyor.ayrıca teknik bilgileri olmayan bir sürü adamı teknoasist diye çalıştırıyorlar.
    sen teknosa ile irtibatı bırak bir an önce merkez servise değişim raporu talebi ile başvur.vakit geçirmeden.




  • arkadaşım zaten bu 2 günlük makina.teknik servis bakacak arızalı donanımı tespit ettiği anda sen zaten söylemene gerek kalmadan genel bir prosedür dür bu.hemen değişim veya istersen para iade raporu hazırlayıp verecek. çünkü ilk 30 günlük sürede olduğundan parça değişimi yapıamaz direkt iade veya değişim prosedürü uygulanır.

    Teknik servisten alacağın raporla teknosa müşteri hizmetlerine gidip raporu vereceksin.anında paranı geri öderler.çünkü onların bir kaybı yok.onların eline verdiğin değişim veya iade raporu zaten teknosa için çek gibi birşey.onlarda bu raporla paralarını TNB den alıcak.yani senin zararını aslında teknosa değil TNB karşılamaktadır.Teknosa nın cebinden çıkmıyor o para yani.seni bekletemez.Baktın bekletmeye kalktı.anında noterden bir ihtarname çek.O zaman bak nasıl paranı s.. s..e ödüyorlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mybo37 -- 4 Mayıs 2008; 17:20:05 >
  • ver avukata gitsin tüketici hakkı denilen birşey var sen para vericen birde değişim için sana başak kullanılmış makina vericekler ah ah uyuz oldum vallah ya hakkını ara kardeşim yoksa bunlar hep böyle yapacaklar
  • teknosadan elektronik ürün alinmayacagini hala eğrenemediniz mi arkadaşlar?
    Teknosa 1 Vestel 2
  • teknosa tehlikeli hemde çook
  • Arkadaşlar herkes şans işi diyor.Ben ilk defa notebook alacağım.Eğer işimiz şansa kaldı ise buna ne demeli?
  • Ben de geçen genel seçimlerden 1 hafta önce Vatan'dan almıştım. O gün bugündür tık demeden sorunsuz çalışıyor maşallah. Bir ara XP yüklemeyi düşündüysem de sonradan Vista ile devam kararı aldım.

    Konuyu açan arkadaşın aksine ben memnunum, iyi ki Toshiba'yı tercih etmişim....
  • a200 serisinin özellikle ilk çıktığında camera sorunu yaygındı
  • o sorun hala cözülemedi daha doğrusu bende hala o surun devam ediyor ne yaptıysam olmadı
  • Önce forum kurallarını okuyun ondan sonra yazın...
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.