Şimdi Ara

TP-LINK Mail Account Sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
674
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • TP-LINK modemlerin logları mail ile gönderme özelliği var.

    Fakat hangi mail sunucusunu kullanırsak kullanalım sorun oluyor.

    Sanırım 25. portu kullanmaya çalışıyor.

    Bu cihazlarla mail özelliğini kullanmayı başarabilen var mı?



  • quote:

    Orijinalden alıntı: kaya_han

    TP-LINK modemlerin logları mail ile gönderme özelliği var.

    Fakat hangi mail sunucusunu kullanırsak kullanalım sorun oluyor.

    Sanırım 25. portu kullanmaya çalışıyor.

    Bu cihazlarla mail özelliğini kullanmayı başarabilen var mı?



    Sayın @kaya_han

    Hangi model numaralı cihazda bu işlemi yapıyorsunuz? Ürün modelini paylaşabilirseniz daha iyi yardımcı olabiliriz.


     TP-LINK Mail Account Sorunu




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TP-LINK TURKIYE

    quote:

    Orijinalden alıntı: kaya_han

    TP-LINK modemlerin logları mail ile gönderme özelliği var.

    Fakat hangi mail sunucusunu kullanırsak kullanalım sorun oluyor.

    Sanırım 25. portu kullanmaya çalışıyor.

    Bu cihazlarla mail özelliğini kullanmayı başarabilen var mı?



    Sayın @kaya_han

    Hangi model numaralı cihazda bu işlemi yapıyorsunuz? Ürün modelini paylaşabilirseniz daha iyi yardımcı olabiliriz.


     TP-LINK Mail Account Sorunu


    Neden? Üründen ürüne mail gönderme opsiyonunuz değişiyor mu? :)

    Yine de paylaşayım.

    7210n ve diğer tüm ürünler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kaya_han

    quote:

    Orijinalden alıntı: TP-LINK TURKIYE

    quote:

    Orijinalden alıntı: kaya_han

    TP-LINK modemlerin logları mail ile gönderme özelliği var.

    Fakat hangi mail sunucusunu kullanırsak kullanalım sorun oluyor.

    Sanırım 25. portu kullanmaya çalışıyor.

    Bu cihazlarla mail özelliğini kullanmayı başarabilen var mı?



    Sayın @kaya_han

    Hangi model numaralı cihazda bu işlemi yapıyorsunuz? Ürün modelini paylaşabilirseniz daha iyi yardımcı olabiliriz.


     TP-LINK Mail Account Sorunu


    Neden? Üründen ürüne mail gönderme opsiyonunuz değişiyor mu? :)

    Yine de paylaşayım.

    7210n ve diğer tüm ürünler.

    Sayın @kaya_han

    Modelden model belirtmiş olduğunuz yapılandırmanın menüleri değişmektedir.

    Belirtmiş olduğunuz yapılandırma için System Log > Mail Settings sayfasından yapılandırma penceresini açınız.

     TP-LINK Mail Account Sorunu


    Karşınıza Mail Account Settings sayfası açılacaktır.

    From kısmına gönderici e-posta adresini giriniz.

    To kısmına alıcı e-posta adresini giriniz.

    SMTP Server kısmına gönderici e-posta adresini SMTP sunucu adresini yazınız.

    Authentication linkine tıklayınız ve gönderici e-posta adresi için kullanıcı adı ve şifre bilgilerini giriniz.

    User Name alanına gönderici e-posta adresini giriniz.

    Password alanına e-posta adresinizin şifresini giriniz.

    Confirm The Password alanına e-posta adresinin şifresini tekrar giriniz.

    Enable Auto Mail Feature fonksiyonunu işaretleyerek aktif duruma getiriniz.

    Everyday, mail the log at ss:dd (ss: saat, dd:dakika) alanında bir zaman aralığı belirleyebilir veya Mail the log every ss hours alanını işaretleyerek belirli saat aralığında gönderim yapabilirsiniz.


    SMTP sunucu portu varsayılan olarak 25 numaralı porta ayarlıdır. Ne yazık ki bu port aralığı değiştirilememektedir. Eğer kullanmış olduğunuz e-posta sunucusunun SMTP portu farklı ise bağlantı kurulmayacaktır.


     TP-LINK Mail Account Sorunu




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TP-LINK TURKIYE

    quote:

    Orijinalden alıntı: kaya_han

    quote:

    Orijinalden alıntı: TP-LINK TURKIYE

    quote:

    Orijinalden alıntı: kaya_han

    TP-LINK modemlerin logları mail ile gönderme özelliği var.

    Fakat hangi mail sunucusunu kullanırsak kullanalım sorun oluyor.

    Sanırım 25. portu kullanmaya çalışıyor.

    Bu cihazlarla mail özelliğini kullanmayı başarabilen var mı?



    Sayın @kaya_han

    Hangi model numaralı cihazda bu işlemi yapıyorsunuz? Ürün modelini paylaşabilirseniz daha iyi yardımcı olabiliriz.


     TP-LINK Mail Account Sorunu


    Neden? Üründen ürüne mail gönderme opsiyonunuz değişiyor mu? :)

    Yine de paylaşayım.

    7210n ve diğer tüm ürünler.

    Sayın @kaya_han

    Modelden model belirtmiş olduğunuz yapılandırmanın menüleri değişmektedir.

    Belirtmiş olduğunuz yapılandırma için System Log > Mail Settings sayfasından yapılandırma penceresini açınız.

     TP-LINK Mail Account Sorunu


    Karşınıza Mail Account Settings sayfası açılacaktır.

    From kısmına gönderici e-posta adresini giriniz.

    To kısmına alıcı e-posta adresini giriniz.

    SMTP Server kısmına gönderici e-posta adresini SMTP sunucu adresini yazınız.

    Authentication linkine tıklayınız ve gönderici e-posta adresi için kullanıcı adı ve şifre bilgilerini giriniz.

    User Name alanına gönderici e-posta adresini giriniz.

    Password alanına e-posta adresinizin şifresini giriniz.

    Confirm The Password alanına e-posta adresinin şifresini tekrar giriniz.

    Enable Auto Mail Feature fonksiyonunu işaretleyerek aktif duruma getiriniz.

    Everyday, mail the log at ss:dd (ss: saat, dd:dakika) alanında bir zaman aralığı belirleyebilir veya Mail the log every ss hours alanını işaretleyerek belirli saat aralığında gönderim yapabilirsiniz.


    SMTP sunucu portu varsayılan olarak 25 numaralı porta ayarlıdır. Ne yazık ki bu port aralığı değiştirilememektedir. Eğer kullanmış olduğunuz e-posta sunucusunun SMTP portu farklı ise bağlantı kurulmayacaktır.


     TP-LINK Mail Account Sorunu



    Anlaşıldı tahmin ettiğim gibi.

    Günümüzde Türkiye'de 25. portu kullanan mail sunucusu bulamıyoruz.

    Sizin önerdiğiniz bir mail firması var mı? Modemlerinizle hala uyumlu çalışan bir e-posta servisi söylerseniz, biz de oradan bir hesap açıp bu özelliği kullanalım.

    Teşekkürler, iyi çalışmalar.




  • Çözümünüz var mı?@TP-LINK TURKIYE



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kaya_han -- 11 Aralık 2014; 12:21:18 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kaya_han

    Çözümünüz var mı?@TP-LINK TURKIYE

    Sayın @kaya_han

    Ne yazık kullandığınız modelde SNMP fonksiyonunda SMTP portu sabittir ve değiştirilememektedir.

     TP-LINK Mail Account Sorunu
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Tp-Link W8961N internet sorunu
    7 yıl önce açıldı
    Tp Link Vr2100 DSL Sorunu
    2 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TP-LINK TURKIYE

    quote:

    Orijinalden alıntı: kaya_han

    Çözümünüz var mı?@TP-LINK TURKIYE

    Sayın @kaya_han

    Ne yazık kullandığınız modelde SNMP fonksiyonunda SMTP portu sabittir ve değiştirilememektedir.

     TP-LINK Mail Account Sorunu


    Tamam onu anladım.

    Bu SMTP portunu kullanan mail şirketi var mı onu soruyorum?




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.