Değerli arkadaşlarım, Müsadenizle sizlere danışmak istediğim bir konu var; Haziran ayında Sony Xperia Z5 nodel telefonumu garantiye yollamıştım, kullanıcı hatasından dolayı 1,882,00 Lira ücret karşılığında tamir edileceğini söylediler. Kabul etmeyip Tüketici Hakem Heyetine başvurdum ve bugün kararın lehime sonuçlandığını öğrendim internetten. Henüz kararın kağıdı elime ulaşmadı. Şimdi ben tüketici hakem heyetinden ücret talep etmiştim ve kabul edildi. Bundan sonra nasıl bir yol izleyeceğim bilen arkadaşlardan ricam beni bilgilendirir misiniz ?
sanırsam buradan garantiye gidip kararı göstermen gerek diye biliyorum
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme