Şimdi Ara

Tüketici Hakem Heyeti | Online/Offline Başvuru Arasındaki Fark Nedir?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
532
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba,


    Çevremde sadece iki kişi bu heyete başvurmuş ve aralarında belirgin bir sonuçlanma zaman farkı var.


    Birisi ilçe kaymakamlığına gidip yazılı olarak başvurmuş ve sonucu 1.5 ay içerisinde gelmiş.


    Diğeri ise e-devlet üzerinden başvurmuş ve sonucu 8 ay(süreden emin değiliz çok uzun sürmüş) içerisinde gelmiş.


    Şimdi benimde elektronik ürün olan monitörümdeki bir arızadan dolayı bir firmayı şikayet etmem gerekiyor. Bu yüzden hızlısı hangisi ise o yöntemle başvuruda bulunmak istiyorum.


    Online/Offline arasında böyle bir süre farkı oluşuyor mu? Bunu öğrenmek istedim.


    Ek olarak, koronavirüs tedbirleri kapsamında kaymakamlıkta Tüketici Hakem Heyet'i çalışıyor mu? Yoksa tamamen online mi geçtiler? Bir bilginiz varsa paylaşabilirseniz çok sevinirim.


    Teşekkürler.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lordinfas -- 6 Aralık 2020; 10:11:4 >







  • Elden verildiğinde daha hızlı çözülüyormuş. Sabah saat 10'dan sonra açılıyormuş.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.