Şimdi Ara

Türk Telekom Taahhüt Bozuyorum

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
26
Cevap
0
Favori
673
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 11 Yıllık Telekom kullanıcısıyım,

    2 mobil hat ( 1 tanesi faturalı )
    1 sabit hat
    1 internet

    Daha ödemesi 1 gün gecikmiş faturam olmadı , Türk Telekom dünkü müşterilerine uygun tarifeler teklif ediyor bize hiçbirşey yok, zoruma gitti
    Arkadaşa Faturalıda 6GB 28.75 TL herşey dahil vermiş bende aradım istedim , özel teklif olduğu için veremeyiz dedi

    77 TL taahhüt bozma bedeli çıkıyor Tüm hatları taşıycam , telekomun enayisi benmiyim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Arkadaşına teklif edilen bile pahalı.

    25GB 33 TL.

    15GB 11 TL veriyorum.

    Her zaman dedim de diyorum da, bu firma yolacak kaz arıyor. Herkese farklı bir fiyat veriyor, standart bir fiyatı yok. Sırf bu yüzden bile önünden geçilmemesi lazım. Bugün indirimli kullanılıyor olabilir ama 12 ay sonra kazık fiyat önüne sunulduğunda ve aynı tarifeyi senden daha ucuza verilenleri görünce için içini yiyecek.

    Turkcell'e bak, Vodafone'a bak, herkese aynı fiyat. Ayrı gayrı yok, işine geliyorsa.. En güzeli de bu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jazzalyn

    Arkadaşına teklif edilen bile pahalı.

    25GB 33 TL.

    15GB 11 TL veriyorum.

    Her zaman dedim de diyorum da, bu firma yolacak kaz arıyor. Herkese farklı bir fiyat veriyor, standart bir fiyatı yok. Sırf bu yüzden bile önünden geçilmemesi lazım. Bugün indirimli kullanılıyor olabilir ama 12 ay sonra kazık fiyat önüne sunulduğunda ve aynı tarifeyi senden daha ucuza verilenleri görünce için içini yiyecek.

    Turkcell'e bak, Vodafone'a bak, herkese aynı fiyat. Ayrı gayrı yok, işine geliyorsa.. En güzeli de bu.
    Mail attım kendilerine
    Paşa gönülleri bilir
    2 mobil hattı taşırım
    1 sabit hattı kaptırım
    1 internet hattını da taşırım

    77 TL cayma bedelini öderim bitti gitti

    Aptal yerine koyuyorlar resmen Onlar kaybeder ...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Tasi gitsin vf de 27tl 7gb var. Olmadi tcell denersin biraz daha koyar. Tt de cok ucuza kullanan var. Kalitesi vs kötü demiyorum ama 15gb 11tl alan cok adam varken fazla
    Türk Telekom Taahhüt Bozuyorum ödemek koyar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Forumda 7/24 manipülasyon yapan Türkcell çalışanlarının gazına gelme, kimse 11 liraya onlarca GB kullanmıyor. Boşa atıp tutanlara bakarsan, bunlar 7-8 hat birden kullanır, gezici baz istasyonu gibidirler. Türkcell Superbox'a 300 lira bayılmak bunlar için yaşam tarzıdır.

    Kullandığın tarife pahalı ama 25TL falan olur en fazla, "Millet 11TL ödüyor, ben de o kadar ödemeliyim Türk Telekom'un ederi bu" diye şartlandırmaya çalışıyorlar. Yok öyle bir fiyat.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SYLAS

    Tasi gitsin vf de 27tl 7gb var. Olmadi tcell denersin biraz daha koyar. Tt de cok ucuza kullanan var. Kalitesi vs kötü demiyorum ama 15gb 11tl alan cok adam varken fazla
    ödemek koyar.
    Az önce aradılar Telekom genel müdürlükten,

    Hattıma tanımlı Ekstra 5 GB 15 TL kampanyası varmış sadece , Hattıma tanımlı olamayan tarifeyi batan teklif edemiyorlarmış.

    11 yıllık müşteriye veremiyorsunuz , 2 yıllık müşteriye veriyorsunuz dedim peki dedi kapattım telefonu,

    Yarında itibaren tüm hatlarımı başka operatörlere taşıyorum ...

    Kendileri bilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Multistrada -- 31 Aralık 2019; 9:56:34 >




  • Ben de 5 yıldır Pttcell kullanıyorum, indirimlere aynı birim bakıyor Türk Telekom ile. Yıllardır %50 indirim tanımlıyorlardı bana ama bu sene ağzımla kuş tutsam indirim vermiyorlar. Geçen senelerde bana %50 tanımlanırken, aynı tarifeyi kullanan başka arkadaşlara vermiyorlardı. Müşteri hizmetlerini aradığında onlar ekranda sana özel indirim göremiyorsa yapabilecekleri bir şey olmuyor, bu indirimleri nasıl bir algoritma tanımlıyor bilmiyorum ama şansa hattına denk gelmesi gerek.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • glory34 kullanıcısına yanıt
    Valla algoritma olayına inanmıyorum vatandaş 3 yıldır Telekom abonesi, ama her yıl süper indirimli tarife teklif ediyorlar o da kullanıyor.

    Hiç umrumda olmaz 77 TL , Telekom kendi kaybetti 3 gün sonra '' gel bedava '' dese bile geri dönmem, yapılan etik değil
  • Tasiyin hocam iyi olur. NitroNos hocam 8gb 11tl kullaniyor. Ve ssi de attim yukarida 25tl 25gb alan var :) Ayrica tt taktik konusuna bakin bir ton bedava gibi rakamlara kullanan var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SYLAS S kullanıcısına yanıt
    2 Ocak itibariyle Tüm hatları taşıyorum Türk Telekom ile işim olmaz bundan sonra

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hangi tarifeye hangi hatta geçeceksiniz? ben de taşıyacağım. 80 tl taahüt bozma ücreti var. Benim sebebim ise konuşmalarda kesilme ve evde bazen ulaşılamama.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi M_aTRa_X -- 31 Aralık 2019; 15:5:41 >
  • Geçtiğiniz gün ben telefon kullanmamışim diyeceksiniz 😀 Turkcell geçerseniz ozellikle

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: M_aTRa_X

    Hangi tarifeye hangi hatta geçeceksiniz? ben de taşıyacağım. 80 tl taahüt bozma ücreti var. Benim sebebim ise konuşmalarda kesilme ve evde bazen ulaşılamama.
    Turkcell tarifelerine bakıyorum vodafone ile ilgili şüphelerim var
    yarın karar vermiş olurum, sizi de haberdar ederim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: trtunski

    Geçtiğiniz gün ben telefon kullanmamışim diyeceksiniz 😀 Turkcell geçerseniz ozellikle
    Bende turkcell bakıyorum açıkçası, telekom kendi etti kendi buldu
  • GNC tarifeleri baya uygun su an tavsiye ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • glory34 kullanıcısına yanıt
    @glory34
    Mesajınız birçok forum gerçeğine değiniyor, bundan bahsetmeyi ben de isterdim ama forum arkadaşımızın konusunu baltalamış olmayalım, başka bir uygun konuda bunu detaylıca konuşuruz inşallah.

    Konuya dönersek;

    @zx636

    Öncelikle firmaların indirim tanımlayacakları kişiler genellikle bir havuzda bulunuyor. Bu kişilerin kullanım miktarları, kredi skor durumları, fatura ödeme durumları, yaş vb baya bir değerlendirmeye tabii tutuluyor. Sizin talebiniz bir indirim ama firma size indirim sunmak istememiş.

    Siz burada bir kızgınlık içerisindesiniz, "alan alıyor ben niye alamıyorum" tarzında. Hiçbir firma hiçbir kişiye indirim yapacağım diye söz vermiyor. İster verir ister vermez bu firmanın insiyatifinde olan bir konu.
    Size uymuyorsa numaranızı taşırsınız, uyuyorsa devam edersiniz. Yılda 100milyondan fazla numara taşıma işlemi gerçekleşiyor. Hepimizin örnek yüz milyondaki bir kişi olduğumuzu düşünürsek, varlığımızın boyutu daha net ortaya çıkar.

    Kısacası, diyelim siz numaranızı Vodafone'a veya Turkcell'e taşıdınız. Örnek verelim bir yıl kullandınız, bir yıl sonra size bir indirim vb. sunulmadı. Yine gelip "Turkcell/Vodafone indirim sunmadı numaramı taşıyorum" diyecek misiniz? Bunun sonu nedir sizce?

    Benim de abonelik tarihi 90lara ait olan internet aboneliğim var. Ve hiç taşınmadı, hep aynı firmadaydı. Bazı seneler indirim yapmadı, bazı seneler indirim yaptı. Telekom bu bahsettiğim. İşine gelirse kullanırsın, işine gelmezse kullanmazsın. Mesela bir kablo arızası oldu, arıza kaydı bıraktım. Çözüleceği yoktu baya sürdü. Tam cayma bedelini ödeyip iptal ettirecekken arızayı giderdiler devam ettim.

    Kısacası bunlar mesele bile değil. Kendinizi yorduğunuza değmez. Bir sorun varsa, bunu bildirin. Düzelmediyse taşırsınız numaranızı bu kadar basit. Yani kendinizi yorup üzmenize değecek konular değil. Bunu demek istedim. Stres sahibi olmayın yani durduk yerde. Numaranızı taşıdığınız firmalar da size bazı zamanlar indirim sunmayacak, bazı zamanlar sunacak. Siz ya devam edersiniz ya devam etmezsiniz bu kadar basit.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XpressMusic34 -- 31 Aralık 2019; 17:20:29 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: XpressMusic34

    @glory34
    Mesajınız birçok forum gerçeğine değiniyor, bundan bahsetmeyi ben de isterdim ama forum arkadaşımızın konusunu baltalamış olmayalım, başka bir uygun konuda bunu detaylıca konuşuruz inşallah.

    Konuya dönersek;

    @zx636

    Öncelikle firmaların indirim tanımlayacakları kişiler genellikle bir havuzda bulunuyor. Bu kişilerin kullanım miktarları, kredi skor durumları, fatura ödeme durumları, yaş vb baya bir değerlendirmeye tabii tutuluyor. Sizin talebiniz bir indirim ama firma size indirim sunmak istememiş.

    Siz burada bir kızgınlık içerisindesiniz, "alan alıyor ben niye alamıyorum" tarzında. Hiçbir firma hiçbir kişiye indirim yapacağım diye söz vermiyor. İster verir ister vermez bu firmanın insiyatifinde olan bir konu.
    Size uymuyorsa numaranızı taşırsınız, uyuyorsa devam edersiniz. Yılda 100milyondan fazla numara taşıma işlemi gerçekleşiyor. Hepimizin örnek yüz milyondaki bir kişi olduğumuzu düşünürsek, varlığımızın boyutu daha net ortaya çıkar.

    Kısacası, diyelim siz numaranızı Vodafone'a veya Turkcell'e taşıdınız. Örnek verelim bir yıl kullandınız, bir yıl sonra size bir indirim vb. sunulmadı. Yine gelip "Turkcell/Vodafone indirim sunmadı numaramı taşıyorum" diyecek misiniz? Bunun sonu nedir sizce?

    Benim de abonelik tarihi 90lara ait olan internet aboneliğim var. Ve hiç taşınmadı, hep aynı firmadaydı. Bazı seneler indirim yapmadı, bazı seneler indirim yaptı. Telekom bu bahsettiğim. İşine gelirse kullanırsın, işine gelmezse kullanmazsın. Mesela bir kablo arızası oldu, arıza kaydı bıraktım. Çözüleceği yoktu baya sürdü. Tam cayma bedelini ödeyip iptal ettirecekken arızayı giderdiler devam ettim.

    Kısacası bunlar mesele bile değil. Kendinizi yorduğunuza değmez. Bir sorun varsa, bunu bildirin. Düzelmediyse taşırsınız numaranızı bu kadar basit. Yani kendinizi yorup üzmenize değecek konular değil. Bunu demek istedim. Stres sahibi olmayın yani durduk yerde. Numaranızı taşıdığınız firmalar da size bazı zamanlar indirim sunmayacak, bazı zamanlar sunacak. Siz ya devam edersiniz ya devam etmezsiniz bu kadar basit.
    Ben bu durumu 2 defa Telekom genel müdürlüğüne mail ile bildirdim, Sadece telefon açıp yapacak birşeyimiz yok dediler
    İndirim alan arkadaş Yeni hat taşıyan biri değil 3 yıllık faturalı Telekom abonesi

    Hatları turkcell e taşıyacağım , interneti de turknet e

    Tabi ki sinirliyim , Sadece 1 mobil hat sahibine indirim özel teklif var bize yıllardır yok
    Bundan sonra kaziklayacaksa beni turkcell kazıklasın en azından kalitesi Belli

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Sizi anladım, dilerseniz taşıyın, bir süre sonra daha avantajlı şeyler görürseniz geri dönersiniz.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: XpressMusic34

    Sizi anladım, dilerseniz taşıyın, bir süre sonra daha avantajlı şeyler görürseniz geri dönersiniz.
    Ilginiz için teşekkürler,
    Bi geçelim bakalım neler olacak, memnun olduğum sürece operatör değiştirmem geçtiğim yerde kalırım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.