Şimdi Ara

Türk Telekom'un Yüksek Fatura Skandalı!!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
35
Cevap
0
Favori
17.434
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba Arkadaşlar,

    Burada yazacaklarım umarım diğer arkadaşlara tecrübe ve ders niteliğinde olur.

    Yaklaşık 6 ay önce beni Türk Telekom'dan arayıp, faturasız hattımı faturalı hatta çekmem için uygun bir paket önerdiler, fiyat olarak gerçekten de karlı bir paket olarak gözüküyordu ve hattımı faturalıya çektim.

    Geçtiğimiz bayram yunan adalarından sakız adasında tatil yapacağım için, yurtdışı 1 gb internet paketi aldım. tatilimin ilk 3 gününde herşey normaldi, daha sonra sabah uyandığımda güncel fatura tutarının 1684tl'ye ulaştığına dair bir sms geldi. gece yarısı uyumadan önce telefonu koyduğumda yurtdışı internet paketimden 800mb hakkım vardı, bütün bir gece şüpheli şekilde data kullanımları olmuş ve sadece bir uyarı sms'i geldi. faturanız 500tl ye ulaştı şeklinde.ee tabii gece uyurken farkına varamadığım içinde sabah sms'i gördüm.

    İnternet paketim olduğu halde, ve hiçbir şekilde kullanım yapmadığım halde böyle bir fatura gelmesi gerçekten çok düşündürücü, fatura'ya itiraz ettim ve btk'ya şikayet ettiğim halde dün türk telekom operatörü beni arayıp, birşey yapamayacaklarını söylediler.

    Şu an bu fatura ile ilgili ne yapabilirim, başka nereye itirazda bulunabilirim, açıkcası ödemeyi düşünmüyorum çünkü benim hatam yok.

    değerli yorumlarınızı bekliyorum.



    GÜNCEL NOT: Evet Beyler BTK'ya gittim demiştim, devletimiz sağolsun konu ile ilgilendi ve faturamı 250 TL'ye düşürdüler. Böyle bir sorun yaşayan direk BTK'ya şikayet etsin, yardımcı oluyorlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EvoLutioN87 -- 18 Eylül 2018; 11:26:9 >







  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Türk Telekom'un Yüksek Fatura Skandalı: Müşteriler Fazla Fatura Şoku Yaşıyor

    Son zamanlarda, Türk Telekom müşterileri, aşırı yüksek faturalarla karşı karşıya kaldıklarını bildiriyor. Bu durum, "Türk Telekom faturam fazla geldi" şikayetlerinin sosyal medyada ve tüketici forumlarında artmasına neden oldu.

    Müşteriler, faturalarının normalden çok daha yüksek olduğunu ve bu artışın nedenini anlayamadıklarını ifade ediyorlar. Bazı müşteriler, ek hizmet veya aboneliklerin bilgileri dışında eklendiğini iddia ederken, diğerleri ise kullanım detaylarının doğru olmadığını öne sürüyor.

    Türk Telekom, bu şikayetleri kabul etti ve sorunu çözmek için çalıştığını belirtti. Şirket, müşterilerin faturalarını kontrol etmelerini ve herhangi bir anormallik tespit etmeleri halinde müşteri hizmetlerine başvurmalarını tavsiye ediyor.

    Türk Telekom'un yüksek fatura skandalı, müşteri memnuniyeti ve güveninde ciddi bir erozyona neden oldu. Müşteriler, faturalarının adil ve şeffaf olmasını bekliyorlar. Bu durum, Türk Telekom'un itibarını zedeleyebilir ve uzun vadede müşteri kayıplarına yol açabilir.

    Şu anda Türk Telekom, müşterilerin şikayetlerini araştırıyor ve sorunun kaynağını tespit etmeye çalışıyor. Müşterilerin, faturalarını dikkatlice kontrol etmeleri ve herhangi bir yanlışlık fark etmeleri halinde derhal Türk Telekom'un müşteri hizmetlerine başvurmaları önerilir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • EvoLutioN87 E kullanıcısına yanıt
    O parayı senden alırlar hacı.Tek tavsiyem kontörlüye geç.
  • İnsan oderken ici yanar yav bune yapmis goruluyor ve yapmadigini iddaa etmek cok zor
  • Sistemsel sorun o mesinlikle, benim de basima geldi hem de yurt icindeyken, telefona arka arkaya mesajlar gelmeye basladi birden, noluyo la dedim baktim 500 mb kalmistir 300 mb kalmistir tarzi mesajlar geldi. Online islemlerden baktim edge (2g ) ile 3 saniye 180 200 mb harcama gorunuyo 2 3 defa, ulan 4g ile 3 saniye 200 mb inmiyor. Adamlar anlatamadim derdimi bi turlu kullanmisiniz diyor, 2g ile 3 saniye de 200 mb nasil indirebilirim bana bunu aciklayin haklisiniz diyip kapatirim dedim. Kac tane m.temsilciyle konustum en son bi hanimefendi haklisiniz bu imkansiz sistemsel sorun olmus magduriyetinizi gidermek adina harcanan 800 mb internetinizi hattiniza yukluyorum dedi. Boylelikle hallettim. Surekli ara online islemlerden bak saat saat belgele, anormal internet kullanimlarina bak, surekli rahatsiz et yoksa o parayi odetirler.
  • zaten internet kullanımları anormal olduğundan dolayı böyle bir fatura çıkıyor, bir gecede 800mb internet arka planda nasıl biter?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EvoLutioN87

    zaten internet kullanımları anormal olduğundan dolayı böyle bir fatura çıkıyor, bir gecede 800mb internet arka planda nasıl biter?

    Hocam online islemlere girip ordan kullanim detaylarindan bakip, ekran goruntusu alin sonra btk uzerinden sikayet kaydi olusturun. Yada ucreti odeyin derlerse illa o kayitlar ile tuketici hakem heyetine gidip odediginiz parayi geri alabilirsiniz. Hakkinizi arayin sonuna kadar ama mutlaka magduriyetinizi kayit altina alin resim veya video olarak.
  • Btk eğer bu konuyu halledemiyorsa kurumu kapatsınlar yazık gerçekten. En son çare tüketici hakem heyetine başvurun. İnşallah çözülür.
  • Telefon kendini güncellenmiş veya uygulamalar kendini güncellenmiş olabilir mi?

    Faturalı hat zulümdür. En temizi faturasız hat.
  • Sistemsel hata var. Normalde faturanız 250 TL'ye ulaştığında hizmeti durdurması lazım Turk telekomun ama durdurmamış. Bununla ilgili BTK'nın kararı var. Aşağıdan ulaşabilirsiniz. Şikayetinizi ilk önce BTK üzerinden iletin açıklamasına da bu kararı ve maddesini yazın. Bir sonuç çıkmazsa tüketici hakem heyetine gidin ve bu bilgileri vererek başvuru yapın.

    Türk Telekom'un Yüksek Fatura Skandalı!!!

    https://www.btk.gov.tr/File/?path=ROOT%2f1%2fDocuments%2fKurul+Kararı%2fKullanim+Sinirli+Hizmetler+ile+Fatura+Sinir+Taslak_10_08_2016.pdf



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kilecerme -- 21 Temmuz 2017; 11:25:20 >




  • Telefonun veri kullanımı kısmını bir kontrol edin. Sistemsel bir sorun ise orada yazmaz.
  • Sırf bu yüzden Yurtdışına çıkarken Türk Telekom hattımı telefonumdan çıkartıp yerine Vodafone ve Turkcell hatlarımı kullanıyorum..

    Ayrıca süprizle karşılaşmamak için Türk Telekom hattım hem uluslararası görüşmeye hemde yurtdışında kullanıma kapattırdım.. Hattım telefona takılı olsa bile yurtdışında kullanım kapalı olduğundan süpriz olmayacak benim için.. En fazla birisi aradığında "aradığınız kişiye ulaşılamıyor." der..
  • halilcrs kullanıcısına yanıt
    hücresel de otomatik güncelleme kapalı, sadece wifi bağlantısı ile güncelleme ayarını yaptım.
  • kilecerme kullanıcısına yanıt
    öncellikle bu değerli bilgiyi paylaştığın için teşekkür ederim, ekşisözlükte'de bir kişinin başına aynı durum gelmiş, ve senin paylaştığın maddeyi paylaşmış, bende bu şekilde btk'ya şikayette bulundum, şu an inceleme devam ediyor sonucu hepimiz göreceğiz. ama kesinlik o faturayı ödemeyi düşünmüyorum, yaptıkları büyük terbiyesizlik!
  • farketmezabi F kullanıcısına yanıt
    hiçbir suçum olmadığı halde, o parayı benden nasıl alaccaklar? kolay mı öyle? hattı mı taşırım, sonra bana en fazla icra takibi verirler, mahkemeye giderim, kanun belli nizam belli. mahkeme'de BTK'nin 7.maddesi net açık!

    öyle korkup hemen o parayı senden alırlar deme, biraz mücadele et, hakkını savun!!!
  • EvoLutioN87 E kullanıcısına yanıt
    Ağanın eli tutulmaz öde geç uğraşma.
  • farketmezabi F kullanıcısına yanıt
    Senin gibiler sayesinde bunlar herkese bindirmeye devam ediyor
  • Bir şey olmaz
  • farketmezabi F kullanıcısına yanıt
    Sen ode zaman
  • O paraya bayramda danaya ortak olunur.
  • farketmezabi F kullanıcısına yanıt
    o paraya birisine ortak olurdum şimdi ama neyse, söylemicem :) sen anladın onu.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.