Böyle bir çok konu olmasına rağmen hem bilgi amaçlı hemde bilinçlendirme amaçlı yazayım istedim.
Mart 2018'de yeni bir binaya taşındım. Telekom altyapısı olmadığı için altyapı gelene kadar hat dondurma işlemi yaptım. Ancak Aralık ayına gelmemize rağmen tüm çabalarıma rağmen bir türlü hattı çektiremedik. Çektiremedik derken evin önüne kadar altyapı gelmesine rağmen Türk Telekom yetkilileri gelip kabloyu çekmiyor. Nedeni ise muhteşem.
Evin karşında yapılan bir siteye altyapı çekilirken şikayetlerim üzerine bizim binanın önüne kadar yer altı kablo kanalı çekildi. 50 metre. Sonrasında altyapı desteği için Türk Telekomu aradım. Bir personel geldi ve aynen şöyle dedi;
"Bu bölgede sadece fiber optik kablo çekiyoruz binadaki tüm dairelerin fiberopik kablo tesisatının çekilmesi gerekiyor. Kabloyu biz vericez siz tesisatı çektirin daha sonra biz altyapı kablosunu çekeriz. Ancak 1 kişi bile kabul etmezse hiç bir daireye veremiyoruz. "
- İmkansız ve muhteşem
Artık kabloyu çektirmenin imkansız olduğunu anlayarak Müdürlüğe gidip hattımı hattımı iptal ettirecektim. Çözüm masasına gittim. Adam ben altyapıdan anlamam üst kata çık dedi. Üst kat dediği ise tamamen altyapı çalışması yapan personelin çay çorba içtiği, müdürlüğün diğer müşterilerin uğramadığı bölüm. Kapıdan içeri girdim. Sıkıntının ne olduğunu anlatmaya başlayacaktım ki personelin telefonu çaldı. Biraz bekle dedi. Tam 25 dakika bekledim. Sonra buyur anlat dedi. Dedim böyleyken böyle. Orada ki arkadaş aynen şöyle dedi.
- Binadan 5-6 kişi sözleşme imzalarsa hattı çekeriz.
O anda anladım. Telekomda bu işin bi fıtratı düzeni kuralı kaidesi yok. İsteseler sadece benim daire için bile çekebilirler ama uğraşmak istemiyorlar. Dedim e benim hattım var dondurdum. - Onu artık iptal ettir dediler.
Saydırarak indim tekrar aşağı hat iptali için sıra numarası aldım. Bu işle uğraşan 2 kişi var. Sıra numarasının altın 17. sıradasınız yazınca arkama bakmadan çıktım.
Şimdi 30.11.2018 tarihinde hattımı artık donduramıyorum ve açılıyor. Faturanın gelmesini bekliyorum. Neye ve hangi hizmete göre fatura çıkartacaklarını merak ediyorum.
Biraz ayrıntıya girdim. Okuyan arkadaşlara teşekkürler.
Öncelikler Çok geçmiş olsun...Normal şartlarda keşke sıranızı bekleyip hattımı nakil edemiyorum hattımı iptal edin deyin. Bulungunuz lokasyonda internet olmadığını ve hizmet vermedikleri için normalde sizden cayma bedeli vs isteyemezler. Bİrde hat kapatıldığında yeni başvurularda sanırım daha çok yardımcı oluyorlar. Dediğiniz gibi 2. katları genelde geyik muhabbet yeri diyeceğim ama gerçekten orda çalışan kişilere de hakaret olmasını istemem... Diyeceğim müdürlüğe gidip alt yapınız olmadığı için hattınızı iptal ettirin cayma bedeli v.s yok elektrik vs fatura isterler bunun için onu da halledip uzak durabilirsiniz onlardan.
Bizim üç katlı binamıza 50 metredeki direkten bakır kablo çekmek için bile 3 kat ile sözleşme yapmak istediler ki sizin durumunuzda fiber'den bahsediyoruz, 1 daire için kılını kıpırdatmaz Türk Telekom. Yapabileceğiniz tek şey dedikleri gibi bir kaç daire birlikte başvurmak. Şu anda altyapınız olmadığı için hattınızı cayma bedeli ödemeden iptal ettirebilirsiniz.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme