Şimdi Ara

Turkcell'den Vodefone'a geçmek mantıklı mıdır ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
25
Cevap
0
Favori
786
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaslar turkcellden vodefone a geçmek mantıklı mıdır ? İnterneti, çekim kuvveti, paket fiyatları kısacası kalitesi nasıl ? Turkcell çok pahalı olduğundan numaramı başka bir operatöre taşımak istiyorum fakat vodefone da çok ucuz olduğundan tereddüt ediyorum yardım lütfen.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Bence sistem sorunları, müşteri hizmetleri ve arada kazıklamaları dışında sorun yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Operatör hizmeti vermese vodafone iyi aslında.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Up

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben de geçiş konusunda tereddüt içindeyim.Aslında, Turkcell'in tek sıkıntısı fiyatı.
  • avea ya geç ama voda ya geçme . vodafone nun müşteri memnuniyeti berbat. sistemi tam oturtmadığı için merkezde yürürken şebeke full çekse bile biriyle konuşurken sesin kesiliyo ara sıra ve bozuk gidiyor ses .turkcell ve aveayada tek çubuk çekse bile şebeke, böyle bi durum yok. ben çok uzun konuşan biriyim . vodaya geçtiğimde kızı arayıp 1 saat konuştum. o 1 saat içinde 2 kez telefon kapandı. sonra internette gördüm vodafone telefon kesintisinde dakkaları geri iade ediyormuş diye. bi arayım dedim müşteri temsilcisini , sanki düşmanımmış gibi konuştu benimle. vodafone nun sadece adı var. dünyaca ünlü bir operatör diye herkes kaliteli sanıyor ama vodafone sistemini geliştirmeyerek 3. dünya ülke muamelesi yapıyor türkiyeye. aveaya bile konuşma yönünden kat kat kaliteli vodafone dan . çünkü sistem oturmuş ve 1800 gsm baz istasyonlarını kullanıyorlar o yüzden konuşma yönünden daha kaliteli. ama çekim gücü zayıf olduğıu için internet yavaş kalıyor bazen. interneti yavaş yani diğerlerine göre. internet pek lazım olmadığı için ben turkcellden önce vodaya sonra aveaya ya geçtim şuan aveadan memnunum. internet önemli diyorsan turkcell de kalmanı öneririm.




  • Vodafone mantığın bittiği yerdir :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Up

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: merata

    Up

    Vodafonla yaşanan sorunların hepsini yazmışlar. Yukarıda arkadaşların yazılarını dikkate almanı tavsiye ederim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi effect68 -- 4 Nisan 2015; 18:29:28 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yıllardır turkcell abonesi isen alışman zor. Ben alışamadım. Ne avea ne de vodafone bana göre değil, daha da taşımam hattımı. Şebeke olarak fena değildi ama.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Carroll

    Yıllardır turkcell abonesi isen alışman zor. Ben alışamadım. Ne avea ne de vodafone bana göre değil, daha da taşımam hattımı. Şebeke olarak fena değildi ama.




    Neyine alışamadınız hocam ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • - Müşteri temsilcileri biraz kaba ve bilgisiz. Efendice bir soru sorduğunuzda bile azarlama tonunda cevaplar alabiliyorsunuz. (avea ve vodafone)

    - Paket yenilemeleri arada bir, bir iki saat gecikiyor. (vodafone)

    -SMS paketiniz olmasına rağmen bazı smsler ücretlendirilebiliyor. (vodafone)

    - Mükerrer ödeme olursa iade alabilmek için fotokopi fax bir sürü angaryayla uğraşmak zorundasınız. Oysa Turkcellde otomatik artı bakiye olarak yansıyıp gelecek ay faturanızdan düşüyorlar. Herhangi bir işlem yapmak gerekmiyor. (vodafone'da karşılaştım, şikayetlere bakılırsa avea'da aynıymış.)

    - Vodafone'un sinyali fena değil, Avea ise kötü. Ping süreleri her ikisinde de kötü. Vodafoneda 20mbit hızları görüp rezil pingler hoş olmuyor. Download ya da video izlemek problem olmuyor ama ping yüzünden web sayfaları Turkcell gibi hızlı açılmıyor. (özellikle avea, vodafone çok iyi olmasa da idare eder yine)

    - Avea'dan kaçarken oturduğum evde sinyal problemi yaşadığımı belirtmeme rağmen taahhüt cezası ödedim. Müşteri temsilcisi; mobil hat sonuçta, her yerde garanti veremiyoruz deyip kestirip atmıştı. Ne dediysem ikna edemedim. (3G'nin ilk zamanlarında Turkcell'den aldığım VINN çekmeyince 12 aylık taahhütümü cezasız bozmuşlardı. Tek kelime itiraz etmemişlerdi.)

    - İkisinin de faturalama sistemi bir garip ve karışık. Ayrıca faturanızı görmek için kesim tarihinden sonra 7-8 gün geçmesi gerekiyor. (Turkcell'de 2 gün, tatile denk gelirse 3 gün)

    -Vodafone'da online işlem şifresi talep ettiğinizde yanıt olarak sistemimiz geçiçi olarak servis dışıdır cevabını aldığınız oluyor. İşinizi halledemiyorsunuz.


    Gibi sebeplerden ben ikisinden de tüydüm. Peki Turkcell mükemmel mi? Değil tabiki, ama her şekilde bu ikisinden iyi diyebilirim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cirrus- -- 4 Nisan 2015; 21:50:12 >




  • Mantıksız turkcell gibisi varmı.
  • İYF İ kullanıcısına yanıt
    Internette 3g hepsi 2100 ayni frekansta yayin yapıyor 1800 alakasi yok


    Bursada elektrik ler gittiginde Vodafone'coktu sebeke gitti geldi gitti geldi net yoktu bile bunalri degerlendir afet aninda bi ise yaramadigini gorduk Vodafone'un

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • En iyisi Vodafone'a geçeyim memnun kalmazsam Turkcell'e dönerim o zaman. Herkese teşekkürler arkadaşlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende turkcellden vodafone'a geçmek istiyorum ama nano simkart bulunmuyormuş hiçbir yerde ?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Carroll

    - Müşteri temsilcileri biraz kaba ve bilgisiz. Efendice bir soru sorduğunuzda bile azarlama tonunda cevaplar alabiliyorsunuz. (avea ve vodafone)

    - Paket yenilemeleri arada bir, bir iki saat gecikiyor. (vodafone)

    -SMS paketiniz olmasına rağmen bazı smsler ücretlendirilebiliyor. (vodafone)

    - Mükerrer ödeme olursa iade alabilmek için fotokopi fax bir sürü angaryayla uğraşmak zorundasınız. Oysa Turkcellde otomatik artı bakiye olarak yansıyıp gelecek ay faturanızdan düşüyorlar. Herhangi bir işlem yapmak gerekmiyor. (vodafone'da karşılaştım, şikayetlere bakılırsa avea'da aynıymış.)

    - Vodafone'un sinyali fena değil, Avea ise kötü. Ping süreleri her ikisinde de kötü. Vodafoneda 20mbit hızları görüp rezil pingler hoş olmuyor. Download ya da video izlemek problem olmuyor ama ping yüzünden web sayfaları Turkcell gibi hızlı açılmıyor. (özellikle avea, vodafone çok iyi olmasa da idare eder yine)

    - Avea'dan kaçarken oturduğum evde sinyal problemi yaşadığımı belirtmeme rağmen taahhüt cezası ödedim. Müşteri temsilcisi; mobil hat sonuçta, her yerde garanti veremiyoruz deyip kestirip atmıştı. Ne dediysem ikna edemedim. (3G'nin ilk zamanlarında Turkcell'den aldığım VINN çekmeyince 12 aylık taahhütümü cezasız bozmuşlardı. Tek kelime itiraz etmemişlerdi.)

    - İkisinin de faturalama sistemi bir garip ve karışık. Ayrıca faturanızı görmek için kesim tarihinden sonra 7-8 gün geçmesi gerekiyor. (Turkcell'de 2 gün, tatile denk gelirse 3 gün)

    -Vodafone'da online işlem şifresi talep ettiğinizde yanıt olarak sistemimiz geçiçi olarak servis dışıdır cevabını aldığınız oluyor. İşinizi halledemiyorsunuz.


    Gibi sebeplerden ben ikisinden de tüydüm. Peki Turkcell mükemmel mi? Değil tabiki, ama her şekilde bu ikisinden iyi diyebilirim.





    Vodafone kuralına uygun hareket ediyor. Ama müşteri hizmetleri gerçekten berbat, bana sorarsan Avea'nın müşteri hizmetleri bile vodafone'dan daha iyi. Online şifresi eskiden sorunluydu, şimdilerde online şifresi almada ben hiç sorun yaşamadım. Fakat Turkcell'in MH hepsinden daha iyi.

    Ben 3 operatörü de aktif olarak kullanıyorum. Hepsinin de sinyal kaybı yaşadığı yerler var. Yani hepsi %100 çekmiyor. Bu sebepten senin evinde çekip çekmediğimi bilemiyoruz.

    Ben vodafone'da ve avea'da süpriz faturayla karşılaşmadım.




  • turkcell tövbe ettim...geçin başka operatore
  • quote:

    Orijinalden alıntı: altaymobil

    Bence sistem sorunları, müşteri hizmetleri ve arada kazıklamaları dışında sorun yok

    Ben 3 senedir yani Şubat-2012'den beri vodafone kullanıyorum, hiç sorunla karşılaşmadım.

    Hatta vodafone hattımı Almanya'da kullandığımda adamlar indirim bile yaptılar.

    Online işlem merkezini yakın zamanda tahminen 1 (BiR) ay önce değiştirdiler.

    Vodafone'da konuşmaya zorlayan tarife ve paketler var. Diğer operatörlerde kullanmayacağın numarayı tarife saniye'ye geçirip bırakabilirsin ama vodafone öyle değil. Bu sayede gereksiz abone yığıLmasını engelliyor.

    İnterneti ne çok yavaş ne de çok hızlı yani orta karar. Gerçi bu araLar Turkcell full çeker gösterirken bile internete giremiyorsun. İstanbul bölgesinde yoğunluk var.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Carroll

    - Müşteri temsilcileri biraz kaba ve bilgisiz. Efendice bir soru sorduğunuzda bile azarlama tonunda cevaplar alabiliyorsunuz. (avea ve vodafone)

    - Paket yenilemeleri arada bir, bir iki saat gecikiyor. (vodafone)

    -SMS paketiniz olmasına rağmen bazı smsler ücretlendirilebiliyor. (vodafone)

    - Mükerrer ödeme olursa iade alabilmek için fotokopi fax bir sürü angaryayla uğraşmak zorundasınız. Oysa Turkcellde otomatik artı bakiye olarak yansıyıp gelecek ay faturanızdan düşüyorlar. Herhangi bir işlem yapmak gerekmiyor. (vodafone'da karşılaştım, şikayetlere bakılırsa avea'da aynıymış.)

    - Vodafone'un sinyali fena değil, Avea ise kötü. Ping süreleri her ikisinde de kötü. Vodafoneda 20mbit hızları görüp rezil pingler hoş olmuyor. Download ya da video izlemek problem olmuyor ama ping yüzünden web sayfaları Turkcell gibi hızlı açılmıyor. (özellikle avea, vodafone çok iyi olmasa da idare eder yine)

    - Avea'dan kaçarken oturduğum evde sinyal problemi yaşadığımı belirtmeme rağmen taahhüt cezası ödedim. Müşteri temsilcisi; mobil hat sonuçta, her yerde garanti veremiyoruz deyip kestirip atmıştı. Ne dediysem ikna edemedim. (3G'nin ilk zamanlarında Turkcell'den aldığım VINN çekmeyince 12 aylık taahhütümü cezasız bozmuşlardı. Tek kelime itiraz etmemişlerdi.)

    - İkisinin de faturalama sistemi bir garip ve karışık. Ayrıca faturanızı görmek için kesim tarihinden sonra 7-8 gün geçmesi gerekiyor. (Turkcell'de 2 gün, tatile denk gelirse 3 gün)

    -Vodafone'da online işlem şifresi talep ettiğinizde yanıt olarak sistemimiz geçiçi olarak servis dışıdır cevabını aldığınız oluyor. İşinizi halledemiyorsunuz.


    Gibi sebeplerden ben ikisinden de tüydüm. Peki Turkcell mükemmel mi? Değil tabiki, ama her şekilde bu ikisinden iyi diyebilirim.





    Turkcell kullanıypdum ve evimde çekmiyordu. İlk geçtiğim
    hafta mh yi arayıp sorunu bildirdim ve en geç 1 ay içinde çözüp olumlu yada olumsuz kesinlikle bir geri dönüş yapacaklarını söylediler. 7 ay geçti hiçbir geri dönüş yok ve neredeyse her ay en az 3 kere mh yi arayıp durumu defalarca bildirdim. Onun dışında konuşmalarım sürekli kesiliyor ve çektiğinde bile internete zor giriyodum. 1 ay boyunca tahhüdümü iptal etmeleri için mh, turkcell tüketici şikayetleri bölümü, btk ile uğraştım. Sonuç 0. En son lanet olsun ödiyim dedim 120 liralık bedeli, sonra merak ettim açtım mh ye sordum. paketimin yenilenme tarihinden sonra taahüdümü bozarsam az mı fazla mı para öderim diye, öok emin bir şekilde tam rakam belirtemiyoruz ama 120 liradan az para ödersiniz dediler. Sonuç: yenilenme tarihinden 3 gün sonra aradım ve taahüd bedelini sordum 139 lira dedier. Daha önce aradığımda şöyle şöyle dediler böyle yapamazsınız incelenmesini istiyorum dedim peki dediler. 2 gün sonra aradılar evet doğru söylüyormuşsunuz arkadaşı uyardık dediler. Peki bana ne faydası var dedim o arkadaş adına özür dileyip durdular. Dakikalarca aynı şeyi sordum robot gibi aynı cevabı verdiler. Sonuç olarak tahhüdüm bitene kadar hattımı dondurdum ve vodafone dan yeni hat aldım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.