Şimdi Ara

TURKNET ACİZLİĞİ LÜTFEN UZAK DURUN

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
156
Cevap
0
Favori
4.770
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • istanbul silivri selimpaşa mahallesi 2004 sokak no:3 adrsinde ikamet ediyorum. bulunduğum bölgede türktelekom altyapısında turknetin internetini kullanıyorum. kablo kopmasından dolayı 30gündür internetimi kullanamıyorum. bana 30 gün içerisinde arızanız çözülecek dediler ama 30 günlük süre bugün itibariyle dolmuş bulunuyor ve hala internetim yok. benle birlikte yakın adreslerimde ikamet eden herkes şuanda internet kullanamıyor ve herkes şikayetçi. Turknet ffirmasına her mesaj attığımda ekiplerimizin çalışmaları sürüyor diyerek telefonu kapatıyorlar. Bu kadar aciz bi firmanın bu kadar çok aileyi ve insanı mağdur etmesine lütfen izin vermeyin ve türk devleti olarak lütfen bu işe bir el atın. Ben internet üzerinden gelirimi sağlamaktayım ve 30 gündür hiçbir kazancım yok.


    an itibariyle 32 gün oldu




  • tuketici.btk.gov.tr adresinden kayıt oluşturabilirsiniz.


    Bölgenizde sadece Turknet mi yok, diğer işletmeciler de mi hizmet veremiyor?

  • Merhaba, genel arıza süreçleri elimizde olmayan sebeplerden dolayı uzayabiliyor. Ekipler çalışmalara devam etmektedir. Arıza çözümlenmesi için en hızlı şekilde çalışmalar takip edilmektedir.
  • Hatta kullanılamayan hizmetin ücret iadesi veya bir sonraki fatura döneminde indirim olarak tanımlanmasını da isteyebilirsin @Acceleration

  • problem burda türknette değil ama siz bilirsiniz, altyapı sahibi olan türk telekom müdahale ediyor o kabloya türknetin o kabloya müdahale etme hakkı yok, yanlış tarafa dil döküyorsunuz türknetin tek yapacağı kayıt oluşturmak türk telekoma o da türk telekomun ne kadar umrunda olur bilemeyiz sorunu çözebileceğiniz yer türk telekomun sizin bölgenize bakan müdürlüğü gidip söyleyin durumu anlatın sorununuz ancak o zaman çözüme kavuşabilir

  • Çok haklısın, Ruh sağlığınız için TürkNetten uzak durun.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçmiş olsun , baska servis sağlayıcıya geçin uğraşmayın. Türknet gibi firmaların kendi saha ekipleri en azından çoğu yerde yok,hepsine TT bakıyor ama onlarda kolayca gelmez , herifle açıkça reklam yapıyor zaten "muhatabı var " diyerekten .


    "Olası sorunda kendi başınasın" demek istiyorlar.
    Başka iss geçince gelen ekip mecbur arızayi giderip bağlantı yapacak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşlar turknetin altyaıpısı zaten turktelekom ve bölgede turktelekom altyapısı olmayan sağlayıcı yok. araştırdım. turktelekom müdürlüklerini aramaya çalışıyrum ama hepsinin telefın numarası 444 1 444 ve haliyle ulaşamıyorum. ayağım kırık olduğğu için gidemiyorumda müdürlüklere gitsem onları öyle bi haşlayacam ki bütün haftaları berbat geçecek.... elimi kolumu bağlı bıraktılar beni 21.yüzyılda kopan kablo 35 gündür bağlanmıyor ülkemizin geldiği liyakatsizliğe bakarmısınız..

  • NE YAPABİLİRM BANA NOLUR Bİ FİKİR VERİN. İNTERNET ÜZERİNDEN PARA KAZANIYORUM ŞUAN TELEFONUN İNTERNETİNİ BAĞLAMAKTAN 900LİRA TEELEFON FATURASI GELDİ.

  • Acceleration A kullanıcısına yanıt
    Merhaba, destek kaydı numaranızı gönderir misiniz?
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    2559724 müşteri numaram

  • qbilay Q kullanıcısına yanıt

    Evet bu imkan da mevcut.

  • Acceleration A kullanıcısına yanıt
    Hattınızda yaşamış olduğunuz arıza ile ilgili kontrollerin öncelikli olarak yapılması için net uzmanımıza bilgi verdim. Size dönüş sağlayacak.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    az önce arayıp tekrar 30 gün sürecek diye bilgi verdiler. zaten 33 gün beklemişim bi 30 gün daha beklemenizi gerek dediler çıldırmak üzereyim. ALLAH SİZİN BİN BELANIZI VERSİN İNŞALLAH. BENİ BU ZAMANDA İŞSİZ GÜÇSÜZ BIRAKTINIZ. REZİL Bİ KURUM REZİL Bİ İŞLETMESİNİZ. YÜCE RABBİM İNŞALLAH BANA YAŞATTIĞINIZ BU ZOR GÜNLERİ SİZİN BURNUNUZDAN FİTİL FİTİL GETİRİR.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Acceleration -- 14 Şubat 2023; 17:2:41 >
  • Yazıklar olsun dalga geçer gibi 30 gün sürecek demişler birde. Neden uzak durmanız gerektiğinin göstergesidir bu 4 ay kullanmıştım rezil bir süreç gerçekten çok yazık.

  • Acceleration A kullanıcısına yanıt
    Merhaba, genel arıza süreçleri arızanın durumuna göre değişiklik göstermektedir. Sizi anlıyorum, tepkinizi de anlıyorum ancak genel arıza altyapınız kaynkalıdır. Konuyu aktif kaydınız üzerinden yakından takip etmekteyiz, sürecin en hızlı şekilde tamamlanması için ekipler ile iletişimlerimiz devam ediyor.
  • Türk net bağlatmak üzereydim artık bu konuyu gördükten sonra mobil internet kullanırım yine de bağlatmam

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 3 yıl önce aldığım telefon hattı geçen hafta kafana göre benden habersiz telefon fişi çekmişler bir haftadır telefon çalışmıyor ne yaptıysam yapamıyorlar hep oyalıyor telefon hattımı iptal etmek için bin bir türlü bahane arıyorlar. Çok iğrenç bir firma uzak durun.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • turknetle alakası yok hocam turk telekom kasıtlı yapıyor sanırım dıger firmlar musterı kaybetsın dıye

  • yşahin kullanıcısına yanıt
    Merhaba, telefon arızanız ile ilgili sürecimiz devam etmektedir. Ekiplerimiz gelişme olması durumunda size bilgilendirme sağlayacaktır.
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.