istanbul silivri selimpaşa mahallesi 2004 sokak no:3 adrsinde ikamet ediyorum. bulunduğum bölgede türktelekom altyapısında turknetin internetini kullanıyorum. kablo kopmasından dolayı 30gündür internetimi kullanamıyorum. bana 30 gün içerisinde arızanız çözülecek dediler ama 30 günlük süre bugün itibariyle dolmuş bulunuyor ve hala internetim yok. benle birlikte yakın adreslerimde ikamet eden herkes şuanda internet kullanamıyor ve herkes şikayetçi. Turknet ffirmasına her mesaj attığımda ekiplerimizin çalışmaları sürüyor diyerek telefonu kapatıyorlar. Bu kadar aciz bi firmanın bu kadar çok aileyi ve insanı mağdur etmesine lütfen izin vermeyin ve türk devleti olarak lütfen bu işe bir el atın. Ben internet üzerinden gelirimi sağlamaktayım ve 30 gündür hiçbir kazancım yok. an itibariyle 32 gün oldu |
TURKNET ACİZLİĞİ LÜTFEN UZAK DURUN
-
-
tuketici.btk.gov.tr adresinden kayıt oluşturabilirsiniz.
Bölgenizde sadece Turknet mi yok, diğer işletmeciler de mi hizmet veremiyor?
-
Merhaba, genel arıza süreçleri elimizde olmayan sebeplerden dolayı uzayabiliyor. Ekipler çalışmalara devam etmektedir. Arıza çözümlenmesi için en hızlı şekilde çalışmalar takip edilmektedir. -
Hatta kullanılamayan hizmetin ücret iadesi veya bir sonraki fatura döneminde indirim olarak tanımlanmasını da isteyebilirsin @Acceleration
-
problem burda türknette değil ama siz bilirsiniz, altyapı sahibi olan türk telekom müdahale ediyor o kabloya türknetin o kabloya müdahale etme hakkı yok, yanlış tarafa dil döküyorsunuz türknetin tek yapacağı kayıt oluşturmak türk telekoma o da türk telekomun ne kadar umrunda olur bilemeyiz sorunu çözebileceğiniz yer türk telekomun sizin bölgenize bakan müdürlüğü gidip söyleyin durumu anlatın sorununuz ancak o zaman çözüme kavuşabilir
-
Çok haklısın, Ruh sağlığınız için TürkNetten uzak durun.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Geçmiş olsun , baska servis sağlayıcıya geçin uğraşmayın. Türknet gibi firmaların kendi saha ekipleri en azından çoğu yerde yok,hepsine TT bakıyor ama onlarda kolayca gelmez , herifle açıkça reklam yapıyor zaten "muhatabı var " diyerekten .
"Olası sorunda kendi başınasın" demek istiyorlar.
Başka iss geçince gelen ekip mecbur arızayi giderip bağlantı yapacak.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
arkadaşlar turknetin altyaıpısı zaten turktelekom ve bölgede turktelekom altyapısı olmayan sağlayıcı yok. araştırdım. turktelekom müdürlüklerini aramaya çalışıyrum ama hepsinin telefın numarası 444 1 444 ve haliyle ulaşamıyorum. ayağım kırık olduğğu için gidemiyorumda müdürlüklere gitsem onları öyle bi haşlayacam ki bütün haftaları berbat geçecek.... elimi kolumu bağlı bıraktılar beni 21.yüzyılda kopan kablo 35 gündür bağlanmıyor ülkemizin geldiği liyakatsizliğe bakarmısınız..
-
NE YAPABİLİRM BANA NOLUR Bİ FİKİR VERİN. İNTERNET ÜZERİNDEN PARA KAZANIYORUM ŞUAN TELEFONUN İNTERNETİNİ BAĞLAMAKTAN 900LİRA TEELEFON FATURASI GELDİ.
-
Merhaba, destek kaydı numaranızı gönderir misiniz? -
2559724 müşteri numaram
-
Evet bu imkan da mevcut.
-
Hattınızda yaşamış olduğunuz arıza ile ilgili kontrollerin öncelikli olarak yapılması için net uzmanımıza bilgi verdim. Size dönüş sağlayacak. -
az önce arayıp tekrar 30 gün sürecek diye bilgi verdiler. zaten 33 gün beklemişim bi 30 gün daha beklemenizi gerek dediler çıldırmak üzereyim. ALLAH SİZİN BİN BELANIZI VERSİN İNŞALLAH. BENİ BU ZAMANDA İŞSİZ GÜÇSÜZ BIRAKTINIZ. REZİL Bİ KURUM REZİL Bİ İŞLETMESİNİZ. YÜCE RABBİM İNŞALLAH BANA YAŞATTIĞINIZ BU ZOR GÜNLERİ SİZİN BURNUNUZDAN FİTİL FİTİL GETİRİR.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Acceleration -- 14 Şubat 2023; 17:2:41 > -
Yazıklar olsun dalga geçer gibi 30 gün sürecek demişler birde. Neden uzak durmanız gerektiğinin göstergesidir bu 4 ay kullanmıştım rezil bir süreç gerçekten çok yazık.
-
Merhaba, genel arıza süreçleri arızanın durumuna göre değişiklik göstermektedir. Sizi anlıyorum, tepkinizi de anlıyorum ancak genel arıza altyapınız kaynkalıdır. Konuyu aktif kaydınız üzerinden yakından takip etmekteyiz, sürecin en hızlı şekilde tamamlanması için ekipler ile iletişimlerimiz devam ediyor. -
Türk net bağlatmak üzereydim artık bu konuyu gördükten sonra mobil internet kullanırım yine de bağlatmam
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
3 yıl önce aldığım telefon hattı geçen hafta kafana göre benden habersiz telefon fişi çekmişler bir haftadır telefon çalışmıyor ne yaptıysam yapamıyorlar hep oyalıyor telefon hattımı iptal etmek için bin bir türlü bahane arıyorlar. Çok iğrenç bir firma uzak durun.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
turknetle alakası yok hocam turk telekom kasıtlı yapıyor sanırım dıger firmlar musterı kaybetsın dıye
-
Merhaba, telefon arızanız ile ilgili sürecimiz devam etmektedir. Ekiplerimiz gelişme olması durumunda size bilgilendirme sağlayacaktır.
En Beğenilen Yanıtlar
Tüm Yanıtları Genişlet
Yazıklar olsun dalga geçer gibi 30 gün sürecek demişler birde. Neden uzak durmanız gerektiğinin göstergesidir bu 4 ay kullanmıştım rezil bir süreç gerçekten çok yazık. |
Çok haklısın, Ruh sağlığınız için TürkNetten uzak durun.
|
Benzer içerikler
- wifi yetkilendirme gerekiyor ne demek
- vae fiber modem
- modemden cızırtı gelmesi
- türknet whatsapp
- fiber internet kablosu modeme nasıl bağlanır
- gigafiber nedir
- turknete geçiş
- turkcell abone sayısı
- türk telekom port açma ücreti
- 24 ay taahhütlü internet cayma bedeli
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X