Evet vdsl 73 mbps alıyorum şu anda kutu geldi altyapıyı arattığımda 1gpbs gözüküyordu geçmek için kayıt açtım 1 ekimde randevu için arayacağız dendi hafta da bir defa yeniden destek kaydı açtım ama hala aranmadım :) < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Türknet Esenler'de fiber çalışması yapıyor! (33. sayfa)
-
-
Dönüşüm işlemlerinizin önceliği için ilgili ekibimize bilgi verdim. -
adres sorgulamasında gigafiber gözüküyor fakat ne arayan var nede soran.destek kaydı açıyorum fakat yine bir fayda yok.ne zaman yapılacağına dairde bir haber yok.
-
Merhaba, dönüşüm işlemlerinde yoğunluk olması nedeniyle şu an için ortalama 3-4 hafta içinde tamamlanıyor. -
bu gün aradılar ve kurulum için geldiler kutuda problem var deyip gittiler sizi arayacaklar dendi bu süreçten sonra nasıl işliyor işleyiş tekrar başamı döndük yoksa kaldığıkları yerden devam edebilirlermi 5 hafta sürdü gelmeleri bir 5 hafta dahamı beklerim iyi çalışmalar
-
Kontrol edebilmem için destek kaydı numaranızı gönderir misiniz? -
destek kaydı 57330255 iyi çalışmalar
-
Merhaba, süreçle ilgili açık bir destek kaydınız bulunmuyor ama konuyu fiber ekibimize ilettim. Dönüş yaptıklarında size bilgi vereceğim. -
teşekkür ederim iyi çalışmalar
-
Kutu takıldı, aktivasyon bekliyorum.
-
Merhaba, işlemleriniz son aşamadadır. En yakın zamanda aktivasyon işlemleri tamamlanacaktır -
Çok teşekkür ederim.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Rica ederim -
merhabalar 2 haftayı geçti ancak hala aktivasyon için bir gelişme yok, hızlandırmak adına ne yapabilirim?
-
Merhabalar, bu konuda proje ekibimizden dönüş aldığım zaman anlık olarak sizinle paylaşacağım. -
4 Ekim'de başvuru yaptım, 1.5 aydır Türknet kutusu kurulu ve kablolaması bitti hâlâ hizmet alamıyorum. Başvurumun üzerinden tam 59 gün geçti. Yoğunluk olabilir ama bu kadar mı olur? az buz değil 2 ay olmuş lütfen artık şu kurulumumuzu gerçekleştirin.
04.10.2022 - 12:29
Destek Numarası: 56625261
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi neavia -- 3 Aralık 2022; 2:44:38 > -
Merhaba, konuyu proje ekibimize ilettim. Güncel bilgi aldığımda sizinle paylaşacağım. -
Beklemedeyim, lütfen yardımcı olun. Size güvenerek Türk Telekom taahütümü sonlandırdım. İnternetten çalışan biri olarak mobil ağımdan işlerimi yapmaya çalışıyorum. Pişman etmeyin beni lütfen.
-
Proje ekibimize bildirimde bulundum. Dönüşüm işlemleri için sizinle iletişime geçmeleri konusunda bilgi verdim. Güncel bilgi aldığımda sizinle paylaşacağım. -
Merhabalar, kutuya bağlantı için arkadaşlar biraz önce geldiler ve kutuya bağlantıyı yaptılar, şimdide şöyle bir sorun oluştu,
sinyal vermek icin sokak'daki ana kutu yok ve bu sebeple bağlantısı gerekiyormus sinyal alınamadı o yüzden sanırım adı "deco kutusu" lütfen yardımcı olurmusunuz?
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X