Şimdi Ara

TÜRKNET YARDIM! Çözüldü!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
29
Cevap
0
Favori
4.988
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba,
    13 Ağustos da telefon ile aradım ilgili ISS'yi bana hızımın 35 m/bs'yi desteklediğini söylediler (Web sayfasında 75 m/bs çıkıyor aynı adrese)
    daha önce Uydunet kullandığımı ve modem filan olmadığını söyledim bana modem satışını gerçekleştirdiler buraya kadar bir sıkıntı yok 14 ağustos da belgeleri kendilerine mng kargo ile yolladım buraya kadar herşey normal ilerliyor ama sonrasında.

    16 Ağustosda telefonum çalıyor yarın için randevu veriyorlar kabul ediyorum ne 17 nede 18 gelen giden olmuyor 19 Ağustosda türknetten geldiğini söyleyen bir teknisyen geliyor apartmanda bulunan ankastre kutusuna kadar ttnetin getirmiş olduğunu kabloları bağlıyor eve çıkıyoruz bakın bomba burda başlıyor kullancıcı adı ve şifreyi girdikten sonra adsl ışığı sabitleniyor ama internet ışığı yanmıyor modemin bozuk olabileceğinden bahsediyor kendisine modemin türknetten aldığımı ve kutuyu kendimin açtığını söylüyorum o zaman arıza kaydı oluşturalım diyor bir kaç fotoğraf filan çekip ttnete gönderdiğini söylüyor ayrılıyor.

    Ardından kendim bir elektrikçi çağırıyorum ve telefon tesisatı için apartmanın girişinden eve kadar kablo çektiriyorum arasına ayırıcı dahi koymadan girek modeme bağlıyorum değerlerde bir değişim olmuyor tabi ama bunu türknete belirtmeden yapıyorum kendimce bir çözüm olsun diye cebimden 100 TL gibi bir miktarı onlar söylemeden harcıyorum 200 kusurda modem 300 tl. (daha eski iss sağlayıcımı iptal ettirmedim orayada bi 150-200tl vericem)

    Ardından 18.08.2018 15:29 oluşturduğum arıza kaydına
    Bugün 24.08.2018 16:13 gelen cevap şu:

    "Merhaba, Arıza kaydınız iç tesisat olarak sonuçlanmıştır.
    Kontrolleri sizin sağlamanız gerekmektedir bizden kaynaklı her hangi bir sorunla karşılaşılmamıştır.
    Arızanızın giderilebilmesi için bazı noktaları kontrol ettirmelisiniz.
    Bu noktalar
    Ankastre kutusu ve bağlantı kabloları·
    Bina içinden geçen telefon kablosu· Duvarda bulunan prizler·
    Daire içi bağlantı kabloları·
    Splitter cihazı,
    Bilgisayar ve Modem bağlantıları İyi günler dileriz.?"

    İnsanları salak yerine koyan kendi yapamadıklarını insanların iç tesisatına atan bir firmayı kimse kusura bakmasın iyi anamam burada gelip fanboyluk yapacaklara şimdiden söyleyim çok ağır cevap veririm gereksiz yorum yapmayın!

    Lutuf edipte bir turknet yetkilisi görürse online işlem adım: "1888712adsl" ama baştan söyleyim beni arayıp ilgili birime aktarıyorum önceliğinizi iletiyorum tarzı kalıplaşmış kelimeler kullanmayın sorunumu çözün.

    arıza kaydına bugün gelen cevap
    28.08.2018 15:33
    Merhaba , Bırakmış olduğunuz arıza kaydınız ile ilgili fiziksel bir durum tespit ettik. Saha ekiplerinden 01.09.2018 tarihinde randevu aldık. Sonuçlandığında size de bilgi verilecektir. İyi günler dileriz.

    Güncelleme!
    28.08.2018 15:33 oluşturduğum arıza kaydına cevap gelmemiş ama telefon ile görüştüğümde ayın 30unda demişler ki iç tesisat kaynaklı ya bunlar gerçekten zeka olarak çok geri kişiler tarafından takip ediliyor yada allah'ın bana bir belası olarak yolladığı bi firma!
    ÜSTÜNE BASA BASA DİYORUM Kİ İÇ TESİSAT SORUNU OLAMAZ! hala aynı muhabbeti yapıyolar ayın 1 inde gelecek olan teknik ekip filanda gelmedi diyorum cevap veremiyorlar!

    Yaşadığım sorun bugün itibariyle çözülmüştür.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi K.A -- 6 Eylül 2018; 13:1:56 >







  • Dışarıdan bakıldığında gerçekten müşteri odaklı bi firma gibi görünüyor olabilir ama içerisine girdiğinizde müşteriye 0 değer verdiğini açıkça söyleyebilirim allah için 30-40 lira fazla alın adam gibi hizmet edin müşterilerinize almayı düşünen varsa koşarak uzaklaşsın! Sinan beyin filan konuşmaları sizi çekebilir ama müşteri hizmetlerinde, teknik ekiplerinde yeterince personel ve bilgi yok.
  • Geçmiş olsun.
  • Maalesef turknette ariza olunca çözüm kapatmak oluyor. Sizin daha kullanamadan sorun cikmis. Şikayetlere habire ic tesisat v diyecekler maalesef. Btk ve sikayetvara yazin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Turknet ten gelen taşeron görevlinin birşey yaptığı yok. Kesinlikle arıza kaydı da çözüm değil direk santrale gidiyorum hemen not alıyorlar. Abi şu saatte uygunlar gelicekler diyor. Gelmezlerse santralden arayıp gene bilgilendiriyorlar, abi böyle böyle yarın sabah halledicez diyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yorum yapan arkadaşlarda bunlardan umudu kesmiş anlaşılan çözüme ulaşmak için arıza kaydı bırakıyoruz bayramdan önce tamamlanması gereken işlem bayram sonrasına kalıyor ondan sonrada gelecek ayın 1ine şaka gibiler gerçekten iptal etmek istediğimi söylediğimde hemen efendim arızanızın acileyitini iletiriyorum ekiplere filan diyorlar ama bir hareketlilik yok hala :)

    Anlayan arkadaşlar modem değerlerimi kontrol edebilirler mi bu değerler ile kaç hız alınabilir? belkide 35 mb/s yi desteklemediği için internet ışığı sabitlenmiyordur olabilir mi arkadaşlar?
  • turknet te sıkıntı çıktımı direk kapatacaksın yoksa sinir hastası olursun
  • iptal faksı çektin mi yok efendim yapıcaz falan kapatmayın derler inanma
  • Modem değerleri iyiymiş ama Downstream interleaved moduna, yani problem çıkarabilecek tipte.


    Fastpath'a almasını isteyin, belki bir şeyler olur.
  • Fastpath'a nasıl alabilirim hocam?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: K.A

    Fastpath'a nasıl alabilirim hocam?
    Buradaki arkadaşa mesaj atabilirsin @TurkNetDestek

    Veya Türknet online işlemlerden mesaj atabilirsin.
  • Attım mesajı ama nasıl olacak bilmiyorum aktivasyon işlemi hala yapılamadı müdahele edebilirler mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 23 Temmuz'da üye oldum.Bugün 29 Ağustos ve Üye olduğumdan bugüne kadar kesik kesik 10 gün kullanamadım, VDSL 2 yi geçtim ADSL sinyali 10 gün zor verdiler ve 10 gün internet kullanımına 115tl ücret ödedim.Kesinlikle uzak durulması gereken bir firma.Kim ne derse desin kapınızın önündeki hat kime aitse gidin o firmadan internet alın.14 Ağustos tarihinden bugüne kadarda evde internet yok ve ne gelen var ne giden.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dışarıdan bakıldığında gerçekten müşteri odaklı bi firma gibi görünüyor olabilir ama içerisine girdiğinizde müşteriye 0 değer verdiğini açıkça söyleyebilirim allah için 30-40 lira fazla alın adam gibi hizmet edin müşterilerinize almayı düşünen varsa koşarak uzaklaşsın! Sinan beyin filan konuşmaları sizi çekebilir ama müşteri hizmetlerinde, teknik ekiplerinde yeterince personel ve bilgi yok.
  • Geçmiş olsun. Maalesef bahsi geçen firma teknik destek bakımından rezalet durumda. Şirketin stratejisi en az altyapı yatırımı ve en az personelle en çok ne kadar para kazanılıra odaklı gibi görünüyor. Benim de 13 aydır yaşamadığım sorun kalmadı.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben firmada iyi niyet olmadığından eminim :) 5 gün saçma sapan beklettiler beni sonu araştırıyoruz diye , indim kutuda kendim kabloları bağladım internetim geldi sorun giderildi sonra saha ekiplerimiz sorununuzu çözdü diye mesaj attılar
  • Şaka gibiler evet hala ekip bekliyorum bende 1inde gelecekleri

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 10-15 lira ucuz olacak diye birde kotası olmayacak diye türknet almayın demişimdir her zaman aylık 15-20 lira fazla verin adam gibi internet kullanın bu tarz boş firmaların internetlerini kullanmayın zaten birdahaki sene esprileri kalmayacak kota kalkınca
  • Hala bir gelişme yok kafaları yiyecem

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • K.A kullanıcısına yanıt
    Merhaba, öncelikle yaşamış olduğunuz sorun nedeniyle üzgün olduğumuzu bilmenizi isterim. Bana PM üzerinden ulaşabilir misiniz? Size yardımcı olabilmek için elimden geldiği kadar yardımcı olmaya çalışacağım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, öncelikle yaşamış olduğunuz sorun nedeniyle üzgün olduğumuzu bilmenizi isterim. Bana PM üzerinden ulaşabilir misiniz? Size yardımcı olabilmek için elimden geldiği kadar yardımcı olmaya çalışacağım.
    Hocam dün pm attım halen cevap alabilmiş değilim sizden. Bizlerin attığı pm'lere de bakarsanız seviniriz. 2 gündür evimde internet bağlantısı yok. Dsl bağlanmaya çalışıyor ancak bağlanamıyor. Şikayet kaydı oluşturdum, bir gelişme yok.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.