Mutlu sona az kaldı :) |
türknete üye oldum süreci takip edin (3. sayfa)
-
-
Veee geldiler.
Telefon hattının yerini sordular.
Yok dedim
O zaman bağlayamayız. Hat çektirip yeniden randevu alın dediler.
Oysa müşteri hizmetleri bana telefon hattı yada İnternet hattı varmı diye sorduğunda yok demiştim. Çektiriyim dediğimde, kendi ekibimiz çekerse daha iyi sonuç alırsınız demişti. Ama metresine üç dört lira alırlar peşin olarak dedi. Bende tamam dedim.
Kurulum ekibine bundan bahsedince abi onlar satana kadar herşeyi söyler dedi. Kötü kablo bahanesi olmasın diye bağlatmamıştım hangi kabloyu Çektiriyim dedim. Ne çekersen çek 50 civarı hız görürsün fazlasını bekleme dedi. Ben hiçbir yerde 75i görmedim dedi.
Anladığım kadarıyla müşteriyi bunaltıyorlar ve müşteri uzun uğraşlar sonunda İnterneti görünce vadedilenin yarısı bile olsa.buna şükür deyip kabul ediyor. Şimdi cat5 ile hat çektirip yeniden randevu peşine düşme zamanı.
-
İşin üzücü tarafı kardeşim elektrikçi ve 2 gün önce buradaydı.
Altyapı çok iyiymiş çok şanslıymışım.
Modemi kendileri verdi ve çok iyiymiş.
Hattıda kendileri çekerse adama sorarlar tabii 75 nerede diye. Sanırım bina içi çektirdiğin hat iyi değil.o yüzden düşük geliyor diyebilmek için hattı bize çektiriyorlar. Ama cat5 ide o istedi. Yinede 75 i göremezsem bunun adı... {hele bir bağlansın sonra yazayım}
-
Ne çektin be kardeş...
-
sanırım sıfırdan hat bağlatmaya çalışıyorsun. Büyük hata.
Var olan Türk Telekom hattı var mı?
-
quote:
Orijinalden alıntı: mhmtslmzİşin üzücü tarafı kardeşim elektrikçi ve 2 gün önce buradaydı.
Altyapı çok iyiymiş çok şanslıymışım.
Modemi kendileri verdi ve çok iyiymiş.
Hattıda kendileri çekerse adama sorarlar tabii 75 nerede diye. Sanırım bina içi çektirdiğin hat iyi değil.o yüzden düşük geliyor diyebilmek için hattı bize çektiriyorlar. Ama cat5 ide o istedi. Yinede 75 i göremezsem bunun adı... {hele bir bağlansın sonra yazayım}
CAT5 yerine CAT6 23 AWG Reçber ya da Nexans marka kablo kullanmanızı tavsiye ederim. Sinyal iletimi ve hat zayıflamanız daha kaliteli olacaktır.
-
Gülermisin ağlarmısın.
Kardeşim yakınlarda çalışıyordu. İşi bırak 40 metre cat 5 al gel dedim. Geldi. Ankastreyi açtı ve bu kadar cat6 var sende niye yok dedi. Eve çıktık havalandırmaya baktı ve güldü. Eve girdik ve tam modemin konmasını istediğim yerde buata baktı ( kapağı bile yoktu) şu zil şu otomat cart curt filan. Şuda ankasterden gelen cat6. Mesajda belirtilen uzman teknisyen ne yazıkki buattan prizlere dağılım yapıldığını akıl edememiş. Prize bağladı ve arıza kaydı dedi gitti.
Burası kooperatif binası buata bak istersen demiştim ama....
Sayın türknet yetkilileri; kardeşimi işe alında puanınız yükselsin. Sizin uzman teknisyeninizde 75 gösterip 50 verdiğiniz İnternet gibi. { 50yede inanmıyorum.} Onun çözemediğini beraberlikten elektrikçiliğe geçmiş bir elektrikçi ankastreyi açar açmaz anladı.
-
Arkadaşlar ankastrenin içinden sahadan gelen kabloları evimden inenlerle doğru bir şekilde buluştursam İnterneti kullanabilir miyim.
Yani bu kurulum ekibinin olayı bu bağlantıyı yapmakmı yoksa bağlantıdan sonra İnterneti açılması için bir yerlere telefon edip sinyali gönder filanmı diyor
Yani bağlantı sonrası yada modem kurulumu yaparken türkneti arayıp bişeyleri açtırmamız gerekiyormu
-
Arkası yarın gibi oldu 🤣
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba,
Bulunduğum sitede gigafiber yeni geldi ancak evimde telefon hattı yok.
Senelerdir superonline kullanıyorum.
Şimdi Türknete geçsem benden telefon hattı mı bağlatmamı isteyecekler?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Sanmıyorum arkadaşım. Bizim uzman ankasterden dairelere dağılan cat6 ları görmemiş. Evdede kapak olmayınca onun buat olduğunu anlamamış galiba. Modemin konacağı yerde buatvar içinde kablo var, senin 15 metre ilerde kullanmayacağım prizle ne işin olut. Muhtemelen bir işi vardı görmezden geldi yada elli yüz bahşişmi bekledi ne
-
Bizim bir arkadaşın komşusu türknet kullanıyormuş. Arkadaş aracılığı ile ona bir ulaşabilsem sorunumu çözebilirmi acaba. Belki türknet çalışanlarından bir tanıdığı vardır.
Yada derdimi polisemi anlatsam bilemedim. Aradığım her numara sayın türknetli diye başlıyor aynı şeyleri söylüyor ve kapanıyor.
-
Merhaba, telefon hattınız yoksa ve kullanmak istemiyorsanız yalın internet hizmeti alabilirsiniz. -
Yok hocam siz başvuru yapın, gelip kutudan evinize fiber kablo çekecekler ücretsiz bir şekilde (eğer türknet gigafiberse)
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Teşekkür ederim.
Superonline taahüdüm yüksek çıkıyor ayrıca çok memnunum ama yine de yüksek hız cezbediyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yarın akşam için randevulaştık arkadaşlar.
-
Sabah aradılar. Randevum akşam 4 6 arasıydı. Randevu iptali olduğu için boşluk oluştu isterseniz şimdi gelebiliriz dediler. (muhtemelen yakına gelmişken bu adresede gidelim dediler.)
Bende iyi olur dedim ve geldiler. İşlem 5 dakika sürdü. Benim sorularımla birlikte 10 dakika.
Hız testi yaptı 80 lerdeydi. Hemen ben girdim telefondan 75i gördüm.
Henüz kablo olmadığı için pc yi bağlayamadım. Bağlayınca uzaklık duvar sayısı telefon sayısı v.s. Belirterek hız değerlerini yazıcam.
Az öncede şu mesaj geldi
Merhaba......... TurkNet'e hos geldiniz. Internetinizi kullanmaya basladiginizi gormek bizi cok mutlu etti. Hizmetinizi kullanmadan faturalamaya baslamamistik, faturalamaniz da bugun basladi. Sizi aramizda gormek cok guzel. Destek ve diger tum talepleriniz icin bize Online Islemler uzerinden ulasabilirsiniz. Link:B001
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Keyifli kullanımlar dilerim. -
quote:
Orijinalden alıntı: mhmtslmz
Sabah aradılar. Randevum akşam 4 6 arasıydı. Randevu iptali olduğu için boşluk oluştu isterseniz şimdi gelebiliriz dediler. (muhtemelen yakına gelmişken bu adresede gidelim dediler.)
Bende iyi olur dedim ve geldiler. İşlem 5 dakika sürdü. Benim sorularımla birlikte 10 dakika.
Hız testi yaptı 80 lerdeydi. Hemen ben girdim telefondan 75i gördüm.
Henüz kablo olmadığı için pc yi bağlayamadım. Bağlayınca uzaklık duvar sayısı telefon sayısı v.s. Belirterek hız değerlerini yazıcam.
Az öncede şu mesaj geldi
Merhaba......... TurkNet'e hos geldiniz. Internetinizi kullanmaya basladiginizi gormek bizi cok mutlu etti. Hizmetinizi kullanmadan faturalamaya baslamamistik, faturalamaniz da bugun basladi. Sizi aramizda gormek cok guzel. Destek ve diger tum talepleriniz icin bize Online Islemler uzerinden ulasabilirsiniz. Link:https://turk.net/online-islemler/login B001Toplam kaç gün sürdü? Başvuru ve hattın açılması arası
-
Hayırlı olsun.
Bundan sonraki süreçleri de yazmayı ihmal etmezsin umarım.
Hız dalgalanmaları, hat gitmesi, modem ile ilgili durumlar v.s
Sonuçta hepimiz için referans olabilir.
Saygılar.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X