Teşekkürler |
türknete üye oldum süreci takip edin (4. sayfa)
-
-
Teşekkürler.
Kablo alınca dediğim gibi başkasının sorabileceği her şeyi yazıcam. Konuyu hortlatmam gerekse bile yazıcam.
-
quote:
Orijinalden alıntı: GodayToplam kaç gün sürdü? Başvuru ve hattın açılması arası
Alıntıları Göster13 gün.
Ama herkese kabloyu görmemişim abi diyen bir ekip gelmez diye düşünüyorum.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
arkadaşlar dün gimsadan 10 metre cat5 eternet kablosu aldım..
elimdeki cihazlar:
- orta seviye bir masaüstü (kablolu)
- düşük seviye bir pc (pg 725 wireless adaptör ile bağlı)
- p smart 2019
- A7 2018
- asus zenfone max
evim 120 metrekare. modem giriş kapısının yanında yani koridorda. evin uç kısımlarına gidince yada balkona çıkınca modemden yedi sekiz metre uzaklaşıyorum ve araya iki üç duvar giriyor.
hız testi yaptığımda kablolu pc 75 ile 86 arası değişiyor
tüm cihazları açıp video oynattığımda kablolu pc on, yirmi mb hız kaybediyor. (bazen)
p smartlar evin her bölgesinde 70 üzeri.
zenfone maks modemin dibinde bile 43 ü geçemedi. uçlarda ise 20 lere düşüyor.
wireless bağlı pc 45 i geçemedi. modemi gördüğü halde. ( bunun wireless adaptörden yada pc den kaynaklandığını düşünüyorum) .
telefonlarda dalgalanmalar yaşıyorum. sabah test yaptığımda 3 mb gösterdi. 2. testte 40, 3. testte 76.
sanki modem uykudan uyanmış ve afyonu patlamamış gibi.
ev içinde durum bu. birde ev dışında test ettim
ben 11. kattayım. merdiven boşluğunda değişiklik yok.
10. kata indim 20 lere düştü. alt kat komşumun koridoruna girdim 50 lerde gösterdi. odalarında ise sinyal yoktu diyebilirim.
9. kata indim, koridorda 30u gördüm koridordan çıkınca sinyal yok.
12 ve 13. katlara çıktım yine sadece koridorlarda var.
yani modem direk aşağı yada yukarı sinyal gönderiyor gibiydi.
eviniz dubleks yada trıbleks se, sorunsuz kullanabilmek için sinyal artırıcı cihazlara ihtiyacınız olacak.
tabii henüz arayüze bile girmedim. modemin uzak yakın ayarı veya hızlandırma güçlendirme gibi özellikleri varmı bilmiyorum. normal ayarlarda durum bu. belirgin değişiklikler yaşarsam tekrar yazıcam.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mhmtslmz -- 20 Eylül 2021; 15:50:28 >
-
gdggfg
-
nihayet oldu telefon onayı cart curt
-
arkadaşlar yine siteyle ilgili sorunlarla karşılaşmazsam konuya devam ediyorum
-
konuyu açan mhmtslmz benim
-
1 senedir gayet güzel ve sorunsuz bir şekilde kesintisiz ve 24 saat 75 civarı internet kullanabildim. bir iki kere beş on dakikalık arıza kesintileri hariç. açıkcası gayet memnunum.
Fiyat 100 den 140 a çıktı. eyvallah dedik. sonra modemin son taksidinin bulunduğu fatura düzenlenmeden 10 ay peşin kampanyasına katılırsanız 1400 tl ye 10 ay boyunca kullanacaksınız yoksa önümüzdeki faturada 180 olacak dediler onada okey deyip 10 ay peşin ödeme kampanyasına katıldım. bu arada modemin son taksidi olan 40 tl yi ısrarlarıma rağmen almadılar. kampanya bitince yine 40 tl olarak faturaya ekleneceğini ve kendilerinden kaynaklandığı için herhangi bir ceza yada artırımda bulunulmayacağini söylediler. üç dört aydır bu şekilde kullanıyorum.
şimdi ise bir kaç hafta önce fibere geçiş talebiniz kabul edildi diye bir mesaj geldi. hayırdır dediğiğimde binada fiber olduğunu tespit ettik sistem sizin adınıza başvurmuş dediler. yeni kurulum yeni modem artı başka bir cihaz filan....
kabul etmedim ısrarla aradılar ve mesajlar geliyor. yaptığım görüşmelerde çıkan sonuç hiçbir ücret ödemeden ve kesinti yaşanmadan geçiş yapılacağı söylendi. vdsl ile aynı fiyat olduğu söylendi. aynı fiyata daha hızlı internet falan filan. 1 sene önce verdikleri FİBER DESTEKLİ modemim var ama kurulum ekibi gelince ne diyecek bilmiyorum. sanırım kendileri cihaz veriyorlarmış. abonelik sonlandırılınca verdikleri adrese ücretsiz olarak gönderecekmişiz. tabii tüm bu görüşmelerim ekran görüntüleri ve video olarak kayıtlı. acaba dokundurmasammı yoksa fibere geçsemmi henüz karar vermiş değilim. bu konuda sizlerde yardımcı olursanız sevinirim. şu an 75i görüyorum ve bana yetiyor.
-
Kardeş ben sana şunu sormak istiyorum, bende ilk fırsatta Türknee geçmek istiyorum ama forumda şöyle ucundan bile baksam bir çok kişi çok şikayetçi Türknetten..
Sen bu aradan geçen sürede memnun kaldın mı hizmetlerinden..?
Bir sorun olduğunda karşında seni muhattap alan birileri oldu mu ?
Hiç uzun süreli internet kesintileri veya uzun süren internet yavaşlamaları oldu mu?
Steam gibi oyun indirme sitelerinde hız konusunda sıkıntı yaşadığını söyleyenler var sen hiç bu tarz indirmelerde sorun yaşadın mı?
-
Merhaba, deneyiminizi paylaştığınız için teşekkür ederiz. Fiber dönüşümlerinde ekipler adrese gelerek bağlantılarını yapıyor ve modem getiriyorlar. Size iletildiği gibi abonelik iptali durumunda verilecek olan adrese 10 gün içinde iade etmeniz gerekiyor. -
dediğim gibi hinternet hızı 24 saat kararlıydı ne zaman baksam 75 i gördüm.
bir sorun olursa ancak mesajlaşarak iletişim kuruyorsun. yazdıktan sonra sana cevap yazmalarını yada aramalarını beklersin. çözüm günler sürebilir
akılda kalıcı bir kesinti yaşamadım. yavaşlamada olmadı. (ama binanın tam önünde pano var ve hatlar yeni. henüz kullanıcı az. )
oyun siteleriyle hiç işim olmadı. idm ile film indirdiğim oldu. Oda siteden siteye değişiyor. bazı sitelerden saniyede 10 mb şeklinde indirdiğini görüyorum
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mhmt006 -- 7 Kasım 2022; 18:11:51 > -
sayın yetkili kardeşim . 1 sene önce üye olurken ben internetten daha ucuza başka modem alacaktım verdikleri modemin fiber özelliğini anlata anlata bitirememişlerdi. ilerde fibere geçerseniz modem değiştirmek zorunda kalmazsınız diye söylediler bende peki dedim. türknetin FİBER DESTEKLİ diye bana sattığı modemim 3625 t50b.
-
türknet yetkilileri arayıp beni zorla fibere ikna ediyorlar. modemim var derseniz sizin modemi kullanırlar. sadece kablo çekecekler. onuda yeni kurulum değil, geçiş olduğu için ücretsiz olduğunu söylediler. tamam geçiyorum dedim. kurulum ekibi aradığında modemim var ve imza ücret v.s yokmuş ona göre gelin dedim. tamam dedi gelmedi. 2 gün sonra çaldırıp kapattı. bugünde aradı telefon elimde iken 1 çalmada açtım yüzüme kapandı.
destek kaydı oluşturdum neden çaldırıp kapatıyorsunuz diye, verdikleri cevap sizi arayıp ulaşamamışlar ve iptal edilmiş dendi.
Ama ben bunu türknete değil anlaşmalı kurulum ekiplerinin lakaitliğine ve yetersizliğine bağlıyorum. ne yazık ki bizim insanlarımız böyle.
şimdi türknetide anlaşmalı esnafların arasında düzgün karakterli işinin uzmanı dört dörtlük esnaf bulamıyor diye suçlayamam.
sonuç olarak fibere geçmek için; peşin ödediğim 10 ayın bitmesini son modem taksidinin alınmasını bekliycem. ve o zamanki vdsl ve fiber ücretlerinin kıyaslayıp karar vericem. istediğim zaman ücretsiz geçebiliyor muşum.
-
Merhaba, yaşadığınız olumsuz deneyim için üzgünüm. Destek kaydı numaranızı gönderir misiniz? Size yardımcı olmak isterim. -
@turknetdestek Bu sorunun ne kadar önemli olduğunun farkında mısınız? Bildiğiniz dolandırıcılık. Çaldırıp kapatıp aradık demek ne demek yahu.quote:
Orijinalden alıntı: mhmt006türknet yetkilileri arayıp beni zorla fibere ikna ediyorlar. modemim var derseniz sizin modemi kullanırlar. sadece kablo çekecekler. onuda yeni kurulum değil, geçiş olduğu için ücretsiz olduğunu söylediler. tamam geçiyorum dedim. kurulum ekibi aradığında modemim var ve imza ücret v.s yokmuş ona göre gelin dedim. tamam dedi gelmedi. 2 gün sonra çaldırıp kapattı. bugünde aradı telefon elimde iken 1 çalmada açtım yüzüme kapandı.
destek kaydı oluşturdum neden çaldırıp kapatıyorsunuz diye, verdikleri cevap sizi arayıp ulaşamamışlar ve iptal edilmiş dendi.
Ama ben bunu türknete değil anlaşmalı kurulum ekiplerinin lakaitliğine ve yetersizliğine bağlıyorum. ne yazık ki bizim insanlarımız böyle.
şimdi türknetide anlaşmalı esnafların arasında düzgün karakterli işinin uzmanı dört dörtlük esnaf bulamıyor diye suçlayamam.
sonuç olarak fibere geçmek için; peşin ödediğim 10 ayın bitmesini son modem taksidinin alınmasını bekliycem. ve o zamanki vdsl ve fiber ücretlerinin kıyaslayıp karar vericem. istediğim zaman ücretsiz geçebiliyor muşum.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Wanker -- 8 Kasım 2022; 18:58:56 >
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
-
Hocam Türknet (Gigafiber hariç) Türk Telekom altyapısını kullanıyor. Türk Telekom'da maalesef modem dayatıyor müşterilere. Siz şimdi vdsl den fibere dönüşüm için başvurunca Telekom ekipleri gelecek apartmandaki panodan daireye kablo çekip ont ve modem bağlayacaklar modemde yüksek ihtimal vestel. Ve aylık modem kirası ödeyeceksiniz. Siz Türknetten modem aldıysanız telekomun verdiği modemi söküp kendi zyxel modeminizi kullanabilirsiniz yani parasını verip satın aldığınız aleti geri yollamayacaksınız.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Süreci kontrol etmek için kullanıcımızdan destek kaydı numarası istedim ama henüz dönüş olmadı. Dönüş yaptığında konuyu ilgili ekip yöneticilerimize ileteceğim. -
yukarda 8 eylülde yazdığım mesajı tekrar okuyun. burda sizden yardım almak amacıyla bulunmuyorum. bana internet bağlanırken forum sitelerine üye olursanız ordan bizden birileri çıkar size yardımcı olur denmedi.
ben bu fırsatı yakalamış olsamda forum sitesinin bile ne olduğunu bilmeyen çoğunluğun neler yaşayacaklarını hep beraber görelim izin verirsen.
-
illaki yardımcı olacaksanız şu olanların mantığını açıklayabilirsiniz.
türknet ısrarla arayıp başvurunuz tanımlanmıştır diye mesaj atıyor. günde iki defa hemde.
bende destek kaydı açıp ne başvurusu diyorum. sistem açmış cevabı alıyorum.
kabul ederseniz aynı fiyata daha hızlı internetiniz olacak diyorlar.
Kurulum?
yeni kayıt değil , geçiş yaptığınız için kurulum ücretsiz.
Eve çekilecek kablo?
oda geçiş olduğu için ücretsiz.
modemide zaten sizden aldım fiber destekli çift bantlı ve daha taksidi bitmemiş diyorum,
onu kullanabilirsiniz diyorlar.
iyi güzel tamamen ücretsiz bir geçiş. bunları destek kaydından yazılı olarak okuyup kaydedersem okey diyorum. ( çünkü kurulum ekibi başka telden çalacak biliyorum)
10 dakika sonra yazılı olarak geliyor.
birkaç saat sonra türknetten başka mesaj: başvurunuz üzerine ekiplerimiz sizi arayacak kurulum yapmaya gelecek cihazınızı verecek.
uzman ekipler arıyor ve ben aynen yukardakileri söylüyorum. bu şekilde konuştuk kablo çekeceksiniz ve bendeki cihazı bağlayacaksınız diye. tamam biz sizi arıycaz diyorlar.
2 gün sonra çaldırıp kapattılar. birkaç gün sonra telefon elimdeyken aradılar bir çalmada açtım bu sefer yüzüme kapattılar. yeniden destek kaydı oluşturdum ve aldığım cevap: sizi 3 kez arayıp ulaşamayınca geçişiniz iptal edilmiş dediler. normalde 45 saniye çalıpta açmayınca ulaşamamış oluyormuş. ama bana ulaşma korkusuyyla çaldırıp kapatıyorlar. Neden? Çünkü modem almıycam. Neden? çünkü modemim zaten uygun ve daha taksidi bile bitmemiş ve zaten siz dediniz diye onu aldım Kurulum da ücretsiz .
bana daha hesaplı olan modemi aldırmadınız kendiniz fiber destekli diye diğer satıcılardan daha pahalı olarak modem sattınız. şimdi bir yıl önce sattığımız modemi kutusuna koyun paslansın, o paslanırken taksitlerinide ödemeye devam edin, ve bide şu modemide alın, iki modemi birden ödeyin yoksa geçiş yapmıyoruz diyorsunuz.
burda sizin amacınızın insanlara yardımcı olmak değil, sesi çıkanları susturmak olduğunu anlıyorum. ama ben torpil istemiyorum ve sizden haberi olmayan çoğunluğun sesiyim. bütün türknetlilere yardımcı olndan sonra bana ol
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X