09/02/2020 günü siparişini verdiğim ve 11/02/2020 günü elime geçen bir bilgisayar parçası aldım. Siteden daha önce aynı ürünü almıştım (2 yıl önce) ve tekrar aynısından sipariş ettim. Ürünü bilgisayarıma taktım ve çalıştırdım. Düzgün mü diye programdan kontrol ettim ve ne göreyim. Bilgisayara taktığım parça için programda farklı marka yazıyordu.
Nasıl olabilir diye düşündüm ve programdan ürünün kodunu internete yazdım ve başka bir markanın ürünü çıktı. Ama fiziken ürünün üstünde sipariş ettiğim marka yazıyordu. Yani şöyle söylemek gerekirse "Hi-Level" markasına ait ürün sipariş ettim fakat "Crucial" adlı markanın ürünü çıktı. Derken ürünün üzerinde bulunan etiketi hafifçe kaldırdım ve gerçek ortaya çıktı. "Crucial" ürünün üzerine "Hi-Level" marka etiket yapıştırmışlar, köşesinden açık Mavi etiketi gözüktü.
Ürün ayıplı veya arızalı değil, fakat bu durum insan kandırmaya yönelik bir hareket olarak görüyorum. Hatta sitenin ürün başlığında "Hi-Level Samsung Chip 8 GB DDR4 2400 MHz Kutulu RAM-HLV-PC19200D4-8G" diye yazarken özellikle belirttiği "Samsung Chip" dediği de tamamıyla yalan. Yine programdan kontrol ettiiğim zaman "Samgung" değil "Micron Chip" yazıyor. Ürünümün kaliteli bileşenlerden oluştuğunu düşünürken böyle bir durum ortaya çıkıyor, çünkü bana bambaşka bir ürün göndermişler, yanlışlıkla olsa bir şekilde tolare ederim fakat ürünün üstüne farklı marka etiket yapıştırıp bu şekilde göndermek hayatımda hiç görmediğim duymadığım bir şey.
Kendilerini arayıp durumu izah ettiğim halde bana dedikleri tek şey ürünü geri göndermemi istemeleri. Bu bi' çözüm yöntemi değil, bana durumu izah edecek hiçbir açıklamada bulunmadılar.
Zaten Tüketici Hakem Heyetine başvurumu da yaptım. Savunmalarını vermelerini bekliyorum.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme