Yaklaşık 1 hafta önce internet bağlantımda yavaşlık meydana geldi. Yaptığım testlerde internet hızım maksimum 2 mb çıkıyodu müşteri hizmetlerini aradım çözdüler sorunumu. Aynı günün akşamında yine sıkıntı yaşadım yine aynı şeyleri yaptılar bu sefer çözülmedi. Tekrar aradım yine bişey yapmadılar. En son sinir oldum aramadım bidaha. Dün akşam aradım dayanamayıp. Kendi telefonumdan aradım tam bağlanacakken müşteri hizmetlerine hat kesildi. Tam 4 kere aynı şey oldu. Arkadaşımın telefonundan aradım bende direk bağlandım. Biraz sert çıkıştım sonra durup dururken konuşma devam ederken konuştuğum adam beni başka bi menüye aktardı telesekreter çıktı. Tekrar aradım ve yine bağlanamadım o telefondanda. Bu sefer başka bi arkadaşımın telefonundan aradım(3. telefon bu) bundanda direkt bağlandım ama yine çözemediler sorunu. İptal ettirmek istiyorum dediğimde ceza bedeli ödersiniz dediler taahhütüm ağustosta bitiyor. Arkadaşlar yapabileceği bir şey varmı şuanlık?
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme