Şimdi Ara

VOLVO S90 motor arızası (AYIPLI MAL) (Güncelleme: MAHKEME ARAÇ DEĞİŞİM KARARI VERDİ))) (15. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
417
Cevap
36
Favori
77.927
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
175 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ufak sağlık sebeplerinden ötürü konudan uzak kaldım. Aracı yaklaşık 3 hafta önce teslim aldım, davadaki haklarım saklı kalmak kaydıyla diye teslim evrakına şerh düştüm. Daha önce belirttiğim gibi araç Antalya'daydı, İstanbul'a göndermelerini istedim kabul etmediler. Masrafı kendim karşılayacağımı söylememe rağmen göndermediler. Yaptığım tüm masraflar için ayrıca hakem heyetine başvuracağım şuan uğraşamayacağım için ileri bir tarihe erteledim bu durumu.

    Bu arada ilk arızayla da tanıştık, dün motor yağı arızası uyarısı verdi. Yol yardımını aradım, çekiciyle gelip aldılar. Gene yolda kaldık, araçsız kaldık. Bugün servis arayıp bilgi verdi, motora fazla yağ konulmuş ondan araç arıza uyarısı vermiş. Motor değişti daha ne istiyorsun diyenlere duyrulur, motor yağı bile düzgün konulmamış bakalım ileride daha ne maceralar yaşayacağız :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: parezer

    Ufak sağlık sebeplerinden ötürü konudan uzak kaldım. Aracı yaklaşık 3 hafta önce teslim aldım, davadaki haklarım saklı kalmak kaydıyla diye teslim evrakına şerh düştüm. Daha önce belirttiğim gibi araç Antalya'daydı, İstanbul'a göndermelerini istedim kabul etmediler. Masrafı kendim karşılayacağımı söylememe rağmen göndermediler. Yaptığım tüm masraflar için ayrıca hakem heyetine başvuracağım şuan uğraşamayacağım için ileri bir tarihe erteledim bu durumu.

    Bu arada ilk arızayla da tanıştık, dün motor yağı arızası uyarısı verdi. Yol yardımını aradım, çekiciyle gelip aldılar. Gene yolda kaldık, araçsız kaldık. Bugün servis arayıp bilgi verdi, motora fazla yağ konulmuş ondan araç arıza uyarısı vermiş. Motor değişti daha ne istiyorsun diyenlere duyrulur, motor yağı bile düzgün konulmamış bakalım ileride daha ne maceralar yaşayacağız :)
    Geçmiş olsun hocam. Forumda öne çıkan yepyeni motora fazla yağ koyma konusu var zaten halihazırda.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Merhaba , Volvo ile yaşadığınız sorunuzu okudum ve üzüldüm , hemen hemen bende ona benzer bir problem yaşıyorum yardımcı olursanız çok sevinirim . 2012 model Volvo s 60 e drive (dizel)kullanıyorum , araç 100.000 km de ilk günden beri volcar yetkili servise gidiyorum .100.000 km bakımında 4 enjektörününde arızalı olduğunu ve yaptırmam gerektiğini ,sorunun benzin kaynaklı olduğunu söylediler fakat 20 yıldır şirket araçları aynı benzin istasyonundan yakıt almakta olup Nissan , Fiat, Opel , Renault,BMW gibi farklı modellerde şirket araçlarımızda hiçbir sorun olmazken sağlamlığı ve kalitesi ile ön plana çıkan Volvo marka araçta bunu yaşamış olmam şaşırtıcı. Araç motoru Euro 5 olup bu tip motorlarda böyle sorunlar görülüyormuş.Volvo Merkez ile görüştüm hasarın %50 sini ben %50 sini onlar karşılayacakmış fakat ben tamamını yaptırmak istiyorum bu konuda ne yapabilirim sizce . Mahkemeye vermeyi düşünüyorum ama siz ne dersiniz bu konuda yardımcı olursanız sevinirim. Saygılarımla




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Koray kry

    Merhaba , Volvo ile yaşadığınız sorunuzu okudum ve üzüldüm , hemen hemen bende ona benzer bir problem yaşıyorum yardımcı olursanız çok sevinirim . 2012 model Volvo s 60 e drive (dizel)kullanıyorum , araç 100.000 km de ilk günden beri volcar yetkili servise gidiyorum .100.000 km bakımında 4 enjektörününde arızalı olduğunu ve yaptırmam gerektiğini ,sorunun benzin kaynaklı olduğunu söylediler fakat 20 yıldır şirket araçları aynı benzin istasyonundan yakıt almakta olup Nissan , Fiat, Opel , Renault,BMW gibi farklı modellerde şirket araçlarımızda hiçbir sorun olmazken sağlamlığı ve kalitesi ile ön plana çıkan Volvo marka araçta bunu yaşamış olmam şaşırtıcı. Araç motoru Euro 5 olup bu tip motorlarda böyle sorunlar görülüyormuş.Volvo Merkez ile görüştüm hasarın %50 sini ben %50 sini onlar karşılayacakmış fakat ben tamamını yaptırmak istiyorum bu konuda ne yapabilirim sizce . Mahkemeye vermeyi düşünüyorum ama siz ne dersiniz bu konuda yardımcı olursanız sevinirim. Saygılarımla
    Araç dizel mi benzinli mi bi dizel demişsiniz bir de benzin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • defiant82 kullanıcısına yanıt
    araç dizel
  • quote:

    Orijinalden alıntı: parezer

    Ufak sağlık sebeplerinden ötürü konudan uzak kaldım. Aracı yaklaşık 3 hafta önce teslim aldım, davadaki haklarım saklı kalmak kaydıyla diye teslim evrakına şerh düştüm. Daha önce belirttiğim gibi araç Antalya'daydı, İstanbul'a göndermelerini istedim kabul etmediler. Masrafı kendim karşılayacağımı söylememe rağmen göndermediler. Yaptığım tüm masraflar için ayrıca hakem heyetine başvuracağım şuan uğraşamayacağım için ileri bir tarihe erteledim bu durumu.

    Bu arada ilk arızayla da tanıştık, dün motor yağı arızası uyarısı verdi. Yol yardımını aradım, çekiciyle gelip aldılar. Gene yolda kaldık, araçsız kaldık. Bugün servis arayıp bilgi verdi, motora fazla yağ konulmuş ondan araç arıza uyarısı vermiş. Motor değişti daha ne istiyorsun diyenlere duyrulur, motor yağı bile düzgün konulmamış bakalım ileride daha ne maceralar yaşayacağız :)
    Öncelikle geçmiş olsun.Ocak 2019 bitti ilk duruşmada ne oldu?O kadar yazmışsınız ama devamı gelmemiş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alembizim -- 21 Şubat 2019; 22:31:8 >




  • Teşekkür ederim, somut bir gelişme yok ondan yazmadım. Bilirkişi incelmesi yapılacak, duruşma haziran’a ertelendi. Volvo ücretsiz onarım hakkımı kullandığımı iddia etti fakat halen bu yönde delili yok. Tahminimce yıl sonu gibi olay neticelenir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • geçmiş olsun. umarım lehinize sonuçlanır.
  • Herhangi bir gelişme var mı?
  • Geçmiş olsun, okurken ben bile sinirlendim. Sakin kalmak zor yani bu durumda.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: parezer

    Belki söyleceklerim insanları şasırtır ama ben volvo kullanmaya devam edeceğim. Bunun iki sebebi var; birincisi Volvo türkiye’ye kızdım diye volvo’ya küsecek değilim. İkincisi, şunun farkındayım ki ne yazıkki başka bir marka olsaydı (bmw-Mercedes-audi vs) aynı süreci yaşardım. Davayı açtık artık olaya daha soğukkanlı yaklaşabiliyorum, kazanırsak zaten istediğimizi elde etmiş oluruz kaybedersek de (zayıf ihtimal olsa da) yapacak bi sey yok hakkımızı aradık olmadı sağlık olsun deriz. Asıl sorun ülkede kimsenin hakkını aramaması, daha doğrusu yasal haklarını bilmemesi . Nasılsa sorun yaşayanlardan 100 kişiden 1 kişi dava açıyor, onlarda talebi reddetmekle karlı çıkıyorlar. Yasal hakkımızı bilsek, hakkımızı arasak firmalar kendilerine çeki düzen verir. Aslında bu konunun iyi yanı genel bilgilendirmeye dönüştü, bu süreçte öğrendiklerimi paylaşma imkanı buldum. Olay ilk başıma geldiğinde yasal haklarımı bilmiyordum, sonradan öğrendim
    Bu yoruma imzamı atıyorum,
    Her konu açıldıgında altını çiziyorum, farklı farklı arızalardan dolayı bir markadan soğumanın anlamı yok,
    Bu markada bunu yaşadınız, başka markada başka birşey yaşayacaksınız. Dolayısıyla ön yargı kurmanın anlamı yok.

    Bazı arkadaşlar iyimser yaklaşmış, volvo aracın iadesini yapıyor, sizinde dediğiniz gibi araç fiyatı 90 bin dolardı dövizle 350 bin
    Şimdiki dövizle 700 bin tl.

    Demekki ithal araba alırken dolar cinsinden nakit ödeme yapmak gerekiyor, hiçbirsey idda edemezler.
    Aracın ücretini iade edelim cürrettinde bulunumazlar.

    Geçmiş olsun,
    Aracı kullanmakla iyi yapmışsınız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Öncelikle geçmiş olsun. Umarım hak ettiklerinizi kat be kat alırsınız (ya da istediklerinizi)

    Sonra da herkesi tek tek tebrik ederdim ama aşağı doğru gittikçe maalesef sinirlerim bozuldu. Bilmem kaçıncı sayfada aynı sarmal cevap ve iftiraları okumaktan sıkılınca direkt cevaba geçtim.

    Şimdi zaten üretici olmayı 2013'ten beri bıraktık ülkecek neredeyse. Tüketici sıfatımızla yola devam ediyoruz. Evrimleşme bazı durumlarda bunu gerektiriyor. Tabi kendi ölçeklerinizde kalmak kaydı ile.

    Arıza ile Gizli ayıp arasındaki farkı bilmeyen en az 100 yorum gördüm!!! Bir de arkadaşa yok efendim nereden buldun parayı, o kadar araba almışsın sana koyar mı? O bu şu! Sanane kardeşim. Parasını sen mi verdin borcunu sen mi ödedin de hesap sorma hakkı sende. Her neyse; ülkenin gelişmişlik seviyesini sadece satın alınabilen malla ölçmeye devam ettiğiniz sürece yapacak bir şey yok. Ülkelerin gelişmişlik seviyeleri adliyelerinde az dava olması, eğer davaya konu olan bir durum var ise de en hızlı ve doğru şekilde adaletin dağıtılması şeklinde olmalıdır. (Ki bizim ülkede basit alım satım ya da itlaf davası sayılacak bir mal davası 3 yıl öngörülüyorsa zaten sorun burada oluyor)

    En basitinden basit örnek vereyim! Arkadaşı yolda görsem tanımam; nickini bile hatırlamıyorum bunları yazarken. Kişiye tanınmış haklarını kullanmak istedi diye adama bir sövmediğiniz kalmış.

    Birincisi Volvocar Turkey olarak yani İsveç merkezli firmanın Türkiye şubesi olarak araçlar ithal ediliyor. Yetkili servis kısmı ayrı. Burada bu iş öyle ya da böyle Volvocar Turkey Ltd Şti'yi bağlar.

    İkincisi ayıp şöyle olur. Size Showroom'da direksiyonlu bir araç gösterdiler. Teslimde direksiyon yok ve siz bu malı imza atıp teslim aldınız, ama sonra servise gittiniz direksiyon eksik diye! Bariz görünen bir hata. Ancak motorun içindeki durumu, pistonların açılarını ya da çalışırken maruz kaldıklarınızı sırf merakınızdan doğru mu her şey diye açıp baksanız, yetkisiz müdahaleden garanti dışı bırakırsınız. Yani gizli ayıp, müşterinin kumanda ve müdahale edemediği operasyon ve kapalı devre çalışan ya da müdahale yetkisi verilmemiş parçalar için gayet iyidir. Aynı sıfır diye satılıp çekiciden indirken sürtülüp, serviste boyanıp showroomda satılan araçlarla aynı. Ben elimde sıfır araç alırken boya kalınlığı ölçmek zorunda değilim. Ha bizim ülkede kaktırmak çok meşhur olduğu için teslim alırken fayda sağlar yalan diyemem. Üç kağıtçı çok bizim ülkede.

    Üçüncüsü bu durumda kişinin istediği şeyi sorgulamak da benim işim değil. Neden mi? Hukuk yolu ile hakkını aramaya karar vermiş. Ha olur kazanır kaybeder ayrı konu. Mahkeme bir şekilde doğru işlemeli ve haklı ile haksızı aramalı. Ama ülkede razı olmak gibi bir genel kavram olduğu için, motor sıfırlanmış olur ne var yani diyen var. Saygı duyarım. Bazı arkadaşlar da bende de aynısı oldu motoru aldım yürüdüm gittim diyor. Hepsi hayrını görsün.

    Adamı bir dövmediğiniz kaldı. Değiştirilsin, para kaybedersin, sürünürsün, ne gerek var.

    Forumda hiç büyük harflerle bu kadar uzun yazmadım ama GEREK VAR KARDEŞİM, HEM DE ÇOK! Çünkü hakkını mevzuatın kendine verdiği sınırlar içerisinde aramak isteyene, SALAK gözüyle bakmayı bırakmadığınız sürece var kardeşim. Dava kazanmak kadar kaybetmek de bir erdem. Zaferi hak etmeyi, yenilgiyi hazmetmeyi öğrenmek gerek. Ama konu olan itlaf gerçekten şüphe uyandırmayacak şekilde mahkemede kapatıldığı varsayılarak.

    2007'den beri kendi üzerime ruhsatlı araçlar kullandım o kadar çok saçma sapan şeyler oldu ki servislerde bir tanesinde artık (sakin bir adamımdır) beni bile çileden çıkarttılar. Servis müdürü sırıtarak mahkemeye gitsen nolcak ki gibi cümleyi kurmayı kendine hak biliyordu. Burnundan getirdim o adamların sonra ayrı. Analarından emdikleri sütü burunlarından geldi. O artist artist ne olacak diyen vatandaşlar, onay verirseniz işlemi tamamlayacağız yok derseniz bir daha yapacağız siz oldu diyene kadar, araçla alıp aracı gösterip işyerime geri bırakıyorlardı.

    Olayın marka ile alakası yok bu arada. Arkadaş inanılmaz para verip, Bugatti veyron için aynı arızayı anlatsa ne diyecektiniz, Türkiyede zaten 1-2 tane dünyada 100lerce var mı? Para vermiş ve malı almış. Sahiplikten kaynaklı tüm haklar onda. İster Renault gibi 100000'lerce satsın ya da yılda 300-500 adet satsın ne fark eder?

    Alım da, satım da, satış sonrası da bizim ülkede mevzuat ile düzenlenmiş. Yazılı kanunu yönetmelikleri var. Alan da, satan da, bakımını yapan da bu kurallara uymak zorunda!!!

    Şunu kabul ederim, 1.000.000 adet üretilmiş (milyonda bir hata ile çalışan bir fabrika düşünün) o bir hatalı civara benim aracıma takılmış olabilir. Bunu asla sorun etmem. Ben de ticaret ile uğraşıyorum. Hata, ve eksik her iş kolunda vardır. İlgili kişi kuruma bu arızalı dedikten sonra yok sen bozmuşsun demedikten sonra sorun çıkartmam. Anlayışla kanunun verdiği haklar olan değişim, onarım, ayıp kadar iade ya da değişim. Hatanın ürünün tamamına olan etkisine göre değişik taleplerde bulunmak benim elimde.

    Arkadaşın sorununu sanki sağ kapı cam açma kapama düğmesi arızası gibi ele almışsınız. Motor aracın kalbidir. Bizim ülkede otoparkta kapınıza diğer aracın kapısı dokunduruyor hem gamze hem de boya kalkıyor ama kimse boyatmaktan yana değil. Neden değer kaybı! Aynısı bu araç için de geçerli. Motoru serviste değiştirip alsa, satarken geçecek diyalog, motor arızası yüzünden serviste değişti. E abi önden kime çarptın, kaportacı da maşallah iyi iş çıkarmış orijinal gibi, arabaya x kadar vereyim kazalı bu! Demek kaza motora kadar girdi ha, çok geçmiş olsun abi ama indirmezsen almam bu arabayı.

    Neden uğraşsın? hiçbir firma zarar etmek istemez; ama bizim ülkede firma ne kadar yabancı da olsa çalışanlar Türk mantığında iş yaptığı için bu itlaflar çıkıyor.

    (Konu dışına çıkayım) Servis ve satış sonrası destek konusunda ciddi ödüller ve takdir kazanmış olan Apple Türkiye ayağını açtıktan sonra yıl 2019 tam Türklük göstererek yetkisiz müdahale deyip insanları mağdur eder seviyeye geldi.

    Ki misli değişimin en sevdiğim yanını yakın geçmişte yaşattılar. Araba ya da telefon ikisi de maldır. Örneği anlatayım. Olay arkadaşınki ile aynı! Mal bedellerine takılmayın lütfen. Hak talep etmek 1 kuruşluk mal için de milyonluk mal için de aynıdır.

    6S 16 GB telefon mevcuttu ve malum hatalı pilden dolayı değişim programı başlattılar. (Ben sorun için gitmedin servise) kontrol ettim; hatalı seri pil benim cihazda var. Servise gittim aldılar telefonu (sadece pil değişecek) sabırla 20 iş gününü bekliyorum. 22 iş günü oldu, müşteri hizmetlerine telefon ettim. Onarım sürem geçti; telefon serviste diğer aksesuarları size nasıl göndereyim diye sordum direkt. Afalladılar önce ama yasal sürede sorunu gidermediklerini ve fatura bedelimi geri istediğimi söyledim. Önce nasıl yani falan derken, çıkacak yerleri kalmadı. Biz size işte falan derken; fatura bedelimi geri verin ben onu alıp gene sizin malınızı alacağım 6S parası o tarihte 7 ediyordu. Paramı iade edin ya da 7 gönderin dedim. O şekilde yapmalarım ama hata bizde size 6S 32 GB verelim ve garanti sürenizi 24 ay olarak tekrar başlatalım dediler. Sulh bu. Ama servisin ya da Volvonun önerdiği ikinci el aracı verelim ama şu kadar para ile demek zaten sulh değil. Şark kurnazlığı. Şimdi motoru kabul edip değiştirseniz, o motorun bedeli ve işçilik kadar para iadesi alacaksınız bu bir artı hane. Kim verecek ne servis ne de kişi Volvo fabrikaya gider bu fatura. Volvo Türkiye aracı geri alsa, 12000Km'deki aracı verse ve motoru yenileyip satsa, sorun olarak kendi aralarında bitecek işi yorgunu yokuşa sürmek olayına getirmişler.

    Arkadaşın hakkı saklıdır ve umarım en kısa süre içerisinde hakkını alır. Motoru kabul ederimci arkadaşlar da dişinizde tırnağınızdan, keyif için harcayacağınız paradan arttırıp aldığınız malın

    "Hallederiz abi, sıkının yok abi, sıfırını taktık mı yürür gider abi" ci servisler tarafından gasp edilmesine müsade etmediğiniz sürece, emsal olaylar arttıkça kendileri size ver arabayı mahkeme falan uğraşma haklısın al şunu bunu diye yapmaya başlar ama benzer olayların 1000'de birince dava açan kişiye uzaylı muamelesi yapmayı önce siz bırakın, siz de açın!

    Konunun başında dediğim gibi; gelişmiş ülkelerde dava sayısı azdır. Çünkü gizli ayıp net tanımlıdır, hakimin işi kolaydır, bilirkişi güvenilir ve ehildir, taraflı bir rapor gelmez. Servis ve teknisyenler de bunu en az bilir kişi kadar bilir ve sonucun ne olacağı açıktır. Hızlıca sulh olur. Umarım bir gün canım ülkemde de abi ne gerek var mahkeme falan bu hak senin al güle güle harca kullan diyen dürüst ticaret yanlısı insanların artması dileği ile.

    Okuyan herkese çok teşekkürler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • bambogie B kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim, tek mesajda konuyu özetlemişsiniz.

    Sizin yazdıklarınızı da okuyup hala durumu anlamayan olursa diye ufak bir açıklama yapayım.

    Dava açtım diye firma nezdinde adım sorunlu müşteriye çıktı. Geçen arabanın bilmem ne beyni arızalandı(arızanın içeriği önemli değil diye bu kısmı es geçiyorum), servis sorumlusu bu parça garantiye girmiyor, genelde kullanıcı hatası diyor red veriyor dedi. Gene de onaya sunayım diye garantiden değişim için talepte bulundu. Genel merkez sorunlu müşteri yani benim adımı görünce garantiden değişimi derhal onayladı.

    Demek ki arıza kullanıcı hatası değilmiş, nasılsa kimse hakkını aramaz diye hep reddetmiş. Dava açan müşteriyi görünce hemen ücretsiz değiştirdiler. Daha önce dava açan, onlara göre sorunlu bir müşteri olmasaydım ben de 4 bin tl ürün ücreti ödeyecektim.

    Biz yasal hakkımızı kullanmaktan kaçındığımız sürece, yegane amacı para kazanma olan şirketler her haklı talebimizi reddederler. Bizim için haklı talep, karşı taraf için istatistik bilgiye göre çözüme kavuşturulur. Firmaların olaya yaklaşımı şöyle; Red durumunda hakkını arayan kişi sayısı, hakkını aramayan kişi sayısından az olduğu sürece o talebi reddet geç.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: parezer

    Teşekkür ederim, tek mesajda konuyu özetlemişsiniz.

    Sizin yazdıklarınızı da okuyup hala durumu anlamayan olursa diye ufak bir açıklama yapayım.

    Dava açtım diye firma nezdinde adım sorunlu müşteriye çıktı. Geçen arabanın bilmem ne beyni arızalandı(arızanın içeriği önemli değil diye bu kısmı es geçiyorum), servis sorumlusu bu parça garantiye girmiyor, genelde kullanıcı hatası diyor red veriyor dedi. Gene de onaya sunayım diye garantiden değişim için talepte bulundu. Genel merkez sorunlu müşteri yani benim adımı görünce garantiden değişimi derhal onayladı.

    Demek ki arıza kullanıcı hatası değilmiş, nasılsa kimse hakkını aramaz diye hep reddetmiş. Dava açan müşteriyi görünce hemen ücretsiz değiştirdiler. Daha önce dava açan, onlara göre sorunlu bir müşteri olmasaydım ben de 4 bin tl ürün ücreti ödeyecektim.

    Biz yasal hakkımızı kullanmaktan kaçındığımız sürece, yegane amacı para kazanma olan şirketler her haklı talebimizi reddederler. Bizim için haklı talep, karşı taraf için istatistik bilgiye göre çözüme kavuşturulur. Firmaların olaya yaklaşımı şöyle; Red durumunda hakkını arayan kişi sayısı, hakkını aramayan kişi sayısından az olduğu sürece o talebi reddet geç.
    helal olsun ustam sana inşallah çabanın sonucunu alırsın




  • parezer kullanıcısına yanıt
    Rica ederim. Ne demek. Siz bilinçli tüketici iseniz durduk yere, göz göre göre neden linçe kurban gidesiniz. Sorunlu müşteri değil o kavram, bilinçli tüketici. Servisler maalesef neyi kaktırsam müşteriye edası ile çalıştıktan sonra.

    Servis muhabbetlerini anlatayım. Tüketici hakları kısmında sonra. Marka da vererek anlatırdım ama şimdilik bende kalsın.

    Geçmiş zamanlarda aracıma çarptılar, %100 kusur karşı tarafta. Her anlamda. Sağdan gelene yol vermedi. İndi ehliyet yok falan. Trafik Sigortası yok. Kasko yok. O kadar çok araç var ki bu şekilde kullanılan ülkede. Emin olun hasar o bu şu değil. Araçtan inince geçen muhabbetlerden kitap olur.

    Servise gittim. Kasko var. Kaza raporuna gerek yok. Yapmak başlayın derseniz yapar. Kusur oranları belirlendikten sonra hasarsızlığınız onaylanır.

    Soldan hasar almış aracın. (çamurluk çizik, kapı çizik). Ön takım. Sağdaki çizikler falan fişman nerelerini yapalım. Gözükmeyen her yerinde istersen hallederiz diyen bile çıktı.

    Sebep? Yıllık garanti dışı ciro hedefleri var. Her ticari işletme gibi onlarda para kazanmak zorunda. Ama malum garanti içi deyince bayilik ve diğer anlaşmalardan dolayı fatura tutarları bize ya da sigorta şirketine kesildiği gibi olmuyor. Onlar parçadan değil, sadece ucuz hatta neredeyse bedava işçilik faturası keserek yıllık aylık hedefleri tutturamazlar. Sizdeki bu olmaz ama işte efendim bir onay isteyelim. Hepsi yalan hepsi kolpa.

    Arabanın boyasını beceremeyen bile gördüm. Ha hu arada araçları yetkili servis dışında bir yere götürmem. Herşeyin kaydı vardır. Sonuçta bir ara satacağım. Alan da bakmak isterse baksın. Üç beş ucuz olsun diye ne malımı mundarlarım ne de canımı.

    Sanayideki Cemalettin usta iyi adamdır ama 6 ay sonra orada olup yaptığı işlemle alakalı sorumluluk alacak mı bilmiyorum?

    Ya da en azından fatura kesiyor mu işleme? Oldu bir sorun var! Fatura yoksa mahkeme ne diyecek? Adam dedi bu müşteri bana hiç gelmedi. İftira. Hadi ispat et bakalım. Hukuk bizim halk arasındaki gibi, ben söylemiştim. O dinlemişti. Mişle Muş’la işlememek üzerine kurulmuştur. Hem de somut şeyler olan mal davalarında. Hak aramak ne boşa zaman harcamak ne de salak yerine konmak. O şirket kar etmek için vardır. Kar etmek de en doğal hakkıdır.

    Ancak ve ancak. Nasıl birini işe alır ve 5 sene çalıştırırsınız sonra da işine son vermek zorunda kaldığınızda 5 yıllık kıdem tazminatını otomatik olarak o 5 yılda kazandığınızdan ödemeniz gerekir. Aynı şey de ürünlerin garanti süresi boyunca tamir parça vb diğer destekleri göz ardı etmeyerek bütçede bir kalem haline gelmesidir.

    Bunu yapan her firma eninde sonunda müşteri memnuniyetinde zirveye oynayacaktır.

    Yetkili servis bile olsa size tavsiyem. Aracı görmeden. İşlemi anlamadan. Hiçbir teslim ya da izin kağıdını imzalamayın!!!

    Kişisel tavsiyem aracı servis alanına aldıktan sonra gidin bir bakın. Ve buna izin veren bir servis bulun. Size pırıl pırıl teslim edilen aracınıza nasıl davrandıklarını görün. Sonra bu yukarıda hakkınızı arayın kısmı nedir ne değildir anlarsınız. Ama gerçekten bilgisine ilgisine saygı duyduğum bir çok servis ve kişi var onlarla çalışmak da ayrı bir zevk. Ama kendinize göre birilerini bulmanız lazım. Derdi ancak çeken ya da bilen bilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Koray kry K kullanıcısına yanıt
    aracınız d2 motor zannediyorum.Aynı sorun s40'ta da çıktı.Enjektörleri temizlettik ve hatalar sildirdik bir daha da hata vermedi.Ayrıca olur da aracınızın enjektörlerinizi değiştirecekseniz Ford ya da Citroen servisinde neredeyse yarı fiyata aynı parçayı değiştirebilirsiniz.
  • Ins. adalet yerini bulur. Bu konuyu yeni gordum Volvo seven birisi olarak ayrica kizdim. Sen nasil premium markasin?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 740turbowagon -- 13 Mart 2019; 5:52:53 >
  • leon_312 kullanıcısına yanıt
    Türkiye'deki hiçbir firmanın araç teslimi öncesi dolar euro kabul edeceğini sanmıyorum. Bugünü ile yarını siyah beyaz olan memlekette firmalar böyle bir riske asla atmazlar kendilerini. Asıl mesele bu ülkede zerre adalet yok. Olsa Volvo Bmw vs asla böyle çakalca metodlara giremezdi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam sonuç var mı

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Çok geçmiş olsun hocam. Hazirandaki gelişmeler ile inşallah mağduriyetiniz halledilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.