Şimdi Ara

Wi-fi kopma sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
1.652
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar degerli donanimhaber uyeleri;
    Benim sorunum sudur ki ;
    Isyerimde asus dsl n12e wireless modem kullaniyorum, modemim gün icerisinde belirsiz araliklarda (bazen 1 saat bazen 3 saat bazen 15 dakika arayla ) 10 ar 15er saniyelik wireless kopmasi yaşıyorum sonra kendiliginden baglaniyorum, internetim gittiginde modemimin hicbir isigi sonmuyor internete bagli gozukuyorum adsl isigim yaniyor wifi isigim yaniyor ama kolma yaşıyorum butun pc lerim kopuyor yaklasik 8 ila 10 arasi pc 5 ila 8 arasi cep telefonu baglaniyor gun icerisinde denemedigim yontem kalmadi ornegin butun kanallari tek tek denedim 1 den 13 e kadar fayda etmedi modem arayuzunde heryeri kontrol ettim hersey normal görünüyor ama bir türlü sorunu bulamiyorum telefoncu bile getirttim hicbir yerde baglantida hata bulamadi sorun modemden mi modem mi bozuk alali 1 ay oldu eski modemimde de ayni sorun wardi sorunu halletmek icin modem aldım acaba buda mi bozuk yoksa modem yapilandirmalarinda mi bir hata yapiyorum bilgisi olanlar lutfen yardim edin cok can sıkıcı bir durum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Warsens -- 30 Ocak 2014; 17:41:40 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • öncelikle modem firmware ve pc driverlerini güncelle...
    modeme düzgün kurulum yaptığından emin ol... gerekirse yeniden kurulum yap... dhcp yapılandırmasını kontrol et.. bir kaç saniye gidip geliyorsa ip kiralama süresi düşük olabilir. belli bir süre sonunda makineleri ip den atıp yeni bir ip veriyor olabilir..
    sonra aradaki switchleri ve tüm pcleri iptal ederek modemi tek bir pc ye önce kablolu sonra kablosuz bağlayarak dene..... sadece tek bir bilgisayar takılı olsun..
    sorun devam ederse farklı bir modemle dene...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dgo_cr7 -- 30 Ocak 2014; 17:57:47 >
  • firmware evet onu yapabilirim ancak driver yükle pc lere demişsiniz 8 pc nin 8 inin de mi driveri sorunlu sorunlu olanı mı bulmam gerek? kendi bilgisayarım ewimdeki internetimde sorunsuz şekilde saatlerce bağlı kalabiliyor.

    Arada switch yok, modeme bağlı ethernet kablosuda yok tam işyerimin göbeğinde oldugundan ona yakın pc yok, dhcp yapılandırmasını kontrol edeyim ancak nelerine dikkat etmeliyim ?
  • öncelikle modeme bağlı her şeyi iptal et..
    hiç bir pc ve telefon bağlı olmasın.. hiç bir kablo bağlı olmasın...
    sonra düzgün çalıştığından emin olduğun bir bilgisayarı önce kablolu sonra kablosuz olarak modeme bağla...
    sorunun kaynağını kesin olarak tespit edelim...
    problem devam ederse modem ayarlarını inceleriz...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dgo_cr7 -- 30 Ocak 2014; 18:04:10 >
  • Modeme bagli herseyi iptal ettim trk makinede uzun sure sıkıntı yasamadim ne zaman ki butun pc leri bagladim ayni sorunla karsi karsiya kaldim arkadastan baska modem buldum onda da butun pc leri bagladigimda bu sefer modem dondu asus modemim en azindan wirelessi sifirliyor yine kullanmaya devam ediyosun 10 saniye icinde sorun nedir cildirmak üzereyim islerimiz yarim kaliyor ogrencilerimin bilgilerini her gun internete yukluyoyorum internet kopunca internet sitemin ftpsinden dustugumden dolayi degisiklikler kaydolmuyor velilerle papaz olduk ne bicim is yapiyomusuz diye halbuki ben kaydoldu saniyorum onca ogrencinin islemini yaparken dustugumu farketmiyorum bazen , baska bi forumda sifreleme türünü degistir diyorlar ne alak ki sifreleme turum wpa2 psk ne yapayim wep mi yapsam olur mu ki

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba arkadaşlar yardımlarınız ve yardım çabalarınız için şimdiden çok çok teşekkürler bir kaç gün önce net bağlattım ilk gün gayet güzel bir bağlantı olmasına rağmen 2. günden itibaren sürekli net kopmaya gidip gelmeye başladı. modemden ince bir ses geliyor ilk önce Wi fi ışığı sönüyor sonra adsl ışığı ile net ışığı gidiyor . hattımla ilgili internet servis sağlayıcısı görüştüğüm halde hattımda bir sorun olmadığını modemimde bir sorun olduğunu söylediler. modemde tanılamayı yaptığımda şöyle birşey çıkıyor ;





  • 1. Modem arayüzüne girin.
    2. İzlemeniz gereken yol; Network>Wireless>Basic Setting
    3. Channel number yazan yeri Auto moddan çıkarın 1, 6 ve 11 dışında herhangi bir kanala ayarlayın.
    4. Band kısmı "2.4 GHz (B+G+N)" olarak kalsın
    5. Channel Width 20 dışında varsa 40 yoksa Auto olarak işaretleyin.
    6. Ratio Power %100 olarak kalsın.
    sorununuz çözülecektir.

    "kopma sorunu" kablosuz bağlantılarda genelde kanal sinyal çakışmaları ve kablosuz güvenlik ayarlarında birkaç değişiklik yapmanız gerektiğinin habercisidir. Kanal numaranızın Auto modda seçili olması modeminizin sadece 1, 6 ve 11 kanallarını kullanacağı anlamına gelir eğer bulunduğunuz ortamda kablosuz cihaz sayısı fazla ise ve sizin gibi kanal numarasında değişiklik yapmayan kullanıcılar var ise zamanla bu kanallar dolmaya başlar (burada 3 kanaldan bahsediyoruz toplam 13 kanal var kullandığı radyo frekansı teknolojisi 2.4 GHz bu bilgiyi de vermek istedim) kanal üzerindeki trafik giderek artar ve kanal bir süre sonra bağlanmak istenen cihazları taşıyamaz olur ve bağlantı kurulmasını engelleyebilir "kopma sorunu"yla karşılaşmanızın sebebi bu olabilir kanal numaranızı 1, 6 ve 11 dışında bir kanala ayarlayın hatta bulunduğunuz ortamda hangi kanal numarası sizin için uygundur öğrenmek için "Wirelessmon" isimli programı kullanabilirsiniz bir bilgisayar yardımıyla programı açın ve reload cardsa tıklayın burada yeşil renkli olan kanallar müsait ve rahat olan kanallardır bunları seçebilirsiniz bu kanallarda sorun yaşamazsınız üstelik android versiyonları da mevcut (google playe wifi finder ya da wifi channel yazarak ulaşabilirsiniz) Bu çözüm yollarını deneyin eğer kablosuz özellikte bir sorun yok ise probleminiz çözülecektir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kadir.uluag -- 31 Ocak 2014; 18:12:48 >




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Wifi kopma sorunu
    geçen ay açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Hangi model TP-LINK modemi kullanıyorsunuz ?
  • malesef sorun çözülmedi tp link td w8951 nd v.5.0



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi teslamotorsfun -- 31 Ocak 2014; 18:45:49 >
  • kendi sorunumu çözdüm arkadaşlar wpa2 TKIP şifreleme türünü WPA AES yaptım ve şu an kopma yaşamıyorum bilginize ...
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.