Şimdi Ara

Wizard Rehberi ve Wizard Toplanma Noktası (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4.459
Cevap
16
Favori
182.607
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 3ddark

    quote:

    Orijinalden alıntı: canerx1234

    hacı betada bile bazen arcane power bitiyor skill atamıyorduk kesin bi tane koy derim bastaki skillerden electrocute tavsiyem yada spectal blade

    ya itemlerden falan gelir die düşünüyorum arcane doldurmak için skil slotu harcamak pek mantıklı gelmiyor bana o primarideki skiller çok cacık.

    Hocam, Beta'da gördüğümüz kadarıyla itemlerdan gelen arcane power devede kulak kalıyor. "Every hit grants 1 arcane power"; bu durumdayken işimize yaramaz. O yüzden arcane power için skill slotu harcanmalı.
    Signature Spelller hoşunuza gitmemiş olabilir, ama rune takınca belki hoşunuza gider. Signature Speller olmazsa olmaz...





  • Şimdi yazdıklarıma demeyin iyi madem ısrarla arcane doldurma skili istemiyorsun sen bilirsin açıklıga kavuşturmak istiyorum kafamdaki soru işaretini

    Siz şimdi diyorsunuz betada arcane yetmiyordu ok doğrudur.Ama şöyle bişey var
    Bi pvp videosunda farkettim barbar 1500 falan vuruyor karsısındaki ölmüyordu 3000 falan vurdugunda öldü.
    Yani bu ne demek oluyor eğer bi melee karekterin hp si 2500-3000 olacaksa bilmiyorum tam belki daha fazla o zaman bizim charın hp si düşük olacak ve mana sı yüksek olacak bu tarz oyunlarda wizardlar hep mana int üzerine kurulmustur doğrumu.
    Misal disingrate skili 20 arcane yiyorsa ve 13lvldede arcane total 200-300 se yetmicektir tabi ama 60 lvlde arcanemizin totali belki 3000 falan o zaman kullandıgın arcaneler devede kulak kalacaktır.
    Gördüğüm kadarı ile 2 tane atak skilimiz olacak eğer adam gibi bişi yapmak istersek bunu 3-4 skil yaparsak build çöp oluyor.




  • -60 Level olmuş bir karakterin 2500-3000'den çok daha fazla HP'si olacak. Çünkü, beta bile +10 vitality veren itemlar vardı. Yüksel levellarda +100'e yakın vitality veren itemlar olur tahminimce.
    -Diablo 3'te "Wizard'ın HP'si düşük olur, manası yüksek olur." olayı yok. Tüm karakterler level atladığında 1 vitality(10 HP) alıyor ve Int arttığında arcane powerımız artmıyor. Başlangıçta 100 arcane powerımız var ve 60 level olduğumuzda da 100 arcane powerımız olacak. Pasif skillle artırılabilir. İtemların ne derece artıracağını oyun çıkınca görücez.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 3ddark

    quote:

    Orijinalden alıntı: canerx1234

    hacı betada bile bazen arcane power bitiyor skill atamıyorduk kesin bi tane koy derim bastaki skillerden electrocute tavsiyem yada spectal blade

    ya itemlerden falan gelir die düşünüyorum arcane doldurmak için skil slotu harcamak pek mantıklı gelmiyor bana o primarideki skiller çok cacık.

    Arcane doldurmak için skill slotu harcamak pek mantıklı değilse buildinizde niye Familiar + Arcanot kullanıyorsunuz? Çelişki var, ayrıca bence siz kendinizi şartlamışsınız, burada buildlerinize yorum yapılmasını istiyorsunuz fakat yapılan yorumlardan sonra tekrar bildiğiniz yolda ilerliyorsunuz




  • lvl 60 da olsan arcane power base olarak 100 olacak. Int etki etmiyor ona.

    Edit: Yukarıda söylenmiş. Ek olarak şunu söyliyim.

    @3ddark sen daha oyunu oynamadığın için signature speller kötü geliyor olabilir. Ama durum öyle değil. Onlara ihtiyacın olacak.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mihoku -- 11 Mayıs 2012; 14:31:23 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ABomb

    quote:

    Orijinalden alıntı: 3ddark

    quote:

    Orijinalden alıntı: canerx1234

    hacı betada bile bazen arcane power bitiyor skill atamıyorduk kesin bi tane koy derim bastaki skillerden electrocute tavsiyem yada spectal blade

    ya itemlerden falan gelir die düşünüyorum arcane doldurmak için skil slotu harcamak pek mantıklı gelmiyor bana o primarideki skiller çok cacık.

    Arcane doldurmak için skill slotu harcamak pek mantıklı değilse buildinizde niye Familiar + Arcanot kullanıyorsunuz? Çelişki var, ayrıca bence siz kendinizi şartlamışsınız, burada buildlerinize yorum yapılmasını istiyorsunuz fakat yapılan yorumlardan sonra tekrar bildiğiniz yolda ilerliyorsunuz

    İlk başta söyleyim dik konuşmuşsun

    familiar kendi başına dmg vermiyormu? Ben familiari dmg increase olarak koydum
    Yanınada arcanot ufaktan doldursun diye arcaneyi özellikle arcane için secmedim yani asıl amac dmg içindi.

    Bak amacım güzel skiller var ve iki tanesini hakkıyla kullanmaya izin veriyor şartlar.
    Primariye verdik diyelim neyden keseceksin.
    Üst yazışmalarda bir tane wizard pvp videosu orda bile arcanesi %70 in altına indiğini görmedim.




  • Hocam o video çok eski, gerekli açıklamayı yaptım videoyu paylaşırken. Durum ordaki gibi olsaydı, arcane power hiç olmasa da olurdu
  • Ya bu arcane olayı işi bozuyor işte.
    Wizard dedimi en yüksek dmg demektir.
    Primari skil
    disingrate
    meteor
    teleport
    energ shield

    1 dmg increase skili
    Bir tanede pasifde var

    Güçlü olurmu dersiniz 2 dmg increase ile
  • @3ddark

    Hocam sana ne desek boş, anladığım kadarıyla betayı oynamadın ve bunun için gerçekçi bir kıyaslama yapamıyorsun. Oyunu oynayıp ilerledikten sonra zaten kendine en uygun buildi oluşturursun.

    Not: Üslubum kırıcı geldiyse özür.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ABomb -- 11 Mayıs 2012; 14:55:37 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ABomb

    @3ddark

    Hocam sana ne desek boş, anladığım kadarıyla betayı oynamadın ve bunun için gerçekçi bir kıyaslama yapamıyorsun. Oyunu oynayıp ilerledikten sonra zaten kendine en uygun buildi oluşturursun.

    Not: Üslubum kırıcı geldiyse özür.

    sorun değil cok uzun süre burda olacagız zaten :))
  • Hocam Diablo III'te Wizard skilleri en yüksek damage'den ziyade, en iyi alan etkisi şeklinde tasarlanmış. Diğer oyunlardaki Wizardlar'dan baya farklı, oynamadan anlamak zor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bögüalp

    Hocam Diablo III'te Wizard skilleri en yüksek damage'den ziyade, en iyi alan etkisi şeklinde tasarlanmış. Diğer oyunlardaki Wizardlar'dan baya farklı, oynamadan anlamak zor

    Peki oynayınca karar verecez ya ilkini silip atacaz yeni bi wizard kasacaz yada eldeki ideal bişey olacak görecez oyun ilerledikce.
  • Silip atmana da gerek yok.
  • Evet silip atmana da gerek yok, çünkü oyunda statlar otomatik veriliyor, skiller de otomatik açılıyor. Bizim yaptığımız skilleri seçerek farklı buildler oluşturmak. Yani, statlarda-skillerde yanlışlık yapıldığı için yeni karakter açmak yok Diablo III'te...



    Ayrıca;

    http://eu.battle.net/d3/en/calculator/wizard#UiYkOj!XYf!ababca

    Buildim de ufak değişiklikler yaptım:

    -Yakın mesafede Electrocute, uzak mesafede Disintegrate kullanmaya karar verdim.

    -Familiar+Sparkflint ile hem summon hem damage increase sağladım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bögüalp -- 11 Mayıs 2012; 22:52:52 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bögüalp

    Evet silip atmana da gerek yok, çünkü oyunda statlar otomatik veriliyor, skiller de otomatik açılıyor. Bizim yaptığımız skilleri seçerek farklı buildler oluşturmak. Yani, statlarda-skillerde yanlışlık yapıldığı için yeni karakter açmak yok Diablo III'te...



    Ayrıca;

    http://eu.battle.net/d3/en/calculator/wizard#UiYkOj!XYf!ababca

    Buildim de ufak değişiklikler yaptım:

    -Yakın mesafede Electrocute, uzak mesafede Disintegrate kullanmaya karar verdim.

    -Familiar+Sparkflint ile hem summon hem damage increase sağladım.

    bununla anca coop yaparsın nm de




  • quote:

    Orijinalden alıntı: canerx1234

    quote:

    Orijinalden alıntı: Bögüalp

    Evet silip atmana da gerek yok, çünkü oyunda statlar otomatik veriliyor, skiller de otomatik açılıyor. Bizim yaptığımız skilleri seçerek farklı buildler oluşturmak. Yani, statlarda-skillerde yanlışlık yapıldığı için yeni karakter açmak yok Diablo III'te...



    Ayrıca;

    http://eu.battle.net/d3/en/calculator/wizard#UiYkOj!XYf!ababca

    Buildim de ufak değişiklikler yaptım:

    -Yakın mesafede Electrocute, uzak mesafede Disintegrate kullanmaya karar verdim.

    -Familiar+Sparkflint ile hem summon hem damage increase sağladım.

    bununla anca coop yaparsın nm de

    Bu buildle solo oynamamı engelleyen nedir?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bögüalp

    quote:

    Orijinalden alıntı: canerx1234

    quote:

    Orijinalden alıntı: Bögüalp

    Evet silip atmana da gerek yok, çünkü oyunda statlar otomatik veriliyor, skiller de otomatik açılıyor. Bizim yaptığımız skilleri seçerek farklı buildler oluşturmak. Yani, statlarda-skillerde yanlışlık yapıldığı için yeni karakter açmak yok Diablo III'te...



    Ayrıca;

    http://eu.battle.net/d3/en/calculator/wizard#UiYkOj!XYf!ababca

    Buildim de ufak değişiklikler yaptım:

    -Yakın mesafede Electrocute, uzak mesafede Disintegrate kullanmaya karar verdim.

    -Familiar+Sparkflint ile hem summon hem damage increase sağladım.

    bununla anca coop yaparsın nm de

    Bu buildle solo oynamamı engelleyen nedir?

    cünkü defans olarak bi skillin yok... ki canavarlar hızlı zaten frost nova ile ilerleyen zorluklarda solo olarak cok ölürsün en azından bir tane slow time mirror image yada diamond skin eklersen daha iyi olur ... ki ben bunlardan 2 sini alıcam diger zorluklarda solo oynucam zaten 15sn cd leri var biri bitince digerini girebilirsin frost nova tüm moblara etki etmeyebilir


    ki + simdi gördüm energy armor arcane yiyor sanırım nasıl kacıcan nasıl skill atıcan o canavarlara karsı zaten mage def olarak biraz düsüktür iyi item olmadan direk giremezsin nm'ye



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MakaveLiVII -- 12 Mayıs 2012; 21:55:18 >




  • Anladım, o zaman Familiar'dan vazgeçip yerine Slow Time koyuyorum:

    http://eu.battle.net/d3/en/calculator/wizard#UiYkOg!XYf!ababca

    Edit: Evet Energy Armor arcane power yiyor, ama pasiflere Astral Presence koyarak bunu dengeledim. Eğer yine de yeterli olmazsa, Energy Armor'u Energy Tap rune ile kullanıcam ve 20 arcane power kaybetmek yerine, 20 arcane power kazanıcam. Arcane power ; Temel(100) + Astral Presence(20) + Energy Tap(20) olmak üzere 140 olacak.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bögüalp -- 12 Mayıs 2012; 22:00:13 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bögüalp

    Anladım, o zaman Familiar'dan vazgeçip yerine Slow Time koyuyorum:

    http://eu.battle.net/d3/en/calculator/wizard#UiYkOg!XYf!ababca

    hocam şimdiye kadar hiç build yapmadım ve yapmam da şimdiden takma kafana fazla oynadıkça zaten kendine build yapcan.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _K_A_İ_N_

    quote:

    Orijinalden alıntı: Bögüalp

    Anladım, o zaman Familiar'dan vazgeçip yerine Slow Time koyuyorum:

    http://eu.battle.net/d3/en/calculator/wizard#UiYkOg!XYf!ababca

    hocam şimdiye kadar hiç build yapmadım ve yapmam da şimdiden takma kafana fazla oynadıkça zaten kendine build yapcan.

    Birkaç alternatif build belirleyelim yine de hocam




  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.