TweetDeck, şirket 2011 yılında satın alana kadar Twitter için en popüler üçüncü parti uygulamalardan biriydi. Birden fazla hesabı ve birden fazla özel akışı destekleme özelliği onu gazeteciler, pazarlamacılar ve günlük işlerinde Twitter'ı düzenli olarak kullanan diğer kişiler için güçlü bir araç haline getirmişti. Bu durum göz önüne alındığında TweetDeck'i ücretlendirmek ve ismine Pro ibaresini koymak mantıklı geliyor. Ancak daha önce ücretsiz olan kullanışlı bir araç için ödeme yapmak zorunda kalmak nereden bakılırsa bakılsın biraz can sıkıcı bir durum.
Sosyal platformlar aynı stream hizmeti veren dizi sinema platforumlarına dönüşmeye yavaş yavaş adımlarla gidiyor.Reklam ve reklamsız olarak paketlerde gelir bu gidişle.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme