Telefonu elime aldığım an "işte bu" dedim, ekranı kamerası vs.herşeyi tam bana göre. Sürekli ofiste olduğum için zaten şarjı az gitse de sorun değil diyordum. Lakin görüşme yapamamaya başladığım an telefonu almadan önce yaptığım araştırmada insanların yazdığı yorumlara kulak vermememin bedelini ödediğimi anladım. İkinci bir telefonum olduğundan sorun yapmadım başlarda, düzelir dedim, güncelleme bekledim yine olmadı. Son çare olarak bir ay bile kullanamadığım cihazı servise yolladım. Şimdi değişim bekliyorum.
Telefon büyük ekran sevenler için harika bir cihaz ama inanın görüşme yapamıyorsunuz :/
sedaca_S
kullanıcısına yanıt
Hocam görüşme yapamamak demeyelim de mevcut görüşme kalitesinin bitmesi dersek daha doğru olur. Elbette verdiğimiz paranın hakkını almak her ne olursa olsun şart. Onda hemfikiriz.
Büyük ekran ve canlı görüntü için de gayet tatminkar.
Ses sorunu da sanırım yazılımsal kronik bir sorun. 3 kere başıma geldi. Kasko dan telefonu göndersem mi acaba?
Gelecek olan model de de aynısı olabilir diye düşünüyorum.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Mevcut görüşme kalitesinin bitmesi için önce o kalitenin olması lazım, maalesef ben aldıktan 2 gün sonra başıma geldi, kaç defa kapadım açtım Allah bilir.. Gönderirken içim parçalandı resmen, şimdi KVK'dan sorguladım yeni cihaz gönderiyorlar, sıfırını yani, İnşallah bunda sorun yaşamam :/
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme