Şimdi Ara

YENİ OPEL INSIGNIA ( tüm detaylarıyla )

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
97
Cevap
0
Favori
13.354
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Nefes kesen tasarım ve öncü teknolojileriyle yeni Opel Insignia sedan ve hatchback modellerinin dünya tanıtımı 2008 Londra Motor Show'da yapıldı. İnsignia geleneksel üst-orta sınıf araç segmentini canlandıracağının sinyallerini Londra Motor Show'da veriyor.

    Yeni Opel Insignia sahibinin yaşam tarzına enerji katmak, makul bir fiyatla cesur tasarımın ve sürüş dinamiklerinin güçlü bir kombinasyonunu sunmak için tasarlanmış. Insignia’nın zarif tasarımı, heykeltraşlık sanatıyla Alman hassasiyetinin buluşması olarak özetlenebilir. Insignia ile birlikte Opel iç mekandan hiçbir ödün vermeden üst-orta sınıf sedan sınıfına spor coupé tasarımını başarılı bir şekilde uygulamış. Tüm bunların yanında İnsignia ekonomik, dinamik, aerodinamik ve akustik özellikleri ile çok etkileyici . Hem hatchback hem de sedan modellerinde tam olarak 4.830 mm uzunluk ve 2.737 mm dingil mesafesi mevcut. Opel Insignia, yedi değişik motor seçeneği ile Almanya bayiilerine 2008 yılı Aralık ayında diğer pazarlara ise 2009 Ocak ayından itibaren ulaşmaya başlıyacak. Türkiye pazarında İnsignia modelinin ön satsışına 2008 yılı Ekim ayında başlangıç verilecek.

    TASARIM

    Yeni Insignia’nın tasarımı Opel’e farklı bir duygu hissini geri getirerek marka için önemli bir değişikliğe imza atmış. İnsignia’nın hem sedan, hem de hatchback modelinde ki akışkan ve güçlü silületinin yanında spor tavan hattı dikkatleri bütünüyle onun üzerine çekmekte tasarımcıların gövde için yaratmış olduğu bu çekici tasarım iç mekanda da kullanarak Insignia’ya eşsiz bir his kazandırmış.

    Opel’in son derece aerodinamik araçlar üretmede uzun ve başarılı bir geçmişi var. Muhteşem 1990 Calibra’yı ve onun 0.26’lık Cd’sini hatırlayın. 0.27’lik bir sürtünme katsayısı ile Insignia, gövde içi yalıtımlı rakiplerinden daha aerodinamik. Insignia’nın yakıt tüketimi ve sürüş dinamikleri, rüzgar tünelinde 650 saatten fazla süre boyunca optimize edilen biçimli ve akışkan tarzı sayesinde avantaj kazanmakta.

    Aerodinamik gövde şekli ve spor tavan hattına ek olarak Insignia daha da iyi aerodinamik performans için özel olarak hazırlanan pekçok ayrıntıya sahip. Bunlar arasında ön tampon köşeleri, bagaj kapağı spoyler ucu, dış aynanın kanat biçimi ve profilli arka aks alt kumanda kolu bulunuyor. Düşük CO2 emisyonları üretmek üzere tasarlanan gelecekteki ecoFLEX versiyonunda daha da üst seviye gelişmelerden faydalanılacak.

     YENİ OPEL INSIGNIA ( tüm detaylarıyla )


     YENİ OPEL INSIGNIA ( tüm detaylarıyla )


     YENİ OPEL INSIGNIA ( tüm detaylarıyla )



    MOTOR SERİSİ

    Yeni Opel Insignia tümü Euro 5 emisyon standartlarını karşılayan istisnai derecede geniş yedi motorluk bir seçenekle piyasaya sürülüyor. Dört benzinli motor 115’den 260 hp’ye kadar çeşitlilik göstermekte, üç yeni 2.0 litrelik turbo dizeller ise 110, 130 ve 160 hp’lik güce sahip. Önümüzdeki aylarda İnsignia motor serisi daha güçlü motorlarla daha da çeşitlilik kazanacak. Ayrıca düşük CO2 emisyonlu bir ecoFLEX versiyonu seriye eklenecektir. Bu motorlar yakıt tüketimi ve CO2 emisyonlarında ya en iyiler arasında, ya da en iyisidir.

    Üç dizel ve dört benzinli motorun hepsi altı-ileri manüel şanzımana sahiptir. Üst seviye dizel ve benzinli motorlarda altı-ileri otomatik şanzıman seçeneği de mevcuttur. 2.0 Turbo ve 2.8 V6 Turbo benzinli motorlarla ve daha sonraki daha güçlü dizel motorlarla birlikte dört çeker versiyonlar da sipariş edilebilir.

    INSIGNIA BENZİNLİ MOTORLARA GENEL BAKIŞ

    2.0 litrelik turbo, Opel üst-orta sınıf araçlarda yeni bir seçenek. 220 hp direkt enjeksiyonlu motor, Opel GT’deki sport birimle yakından ilişkili. Tamamen alüminyum olan motor, 2000-5200 dev/dak’dan 350 Nm tork üreten ve pürüzsüz çalışma için çift dengeleyici mile sahip bir enerji santrali. Ekonomik yakıt tüketimi yanında, dinamik, konforlu Insignia için mükemmel bir partner. Bu motor ayrıca GM’deki küçültme politikasını da aydınlatmakta, çünkü bu 2 litrelik 4 silindirli motor, performans olarak 5-6 silindirli rakipleriyle rekabet edebilmekte ama daha düşük yakıt tüketimi ve emisyon sunmakta.

    Giriş seviyesi benzinli motorlar, yakın zamanda Opel yelpazesinin diğer modellerine eklenen 1.6 ECOTEC (85 kW/115 hp) ve 1.8 ECOTEC (103 kW/140 hp). Benzinli motor serisinin en üstünde yer alan motor, 1800-4500 dev/dak’dan 191 kW (260 hp) ve 350 Nm tork üreten 2.8 V6 Turbo.

    Tüm benzinli motorlarda, dört silindirli motorlar için hem emme hem de çıkış tarafında, V6 için ise emme tarafında eksantrik mili safhalaması var. Değişken valf zamanlaması düşük dev/dak’larda torku arttırmakta, yakıt tüketimini azaltmada önemli bir rol oynamakta ve yeni Euro 5 emisyon standartlarını da karşılamakta.


    INSIGNIA DİZEL MOTORLARA GENEL BAKIŞ

    Insignia’daki yeni nesil Opel dizel motorları 2.0 litrelik bir hacim, daha fazla güç ve tork ve ayrıca mükemmel bir yakıt tasarrufu sunuyor. Insignia 2.0 CDTI motorunun 3 versiyonuyla çıkacak; 81 kW/110 hp, 96 kW/130 hp ve 117 kW/160 hp. Bu son motor türü ayrıca daha düşük yakıt tüketimi ve CO2 emisyonlarıyla Insignia ecoFLEX’i güçlendirecek. Tüm versiyonlar bakım gerektirmeyen dizel partikülat filtresini standart olarak sunuyor ve Euro 5 emisyon seviyelerine uyuyor.

    Motorların iki üst eksantrik mili, silindir başına dört valfi, ortak yakıt yolu, çoklu yakıt direkti enjeksiyonu, düşük dev/dak’da hızlı bir gaz kelebeği tepkisi için değişken geometrili turboşarja sahip. Büyük 70 litrelik tankı sayesinde dizel motorlar benzin istasyonlarına ziyaretler arasında 1200 km üzerinde yol katedebiliyor

    YENİLİKÇİ ÖZELLİKLER

    Yeni Opel Insignia’daki yenilikçi özellikler, güvenliği, konforu ve sürüş heyecanını arttırmak için tasarlanmış. Insignia sürücü yardımcı sistemlerinde öncü teknolojiyi sunuyor. Üstelik en son nesil aydınlatma, sürücülere çeşitli sürüş koşullarına uyarlanmada yardımcı olmak için dokuz farklı ışık huzmesi ayarı sunuyor. Yeniden tasarlanan koltuklar, sırt ağrıları konusunda iyi haberler getiriyor.

    Adam Opel GmbH’nin Yönetim Müdürü Hans Demant, "Opel'in uzun bir yenilikçi teknoloji geçmişi var. O geçmişi onurlandırıyoruz ve Insignia’da sunulan yeni özelliklerle geleceğimizi vurguluyoruz.” dedi.

    YENİ NESİL AYDINLATMA

    Geniş işlevsellik, çeşitli sürüş koşullarına uyumlanma sağlıyor. Insignia’daki diğer yeni bir özellik, normal farlarla karşılaştırıldığında önemli ölçüde daha az enerji ve dolayısıyla daha az yakıt tüketen ön LED gündüz farları. Ön ve arkadaki kanal şekilli ışık grafikleri Insignia’ya hem gündüz, hem de geceleyin ayırt edici bir görünüm kazandırıyor

    OPEL EYE

    Opel Eye, sürücüye iki farklı şekilde yardımcı olan bir kamera sistami.Sistem trafik işareti tanıma işlevi, hız sınırı ve geçiş yasağı işaretlerini okumakta ve bunları gösterge panelinde göstermekte. Şerit Değiştirme Uyarısı, istemeksizin yol dışına doğru hareket eden sürücüleri uyarmakta. Sonuç olarak bu iki entegre sistem sürüş güvenliğini arttırmakta, stresi azaltmakta ve hatta yüksek maliyetli hız sınırı aşma cezalarını önleyebilmekte.

     YENİ OPEL INSIGNIA ( tüm detaylarıyla )


    Insignia, ön cama monte edilmiş olan ve saniyede 30 resim çeken yüksek çözünürlüklü, geniş açılı bir kamera sayesinde yol işaretlerini ve şerit işaretlerini tespit edebiliyor. Bu resimler daha sonra patentli GM yazılımı yardımıyla iki sinyal işlemcisi tarafından filtreleniyor. Eğer bir eşleşme olursa, hız sınırları ve geçiş yasağı işaretleri gösterge panelinde, ana yuvarlak kadranlar arasında bir simge olarak gösteriliyor. Direksiyon simidi üzerinde bulunan bir butona basılarak bu bilgiler hatırlanabiliyor.

     YENİ OPEL INSIGNIA ( tüm detaylarıyla )


    Kamera ayrıca sürücülerin otoyolda seçtikleri şeritte kalıp kalmadıklarını da kontrol ediyor. Bu, sürücünün direksiyon başında uykuya dalması gibi tehlikeli bir durumda bir sesiyle ve gösterge panelinde yanıp sönen bir sinyalle sürücüyü uyarıyor. Şerit Değiştirme Uyarısı ve Trafik İşareti tanıma sistemleri, direksiyon simidi üzerindeki bir buton aracılığıyla kapatılabiliyor.

    Bu yeni özellikler sürüş deneyimine müdahale etmeden sürücüleri bilgilendirerek sürüş heyecanını arttırıyor

    DONANIM

    Geniş kapsamlı modern bilgi ve iletişim sistemleri yanında Opel Eye kamera sistemi ve ısıtmalı ön cam yıkama gibi yenilikçi özelliklerle, yeni Opel Insignia sürüş deneyimine heyecanı geri getirmek üzere tasarlanmış. Dört farklı döşeme seçenekleri ve farklı model yelpazesiyle, müşterilerin gereksinim ve isteklerine uyan alternatifleri sunmakta.

    Dokuz ışık huzmesi ayarlı yeni Sürüşe Duyarlı Aydınlatma (AFL) , güç yol koşullarında kolay sürüş imkanı sağlıyor. Arka yan hava yastıkları ve Opel Eye olarak adlandırılan iki sürüş emniyeti cihazı (Trafik İşareti Tespiti ve Şerit Değiştirme Uyarsısı), sürüşü daha emniyetli hale getiriyor. Insignia, kış sürüşünü sorunsuz hale getirmek için Hot Shot denen ısıtmalı ön cam yıkama sıvısını sunmakta.

    Yeni bilgi iletişim sistemi yedi inçlik renkli bir monitör, 3B harita görüntüsü, dijital seyahat rehberi ve geliştirilmiş kaydırma ve zum işlevlerini kapsıyor. Ayrıca tüm kaplama seviyeleri, standart olarak iPod veya MP3 USB portlarına ve merkez konsolda navigasyon sistemine sahip. Monitör MP3 dosyalarına ve dizinlerine gelişmiş bir erişim sunmakta ve iPod arayüzünde şarkı listesi gibi iPod işlevleri kullanılmakta.

    Insignia modelinde, çok işlevli bir kumanda yoluyla tüm işlevlere erişim daha kolay hale getirilmiş. CD 500 Navi ve DVD 800 Navi sistemleriyle birlikte kumanda merkez konsolla ön koltuklar arasındaki (elektrikli park freniyle bitişik) bir çevirme / basma eylemiyle çalışır duruma gelmekte

     YENİ OPEL INSIGNIA ( tüm detaylarıyla )


     YENİ OPEL INSIGNIA ( tüm detaylarıyla )


     YENİ OPEL INSIGNIA ( tüm detaylarıyla )



    DÖRT YENİ DONANIM SEVİYESİ

    Dört yeni donanım çeşidiyle (Essentia, Edition, Sport ve Cosmo), yeni Opel Insignia geniş bir konfor seviyesini karşılamakta. Güvenli sürüş üzerinde odaklanan kapsamlı standart donanıma ek olarak, pek çok yeni seçenek mevcut ve tüm bu sunulan seçenekler kendi sınıfında “ilkleri” temsil etmekte.

    Yüksek kalite Essentia giriş seviyesi donanımı ile başlıyor. Burada gerçek metal dokunuşlu krom özellikler dikkati çekmekte. Bu metalik dekor Rapid Cool olarak adlandırılıyor; Jet Black kumaşın pürüzsüz, klasik labirent desene sahip. Essentia ABS ve ESP’ye ek olarak ön, yan ve perde hava yastıkları ve her üç arka koltukta Isofix dahil olmak üzere cömert bir standart donanım sunuyor. Konfor unsurları arasında manüel klima, CD 300 ses sistemi, elektrikli dış aynalar, katlanabilir arka koltuk (60/40), araç üzeri bilgisayar, sürücü için elektrikli koltuk yüksekliği ayarlayıcı ve ön ve arkada okuma noktaları bulunur.

    Edition modelinde iki iç döşeme rengi, Jet Black veya Light Neutral bulunuyor. Dune kumaşı, ev iç mekanlarındaki organik grafiklerden esinlenen bir desene sahip. Deri koltuk seçenekleri Siyah veya Light Neutral renklere sahip. Rapid Cool metalik dekor, kumaşla uyum gösteren ince bir desene sahip. Bu versiyonda tek bölgeli elektronik klima kontrolü veya hız sabitleyici gibi ek standart unsurlar bulunuyor. Essentia 16" çelik jantlar ve 215/60 lastikler ile sunulurken, Edition’da Insignia 225/55 lastikli 17" alaşım jantlara sahip.

    Sport donanım seviyesindeki Piano Black dekoru, sofistikasyon arayan bir göz için saf, modern Siyah/Gümüş zıtlığını yaratıyor. Vitesse kumaşı uzun yapılı bir izlenim sunuyor. Spor koltuklar ayarlanabilir bir bacak uzantısına sahip.Spor bir direksiyon simidi ve alaşım kaplı pedallar standart sunuluyor. Opsiyonel havalandırmalı Spor Deri koltuklar stil ve çok ayrıntılı ve incelikli bir görünüm sunuyor. Sport versiyonunda ayrıca diğer donanım seviyelerindekinden 15 mm daha alçak olan sport bir şasi, FlexRide duyarlı süspansiyon, 245/55 lastikli 18” alaşım jantlar ve hıza duyarlı direksiyon kontrolü mevcut.

    En üst seviye olan Cosmo’da iki iç döşeme rengi, Jet Black veya Light Neutral bulunuyor. Yün iplikle üretilmiş Avenue kumaşı çok ince işlenmiş ve Morrocana ile kaplanmış. Kibo Wood olarak isimlendirilen dekoru sofistike klasik ahşaba modern bir yaklaşımı. Deri koltuk seçenekleri Siyah veya Light Neutral renklere sahip. Kullanıcı dostu koyu kaplama iç mekan renk yapısı, geleneksel olmayan sıcak iç mekan için modern bir görünüm yaratıyor. Bu en üst versiyonda standart özellikler arasında çift bölgeli elektronik klima kumandası, Hot Shot ısıtmalı yıkama sıvısı, elektrikli arka camlar, elektrikli park freni, deri direksiyon simidi ve 245/45 lastikli 18” alaşım jantlar sunuluyor.

    ALINTIDIR: MYNET OTOMOBİL..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi volkan_kolay -- 10 Ağustos 2008; 16:01:27 >







  • AYYY ayyyyy iç dizayn göğüslk falan çok güzel durmmuuşşş kırmızılı ışıklandırmada ayrı bi hawa wermişşş
    jantlarda güzel uyum sağlamışş
    stoplarla farlarada kırmızı angel çaktık ııı değmeyin keyfimee
  • opel iyi bir iş çıkarttı ama keşke vectra ismini değişmeseydi ve bu araç birçok yenilikle gelcek ve ülkemizde çok satar gibime geliyor.
  • Allahım biraz daha fazla para verde şu arabayı alayım kendime 2.0 Dizel 160hp
  • aracın en alt donanımı olan essentia bile diğer rakiplerinde opsiyonel olan bazı donanımları standart olarak sunmuş.. bu insignia için önemli bir aavantaj olacaktır..

    paylaşım için tşk.ler @volkan
  • Yeni 2.0 dizel motorların eski 1.9dizellerden farkı ne ?
    Antara captivadada 2.0dizelleri kullandılar
    Fiat ile anlaşma bitti diyemi 1.9ları kaldırdılar
    Sanırım 1.9lar tamamen fiat motorlarıydı
    1.3lerde sorun yok çünkü onlar fiatın değil powertrain diye bir firmanın motorları fiat opel ortak kullanıyo
    Doğrusu bumudur?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Eswod

    aracın en alt donanımı olan essentia bile diğer rakiplerinde opsiyonel olan bazı donanımları standart olarak sunmuş.. bu insignia için önemli bir aavantaj olacaktır..

    paylaşım için tşk.ler @volkan


    ben teşekkür ederim..

    her zaman dediğim gibi yeni orta segment otomobiller çok çok iddialı bmw, audi, mercedes gibi markaların artık sadece imajı var, bu sınıftaki bir çok otomobil yenilikçi ve teknolojik yönleriyle dikkat çekiyor en önemlisiyse bu araçların artan kalite ve görselliği..
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Büyük bir merakla bekliyordum volkan çok teşekkürler bilgiler ve resimler için.Bende CLS izlenimi uyandırdı biraz.Fiyatı çok tuzlu olmazsa CLS yerine alırız belki bir gün...
  • Bunun GT'si ya da OPEC'i çıkar mı
  • quote:

    Orjinalden alıntı: oznklckp

    Büyük bir merakla bekliyordum volkan çok teşekkürler bilgiler ve resimler için.Bende CLS izlenimi uyandırdı biraz.Fiyatı çok tuzlu olmazsa CLS yerine alırız belki bir gün...


    Fiyatlar ortalama olarak belirlendi
    Güncel vectradan çok fazla fiyat farkı olmayacak
  • Çok güzel duruyor resmen sınıfını aşmış bu araç
  • görünümü çok güzel tam benlik büyük gösterişli karizma sedan fiyatı ne olacak acaba
  • quote:

    Orjinalden alıntı: oznklckp

    Büyük bir merakla bekliyordum volkan çok teşekkürler bilgiler ve resimler için.Bende CLS izlenimi uyandırdı biraz.Fiyatı çok tuzlu olmazsa CLS yerine alırız belki bir gün...


    sağol hocam ben teşekkür ederim konuyla ilgili bulabildiğim resimleri eklemeye devam edeceği opel eye sistemi girçekten harika bir sistem vede en gerekli sistem, evet araç bir sedandan çok 4 kapılı coupe tarzı duruyor aynen cls gibi motor seçenekleri çok iyi özelliklede dizeller..

    fiyatları mondeo ile passat ayarından olur tabi donanım motor ve opsiyonlarına göre farklılık gösterecektir ama en fazla 3 veya 5 fazla olur donanıma göre rakiplerinden çok pahalı olacağını pek zannetmiyorum ve tahminimce baz fiyatı 45-50.000 civarı başlar..




  • bunun önündeki amblem neden farklı?

     YENİ OPEL INSIGNIA ( tüm detaylarıyla )
  • O amblem Opel'in İngiltere'deki markasına ait Vauxhall
  • quote:

    Orjinalden alıntı: turgay307

    bunun önündeki amblem neden farklı?

     YENİ OPEL INSIGNIA ( tüm detaylarıyla )


    Vauxhall olarak satıldığı için bazı ülkelerde onun amblemi

    bu arada volkan arkadaşımıza teşekkür ederim paylaşım için.. Aracı kullanmış kadar olduk




  • Çok güzel bir otomobil olmuş...

    İç-dış tasarım mükemmel...

    Ancak ne yalan söyleyim; bu kadar elektronik ve bilgisayar destekli donanım özellikle uzun vadede (garanti bittikten sonra) insanı düşündürmüyor değil...
  • aracından konfor ve prestij bekleyenleri cezbedecek bir araç...fiyat seviyesi vectradan çok farklı olmadıgı muddetçe tr. de ilgi görür
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Pulstar

    Çok güzel bir otomobil olmuş...

    İç-dış tasarım mükemmel...

    Ancak ne yalan söyleyim; bu kadar elektronik ve bilgisayar destekli donanım özellikle uzun vadede (garanti bittikten sonra) insanı düşündürmüyor değil...

    aynı kanıdayım...oldukça fazla elektronik detay tasarlanmış pek çogu da faydalı şeyler...insan bu lükse alıştıktan sonra o parçayı''boşver arızalı kalsın zaten pek de bi fonksiyonu yoktu'' deyip değiştirmemeyi seçemez kolay kolay..
  • adının değişmesi bence cok iyi bir politika opel için. sonunda güzel bir iş cıkardı opele benden bi bravo
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.