Şimdi Ara

Yeni Peugeot RIFTER (ANA KONU)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
765
Cevap
13
Favori
111.669
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Fransız markanın en güncel tasarım diline sadık görünümüyle dikkat çeken Yeni Peugeot RIFTER, dinamik tasarımı kadar güçlü ve sağlam duruşuyla da günlük yaşantının tüm zorluklarına meydan okuyor.
    [simage]https://store.donanimhaber.com/03/e0/38/03e0380676e869e458801a423d8400a7.jpg [/simage]

    Yeni Peugeot RIFTER sahip olduğu üstün özelliklerle gerek şehir içinde, gerek şehirlerarası yolculuklarda ve gerekse küçük hafta sonu aktivitelerinde ideal yol arkadaşı olarak öne çıkıyor. Bu sınıfta benzersiz olan Peugeot i-Cockpit® ile donatılan Yeni Peugeot RIFTER, yolculukları keyfe dönüştürüyor. Tamamen yeni bir platform üzerine inşa edilen Yeni Peugeot RIFTER, dayanıklı ve sağlam yapısıyla en zor kullanım şartlarını destekliyor. 5 veya 7 koltuklu olmak üzere iki farklı gövde uzunluğuyla üretilen Yeni Peugeot RIFTER, modüler ve pratik yapısıyla çok yönlü kullanım özellikleri sergiliyor. Markanın yüksek verimlilik seviyesine sahip en güncel motor ve aktarma organlarıyla donatılan Yeni Peugeot RIFTER gelişmiş üstün donanımlarıyla benzersiz bir sürüş deneyimi sunuyor. 2018 Cenevre Otomobil Fuarı’nda dünya lansmanı yapılacak olan Yeni Peugeot RIFTER Vigo (İspanya) ve Mangualde (Portekiz) tesislerinde üretilecek ve bu sene Eylül itibariyle global pazarlarda satışa sunulacak.

    [simage]https://store.donanimhaber.com/b6/f7/36/b6f736ec9cfb1ed7d9c8193c49ffcfff.jpg [/simage]
    İddialı, özgün, güçlü ve kompakt bir dış tasarım
    Peugeot, ürün gamının en yeni üyesine son derece özgün ve tamamen yeni bir isim verdi. Kısa ve etkileyici ismiyle Yeni Peugeot RIFTER, farklı bir dünyaya ve kullanım şekline davet ediyor. Peugeot, Yeni RIFTER ile bu segmentte devrim yaratıyor. Markaya özgü karakteristik değerleri korumaya devam eden Yeni Peugeot RIFTER, güçlü ve dinamik duruşuyla markanın tasarım dilini geleceğe taşıyor.
    Yeni Peugeot RIFTER tasarımıyla, güncel Peugeot ürün gamının tasarım anlayışına sadık bir görünüm sergiliyor. Yeni Peugeot RIFTER’ın modern ve güçlü ön tasarımı, güncel Peugeot ürün gamında olduğu gibi Aslan logosunu dikey konumlu ön ızgaranın ortasında konumlandırıyor. Aslan pençesinden esinlenilen tasarım ön farların orta kısmında LED imzası ile bütünleşiyor.

    Yeni Peugeot RIFTER, kısa ve yatay konumlu motor kaputu, yüksek omuz çizgisi, kısa ön ve arka aks çıkıntılarıyla mükemmel gövde orantıları sergilerken kaslı ve güçlü bir görünüm sunuyor. Tasarımın önemli bir parçası olan ve gövdeye entegre edilen tavan rayları Yeni Peugeot RIFTER’ı tamamlıyor. Ön tarafta uygulanan ve Yeni Peugeot RIFTER’a güçlü olduğu kadar modern bir görünüm kazandıran simetrik formlar tasarımda bütünlüğü sağlamak ve profilden de bakıldığında güçlü bir görünüm sunmak üzere yan gövde de uygulanıyor. Şişkin çamurluk ağızları ve plastik kaplamalar güçlü ve modern görünümü desteklerken bazı donanım versiyonlarında 17 inçlik elmas kesimli alaşım jantlar devreye giriyor.
    Arka tasarımı domine eden büyük bagaj kapağı devasa bir bagaja açılırken markanın imzası niteliğinde olan üç pençe şeklindeki stop lambaları marka aidiyetine vurgu yapıyor. Köşeleri de içine alan tamponlar tasarımlarıyla günlük kullanımın zorluklarına karşı etkin bir koruma sağlıyor.
    Yeni Peugeot RIFTER ayrıca SUV dünyasına özgü yüksek oturma pozisyonu, büyük tekerlekler, büyük kapı ve gövde kaplamaları, çamurluk kaplamaları ve tampon korumaları gibi bazı karakteristik tasarım detaylarını bünyesinde barındırıyor.
    Bütün bu detayların oluşturduğu bütünlük Yeni Peugeot RIFTER’a özgün bir karakter kazandırırken aynı zamanda çok yönlü bir kullanım imkanı sunuyor. Yeni Peugeot RIFTER, dinamik ve kompakt yapısıyla şehir içinde rahat ve pratik bir kullanım sunarken fonksiyonel yönüyle hafta sonu aktivitelerini ve farklı kullanım amaçlarını destekliyor.
    Standart gövde tipi ile yetinmeyen ve daha büyük bir araca ihtiyaç duyanlar için Yeni Peugeot RIFTER ayrıca 35 cm daha uzun ikinci bir gövde tipiyle daha üretiliyor. Artan uzunlukla doğru orantılı olarak kabin içindeki yaşam alanı ve fonksiyonellik de artıyor.
    Güçlü ve modern dış tasarımıyla dikkat çeken Yeni Peugeot RIFTER’ın iç mekanı da alışılmış kalıpların dışında bir tasarımla dikkat çekiyor.

    Peugeot i-Cockpit® ile yalın, modern ve çekici bir iç mekan
    Yeni Peugeot RIFTER, pazarda benzersiz ve tamamen yenilikçi bir kokpit tasarımıyla yollara çıkıyor. Yeni kokpit Peugeot RIFTER’ın marka ile olan bağını güçlendiriyor. Bünyesinde en gelişmiş teknolojileri barındıran Peugeot i-Cockpit® modern tasarımıyla kabin içine modern ve teknolojik bir görünüm kazandırmakla kalmıyor aynı zamanda sürücünün kullanım ergonomisini de destekliyor. Peugeot i-Cockpit® ilk kez kullanıma sunulduğu günden bu yana dört milyonun üzerinde kullanıcı tarafından tercih edildi. İki kenarı düz kompakt boyutlu direksiyon simidi, sürücünün doğrudan görüş alanında bulunan 8 inç büyüklüğünde dokunmatik ekran ve krom çerçeveyle kalite algısı artırılan yükseltilmiş gösterge paneli olmak üzere birbirini tamamlayan farklı donanımların birleşiminden oluşan Peugeot i-Cockpit® benzersiz bir sürüş deneyimi sunuyor.
    Her bir ayrıntısı büyük bir özenle şekillendirilen kokpitte iklimlendirme sistemini kumanda etmek üzere şık krom kaplı spor tip düğmeler devreye giriyor. Kolay erişilebilir bir noktaya konumlandırılan bu düğmeler dijital sıcaklık göstergesini zarif tasarımıyla çevreliyor. Donanım seviyesine bağlı olarak bazı versiyonlarda sunulan elektrikli el freni sayesinde kazanılan alan, saklama alanı olarak değerlendiriliyor. Pratiklik ve zarafeti harmanlayan kokpitteki her bir ayrıntı sürücünün sürüş keyfini desteklemek üzere tasarlandı.

    GT Line ile daha da çekici bir görünüm
    Zarif ve dinamik detaylarla bezenen Peugeot RIFTER’ın GT Line versiyonu aynı zamanda Peugeot’nun GT Line ürün gamını tamamlıyor. GT Line versiyonu ön ızgara çerçevesi, yan ayna kapakları, tavan rayları ve yan gövde eklentilerinde süslemeler olmak üzere bir dizi Oniks Siyah eklentiye sahip. 17 inçlik “Aoraki” alaşım jantlarla desteklenen paketi ‘GT Line’ logoları tamamlıyor.
    İç mekanda ise deri direksiyon simidi, özel renkleri ve döşemesi ile göze çarpan konsol tasarımı, desenli arka plana sahip kadranlar dikkat çekiyor.

    Peugeot’ya özgü sürüş keyfi
    Dinamik sürüş özellikleriyle ünlenen EMP2 platformu esas alınarak tasarlanan Yeni Peugeot RIFTER markaya özgü sürüş keyfini yansıtıyor. İleri seviyede modüler ve geniş bir yükleme için tasarlanan arka bölüme karşın Yeni Peugeot RIFTER bu sınıfta daha önce hiç görülmemiş bir konfor ve rahatlık seviyesi sunuyor.
    Üstün yol tutuş özellikleri ve sürüş keyfi “Pseudo MacPherson” ön süspansiyon ve çapraz bağlantılı bir arka süspansiyon tarafından tesis ediliyor. Markaya özgü sürüş karakteristiği için süspansiyon geometrisi ve direksiyon hassasiyeti özel olarak ayarlandı.
    Peugeot i-Cockpit®, yüksek oturma pozisyonu ve 10,9 metrelik dönüş çapı kıvrak ve atak sürüş özelliklerinin yanı sıra üstün sürüş keyfini beraberinde getirirken yerden yüksek yapı sayesinde her türlü yol koşuluna meydan okuyor. İsteğe bağlı olarak sunulan ve Michelin Latitude Tour lastiklerle desteklenen Advanced Grip Control, Yokuş İniş Desteği (HADC) ile kombine ediliyor. Peugeot RIFTER ürün gamında isteğe bağlı olarak sunulan dört tekerlekten çekiş sistemi Peugeot’nun uzun zamandır işbirliği yaptığı DANGEL ile birlikte geliştirildi.

    Yüksek verimlilik seviyesine sahip motorlar
    Yeni Peugeot RIFTER, CO2 emisyon salınımını ve yakıt tüketimini düşürmek üzere optimize edilen yüksek verimlilik seviyesine sahip motorlarla yollara çıkıyor. Euro 6.c emisyon normunu karşılayan motorlar gelecekte devreye alınacak olan WLTC normunu şimdiden yerine getirecek şekilde ayarlandı. Benzinli cephesinde iki farklı güç alternatifine sahip ödüllü 1.2 PureTech motor devreye giriyor. Giriş seviyesinde sunulan PureTech 110hp S&S 5 ileri manuel şanzımanla kombine edilirken son derece düşük tüketim değeriyle dikkat çekiyor. Partikül emisyon değerlerini azaltmak için benzin partikül filtresiyle donatılan PureTech motorların 130hp S&S versiyonu ise 8 kademeli tam otomatik şanzıman EAT8 ile (2019 itibariyle sunulacak) devreye giriyor.
    Dizel cephesinde ise üç farklı güç alternatifiyle 1.5 BlueHDi sunuluyor. Giriş seviyesi olarak sunulan BlueHDi 75hp 5 ileri manuel şanzımanla kombine edilirken, yine 5 ileri manuel şanzımanla kombine edilen BlueHDi 100hp motorun bir de daha yüksek yakıt ekonomisi sunan S&S versiyonu da bulunuyor. Ürün gamının tepe noktasını oluşturan BlueHDi 130hp S&S, standart olarak 6 vitesli manuel şanzımanla kombine edilirken isteğe bağlı olarak 8 kademeli tam otomatik şanzıman EAT8 ile donatılabiliyor. Ayrıca tüm dizel motor seçenekleri partikül filtresi ve seçici katalitik indirgeme sistemiyle donatılıyor. Bu sistem motor çalışır çalışmaz emisyon değerlerini düşürmek üzere devreye girerken partikül filtresi katkısına ihtiyaç duymuyor.



    En ileri teknolojiler
    Yeni Peugeot RIFTER, günlük yaşamın gereklerini yerine getirmek üzere markanın en güncel teknolojileriyle yollara çıkıyor. Son derece kapsamlı teknolojik ekipmanlar donanım seviyesine bağlı olarak değişkenlik gösteriyor. Geleneksel el freninin yerini alan Elektrikli Park Freni ile kazanılan alan, saklama alanı olarak değerlendiriliyor. Adaptif Hız Sabitleme Sistemi, belirlenen mesafeden öndeki aracı takip etmeye imkan tanırken, 8 kademeli Tam Otomatik Vites kutusuyla sistem tamamen durma özelliği ile sürüş güvenliğini daha da arttırıyor. Kapsamı genişletilen Aktif Trafik Levhası Tanımlama Sistemi, hız levhalarını da algılarken aracın hızını, algılanan hız limitine göre ayarlayabiliyor. Aktif Şerit Takip Sistemi, sürücünün reaksiyon göstermemesi halinde devreye girerek aracı tekrar şeridine sokuyor. Sürücü Yorgunluk Uyarı Sistemi, yorgun olduğunu tespit etmesi halinde sürücüyü görsel ve işitsel olarak uyarırken, Aktif Güvenlik Freni olası bir çarpışma halinde devreye giriyor. Römork Çekme Stabilite Kontrol Sistemi, salınımları dengelerken gerektiğinde aracı yavaşlatıyor. Akıllı Far Asistanı kısa ve uzun farları otomatik olarak devreye girmesini sağlıyor. Visiopark 180° geri görüş kamerası, 180 derecelik geniş bir açıyla arkayı gösterirken ayrıca aracı kuş bakışı görünüm veya bir engele yaklaşıldığında görüntüyü büyütme imkanı da sunuyor. Kör Nokta Uyarı Sistemi, kör noktada bir aracın olması halinde sürücüyü görsel olarak uyarırken, Anahtarsız Giriş Sistemi de anahtar arama hengamesini ortadan kaldırıyor.

    En güncel bilgi ve eğlence teknolojisi
    Sürücünün sürüş pozisyonunu değiştirmeden rahatlıkla ulaşabileceği mesafede konumlandırılan 8 inç büyüklüğündeki dokunmatik ekranlı bilgi ve eğlence sistemi, iki adet USB soketi, bir adet Aux soketi, Bluetooth bağlantısı ve kablosuz şarj gibi kapsamlı bağlanabilirlik özellikleriyle araç içerisinde geçen süreyi keyfe dönüştürüyor. Mirror Link, Apple Carplay ve Android Auto uyumlu sistem Mirror Screen özelliğini destekliyor. Sesli komut sistemi üzerinden de kullanılabilen internet bağlantılı 3D navigasyon sistemi özel ilgi alanlarına göre arama yapma veya gerçek zamanlı trafik durumu bilgisi (TomTom) ile sürücüyü desteklerken ayrıca park yeri ve akaryakıt istasyonu dışında bölgesel hava durumu bilgisi de veriyor.

    Üst düzey fonksiyonellik
    Yeni Peugeot RIFTER son derece fonksiyonel bir kullanım sunuyor. 4,40 metre uzunluğa sahip 5 kişilik standart gövde tipi dışında 4,75 metre uzunluğunda 7 kişilik gövde tipi de üretiliyor. Her biri çocuk oto koltuğu uyumlu ikinci koltuk sırasındaki koltuklar “Magic Flat” (2019 ikinci çeyrekte sunulacak) sistemi sayesinde bagajdan kolaylıkla katlanabiliyor. Uzun versiyonda üçüncü koltuk sırasında sunulan kızaklı ve sökülebilir iki adet bağımsız koltuk araç içi fonksiyonelliği destekliyor. Ön yolcu koltuğunun da katlanabilir olması sayesinde uzun nesneler kolaylıkla taşınabiliyor. Yeni Peugeot RIFTER’ın bagaj kapasitesi beş koltuklu versiyonun standart kullanımında sunulan 775 litre ile yedi koltuklu versiyonda arka koltukların katlanmasıyla oluşan 4.000 litre arasında değişiyor. İki farklı konuma sahip olan bagaj perdesi fonksiyonelliği destekliyor ve gerektiğinde ikinci koltuk sırasının arkasına kaldırılabiliyor.
    Sürücü ve beraberindeki yolcular, orta konsol, ön baş üstü, kapı panelleri ve hatta birinci ve ikinci koltuk sırasının zemininde olmak üzere erişimi kolay bir dizi saklama alanından yararlanabiliyorlar. Yenilikçi bir çözümle tavan döşemesine entegre edilen ön yolcu hava yastığı; kapalı, soğutmalı, yüksek kapasiteli bir saklama alanı yaratılmasına imkan sağlıyor. Bu sayede donanım paketine bağlı olarak 186 litreye varan bu sınıfta daha önce görülmemiş bir saklama alanı kullanıma sunulabiliyor.
    2002 yılında ilk kez kullanıma sunulan ve kullanıcılar tarafından çok beğenilen Zénith® tavan daha çekici bir yaşam alanı sunmak üzere nesiller boyunca gelişmeye devam ediyor. Elektrikli güneş perdesi ile desteklenen tek parça sunroof, saklama alanlarına sahip yarı şeffaf kemer de kabin içi fonksiyonelliği destekliyor. 14 litre saklama alanı sunan ve tavandaki saklama alanına bağlı olan bu bölüme, ikinci koltuk sırası veya bagajdan ulaşılabiliyor. LED ambiyans aydınlatması kabin içerisindeki modern hissi destekliyor.

    Günlük kullanım kolaylığı
    Geliştirilen yan sürgülü kapılar daha geniş eşiği ile kabin içine erişimi kolaylaştırıyor. Rayların yeni mimarisi omuz seviyesindeki alanı daha ferah tutarken aynı zamanda görsel açıdan da daha ferahlık sağlıyor. Bu sınıfta benzersiz bir özellik olarak sunulan bagaj kapağından bağımsız açılan arka cam, bagaj kapağını açmadan bagaja kolay bir erişim sunuyor.

    [simage][/simage]Yeni Peugeot RIFTER (ANA KONU)Yeni Peugeot RIFTER (ANA KONU)Yeni Peugeot RIFTER (ANA KONU)Yeni Peugeot RIFTER (ANA KONU)







  • İç tasarım çok çok çok iyi. Yeni kokpit dizaynını ticariye getirmeleri harika olmuş, insan bakınca bu nasıl ticari diye şaşıyor.



    Lakin dış tasarım olarak yeni Berlingo bence daha güzel, onlar da Cactus ve yeni C3teki dış tasarım anlayışını bu modele taşımışlar.



    Ticari sevmeyen biri olarak çok çok beğendim yeni Berlingo'yu. Uygun fiyattan verseler çok tutması gerekir bence.
    Aldığım fiyata satıyorum diye düşünmemek lazım. Sizin aracın 2018 model liste fiyatı 114 bin TL.

    43 bine aracınızı satsanız aynı aracı almak için üstüne 70 bin TL para vereceksiniz.

    Kullanıcı olsanız bile dünyanın binbir türlü hali var. Aracı aldınız 2 ay sonra satmak zorunda kaldınız. Bırakın 150 yi 130 a bile çok kolay talibini bulamazsınız.

    Bu durum rifter için değil bu fiyat bandındaki çoğu araç için geçerli. Ama bizler halen ikinci el ticari araca 150 bin TL verecek yapıda değiliz
    Kardeş halen neyin derdindesin? Allah akıl versin lafı nedir ya? Ben 208 i 67 ye 2008 i 61bin e aldım bilmem anlatabiliyor muyum zekana hitap etmek zor biraz. 508 i 2.2 benzinli diye satmışsın bı kadar basit. 1.6 dizel olsaydı satmana değecek miydi? Kendi aklınla çelişirken bırak da bizde eleştirimizi yapalım. 508 gt kaç kişi de var da havasını yapıyorsun. Duyanda porshe satıp rifter aldın sanar. Neyse burda boş yere yazıyoruz zaten bakan da yok sen tek tabanca devam et
    Selamlar,

    araç model yenilemiş ve isim değiştirmiş,

    bu nedenle mevcut tepee/partner başlığından farklı bir başlık açılması normal olanıdır.

    her farklı model/isim araç için yeni ana başlık açılması geleneğine de uygundur.

    bu nedenle bu başlıktan devam uygun olacaktır.

    teşekkürler...

    @anyhill @WISDOM
    sen giderken biz geliyorduk.
    araç konusunda seni üçe katlar beşe bölerim.
    daha deneyimlemediğin araçlar hakkında atıp tutmadan konuşmasını öğren sen önce.

    10 sene boyunca partner tepee kullandım.
    neyi nasıl senden iyi bilirim tepee'nin.

    yeni rifter'i 1 seneden fazladır bekliyorum çıkmasını.

    işkembeden sallıyorsun derken doğru diyorum.
    şaşesi bir kere tepee şaşesi değil.
    tamamen yeni bir platform.

    yürüyen aksam peugeot 3008 ile aynı alt yapı.

    aracın içi ise tamamen farklı.
    kullanılan teknoloji, motor şanzıman ikilisi diğer ticarilerin hiç birinde yok.

    senin çok övdüğün caddy 2,0 motor ve donanımı ile rifterin yanına yaklaşamaz.

    sen en iyisi kumda oynamaya devam et.

    yok şaşeyi süslemişler, yok bir iki eklemişlerde iki katına satmışlar bizlere.
    he kamil he senin dediğin gibi...
    Citroen berlingo

    Opel combo

    Peugeot rifter Aynı araçlar



    7 kişilik olan versiyon tercih edilebilir.

    İçi çok şık olmuş.



    Tam dolu versiyon 100.000 TL den aşağı olmaz diye düşünüyorum.

    Mpv araçlar olan scenic picasso gibi araçlar yerine bunlar artık satılır.

    Hatta yeni berlingo reklamında aileler bu aracı kullanıyor teması vurgulanmış.
    Yapay Zekanın Yanıtı

    Yeni Peugeot RIFTER: Ailen İçin Geniş ve Konforlu Bir Araç

    Peugeot RIFTER, geniş iç hacmi ve çok yönlü özellikleriyle aileler için mükemmel bir araçtır.

    Geniş Bagaj Hacmi

    RIFTER, 1000 litreye kadar geniş bir bagaj hacmine sahiptir. Bagaj demiri sökme özelliği sayesinde, daha büyük eşyaları rahatlıkla yerleştirebilirsiniz.

    Esnek Arka Koltuklar

    Arka koltuklar 60/40 oranda bölünmüştür ve tamamen yatırılabilir. Bu sayede, hem yolcular hem de yükler için esnek bir alan oluşturabilirsiniz.

    Konforlu Koltuklar

    RIFTER'ın koltukları, uzun yolculuklarda bile konforlu bir oturma deneyimi sağlar. Bazı modellerde koltuk ısıtma özelliği de mevcuttur.

    En Dolgun Paket

    Peugeot RIFTER'ın en dolu paketi GT Line'dır. Bu paket, 220 V priz, gelişmiş ses sistemi ve deri döşeme gibi üst düzey özellikler sunar.

    Teknik Özellikler

    Yeni Peugeot RIFTER, güçlü ve verimli bir sürüş deneyimi sunar. Aracın teknik özellikleri arasında BlueHDi dizel motor, otomatik şanzıman ve güvenlik özellikleri yer alır.

    Peugeot RIFTER, çok yönlülüğü, genişliği ve konforuyla aileler için ideal bir araçtır. Geniş bagaj hacmi, esnek arka koltukları ve konforlu koltukları sayesinde, hem günlük ihtiyaçlarınızı hem de uzun yolculuklarınızı rahatlıkla karşılayabilirsiniz.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Yeni Peugeot RIFTER (ANA KONU)Yeni Peugeot RIFTER (ANA KONU)Yeni Peugeot RIFTER (ANA KONU)Yeni Peugeot RIFTER (ANA KONU)Yeni Peugeot RIFTER (ANA KONU)




  • Yeni Peugeot RIFTER (ANA KONU)Yeni Peugeot RIFTER (ANA KONU)Yeni Peugeot RIFTER (ANA KONU)Yeni Peugeot RIFTER (ANA KONU)Yeni Peugeot RIFTER (ANA KONU)Yeni Peugeot RIFTER (ANA KONU)Yeni Peugeot RIFTER (ANA KONU)




  • Yeni Peugeot RIFTER (ANA KONU)Yeni Peugeot RIFTER (ANA KONU)Yeni Peugeot RIFTER (ANA KONU)Yeni Peugeot RIFTER (ANA KONU)Yeni Peugeot RIFTER (ANA KONU)




  • Partner e benziyor.Hangi sınıf bu araba

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yeni Peugeot RIFTER (ANA KONU)Yeni Peugeot RIFTER (ANA KONU)Yeni Peugeot RIFTER (ANA KONU)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: redbul_540

    Partner e benziyor.Hangi sınıf bu araba

    Yeni Partner bu ;)

    (Peugeot, ismini değiştirdi)
  • Bunlarda yeni alaşım jantlar

    Yeni Peugeot RIFTER (ANA KONU)Yeni Peugeot RIFTER (ANA KONU)Yeni Peugeot RIFTER (ANA KONU)Yeni Peugeot RIFTER (ANA KONU)




  • Güzelmiş.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: redbul_540

    Güzelmiş.

    Güzel olmak zorunda! Çünkü eskiden sadece Citroen Berlingo ile yarışması gerekirken artık Opel / Vauxhall Combo ile de rekabet etmesi gerekiyor
  • Harika olmus

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Otomobilist


    quote:

    Orijinalden alıntı: redbul_540

    Güzelmiş.

    Güzel olmak zorunda! Çünkü eskiden sadece Citroen Berlingo ile yarışması gerekirken artık Opel / Vauxhall Combo ile de rekabet etmesi gerekiyor

    Yoo rekabet etmesi gerekmiyor. Opel zaten PSA grubunun artık. Yeni Combo'da Peugeot üretimi. Üretimi durdurduğu anda rekabet ortadan kalkar.
  • İsmini değiştirmeseler iyiydi. Zaten eskisi çok kötü değildi ki. Yeniden isimlendirme her zaman sıkıntı yapar. Tutmayabilir, risklidir...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ünal


    quote:

    Orijinalden alıntı: Otomobilist


    quote:

    Orijinalden alıntı: redbul_540

    Güzelmiş.

    Güzel olmak zorunda! Çünkü eskiden sadece Citroen Berlingo ile yarışması gerekirken artık Opel / Vauxhall Combo ile de rekabet etmesi gerekiyor

    Yoo rekabet etmesi gerekmiyor. Opel zaten PSA grubunun artık. Yeni Combo'da Peugeot üretimi. Üretimi durdurduğu anda rekabet ortadan kalkar.

    Yeni PSA stratejisi gereği satışı iyi olmayan model üretimden kalkıyor. Tabiki hemen değil ama yeni kasası olmaz!




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Otomobilist


    quote:

    Orijinalden alıntı: redbul_540

    Güzelmiş.

    Güzel olmak zorunda! Çünkü eskiden sadece Citroen Berlingo ile yarışması gerekirken artık Opel / Vauxhall Combo ile de rekabet etmesi gerekiyor

    O zaman işi kolaymış, kendisi ile yarışıp rekabet edecek

    Citroen'in de, Opel'in de sahibi Peugeot zaten hocam ne yaptınız
  • İç tasarımı ve ön tasarımı bir ticari araca göre gayet güzel olmuş.peugeout'un yeni tasarım dili çok başarılı, ticaride bile güzel iş çıkarmışlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Güzel
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rst78


    quote:

    Orijinalden alıntı: Otomobilist


    quote:

    Orijinalden alıntı: redbul_540

    Güzelmiş.

    Güzel olmak zorunda! Çünkü eskiden sadece Citroen Berlingo ile yarışması gerekirken artık Opel / Vauxhall Combo ile de rekabet etmesi gerekiyor

    O zaman işi kolaymış, kendisi ile yarışıp rekabet edecek

    Citroen'in de, Opel'in de sahibi Peugeot zaten hocam ne yaptınız

    Bir sonraki yenilemede Citroen Berlingo'nun üretilmeyeceğini düşünün?
    (Yakında söylemek istediğimi örnekleriyle göreceksiniz)




  • Otomobilist kullanıcısına yanıt
    Berlingonun satışı Partnerden %50 fazla avrupada? Bir sonraki yenilemede Rifter üretilmeyecek diyebilir miyiz?
    http://carsalesbase.com/european-sales-2017-q1-q3-passenger-van-segment/



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haberelectro -- 21 Şubat 2018; 11:36:46 >
  • Rifter nedir arkadaş?partner'in ismi güzeldi işte.
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.