Şimdi Ara

YENİ SKODA OCTAVIA ANA KONU

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
16.455
Cevap
194
Favori
1.284.752
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bu konuda sırasıyla : üye incelemeleri, fiyatlar, donanımlar, teknik özellikler, renkler, jantlar ve döşemeler hakkında detaylı bilgiler mevcut. Yazının sonunda foto galeri de mevcut.

    İNCELEMELER

    http://yarimdebriyaj.com/test/ilk-surus-yeni-2013-skoda-octavia-1-6-tdi-105-bg-dsg/

    quote:

    Orijinalden alıntı: reddeer

    Tekrar merhaba arkadaşlar,

    Geçtiğimiz hafta aldığım tdi elegance dsg yeni octavia (beyaz) arabamla 1300 km'yi devirdim. İzlenimlerimi sizlerle paylaşmak istiyorum. Umarım yardımcı olur:

    Öncelikle aracın iç mekanının genişliğinden bahsetmek istiyorum. 1.87 boyumla koltuklarda yayıla yayıla oturabiliyorum. Sürücü koltuğunu epey geri yasladığımda bile arkamdaki kişi de rahatça oturabiliyor. Bu genişlik uzun mesafe yolculuklarda konfor anlamında çok büyük bir katkı sağlıyor. Yalnız arkaya üç kişi oturacaksa ortada oturan şaft tünelinden dolayı bacaklarını iki yana atmak zorunda kalabilir. Koltukların büyük bir kısmını kaplayan kumaş kalitesiz bir izlenim uyandırsa da koltuklar bana çok rahat geldi. Kol dayama desteğinin kumaşı sanki tüylenecek gibi duruyor inşallah başımı ağrıtmaz. Arabanın iç rengi bej olduğu için inip binerken dikkatli olmak gerekiyor yoksa her yerde ayak izi olabilir. Her bineni de bu konuda uyarıp "bu da ne pimpirikli adam" demesinler diye koltuklar için örtü, kaplama, kılıf vs. gibi bir önlem almayı düşünüyorum. Bu konuda önerilerinizi de bekliyorum. Yan desteklerini ve bel desteği konforunu yeterli buldum. Yalnız ön yolcu emniyet kemerini takmadığı zaman uyarı vermiyor, bu dönemde böyle bir ayrıntının eklenmemesi ilginç. Aracın ön tarafında yer alan gözler oldukça yeterli ve kullanışlı. Eski arabam Opel astra idi ve bu anlamda çok sıkıntı çekiyordum. Octaviaya binince her anlamda cennete düşmüş gibi oldum. Ön yolcu koltuğunun altındaki çekmeceli raf çok dar pek bir işe yaramayabilir. Arabanın bagajını anlatmaya gerek bile yok bence hatta sabitleyici destekleri kırılıp dökülecek eşyalar için büyük avantaj sağlıyor. Bagaj havuzu da çok kaliteli. İç malzeme işçiliği ve kalitesi gayet iyi, konsolun üst kısımları yümuşak plastik, altlarda ve kapı içlerinde sert plastik kullanılmış, ama yine de kaliteli ve şık duruyor.

    Aracın dış tasarımını ben çok başarılı buldum, her ne kadar lastiklerle çamurluk arasındaki mesafe forumdaki bazı arkadaşlara fazla gelse de eski kasalarına göre bu mesafe çok daha azaltılmış durumda. Farların tasarımı ve agresif görünümü çok dikkat çekici led ve bi-xenon farlar çok havalı duruyor. Yeni Octavianın arka tasarımı da özellikle yandan bakıldığında Audi'yi andırıyor. Aracı bekleyenlerin ve merak edenlerin sayısının çok olduğunu tahmin ediyorum. Neredeyse şehir içinde her park ettiğim yerde aracın başında birilerini incelerken buluyorum. Hatta Samsunda kırmızı ışıkta yanıma bir beyefendi yaklaştı onda da bir önceki kasanın -sanırım 2012 model falandı- beyaz rengi vardı ve bana sorular sordu, çok güzelmiş ben de almak istiyorum memnun musunuz falan diye sordu ben de memnun olduğumu söyledim. Bir Insignia kadar spor değil ama yeni octavia ağırbaşlı duruşunun yanında insigniadan çok fazla artıya sahip. Devam edeyim, dikiz aynaları arabayı kitlediğinizde kendiliğinden içe katlanıyor. Kilidi açınca kendiliğinden açılmıyor, açılması için kontağı açmanız gerekiyor. Arka park sensörü iyi ama bu donanımda bir arabada ön park sensörü de olmalıydı bence. Direksiyonun dört kollu olmasını beğenmeyen arkadaşlar vardı, ben çok beğendim. Çok kullanışlı ve fonksiyonlar gayet başarılı hiç kafa karıştırmıyor. Ama kornası sadece kontak açıkken çalışıyor, hatta yanlış hatırlamıyorsam sadece araç çalışırken kornayı kullanabiliyorsunuz. Start-stop sistemi otomatik, frene baskı uygularsanız araba stop ediyor, sadece durması için yeterli düzeyde basarsanız stop etmiyor. Vitesin yanında yer alan bir tuşla da bunu iptal edebiliyorsunuz. Silecek sensörünün hassasiyetini ayarlayabiliyorsunuz. Bolero ekran yerine Columbus almanın görsellik açısından hiç gerekli olduğunu düşünüyorum. İşlev olarak da Columbus'un ne gibi artıları var bilmiyorum açıkçası. Bolero bence bu arabaya yeter, dokunmatik algısı güzel ama çözünürlük daha iyi olabilirdi. Bir de boleronun etrafında yer alan tuşlar aslında boleronun içinde de var. O tuşların çoğu gereksiz ama kısayol olarak düşünülmüş olsa gerek. Donanım olarak eksikliklerinden biri de bluetoohun opsiyonel olması ve navigasyon olmaması. Yeni golf highline donanımda bluetooth mevcut ama bunda yok, üzerine yanlış hatırlamıyorsam 700 tl vermeniz gerekiyor. Bu arada cruise control da sorunsuz. Direksiyon çok yumuşak ve kavrayışı gayet iyi. Aklıma gelmişken, yorgunluk tespit sistemi çok saçma ve gereksiz.

    İlk 1000 km'de arabayı fazla zorlamadım ama sonrasında 190 a falan çıktım ve bana mısın demedi. Rahatlıkla daha basabilirdim ama yoldan dolayı cesaret edemedim. Yol tutuş, virajlara giriş çok iyi. Virajlara hızlı girince bile düz yolda gidiyormuşsunuz gibi bir algı uyandırıyor. Torsiyon çubuk benim de çok kafamı karıştırmıştı ama yol tutuş anlamında hiç bir olumsuz etkisini görmedim, aksine virajlara bu kadar güven vermesinin sebebi torsion olabilir bilmiyorum. Çukurlara girerken ön süspansiyonlara göre biraz daha sert kalıyor, arkayı öne göre daha çok hoplatıyor. Bu söylediğim sadece çok derin çukurlarda geçerli. Diğer orta boy çukurlarda pek farkeden birşey yok. Eğer bu arabayı arazide falan kullanmayacaksanız bunun da hiç sorun olacağını sanmıyorum. Stabilize yolda giderken bile bir sıkıntı görmedim. Motor konusuna gelince 1.6 tdi bu araca cuk oturmuş. Rampalarda falan en ufak bir zorlanma belirtisi yok, eski arabam 1.3 tü şimdi ona binsem elektrik süpürgesi gibi gelir heralde. Kalkışlarda falan ok gibi fırlıyor yeni octavia tabi 1500-2750 aralığında 250 tork üretmesi de bunda etkili. Yakıt performansını da çok başarılı buldum. Şu an şehir içi şehir dışı karışık ortalaması 4.5. İlerleyen zamanlarda daha da az yakacağını hesaba katarsak bu arabanın yakıt konusunda da çok avantaj sağladığını söyleyebiliriz. DSG şanzımana gelince vites geçişlerini neredeyse hiç hissetmiyorsunuz ve düşük devirlerde vites geçişleri sağlaması çok büyük artı sağlıyor tüketime. Otomatik/tiptronik vites araç kullanmak arıza çıkarabilirliği açısından her zaman daha risklidir, garantiye girer mi girmez mi bilmem ama rahatlığı paha biçilemez. Özellikle de yokuşu ve trafiği bol bir şehirde yaşıyorsanız. Jant konusunda ben herhangi bir değişiklik yapmadım, 16 inc jantlar görsellik anlamında beni hiç rahatsız etmedi, tabi bu konuda herkesin kişisel düşüncesi farklı olabilir. 17 inc olursa lastiğin maliyeti falan da artıyormuş sanırım.

    Sonuç itibariyle, arabayı hiç görmeden daha önce skoda kullanmadan bu arabayı aldım ve zerre kadar pişman değilim. Artık iyice şirket arabası profili kazanmış jetta ile bu araç arasında çok düşündüm ve octaviaya karar verdim. Donanım olarak çokça artısı var.Jettaya çamur atmıyorum, TR piyasasında zirvedeki yerini kolay kolay bırakmaz ama 7 bin tl az verip octavia almak çok daha mantıklı bence. Hem de aylarca beklemeden. Şu anki talebe bakılırsa ikinci elde yeni octavia'nın diğer c sınıfı arabalara göre avantajlı olabileceğini düşünüyorum. Almayı düşünen arkadaşlara tavsiyelerim:

    Eğer durumunuz ve zamanınız elverirse siyah koltuklar (kullanım ve temizlik açısından rahat olacağı düşüncesiyle) ve bluetoohlu olarak aracınızı sipariş edin. Sunroof da olursa tadından yenmez. İlk defa arabamla ilgili izlenimlerimi paylaştım, hatalarım yanlışım olursa affola, saygılar.


    quote:

    Orijinalden alıntı: @immortal

    az once araci inceleme firsatim oldu. test surusu ile aracin karakteristik ozellikleri netlesecek ancak ilk izlenimler onemli ve paylasmak istedim.

    1. malzeme kalitesinde sikinti yok. kapilarda tutma yerleri yumusak suni deri ve kaliteye olumlu katki sagliyor. kol tutma yerinin ust tarafi kir tutmayan nano malzeme ve dokunuldugunda yumusak his veren sert bir malzeme. camin on kismi da yumusak malzeme fakat arka kapida bu kisim golfte de oldugu gibi sert plastik. ayrica kapilardaki ceplerde hep kadifemsi kaplama var. bu arac genelde jetta ile karsilastirildigindan ben de karsilastirmaya katki saglamaya calisacagim. kapilar jettadan daha oturakli ve tasarim olarak daha gosterisli duruyor. kalite olarak passat-jetta arasinda diyebiliriz.

    2. on konsol ciddi anlamda passati andiriyor, kullanilan malzemenin kalitesinin de passat-jetta arasinda oldugu kolayca soylenebilir. bolero ekran bej ic doseme ile iyi gitmiyor, hosuma gitmedi.

    3. 4 kollu direksiyon bence daha oturakli gosteriyor ki d sinifi araclarda kullanilir genelde. ama son yillarda 3 kollu spor tasarimlar moda oldugundan herkes keske 3 kollu olsaydi demis. bence 4 kollu daha kullanimi rahat bir model.

    4. boyum 1.87cm, on koltugu kendime gore ayarlayip arkaya gectigimde kesinlikle d sinifina yakin diz mesafesi var.

    5. surucu bilgisayar ekrani bayagi cafcafli, renkli olmus. islevselligini test surusunde gorecegim.

    6. bagaj bence bu aracin en buyuk karakteristik ozelligi ve + puani topluyor. cocuklu aileler icin fazlasiyla yeter.

    7. dis tasarim eskisine oranla cok daha kasli ve heybetli gorunuyor. arka tasarim daha iyi olabilirdi.

    yol tutusu, direksiyon, suspansiyon, ses yalitimi gibi faktorler tatmin edici olursa elegance paketli arac alinir ve uzun yillar kullanilir.


    quote:

    Orijinalden alıntı: racerant

    Bende bugün bayide aracı inceledim.

    + iç mekan çok başarılı ve malzeme kaliteli.

    + Bolero muzik sistemi ve dört kollu direksiyon resimlerdeki gibi değil ve çok güzel duruyor.

    + Aracın özellikle metalik renkde olanları daha heybetli ve kaslı gösteriyor aracı

    + Yeni keskin hatları çok beğendim. Özellikle C sütunu ve arka kapı bitimini.

    + Rapid ile aynı diyenlere halen çok şaşırıyorum. İç mekandan tutunda dış ölçülerine kadar araçlar
    farklı sınıf araçlarıyız diye bas bas bağırıyor.

    + Led stoplar, maxidot ekran gibi ayrıntılar araca çok güzel bir hava katıyor.

    + Araçların biri 17" jantlı gelmişti. Bu araç kesinllikle 17" jantlı alınmalı.

    + Orjinal bagaj havuzunu bile ddüşünüp koymuş Skoda. Gerçekten çok kaliteli bir bagaj havuzu kullanılmış.


    Test sürüşünden memnun kalırsam haziranda bende 1.6 TDI Elegance donanimi, 17" jant ve panoramik sunroof alacağım.

    Bu arada ayın 26. sında test araçları bayide olacak arkadaşlar.


    quote:

    Orijinalden alıntı: bariyerbilgi

    1500 Kmlik 2013 Octavia 1.2 Tsi deneyimlerim:

    Arkadaşlar aracı geçen hafta 19 Nisan Cuma günü aldım. Açıkcası Octavia'yı denemeseydim Jetta alacaktım. Jettadan vazgeçme sebebim,

    -Octavia Döşeme + Konsol da kullanılan malzeme kalitesi jettaya göre bariz bir şekilde kaliteli. Jettada kullanılan malzeme Renault Clio yu hatırlattı bana.
    -Jetta da motor sesi ve arka teker sesi oldukça fazla
    -Jetta, Octiye göre daha dar.

    1500 Kmlik deneyimim otobanda olmadı onu belirtmek isterim. Aldığım gün Gaziantepten Yozgata gittim(580 km). Kahramanmaraş - Kayseri - Yozgat arasında ki yolu bilen bilir.
    - Gaziantepten depoyu fullleyip Yozgatta tekrar fulledim. 125 TL yaktı. Buda ortalama şehirler arası 22,5 KRŞ denk geliyor.
    - Ortalama 120 Km hız ile gittim ki 6. vites yakıt konusunda bize baya bir tasarruf sağladı. Araç ortalama 2200 devirde 120 km yapmakta.
    - Yokuşlarda çekiş konusunda sıkıntı yaşamadım zaten araç 105 beygir ve 170 N torka sahip. Bu durum zaten motorun sıradan 1.2 olmadığının kanıtı.
    - Yozgattan tekrar Gaziantepe gelirken biraz araca yuklendim. Ortalama hız 150 km oldu ki bunda da 145 TL yaktı.
    - Bilen bilir 6. vites tam tasarruf vitesi , yani performans vitesi olarak algılanmasın. Araç en iyi hızlanma ve ivmeyi 5. viteste gösteriyor.
    - Aracın konforu gayet iyi ama arka camdan Rüzgar sesi geliyor ,120 km üzerinde. Bu durum biraz can sıkıcı.

    Genel olarak toparlayacak olursak araçta Performans olarak ibre düşmesi yaşamadım henüz ve yakıt olarak gayet tatmin edici. Tabi Performans dizelde daha tatmin edici ama neredeyse 6000 tl fark oynuyor arada. Ralli yapmayacak arkadaşlar için kesinlikle tavsiye ederim. Hatta 1.2 jetta düşünenler Jetta almadan önce kesinlikle 1 kez olsun Octiyi denesinler derim.

    Aracı Gazıantep Parlar Otodan aldım.



    quote:

    Orijinalden alıntı: idurmus

    herkes yazıyor bende yazayım, bende aracı inceledim işte izlenimlerim.
    - kasayı çok beğendim oturaklı ve sağlam toplu bir görüntüsü var, keskin çizgiler göze hoş geliyor.
    - kapıların açılıp kapanma sesi yeterince tok gelmedi aracın kilosunun düşürülürken nerelerden çalındığını henüz bilmiyoruz.
    - ön konsol çok hoş duruyor göstergeler gayet şık, boleroda resimlerde görüldüğü gibi basit değil aracın içine yakışıyor
    - 4 kollu direksiyon bence kötü durmuyor, direksiyonu beğendim,
    - 16 inç jantın kötü göründüğünü düşünmüyorum, tabiki 17 inç 45 yanak daha şık olur ama 45 yanağın kullanışlı olmaması beni 16 inç te karar kıldırıyor.
    - bagaj çok geniş ve çok kullanışlı, bagaj havuzu gayet kaliteli.
    - baktığım araçta michelin lastikler vardı ve tam boy stepnede mevcut.
    - arka yolcu bölümünde ön kolçağın arkasında olması gereken elektrik prizi malesef çalınmış,
    - bagajda 12 voltluk çakmak girişi var.
    - ön kolcağın malzemesini tam hatırlayamıyorum ama biraz dandik geldi bana, ancak ileri geri hareket ediyor, işlev görür.
    - cd girişi ve sd kart girişi torpitoda olması bence mantıklı çok sık değiştirmiyoruz bas 2000 mp3 ü unut gitsin.
    - torpitoda soğutma mevcut.
    - tavan lambaları gayet şık üstelik arka yolcular içinde ayrı tavan lambaları var bunlar arkadan kontrol ediliyor.
    - ön koltuğu 1.77 lik boyuma göre ayarlayıp arka koltuğa geçip adeta yayıldım ancak dizlerim ön koltuğa dokunmadı, arka diz mesafesi ve baş mesafesi C segmentine göre çok iyi,
    - malesef arka bölümdeki şaft kanalı çok yüksek göze batıyor ve çok rahatsız edici.
    - arka camda bulunan perdede gayet kullanışlı görünüyor.
    - kapı içlerindeki kalite düşürülmüş ama segment standartlarına göre iyi.
    - hoparlörler büyük görünüyor ama tabiki önemli olan işlevi, arka diz mesafesi geniş olduğu için arka hoparlörler açık kalıyor sesin burada boğulmayacağını tahmin ediyorum.

    sonuç olarak bu arabayı almaya karar verdim ancak acele edin fiyatı artacak diyemeyeceğim o kadarda değil aracın fiyatı olması gereken yerde bence.


    quote:

    Orijinalden alıntı: tanertnr

    Biraz daha ekleyelim :))
     YENİ SKODA OCTAVIA ANA KONU YENİ SKODA OCTAVIA ANA KONU YENİ SKODA OCTAVIA ANA KONU


    quote:

    Orijinalden alıntı: tanertnr

    Benim arac...
     YENİ SKODA OCTAVIA ANA KONU YENİ SKODA OCTAVIA ANA KONU YENİ SKODA OCTAVIA ANA KONU


    Carbuyer incelemesi : 5 üzerinden 4.9 puan.



    Türkiye Fiyatları

     YENİ SKODA OCTAVIA ANA KONU


    Almanya fiyatları

    Ambition

    1.2 TSI 105 hp 20.090,00 € = 47 bin TL
    1.4 TSI 140 hp 22.090,00 € = 51.700 TL
    1.6 TDI 105 hp 22.490,00 € = 52.650 TL
    1.6 TDI DSG 24.290,00 € = 56.860 TL

    Elegance

    1.4 TSI 140 hp 24.160,00 € = 56.500 TL
    1.6 TDI 105 hp 24.560,00 € = 57.470 TL
    1.6 TDI DSG 26.360,00 € = 61.680 TL

    DONANIMLAR

    Ambition

    Sürücü ve ön yolcu hava yastıkları ve gergili ön emniyet kemerleri
    Ön yan hava yastıkları
    Perde hava yastıkları
    Ön yolcu hava yastığı iptali
    Arkada üç noktadan bağlı emniyet kemerleri - (üç yolcu için)
    Sürücü yorgunluk tespit sistemi
    Elektronik Stabilite Kontrol Sistemi (ESC)
    Anti Blokaj Fren Sistemi (ABS)
    Hidrolik Fren Asistanı (HBA)
    Motor Çekiş Kontrol Sistemi (MSR)
    Elektronik Patinaj Önleme Sistemi (ASR)
    Elektronik Diferansiyel Kilidi (EDL)
    Elektronik Stabilite Frenleme Sistemi (ESBS)
    Direksiyon Yönlendirme Tavsiyesi (DSR)
    Çoklu çarpışma freni (Multi Collision Brake)
    Hill Hold Fonksiyonu
    WOKS özellikli aktif ön kafalıklar
    İmmobilizer, VIN kodlu etiket
    Kaza sırasında yakıt akışını kesme sistemi
    Üçüncü arka kafalık
    Sürücü emniyet kemeri ikaz ışığı
    Arka yolcu koltuklarında ISOFIX - çocuk koltuğu sabitleme özelliği

    Yükseklik ve derinlik ayarlı elektro-mekanik takviyeli direksiyon simidi
    Start&Stop Sistemi
    Fren enerjisi geri kazanım sistemi
    Çok fonksiyonlu yol bilgisayarı
    Radyo Swing Radyo/CD/MP3 çalar (2DIN)
    SD kart okuyucu
    USB ve Aux-in bağlantı noktası
    4 hoparlörlü ses sistemi (2 hoparlör + 2 tweeter)
    Ön kol dayama ünitesi ve arka havalandırma çıkışı
    Elektrikli ön ve arka camlar - güvenlik sistemi ve çocuk güvenlik kilidi
    Yükseklik ayarlı sürücü koltuğu
    Elektrikli ve ısıtmalı yan aynalar
    Uzaktan kumandalı ve katlanabilir anahtarlı merkezi kilit
    4 kollu deri kaplı direksiyon simidi
    Deri kaplı vites topuzu ve el freni
    Manuel klima
    Gözlük saklama gözü
    Asimetrik olarak katlanabilen arka koltuk sırtlıkları
    16" boyutunda stepne (205/55 R16)
    Yıkayıcılı arka cam sileceği

    6.5 J x 16” kapaklı çelik jantlar
    Dış dikiz aynalarına entegre yan sinyal lambaları
    Gövde renginde dış dikiz aynaları ve dış kapı kolları
    Krom kaplama iç kapı kolları

    Elegance (Ambition ek)

    İç gözlem sensörlü + yardımcı sirenli alarm sistemi
    Viraj dönüş özellikli, adaptif aydınlatma sistemli Bi-Xenon farlar ve ön far yıkayıcısı
    Köşe dönüş özellikli ön sis farları
    Lastik basınç kontrol sistemi

    Far sensörü (Eve geliş, evden çıkış, tünele giriş, gündüz lambası)
    Radyo Bolero dokunmatik ekranlı multimedia sistemi Radyo/CD/MP3 çalar (2DIN)
    Arkada yolcu bölümünde 2 hoparlör + 2 tweeter
    Hız sabitleyici
    Yağmur Sensörü
    Radyo ekranına entegre görsel destek özelliği olan arka park sensörü
    Yükseklik ve bel destek ayarlı ön koltuklar
    Kendiliğinden kararan iç dikiz aynası
    Otomatik katlanabilen yan aynalar
    Renkli Maxi-DOT bilgi ekranı
    4 kollu Çok fonksiyonlu direksiyon simidi
    Klimatronik (Çift bölge kontrollü tam otomatik klima)
    Ayaklık aydınlatıcısı (Ön ve Arka Yolcu Bölümü)
    Bagaj bölmesine erişim sağlayan katlanabilir arka kol dayama ünitesi
    Mekanik arka cam güneşliği

    6.5 J x 16” Minoris tipi hafif alaşım jantlar
    Krom çerçeveli ön ızgara
    Krom yan cam alt çerçevesi
    LED gündüz farları
    LED arka farlar

    TEKNİK ÖZELLİKLER

     YENİ SKODA OCTAVIA ANA KONU


    RENKLER

    Kapuçino Beji (Metalik)

     YENİ SKODA OCTAVIA ANA KONU


    Topaz Kahve (Metalik)

     YENİ SKODA OCTAVIA ANA KONU


    Platin Gri (Metalik)

     YENİ SKODA OCTAVIA ANA KONU


    Corrida Kırmızısı (Opak)

     YENİ SKODA OCTAVIA ANA KONU


    Pasifik Mavisi (Opak)

     YENİ SKODA OCTAVIA ANA KONU


    Büyülü Siyah (Metalik)

     YENİ SKODA OCTAVIA ANA KONU


    Yarış Mavisi (Metalik)

     YENİ SKODA OCTAVIA ANA KONU


    Lav Mavisi (Metalik)

     YENİ SKODA OCTAVIA ANA KONU


    Rosso Kırmızısı (Metalik)

     YENİ SKODA OCTAVIA ANA KONU


    Şeker Beyazı (Opak)

     YENİ SKODA OCTAVIA ANA KONU


    Denim Mavi (Metalik)

     YENİ SKODA OCTAVIA ANA KONU


    Gümüş (Metalik)

     YENİ SKODA OCTAVIA ANA KONU


    JANTLAR VE DÖŞEMELER

     YENİ SKODA OCTAVIA ANA KONU


    Euroncaptan 5 yıldız



    Ülkemizde bulunmayan diğer Motor seçenekleri

    benzin:
    1.2 TSI 85 PS
    1.8 TSI 180 PS
    dizel:
    2.0 TDI 150 PS



    Cenevre Fuarından

     YENİ SKODA OCTAVIA ANA KONU
     YENİ SKODA OCTAVIA ANA KONU
     YENİ SKODA OCTAVIA ANA KONU
     YENİ SKODA OCTAVIA ANA KONU
     YENİ SKODA OCTAVIA ANA KONU

     YENİ SKODA OCTAVIA ANA KONU
     YENİ SKODA OCTAVIA ANA KONU
     YENİ SKODA OCTAVIA ANA KONU
     YENİ SKODA OCTAVIA ANA KONU
     YENİ SKODA OCTAVIA ANA KONU
     YENİ SKODA OCTAVIA ANA KONU
     YENİ SKODA OCTAVIA ANA KONU
     YENİ SKODA OCTAVIA ANA KONU
     YENİ SKODA OCTAVIA ANA KONU
     YENİ SKODA OCTAVIA ANA KONU
     YENİ SKODA OCTAVIA ANA KONU
     YENİ SKODA OCTAVIA ANA KONU



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi electrostatic -- 7 Mayıs 2013; 17:04:44 >







  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Yeni ŠKODA Octavia: Ana Konu

    Yeni ŠKODA Octavia, Style ve Style CR olmak üzere iki farklı donanım seçeneğiyle sunulmaktadır. Bu iki donanım arasındaki temel farklar şunlardır:

    Motor: * Style: 1.5 litre TSI benzinli motor (150 PS) * Style CR: 1.5 litre TSI benzinli motor (150 PS) + 48V hafif hibrit sistem (e-TEC)

    Greentech Motor: Style CR donanımındaki e-TEC hafif hibrit sistem, yakıt verimliliğini ve emisyonları azaltmak için tasarlanmıştır. Bu sistem, frenleme sırasında oluşan enerjiyi depolayan bir lityum iyon batarya kullanır. Depo edilen enerji daha sonra, hızlanırken veya yokuş yukarı giderken motora güç sağlamak için kullanılır.

    Farklılıklar: * Yakıt Verimliliği: e-TEC hafif hibrit sistem, Style CR'nin Style'a göre daha iyi yakıt verimliliği sunmasını sağlar. * Emisyonlar: e-TEC sistemi ayrıca Style CR'nin Style'a göre daha düşük CO2 emisyonlarına sahip olmasını sağlar. * Performans: Her iki donanım da aynı beygir gücüne sahiptir, ancak e-TEC sistemin sağladığı ek tork, Style CR'ye daha iyi bir hızlanma performansı verebilir.

    Diğer Özellikler: Her iki donanım da benzer özellikler sunar, ancak bazı küçük farklar vardır:

    • Soğutma Sıvısını Kontrol Edin Uyarısı: Style CR donanımı, soğutma sıvısı seviyelerini izlemek için bir sensör ile donatılmıştır. Soğutma sıvısı seviyeleri düşük olduğunda, sürücüyü uyaran bir uyarı görüntülenir.
    • Start-Stop Hatası: Bazı Octavia modelleri, start-stop sisteminde hatalar yaşayabilir. Bu hata, genellikle yazılım güncellemesiyle çözülebilir.

    Sonuç: ŠKODA Octavia Style ve Style CR, farklı ihtiyaçlara sahip müşterilere hitap eden iki donanım seçeneğidir. Style CR, hafif hibrit sistemi ile daha iyi yakıt verimliliği ve emisyonlar sunarken, Style daha uygun fiyatlı bir seçenektir. Hangi donanım seçeneğinin sizin için doğru olduğu, bireysel ihtiyaçlarınıza ve tercihlerinize bağlıdır.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Ben bu resimlerden niye hiçbişey çıkaramıyorum
  • Umarım bu aracın arka camında silecek yoktur.
  • Aracin arka kismi, yine en sevilmeyen yeri olacak galiba
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zapi

    Aracin arka kismi, yine en sevilmeyen yeri olacak galiba
    tipsizlik abidesi olur yine bence hiç beklemeye değmez.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: karantina61

    Umarım bu aracın arka camında silecek yoktur.
    Hadi fotoğrafı görüp de orası olmamış burası olmamış diye atıp tutanlar. Buna da bahane bulun.

    Ekleme: Aha gelmişler la



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-18F1A75FA -- 10 Ekim 2012; 21:30:36 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RECEP____KOVBOY

    tipsizlik abidesi olur yine bence hiç beklemeye değmez.

    Alıntıları Göster
    birkaç resim de burda var

    http://www.eurocarblog.com/galleria/foto-spia-nuova-skoda-octavia-01/2




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lehonour

    birkaç resim de burda var

    http://www.eurocarblog.com/galleria/foto-spia-nuova-skoda-octavia-01/2

    Alıntıları Göster
    Sanırım arkası yeni kasa civic gibi olacak bagaj kapağında kedigözü olmayacak şekilde. Önü de eski kasa passata benzeyecek gibi.

    Edit:

    arka sanki eski kasalardaki audi gibi olacağa benziyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RaptorFX -- 10 Ekim 2012; 21:33:21 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kıvan Ç

    Ben bu resimlerden niye hiçbişey çıkaramıyorum

    normal bir şey, anlaşılmaması için böyle zaten. yalnız superB jantları cuk oturmuş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-18F1A75FA

    Hadi fotoğrafı görüp de orası olmamış burası olmamış diye atıp tutanlar. Buna da bahane bulun.

    Ekleme: Aha gelmişler la

    Alıntıları Göster
    Rapid'in büyüğü.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Umut T.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kıvan Ç

    Ben bu resimlerden niye hiçbişey çıkaramıyorum

    normal bir şey, anlaşılmaması için böyle zaten. yalnız superB jantları cuk oturmuş.

    Alıntıları Göster
    o bu degilde bu araba saglam olur.
    birde son resimlerideki o mercedes ney oyle ya :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: karantina61

    Umarım bu aracın arka camında silecek yoktur.

    arka camında silecek olması neden rahatsız etti sizi? arka camda olan silecek çok kullanışlı bence. o nedenle hb ve sw araçları daha çok seviyorum.
  • Yeni motor seçeneği geleceğini sanmam.

    Umarım fiyatı da bozulmaz ve baz donanımında arka camlar otomatik olur
  • quote:

    Orijinalden alıntı: atom239

    Yeni motor seçeneği geleceğini sanmam.

    Umarım fiyatı da bozulmaz ve baz donanımında arka camlar otomatik olur
    merakla bekliyoruz.ne zaman çıkacak?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kıraslan

    merakla bekliyoruz.ne zaman çıkacak?

    Alıntıları Göster
    Şu ızgaraları adam etsinler de önce
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bianconera

    Şu ızgaraları adam etsinler de önce

    Alıntıları Göster
    SLS daha çok dikkatimi çekti
  • Rapid'in buyumus hali

    Cok gec kalindi bence cok
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Rapid'in buyumus hali

    Cok gec kalindi bence cok
    Şuan 1.6 tdi dsg lisine 72.000 lira fiyat koymuşlar ... Gelsin , fiyatlandırılsın da biraz daha güleyim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Maniac_Turk

    Şuan 1.6 tdi dsg lisine 72.000 lira fiyat koymuşlar ... Gelsin , fiyatlandırılsın da biraz daha güleyim

    Alıntıları Göster
    hiç heyecan yaratmıyor. çakma vosvos
  • quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    Rapid'in büyüğü.

    SuperB'in küçüğü ?
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.