Şimdi Ara

Yeni yama 2.0.4 (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
38
Cevap
0
Favori
1.629
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • yildiraykanka kullanıcısına yanıt
    Barbarian
    Philosophy
    Many skills that spend Fury feel great, but when it comes time to generate Fury the single-target options don't feel meaty compared to the generators that can hit more than one target at a time. As a result, we are increasing the potency of those single-target generators to be more competitive.
    Active Skills
    Bash
    Increased base damage from 170% to 215% weapon damage
    Skill Rune - Clobber
    Increased chance to stun for 1.5 seconds from 30% to 35%
    Skill Rune - Onslaught
    Increased additional damage from 80% to 100% weapon damage
    Frenzy
    Increased base damage from 120% to 155% weapon damage
    War Cry
    Bug Fix: Fixed an issue preventing the 5 seconds of paused Fury degeneration after casting War Cry from working.
    Weapon Throw
    Increased base damage from 150% to 185% weapon damage
    Skill Rune - Mighty Throw
    Increased damage from 210% to 270% weapon damage
    Skill Rune - Throwing Hammer
    Increased chance to stun from 30% to 40%

    Bunlar yeter bana




  • 10 günde 1 bu kadar fazla değişiklikmi olurmuş resmen saçmalıyorlar bir builde bir karektere yöneliyorsun emek veriyorsun bişiler yapıyorsun elinden geldiği kadar tak öldürüyorlar kepazelik yahu...
  • siberarmi kullanıcısına yanıt
    açıkçası benim hauntu düşünmemin nedeni piranha ve çekirgeler ile bunu da salmaktı karşıya.. 3lü sabit saldırı.. bi de hauntun sanırım harcadığı manayı da düşürmüşler o da biraz benim için albeni oluyor. ama dediğiniz gibi ise belki düşünmem.. keşke şu zombie bearların mana harcamasına da bir el atsalardı..
  • Witch Doctor a gelen inanılmaz gizli buff burada yazmıyor. witch doctor forumuna gizli buff ı yazdım. şimdi tüm wizardların tekrar wd ye dönme zamanı geldi gibi:D fetishlerin 10m crit vurduğunu düşünürsek:D bizzat test ettim az önce. artı us forumlarında gardantuan ın 150M crit vurduğu söyleniyor. şimdi onu test edeceğim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Zemox -- 9 Nisan 2014; 10:39:22 >
  • kimse de frozen orb a yazık oldu dememiş:D

    bekliyorduk ama hayağı hızlı geldi nerf :(

    wizard a sadece nerf gelmiş..buff hak getire
  • Monk içinde bir şey yapsalardı fena olmazdı... O bizden değil gibi olmuş
  • quote:

    Orijinalden alıntı: siberarmi

    Hocam, haunt %4000 oluyor ama süreside 2 katına çıkıyor. 1465/6=244,17 den 4000/12=333,33 e çıkıyor (çok seksi bir sınıf olduk) Hasar çok farketmeyecek saniye başına ama artık daha uzun süre kalacak. Ki onun için bir pasif vardı zaten, bu süre uzatma işi saçma olmuş bence. Rünleri elden geçirseler daha mantıklıydı...

    WD konusuna da yazmıştım. süresi 2 kata çıkıyor fakat legendary helm var Quetzalcoatl bu da süreyi yarı yarıya indiriyor. Şu an herkes bu helmi arıyor diyebilirim :)
    Diğer bilgi de arkadaşta yazmış petler CHD ile orantılı vurmaya başlamış. T6 da adam 10 saniyede ghom kesiyor. Yakında fixleyebilirler ama kaldırmazlar. İşte olduğum için test edemiyorum fakat yorumlar WD nin çok çok güçlü hale geldiği yönünde.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Anexilea

    Level 70 crafted sets no longer require Flawless Royal gems and instead now require Marquise gems


    Kolaylaştırmaları kötü olmuş ama sırf bu yüzden yapamadığım setler var, sevindim :)

    valla +6 random piece konusu biraz sıkıntılı. drop loot 2.0 gibi calısmıyor. tamamen random abuk subuk şeyler geliyor.

    9M luk gem sonucu yaşadığım acı tarif edilemez. eğer bi parçaya 9m harcayacaksan öyle kafaya göre random olmaz. olmamalı.

    iyi olmuş. şimdi amacına uygun biraz da şansınıza hükmedecek hale gelmiş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yildiraykanka

    quote:

    Orijinalden alıntı: PanGold

    Barbarı garajdan çıkarırım artık.

    barbara nasıl buff geldi ki ? benim gördüğüm sadece tek canavara vuran skilleri birazcık güçlendirmişler kimse kullanmıyo diye :D ama çok belli bir güçlendirme yok bence

    Bende anlamadım valla artık kimsenin kullanmadığı/kullanamadığı saçma sapan primary skillerin saçma sapan rune'larına buff'da değil buffcık gelmiş. Millet hemen oooooooooo. Allahtan korkun vicdansızlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AthabaskA

    kimse de frozen orb a yazık oldu dememiş:D

    bekliyorduk ama hayağı hızlı geldi nerf :(

    wizard a sadece nerf gelmiş..buff hak getire

    Herkes frozen orb nerf yedi diyor ama adamlar sadece bug düzeltmisler neresi nerf bunun ben mi bir şey kaçırıyorum acaba?

    edit: yazım hatası



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi StreetLegend -- 9 Nisan 2014; 12:06:18 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: PanGold

    Ben memnunum fazlasıyla.Selam bu arada

    Vay hacı ne yaparsın... Oyundan ekleyeyim de takılırız.
  • Patch aktif mi şu an acaba?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: StreetLegend

    quote:

    Orijinalden alıntı: AthabaskA

    kimse de frozen orb a yazık oldu dememiş:D

    bekliyorduk ama hayağı hızlı geldi nerf :(

    wizard a sadece nerf gelmiş..buff hak getire

    Herkes frozen orb nerf yedi diyor ama adamlar sadece bug düzeltmisler neresi nerf bunun ben mi bir şey kaçırıyorum acaba?

    edit: yazım hatası


    skill i güzel yapan o bug dı zaten :D

    şaka bir yana bug ı düzeltirken gizli nerf te yapmışlar..hocam şimdi etki alanı çapı çok daralmış...dmg a dokunmadan bari radius u arttırsalar.
  • Bu yeni patch yükledikten sonra R.O.S DLC uçtu kanatlarla birlikte yeniden aktif falanmı edecez acaba digital olarak almıştım.
  • Monk neden her patchte üvey evlat muamelesi görüyor anlamıyorum.
  • dün oyuna ilk girdim public olarak.. yerde nereden baksan 15 tane belki 20 tane sarı küreden vardı..:) ona da buff gelmiş sanırım
  • http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/12471197317#1

    Hey all,

    A series of hotfixes will be deployed today making more adjustments to overall reward structures within the game.

    I wanted to take a minute to explain the reasons for the changes that we are making. A driving goal of our design has been to make killing monsters feel rewarding, we want you all to find tons of cool items that you are excited about but more importantly we want you to have fun while doing it.

    Rifts have always been intended to be the most efficient play method in the game, currently they aren’t for a number of reasons. Part of this has to do with the high level of efficiency in farming that players find doing things like farming Manglemaw, Razorclaw and any other number of unique monsters. Another contributing element is that farming chests without having to actually fight monsters is far more effective than actually fighting the monsters. It is very important to us that chests are exciting to find and feel rewarding but presently they are far too common and reliable to farm in certain areas of the game.

    Finally Kadala, she has always been intended to give players some degree of control over their item upgrades. While we don’t want players to simply pick and choose from a list of items at an excessively high cost, we do want you to have an answer to the question “How do I upgrade my boots?” Kadala is meant to be that answer, she is meant to give you some direct control over the types of items you find. Since we are increasing the overall reward structure of the game she is also going to be increasing but by a larger amount than the rest of the changes since she didn't feel rewarding enough to us.

    Without further delay here is a list of the changes that will be coming in the hotfix.

    The Bad!
    Unique monsters now drop less items.
    *Uniques were dropping far more loot than their difficulty would warrant.

    Chest spawns have been thinned out across all acts of the game.
    *Ideally chests become less common and something that players can’t flip games to farm. It is our goal to make them feel exciting and rewarding when you find them.

    The Good!
    The bonus legendary drop rate for rifts is being increased from 25% to 100%!
    *This means that while in a rift your chance to find a legendary item from monsters, chests, elites, and everything else is double what it is outside of rifts. No this does not mean opening bounty bags in rifts is the new hotness. ;P

    Kadala’s legendary drop rate has been significantly increased.
    *Blood Shards are meant to be a compelling element of rift rewards and something players are excited to get.

    Loot is an incredibly important aspect of Diablo games and we will continue to keep a very close eye on it. If more problems arise we will continue striving to address them. It isn’t our goal to take loot away from people, we just want to make sure they are having as much fun as possible while finding it and these changes all support that goal.

    Good hunting and link the loot!




  • Nuke General kullanıcısına yanıt
    Hemen şu Act 5'i bitirmem lazım :D

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.