Şimdi Ara

yuki yk250 izci mi ramzey QM 200 GY mi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
6
Cevap
0
Favori
9.419
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar ramzey ve yuki arasında kararsız kaldım. sizce hangisini tercih etmeliyim kullananlar bilenler varsa avantajlarını dezavantalarını, yorumlarınızı bekliyorum.
    ikinci el düşünüyorum



  • yuki kullanıyorum parça sıkıntısı çok, hem satmak istediğin zaman falan da sıkıntı yaşarsın, şimdiki aklım olsa yuki almazdım, yorum yapma sebebim de bu, yani yuki alma!
  • bende yuki izci var geçen yazdan beri asfalt ve arazi olmak üzere kullanıyorum sorunları arka bilyaları dağıttım arka göbeğin içinde bilyaların dizildiği bi boru var o çok kalitesiz yapılmış vidaları sıktıkça içinde ezilmiş dolayısıyla bilyalar sizlere ömür :) tornacıda aynı ebatlarda daha etli bir boru yaptırıp onu koydum düzeldi yan sehpa açıkken üstüne oturduğum için yamuldu yine gidip tornacıda daha kalitelisini yaptırıp onu taktım, motor toplanırken arka fren merkezine giden hortumu kıvrık şekilde koymuşlar beli bir süre bindikten sonra frene basınca merkez balatları geri salmıyordu motor fren basılı halde gidiyordu daha doğrusu gitmeye çalışıyordu onuda lastik patlamıştı arka lastiği sökerken farkettim fren hortumunu düzeltince o sorunda düzeldi bunların haricinde klasik çin sorunları işte motoru ilk aldığın zaman sağını solunu iyice kontrol edersen iyi olur gevşek veya üstün körü monte edilmiş bir sürü yer bulursun gaz fren debriyaj tellerini yağlaman gerekir bunların haricinde bi sorunum olmadı servis işine gelirsek ilk motorum hariç o da meraktan gittim bunlar bakım diye nabıyorlar diye adam yağını değiştirdi sağına soluna baktı tamam dedi bide 50 lira kitledi bize benim o zamandan beri hangi marka olursa olsun servisle işim hiç olmadı küçükleri kendim büyükleri ustam halletti. parça işine gelirsek o da daha lazım olmadı ama bunlar çin malı yuki olmasa başka bi markanın parçası illaki uyuyor. motorun torku güzel ani hareketinde hemen tekere geliyor, son hız olarak 110 115 çok rahat çıkarsın zorlarsan 120 belki 125 görür sonuçta bunlar hız değil tork için yapılmış motorlar, titreşim var ama rahatsız ediecek kadar değil balansörlü motor var ama şasiden kayanklı olsa gerek alet azda olsa titriyor. genel olarak sorarsan ben izciden memnunum atladım zıpladım bana büyük bir sorun çıkarmadı ancak hard enduro için bu motor uygun değil neden dersen ağır makine hafif yan yatırdığında tutamazsın bırak yere düşsün plastikleri sert değil esnemesi güzel yani kolay kolay kırılmıyor üstündeki etiketleri tazzikli su ile yıkarsan gider o da aklında olsun
    ramzeye gelecek olursak zamanın güzel motorlarından 2006 dan bu yana hala yollarda gidiyor bunlar 2007 de bi arkadaşımda vardı deneme fırsatım olmuştu tork olarak yukiden daha düşük, ağırlık olarak daha iyi arazide avantaj yani, son hız denemedim parçası falan nasıldır bilmem ama rks aynı motor bloğu ile yeni kros üretti ramzey yerine onu incelemeni tavsiye ederim




  • verdiğin bilgiler için teşekkür ederim Brunhild
    bi tane kanuni cross 250 buldum 15.000 km de temiz görünüyor kanuni hakkında bilgin varmı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: whiteddd

    arkadaşlar ramzey ve yuki arasında kararsız kaldım. sizce hangisini tercih etmeliyim kullananlar bilenler varsa avantajlarını dezavantalarını, yorumlarınızı bekliyorum.
    ikinci el düşünüyorum

    yuki den uzak dur ramzeydende çin malı motor serisinin en iyi ve sağlamı kuba dır. hatta öyleki kanuni satn bayii kuba nın kanuni den daha iyi olduğunu söyledi illerde çin alıcam diyorsan kuba al derim yuki fln alırsan başına iş açarsın yaz başı arkadaşım aldı daha yeni 400 kağıt masraf yaptı
  • kanuni krosta aşırı titreşim var dıye duydum kullananlardan bende eskiden 150 lik bi yuan vardı düşman başına yok öyle bi titreşim şayet kanunide öyleyse kesinlikle tavsiye etmem bu arada senolas arkadaşa katılmıyorum yukiyi alırken ikisinide test ettim yukiyi seçtim tabiki memnuniyet göreceli bir kavramdır en basitinden örnek verecek olursak kuba str yi kırmızı alırsın 6 ay sonra motor pembeye dönüşür :D çin malı motorlar japon veya italyanlara göre kalitesi düşük motorlardır bunu herkes biliyor çin malı motor alan kişilerin çoğu ilk motorunu alacak olan ve 10 15 bin lirayı 2 tekerlekli bi araca çok gören, yani motorun tutkusunu anlayamamış kişilerdir bu adam alıyor çin malını ne rodajını düzgün yapıyor ne yağına bakıyor ne sağını solunu kontrol ediyor adam alıyor motoru sürekli dip gaz gidiyor bu şekilde kullanmaya hiç bir motor dayanmaz 9 bin küsürde kol çıkaran cbf gördüm adamın ilk motoruydu bu adamın altına çin malını versen 9000 değil 2000 3000 de motoru eline alırdı ben 2005 yılından bu yana çin malı motor kullandım 1 kere yolda kaldım o da apaçilik zamanımda teker yapayım patinaja sarayım derken zinciri kopardım :) yani diyeceğim şu motorun ne olursa olsun ona bakarsan seni üzmez bakmazsan yolda kalırsın başındada dediğim gibi bilinçsiz kullanıcı çok olduğu için çin mallarını 2 sene kullan sonra çöpe at görüşü oluştu öyle düşünenlerin mantığına dayanarak diyorumki al japonu ver çobanın birine 4 sene sonra at çöpe



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Brunhild -- 15 Şubat 2014; 14:31:19 >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.