Sony Z3 su geçirdiği için KVK yetkili servise gönderdim, 2 kez tamir edildi ancak sorun çözülemedi. 3 kez aynı hatayı verdiği için artık değişim hakkını elde edeceğim zaman da telefon kullanıcı hatasından dolayı garanti kapsamında olmadığı söylediler. Bu tilki kurnazlığı değil de nedir. Telefonu tuzlu suya asla sokmadım. Hatta son servis dönüşünde telefonu kullanmaya başlamadan önce evde musluktan kaba su doldurup telefonu içine batırdım. Çıkardığımda telefon su almıştı direk aynı gün servise tekrar yolladım. KVK kadar sorunlu bir kurum görmedim. Bir daha kvk'dan asla telefon falan almam. 2 aydır telefonsuz (eskilerden kalma bir telefon bulup kullanıyorum) rezil oldum. Hakem heyetine nasıl başvuru yapılıyor arkadaşlar. Daha önce başvuran birisi yardımcı olabilir mi?
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme