Şimdi Ara

Zomato’dan Küfür Eden Restoran Görevlisini Savunması

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
389
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Aynı konuyu ekşi sözlükte de açtım gerekli tepkinin hem zomato’dan hem de ilgili restorana karşı oluşması gerektiğini düşünüyorum arkadaşlar.



    böyle bir durumu merdiven altı satış yapan herhangi bir e-ticaret firmasının canlı yardımında bile göremezsiniz, onlar bile yalandan da olsa “kusura bakmayın efendim, biz gerekeni yapacağız” falan derler. :) 


    aşağıda okuyacağınız hikaye tamamen gerçeklere dayanır. 


    yaklaşık 1-2 saat önce mersin tantuni express (acıbadem) şubesinden sipariş verdim, siparişim indirimliydi ve anında iptal edildi. bilenler bilir bu işgüzar restoranlar indirim/kampanya gördükleri gibi çamura yatarlar. 


    hemen yeni bir sipariş geçtim ve yaklaşık 140tl’lik kapıda “nakit” ödeme seçerek siparişimi verdim ve anında onayladılar. tabi kendi işgüzarlıklarını anlamaları için anında siparişi iptal etmek için zomato müşteri hizmetlerine yazdım. sipariş sonrası yaklaşık 10dk içinde restoran ile iletişime geçildi. 


    bunun akabinde tabi durumu hazmedemeyen restoran görevlisi beni aradı ve ağıza alınmayacak küfürler etmeye başladı, ne kadar devam edebileceğini bekledim ve yüzüme kapattı. 


    durumu zomato müşteri hizmetlerine bildirdim tabi hemen, bir yaptırım beklerken “2 tarafta haklı” cevabını aldım. ekran görüntülerini aşağıda görebilirsiniz. 


    sosyal medyada adeta polyana gibi takılan zomato bu tarz restoranlarla çalışıyor ve bu tarzda müşteri destek uzmanlarını bünyesinde çalıştırıyor. söyleyecek söz bulamadım. 


    ilgili restoran: mersin express tantuni https://www.zomato.com/tr/istanbul/mersin-express-tantuni-ac%C4%B1badem-merkez-istanbul


    siparişim


    giriş

    gelişme

    sonuç




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hayrigundogan -- 26 Ağustos 2020; 21:53:33 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Sizin yaptığınız da pek etik ve doğru değil

    Tabii küfür kabul edilemez ama adamları delirtip sonra sırf sonuca bakıyorsunuz o hale durup dururken gelmemişler

    Yüklü sipariş verip sonra iptal etmek... Ne bileyim

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şu konuya bakana kadar zomatodan haberim bile yoktu. Nereden buluyorsunuz böyle enteresan uygulamaları anlamıyorum.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tüm yemeklerinizi %50 indirimle sipariş edebileceğinizi bilseniz sizinde haberiniz olurdu :) ama biz kimseye çaktırmıyoruz çok kişinin haberi olursa erken biter kampanya diye . Bu arada ciddiyim yemek sepeti gibi düşünün , sipariş veriyorsunuz sorgusuz sualsiz %50 indirim .

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • hayrigundogan H kullanıcısına yanıt
    Yaptığınız haraket çok güzel ama bir yanlışlık var ortada . İndirimleri zomato karşılıyor restorant değil . Yaklaşık 1 haftadır hergün en az 3 sipariş veriyorum zomato %50 indirimden . Ve gelen fişlere bakıyorum indirimli tutar değil tam tutar yazıyor .

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Yazı fontunu değiştir. Mesaj okunmuyor.

  • .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi JustBeHappy -- 27 Ağustos 2020; 5:37:22 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.