Aynı konuyu ekşi sözlükte de açtım gerekli tepkinin hem zomato’dan hem de ilgili restorana karşı oluşması gerektiğini düşünüyorum arkadaşlar. böyle bir durumu merdiven altı satış yapan herhangi bir e-ticaret firmasının canlı yardımında bile göremezsiniz, onlar bile yalandan da olsa “kusura bakmayın efendim, biz gerekeni yapacağız” falan derler. :) aşağıda okuyacağınız hikaye tamamen gerçeklere dayanır. yaklaşık 1-2 saat önce mersin tantuni express (acıbadem) şubesinden sipariş verdim, siparişim indirimliydi ve anında iptal edildi. bilenler bilir bu işgüzar restoranlar indirim/kampanya gördükleri gibi çamura yatarlar. hemen yeni bir sipariş geçtim ve yaklaşık 140tl’lik kapıda “nakit” ödeme seçerek siparişimi verdim ve anında onayladılar. tabi kendi işgüzarlıklarını anlamaları için anında siparişi iptal etmek için zomato müşteri hizmetlerine yazdım. sipariş sonrası yaklaşık 10dk içinde restoran ile iletişime geçildi. bunun akabinde tabi durumu hazmedemeyen restoran görevlisi beni aradı ve ağıza alınmayacak küfürler etmeye başladı, ne kadar devam edebileceğini bekledim ve yüzüme kapattı. durumu zomato müşteri hizmetlerine bildirdim tabi hemen, bir yaptırım beklerken “2 tarafta haklı” cevabını aldım. ekran görüntülerini aşağıda görebilirsiniz. sosyal medyada adeta polyana gibi takılan zomato bu tarz restoranlarla çalışıyor ve bu tarzda müşteri destek uzmanlarını bünyesinde çalıştırıyor. söyleyecek söz bulamadım. ilgili restoran: mersin express tantuni https://www.zomato.com/tr/istanbul/mersin-express-tantuni-ac%C4%B1badem-merkez-istanbul < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hayrigundogan -- 26 Ağustos 2020; 21:53:33 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Bildirim