Şimdi Ara

Elektrikli Ford E-Transit'e büyük batarya dopingi: 402 km'ye kadar menzil

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
26
Cevap
0
Favori
501
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Elektrikli Ford E-Transit'e büyük batarya dopingi: 402 km'ye kadar menzil
    89 kWsa kapasiteye sahip olan yeni batarya paketi, artırılmış menzilli versiyonda standart olarak sunulacak. Bu seçenek, elektrikli ticari modelin menzilini yüzde 28 oranında artırarak 402 kilometreye kadar yükseltecek. Ford, yeni versiyonun kırsal bölgelerde, daha soğuk iklimlerde ve otoyol sürüşünün yoğun olduğu alanlarda faaliyet gösteren filolar için tasarlandığını açıkladı. 



    Gelecek güncelleme ile kullanıcılar sadece uzun menzilin değil daha hızlı şarj sürelerinin de tadını çıkaracak. Artırılmış menzil versiyonunda AC şarj kapasitesi 11 kW'tan 22 kW'a çıkarılırken, elektrikli ticarinin tam şarj süresini de 6 saatten kısa süreye iniyor.



    Elektrikli Ford E-Transit'e büyük batarya dopingi: 402 km'ye kadar menzil
    DC hızlı şarj kapasitesi ise 115 kW'tan 180 kW'a yükseltilerek %10-80 dolum süresi 28 dakikaya düşüyor. Artırılan kapasite sayesinde 10 dakika şarjla 116 km menzil elde edilebiliyor. Tüm bunlara ek olarak özellikle soğuk havalarda verimliliği artıran ısı pompasının artırılmış menzilli versiyonlarda standart olarak sunulacağını da belirtelim.



    Ayrıca Bkz.Smart, #5 isimli yeni elektrikli SUV konseptini görücüye çıkardı



    Elektrikli Ford Transit ile ilgili bir diğer önemli yenilik de artık doğrudan fabrikada minibüs dönüşümünün yapılabilecek olması. Türkiye'de yapılacak olan bu dönüşüm ile 15 kişiye kadar oturma kapasitesine sahip elektrikli Ford Transit minibüslerin taksi ve servis şirketleri tarafından yolcu taşımada da kullanılabilmesi sağlanıyor.



    %100 elektrikli Ford E-Transit modelleri Türkiye'de 1.996.800 TL'den başlayan fiyatlarla satılıyor. 









  • Ford transitlerin iki büyük handikapı çok mazot tüketen motoru ve 40cm dar koltukları. Öğrenci servisine uygun fakat personel için asla. 400km menzil fiiliyatta insanı usandırır her gün her gün şarja takmak. Min. 500km olmalıydı. Turizme 200 km günlük hiç bir şey.
  • Isı pompası çok iyi olmuş, diğer gelişmeler de kayda değer. Şimdi tek şey kaldı; tamamen elektrikli olarak tasarlanmış bir platforma sahip, mümkünse 1-3 parça ve bataryayla birleşik şasili, sürtünme katsayısı daha iyi dış tasarımlı, daha hafif bir yenilenmiş nesil.

  • Şehiriçi taşımacılıkta çok mantıklı, yakıt ve bakım maliyetleri de düşmüş olacak.. Egr, dpf gibi şeylerin şehiriçi dur kalkta tıkanması araçların motorunu yıpratıyordu.
  • bunlarin 17m3 lerinden güzel karavan olur, üstüne de günes paneli, durdugu yerden sarj etsin :)
  • ulwi U kullanıcısına yanıt
    m3 artarken batarya paketinin sabit kalması enterasan yerde var halbuki.
  • _köle_ _ kullanıcısına yanıt
    Batarya aracın 2 takar aracına konumlandırılıyor. O kısımda bir genişleme olmadığından batarya için ekstra bir yer kalmıyor. Yinede tabi batarya hücre yoğunluğuda arttırılıp aynı yere daha yüksek bir bataryada konulabilirdi.
    Aracın ilk versiyonu fabrikamızda kullnılıyor. Şehir içi 250km civarı bir menzil sunuyor. Menzili haricinde bir şikayet duymadım. Kullanan arkadaş akşam fişe takıyor sabah kullanıyor böylece sarjının uzun sürede dolmasından etkilenmiyor. Tabi 22kWta çıkması çok iyi olmuş. Dc sarj istasyonları da artması halinde çok sık yollarda görürüz.
  • menzile bak çay demle. olmaz kardeşim olmaz, bu kısa menzillerle elektrikli otomobil kullanılmaz.

  • faniseyler kullanıcısına yanıt
    bu menzil boş ağırlık mı yoksa yüklü ağırlıklı mı bir bilginiz var mı
  • ulwi U kullanıcısına yanıt

    Karavan için hybrid olması daha mantıklı olur hocam, webasto çünkü yakıt depaosundan çekiyor (ayrı deposu olan ürünler var mı bilmiyorum), elektirikli ısıtıcılar webasto gibi eksi derecelerde başarılı değil ve kamp modunda aracın menzilinden çalacaktır zaten bataryalar soğuğu da pek sevmiyor.


    Ayrıca dağ bayır çıkarken elektirik tüketimi artıyor yani elektirikli bir karavan düşündürücü :) En azından hybrid ile yolda kalsak jandarma ile ya da köyden birileriyle 1 bidon benzin getirerek devam edebiliriz


    Karavan, vanlife gibi şeyleri çok araştırıyorum valla gelecek planlarım arasında var

  • Hala elektrikli doblo çıkarılmadı mı. Bence çok mantıklı olur. Ver kargoculara çalışsın.

  • Şehir içinde çalışacaksa iyi 402km
  • kargo kuryeleri için süper bence, menzil de bu tip işler için fazlasıyla yeterli. geceleri de şarj ettin mi oh mis...

  • ticari araçta elektrik henüz erken bence.

    500+ km menzilli araca bile kaç saat şarj mı beklenir gözüyle bakıyor insanlar. günde 50km yol yapıyorum beni bir hafta on gün götürür diyerek aldım ben ama günlük 200 km yol yapıyorum diyen yakınıma tavsiye etmedim, deprem bölgesinde olduğu için şarj istasyonu sayısı da çok yetersiz diye düşünerek, köy evi olduğu için elektrik altyapısı yetersiz olacağından hızlı şarj imkanı da olmayacak. on saatte anca dolar deyince o da mantıksız o zaman dedi zaten. ticaretle uğraşan adamlar, onlara dizel harici araç olmaz.


    +bu araca 2 ton yük atarlar, menzil 150-200km olur, bir de köyün yokuşlarında 100-150km ye düşer. Elektrikli Ford E-Transit'e büyük batarya dopingi: 402 km'ye kadar menzil 




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MaDMaxiBo -- 25 Nisan 2024; 11:1:41 >
  • FyKy kullanıcısına yanıt

    Elektirik Doblo çoktan çıktı hocam satışta şu an

  • khanstern kullanıcısına yanıt

    kaçırmışım demek ki. TR ye geldi mi peki.

  • _köle_ _ kullanıcısına yanıt

    Bilmiyorum.

  • FyKy kullanıcısına yanıt

    Aynen hocam;


    Elektrikli Ford E-Transit'e büyük batarya dopingi: 402 km'ye kadar menzil




    https://ticarikampanya.fiat.com.tr/Pdf/Fiyatlar/Fiat-Professional_Fiyat-Listesi.pdf

  • khanstern kullanıcısına yanıt
    Bu araçlar günde 500km yapıyor. Birkaç yılda batarya eskiyip yenisi almak gerektiğinde gör sen şenliği
  • khanstern kullanıcısına yanıt
    Tesla Semi ile daha güzel karavan olur tabi ki, güneş paneli ile şarj etme durumu olursa karavanda kalan biri için şarjın bitmesi sorun olmaz diye düşünüyorum, 1 gün bekler şarj olunca devam eder, sonuçta evinde bekleyecek :) mevcut yakıt fiyatları ile park ettiği yere demir atan karavanlar yerine sürekli yeni yer keşfeden karavanlara evrilir ev azından, sürerken çıkan dizel sesinden bahsetmiyorum bile.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.