Şimdi Ara

[ANA KONU] Last Epoch 1.0 Çıktı (14. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
310
Cevap
19
Favori
9.847
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki

[ANA KONU] Last Epoch 1.0 Çıktı


(En Son Oy Tarihi: 11.5.2024)
Giriş
Mesaj
  • Adabeyi A kullanıcısına yanıt

    peki ward 100 e indiğinde damage aldığında ne nasıl azalıyor?


    Bir sorum daha olacak. Kullanmadığım bir skill ile ilgili bir item düşerse o skill i kullanıyor muyum? yoksa o skill i önceden öğrenmem gerek mi? Örnek ekran görüntüsündeki fire aura diye bir skill im yok yetenek ağacında öğrendiğim. Veya void damage vuran bir özelliğim yok. Bunu kuşanırsam %20 ihtimalle fire aura vuracak mıyım demek?



    [ANA KONU] Last Epoch 1.0 Çıktı
  • radyohead R kullanıcısına yanıt
    Önce ward sıfırlanıyor. Sonra hpye geçiyor diye biliyorum.

    Chance to cast denemedim ama skill yoksa da cast ediyor olması gerekir.

    Öteki artı spell void mekaniklerini ben de bilmiyorum. Ama karakterin void dmg skill’leri varsa onlara kesin artı olacaktır. Yoksa etkisi var mı yok mu deneyimli arkadaşlar yorumlayabilir.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • radyohead R kullanıcısına yanıt

    ilk işaretlediğiniz eğer void spell skill yoksa herhangi bir etkisi yok.


    diğeri ise damage aldığınızda yüzde 20 ihtimalle fire aura spamlıyor.

  • saintroyo kullanıcısına yanıt
    O zaman bu gibi durumlarda yeteneğin OLMAYAN affix olan item ı kuşanmak daha iyi. Çünkü zaten fire aura oynasaydım bütün attıklarım %100 oranında fire aura olacaktı. Bu affix ile gelen %20 fire aura şansı boşa gidecekti. Affix boşa gitmiş olacaktı. Şimdi fireball oynuyorum. Demek yüzde 80 i fireball, yüzde 20 side fire aura olacak bu durumda.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • radyohead R kullanıcısına yanıt

    Hocam o itemde diyor ki. %20 şans ile senin etrafında fire aura çıkar. Her 1sn de bir tekrardan aktif edilebilir.


    Demediklerini de ben diyim. Fire aura 4-5sn falan duruyor üzerinde (eger büyücü degilseniz) . Eğer atak hızı yüksek ise her saniye 1 stack fire aura aktif edilebilir. O stack miktarı kadar void hasar tipi ile vuran yeteneklerin hasarı artar.


    Void knight itemi aslında. Ama eğer istenirse büyücü de de void dönüştürmeleri ile kullanabilirsiniz (bunun için 1 unique item daha gerekli)



    Edit : fire aura diye direk yetenek yok ( evet aynı shadow daggers gibi) birseyler tetikliyor. Öyle çok bir hasarı da yok.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Brazian -- 18 Mart 2024; 17:35:27 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • LE'nin ne kadar başarılı olduğu D4 campfire sonrası daha iyi anlaşıldı sanıyorum, adamlar crafting'i bu oyundan kopyalamaya çalışmışlar adeta, affix değerlerini artırarak exalted item bile koymuşlar oyuna. :)

    Ama tabiî oyundaki en büyük sorunlardan olan skill/talent sistemi ve sıkıcı oynanış hakkında net bir şey söylemediler, yani aynı mobil oyun skill ağacıyla devam. The Pit dedikleri GR benzeri içerik tek hoşum giden konu oldu.

  • Zenohsama kullanıcısına yanıt

    Bu ne ki! Blizzard bütün Diablo serisini Poe ve Last Epoch'dan kopyaladı. Hatta Diablo serisinin senaryosu bile Last Epoch'dan kopyalandı. Bunu gören Last Epoch yapımcıları sinirlenip "başlarım böyle işe!" deyip Last Epoch'a yeni senaryo yazdılar. Hatta bir şehir efsanesine göre Last Epoch'un ismi Diablo olacakmış fakat Last Epoch'da çalışan Blizzard casusları bunu öğrenip Blizzard'a haber vermişler. Blizzard'da hemen ismi kopyalamış.

  • yaman01 Y kullanıcısına yanıt

    Campfire yayınını seyrettiniz mi? Tempering dedikleri craft özellikleri LE'nin craftinginin birebir aynısı. :) Kötü mü peki değil tabi fakat bunları Blizzard risk almamak için yapmadı, hatta Diablo 3'den sonra yenilik yok oyunda, hatta skill/talent sistemi olarak geri bir adım oldu.

    Oyunları sahiplenmeyin, zira yapımcıları sizin kadar değer vermiyorlar. Eleştiri olmazsa oyunlarını geliştirmezler. Sizin gibi düşünenlere kalsa bu yaptıklarını da alamazdınız, ne verdiysek o deyip çekilirlerdi kenara. En baştan beta zamanlarından beri aynı şeyleri yazıp duruyoruz, beta'da feedback de verdik bu konularda.

  • Zenohsama kullanıcısına yanıt

    Arkadaşım ben ikisini de oynuyorum ve ikisi de güzel oyun. Diablo oyunları her zaman ilk çıktığında böyle eleştiriler alıyor. D3 ilk çok fazla eleştirildi fakat aradan 13 yıl geçmesine rağmen hala oynanıyor ve ilk çıktığı hali ile şimdiki hali arasında en az iki farklı oyun kadar fark var, keza D2 de 25 yıla yaklaşacak. D4 ise çıkalı daha 1 yıl bile olmadı. Diablo oyunları şarap gibi yıllandıkça güzelleşiyor. Last Epoch'da güzel oyun bunu anlamak için illa başka oyunlarından bu oyundan esinlendiğini görmeye gerek yok fakat Diablo gibi bir oyun olması için çok yol alması gerekiyor.

  • Sessiz kaldı buralar 😀
    Penetation ne demek arkadaşlar bu oyunda. Item ların üzerinde yazan cold penetration , fire penetration Vs..

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • yaman01 Y kullanıcısına yanıt

    Genel olarak Diablo oyunlarıyla değil Diablo 4'le kıyaslıyorum. Diablo 2 resurrected ve her sezon Diablo 3 oyunuyorum, 12 senedir oynuyoruz bir şekilde eğlendirmeye devam ediyor ama Diabla 4 oynayamıyorum şahsen. LE şu an üzerinden 1 sene geçtikten sonra makyajlanmaya çalışılan Diablo 4'den daha eğlenceli bir oyun. Esinlenmeye lafım yok da onca kaynak ve imkan varken nasıl öyle kötü vaziyette oyun çıkarıp yeni çıkmış ufacık firmanın yaptığı oyundan esinlenilir bu garip işte. Diablo kutsal değil ki laf söylenmesin, iyiye iyi kötüye kötü demek lazım. Ne Blizzard eski Blizzard ne de Diablo eski Diablo. Biz de aynı değiliz...


    Kimse artık yıllanmasını bekleyecek sabırda değil, sizin yıllanma dediğiniz yarım yamalak oyun çıkarıp kervanı yolda dizmektir, eskiden rakibi yoktu oluyordu ama artık zor. PoE 2 geliyor, Titan Quest 2 geliyor. Üzücü ama Diablo 4 bu haliyle tutunamaz.

  • Desteklediği hasar tipinin hasarını artır, hedefin o hasar tipine olan direncini görmezden gelmek olarak düşünebilirsiniz.

  • eskiden diablo oyunlarının bir ağırlığı vardı. blizzarddan çıkar, blizzardan alınır, blizzarddan oynanırdı..


    şimdi ise, steamden satın alınabiliyor, steamde bedava hafta sonu ile 2000 liralık oyun herkes tarafından bedava oynanabiliyor hatta yakında game pass e geliyor.... 1 sene sonra epic bedava verirse şaşırmam herhalde.


    @Zenohsama nın da belirttiği d2 yi geçtim d3 zamanı bile öyle dişli bir rakibi yoktu ama artık last epoch var. çıkışını çok iyi yaptı. poe gibi bir gerçek var. yakında gelecek poe2 ve titan quest 2 var. grim dawn 2 den bahsediyorlar.


    elbette çok büyük bir isim ve marka değeri... oyun dünyasına (saydığımız bu oyunlar da dahil) ''like diablo'' kalıbını yerleştiren oyundur sonuçta.


    Ama satışından dolayı mı yoksa firma olarak yaşadığı çalkantılardan dolayı mı bilemem eski günlerine yakın zamanda pek dönebileceğini düşünmüyorum.

  • şöyle bir oyun tarzı arıyorum... yakıncı olacak, karakter sağa sola vururken melee mesafeye gelmeyen okçu büyücü gibi tipleri de biçebilecek. önerilerinizi bekliyorum. ama link paylaşmak yerine 2-3 cümle ile anlatın gerisini tamamlarım.


    şu aralar 65lvl olan karakterimden örnek vereyim. falconer. karakter cinder strike ile vuruyor, doğal olarak burning dagger lar kafasına göre uzaktakilere vuruyor. > gene cinder strike ile vururken 1 adet explosive trap hedefe yapışıyor 1sn sonra patlıyor > patlarken sağa sola sekiyor > sekerken fire a dönüştürülmüş acid flask da patlıyor seke seke. diğer yandan kuşun kendisi de acid flask atıyor onlarda seke seke patlıyor. mobility içinde aerial assult kullanıyor oradan gelen atak hızı ile daha da seri vuruyor karakter. bu build neredeyse eksiği yok. oynayan herkes hayran kalır. seri vurur alan vurur yakına vurur uzağa vurur mana sorunu yaşamaz can sorunu yaşamaz. neredeyse eksiği yok dedim ya 800 corruption dan sonra cinder strike düşmeye başlayacak, tüm hasarı kuşun ve karakterin attığı acid flask taşımak zorunda kalacak, onlarda yeterli olur mu hiç bilmiyorum, geçmişte acid flask ile kuş olmadığı için..


    örnekteki gibi yakıncı iken çevreye de vurabilen önerilere açığım. void knight demeyin çok oynadım onunla.





  • Selamlar.

    Zaman zaman bu oyundaki terminolojiyi soruyorum. %100 net anlamak istiyorum. Bazı sorular diğer ARPG içinde geçerli çünkü. Ben oynarken karşılaştıklarımı not aldım. Runemaster fireball ağırlıklı mage oynadığımı düşünerek cevaplarsanız sevinirim.

    1- Leech ne demek?
    2-Chance to apply frailty ne demek?
    3-Chance to shred Armour on hit ne demek?
    4-chance to block ne demek. Diyelim üstümde shield yok. Çıplağım. Chance to block %20 silah giyindim. Yine de yüzde 20 block şansım var mı. Eğer öylesyae dodge dan farkı ne. Birisi blokluyor birisi darbeden kaçıyor.
    5-yine benzer bir şekilde soğuk atak hiç yok bende. Fireball oynuyorum ama bir wand buluyorum üzerinde yüzde 20 chance to chill var. Bu silah hem ateş atıp hem yüzde 20 ihtimalle soğutacak mı?
    6-Healing effectiveness ne demek?

    Teşekkürler

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • radyohead R kullanıcısına yanıt

    selamlar,


    1. leech, karşıdan can çalma yani vurdukça kendi canını dolurma. bu sadece canın full olmadığı zamanlarda geçerli tabii. yani can full ise bir işe yaramaycaktır.
    2. frailty karşı tarafın daha zayıf olmasını sağlama ihtimali, 80 vuracakken misal 100 vurabilme ihtimali.
    3. karşı tarafın armoru varsa ki bazı düşmanlarda ekstra armor olabiliyor, bunu parçalayabilme olasılığı.
    4. evet, herhangi bir hasardan alınan hasarın düşmesine olanak sağlar. dodge ile farkı blockta effectiveness ile daha fazla damage düşürme şansıınız var ama dodge da yok.
    5. chill ile cold un bir alakası yok. karşı tarafın ataklarını yavaşlatma etkisi. frostbite demek istiyorsanız eğer cold damage yoksa frostbite bir işe yaramaz.
    6. heal effectiveness demek, heal ile ilgili olan tüm birimlerin effectiveness değerine bağlı olarak daha fazla buff lı olması anlamına geliyor. yani 100 health varsa herhangi bir itemde, başka bir yerdeki effectiveness değeri sayesinde 120 ya da 130 health olarak yansıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi saintroyo -- 26 Mart 2024; 15:7:43 >




  • saintroyo kullanıcısına yanıt
    Çok teşekkür ederim hocam. Saygı duyuyorum. Bu forumdaki birkaç kişinin bu engin bilgilerine.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • radyohead R kullanıcısına yanıt
    kaynak araştırmadan kelime anlamı ile yorumluyorum: penetration, resist’i dikkate almadan ilgili hasarı direkt verme anlamı olabilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Adabeyi -- 28 Mart 2024; 8:11:50 >
  • Adabeyi A kullanıcısına yanıt

    Aman hocam resist tam tersi işlevi görüyor. Yanlış yönlendirme yapmayalim. Resist resistance rezistans yani direnç. Direnç de Türkçe de karşı koymak savunma yapmak anlamına geliyor. %50 fire resist e sahipseniz düşman size 300 vuruyorsa yarısı kadar yani 150 varacaksınız. (Yaratiklarda da resist ler var.)


    Resist leri aşmak için fire res shred gibi şeylere sahip olmanız gerekmekte last epoch da.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Brazian B kullanıcısına yanıt
    Haklısın. Resist’i tanımlamamıştım. Mesajı düzenledim.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.