Şimdi Ara

09 FORMULA 1 2013 GERMAN GRAND PRIX (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
132
Cevap
0
Favori
2.902
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 2005 japonya geldi aklıma yine önde reno motorlu bir araç tarih tekerrür edecekmi bakalım.
  • Yetmeyecek
  • dakika ve skor rica etsem sizden
  • İnanılmaz bir şey ya. Alonso'nun yarışın başındaki taktik hatası, son turlara kadar hiç kendisini zorlamaması yüzünden 4. oldu.

    Raikkonen ise sırf Grosjean'ın erken çekilmemesinden dolayı 2. oldu.
    Edit: + Geç pite girmesi...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Saylam06 -- 7 Temmuz 2013; 16:48:06 >
  • Raikkonen 2 tur erken pite girse 1.ydi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Lotus'un taktik konusunda ciddi sıkıntısı var ama.
    Hala ısrarcıyım Raikkonen son pitine 1 tur önce girseydi kesinlikle yarışı kazanmış olucaktı şu anda.
    Hem orda pite girdiği turda 1 saniye gibi bi zaman kaybetti onu kaybetmemiş olucaktı. Hem belki Grosjean'ın arkasında kalmayacaktı pitten çıktıktan sonra ve zaman kaybetmeyecekti hem de son 2 turda Vettel'in arkasında ona hamle yapmak için uğraşırken yediği türbülans'lı hava ve zaman kaybetme durumlarının hiç birine denk gelmeyecekti... Bütün bunları düşünüp sadece 1 saniye geride kaldığını düşünürsek Raikkonen'in şu an yarışı kazanmış olacak olmas işten bile değil bence...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HyperioИ -- 7 Temmuz 2013; 16:48:24 >
  • Raikkonen kendi topuğuna sıktı. Webber yarış temposu olarak Vettel'den önde görünüyordu ama mekaniker sağolsun yırtıp attı yarışını. Buna rağmen son sıradan 7.liğe yükselmesi, son turda ıkınıp Perez'i geçmesi takdire şayandı. Live Timing'den takip ettiğim için genelde hep limitlerde sürdü.
  • arkadaşlar ilk 30 turu izleyemedim.
    ilk başlarda çok aksiyon olmuş, biri kısaca özet geçebilir mi?
    Massa neden OUT?
    her zamanki KazMassa'lığı mı yoksa mekanik arıza mı?
  • Vettel Cosworth motoruna şükranlarını sunar artık
  • Yinede çok keyif aldığım bir yarıştı. Raikkonen limitine kadar zorladı ama olmadı önümüzdeki yarışlardada zorlamaya devam eder umarım.
    Vettel 3 kere dünya şampiyonu olmuş birine duyulacak saygının yarısını bile görmüyor ama onun esas sınanması gerçekleşirse seneye takım arkadaşı olarak Raikkonen in gelmesiyle olur. Onu mağlup etmeyi başarabilirse hakettiği saygıyı alır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Öner

    arkadaşlar ilk 30 turu izleyemedim.
    ilk başlarda çok aksiyon olmuş, biri kısaca özet geçebilir mi?
    Massa neden OUT?
    her zamanki KazMassa'lığı mı yoksa mekanik arıza mı?

    Kalkışta Hamilton 1. likten 3.lüğe düştü. Vettel ve Weber öne geçti. Massa spin attı ama nasıl oldu ne oldu anlamadık. Ben kaçırmadıysam bir daha da göstermediler zaten. Sonrasında Webber'in pit'te lastiğini tam takamadılar ve pitten çıkarken lastik fırladı. Tekrar geri pite çektiler ve lastiği taktıklarında sonunculuğa düştü. Sonrasında kim olduğunu hatırlamıyorum, bir araç motor arızasıyla kenara çekti. Sonrasında şoför inip giderken araç kendi kendisine yola çıktı ve karşı tarafa geçti ve safety car girdi. Gerisini biliyosundur sanırım.




  • Güzel yarış oldu, Vet, Rai, Gro üçlüsü galibiyeti haketti ama kazanan Vettel oldu, tebrikler..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi !3!ack -- 7 Temmuz 2013; 17:08:32 >
  • Ferrarinin stratejisi işe yaramadı, bu pist f1 geçişlerine pek müsait değil, düzgün geçiş yaşanmadı yarışta denilebilir, raikkonen son turlarda vetteli zorladı ama geçemedi..

    alonso ise çekiş bağımlısı gibi davrandı ve yarış üstünde nerdeyse hiç geçiş yapamadı, hamilton'dan 2sn daha hızlı arkasına gelmesine rağmen aptalca çekiş denemeleri ile arkasında 4-5 tur oyalandı sonra nihayet hamilton pite girdi de geçebildi, aynı şekilde son turlarda podyum şansı adına yumuşak lastiklerle grosjean'nin arkasına geldi ama yumuşak lastik takılı olmasına rağmen yine aynı şekilde onu da geçemedi..

    ferrari adına epic fail bir yarış oldu..


     09 FORMULA 1 2013 GERMAN GRAND PRIX

    Bu adam başlı başına bir vaka... spin atarak yine yarış dışı kaldı.. artık git massa defol git şu spordan..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SLaYeR KiNG

    Ferrarinin stratejisi işe yaramadı, bu pist f1 geçişlerine pek müsait değil, düzgün geçiş yaşanmadı yarışta denilebilir, raikkonen son turlarda vetteli zorladı ama geçemedi..

    alonso ise çekiş bağımlısı gibi davrandı ve yarış üstünde nerdeyse hiç geçiş yapamadı, hamilton'dan 2sn daha hızlı arkasına gelmesine rağmen aptalca çekiş denemeleri ile arkasında 4-5 tur oyalandı sonra nihayet hamilton pite girdi de geçebildi, aynı şekilde son turlarda podyum şansı adına yumuşak lastiklerle grosjean'nin arkasına geldi ama yumuşak lastik takılı olmasına rağmen yine aynı şekilde onu da geçemedi..

    ferrari adına epic fail bir yarış oldu..


     09 FORMULA 1 2013 GERMAN GRAND PRIX

    Bu adam başlı başına bir vaka... spin atarak yine yarış dışı kaldı.. artık git massa defol git şu spordan..


    Sinirimden kendimi parcaliycam artik. Massaninda, Ferrarininde



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Renault Sport -- 7 Temmuz 2013; 17:20:45 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ah Lotus vah Lotus yapacağın stratejiye 2-3 tur önce alsaydın Raiyi pite galibiyet içten bile değildi bu arada Rainin yeni imajı beğenmedim

    Gro çok iyi yarış çıkardı helal olsun ama keşke Vettele gömseydi

    Alonso da bir isteksizlik var son yarışlarda böyle olmaması lazım

    Mercolara oh olsun adi herifler gene sezon başına dönmüşler (Hamiltona yazık ama)

    Massa defol git

    Vettel o parmağı al

    Web + Mclarean




  • ferrari sıralamalardaki rezil performansını geliştirmediği sürece şampiyonluk hayal..vettel'de baskı altında iyi sürdü ve hakettiği galibiyeti aldı.İşin garibi bu pistler tam ferrarinin istediği seviyede bunları bile alamıyorsa singapur,kore,japonya,macaristan da ne yapacaklar merak ediyorum.
  • Farklı, olaylı, heyecanlı bir yarıştı. Yarış temposunun net bir şekilde Red Bull = Lotus > Ferrari > Mercedes olduğunu gördük.

    Vettel baskıya rağmen hata yapmadı ve kazandı. Raikkonen kazansa daha iyiydi orası ayrı...

    Lotus'lar 2 ve 3 oldular. Raikkonen ise belki 2 tur önce pite gelse yarışı kazanabilirdi ama olmadı, sağlık olsun umarım bir daha ki sefer işler daha iyiye gider ve yarışı kazanır. Grosjean'ın da yarışın başlarında "Kimi'den daha hızlıyım" gibi talihsiz bir telsiz konuşması oldu. Sanki Raikkonen yol verse gidip liderliği alabilecek. Grosjean'ın yarışlarda heyecanını kontrol altında alıp yarışlarda aklını kullanması gerek.

    Ferrari'de ise Massa'ya ne olduğunu hala anlayabilmiş değilim. O ana dek yarışı iyi de götürüyordu. Alonso'da elinden geleni yaptı ancak Lotus'lar burada güçlüydü ve Grosjean'ın eskimiş lastiklerine rağmen onu geçemedi.

    Mercedes'ler ise yarışta güçlü değildi, Hamilton'un kötü startıyla birlikte yarışı da bitmiş oldu diyebiliriz...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: safaksaylam

    quote:

    Orijinalden alıntı: Öner

    arkadaşlar ilk 30 turu izleyemedim.
    ilk başlarda çok aksiyon olmuş, biri kısaca özet geçebilir mi?
    Massa neden OUT?
    her zamanki KazMassa'lığı mı yoksa mekanik arıza mı?

    Kalkışta Hamilton 1. likten 3.lüğe düştü. Vettel ve Weber öne geçti. Massa spin attı ama nasıl oldu ne oldu anlamadık. Ben kaçırmadıysam bir daha da göstermediler zaten. Sonrasında Webber'in pit'te lastiğini tam takamadılar ve pitten çıkarken lastik fırladı. Tekrar geri pite çektiler ve lastiği taktıklarında sonunculuğa düştü. Sonrasında kim olduğunu hatırlamıyorum, bir araç motor arızasıyla kenara çekti. Sonrasında şoför inip giderken araç kendi kendisine yola çıktı ve karşı tarafa geçti ve safety car girdi. Gerisini biliyosundur sanırım.

    yuh,, neler olmuş öyle.
    yıllardır yarış kaçırmadan izlerim, startları hele hiç kaçırmam.
    bugün izleyemedim ya bütün olaylar ilk 30 turda olmuş.
    bendeki şans bedevi şansı galiba...




  • Massa arka tekerlerin kitlendiğini, dönemediğini ve bu yüzden spin attığını söylüyor.

    Webber'in olayındaki kameramanın durumunu ise iyiymiş. FIA'nın pit kısmındaki kameramanlara bir çözüm bulması gerektiğini düşünüyorum. Yarış sınırları içerisindeysen gerekli korumaları giymen gerekir. Bugün o adam ölebilirdi de.
  • Haftalardır soğumaya başladığım sezona Button gibi geri dönüş yaptım.Onu tekrar ilk 5 mücadelesinde görünce benimde keyfim yerine geldi çok iyi bir strateji yarışı oldu McLaren adına bundan daha iyisi şimdilik mümkün değil.Araç aero olarak çok kazma duruyor bunu aracın göründüğü her görüntüden anlayabiliyorum bir RBR,Lotus süzülürken Mclaren can çekişiyor sanki.Yinede bu hafta iyiydi yeniden en azından Ferrari seviyesine gelebilirse araç en azından kalan bölümde Button fanı olarak biraz daha keyifli yarışlar izleyebilirim.

    Rai'ye yazık oldu 2 tur önce pite girebilse belkide galibiyeti almıştı.
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.